Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#33221
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
Felhajtod simán, addig hogy hozzáférj az inbusz csavarhoz. 3-5mm-es bütykökkkel kapaszkodik a mûanyag ház falába.

#33222
zsola_

zsola_

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás

Imbuszkulccsal! :-)
Na de komolyan, a gumi markolat alatt találsz egy imbusz csavart, az rögzítí a kormányhoz a bilincset.

Gumi markolatot hogyan lehet leszedni ?

#33223
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 hozzászólás
Brutál!

#33224
Grolsch

Grolsch

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.323 hozzászólás
Nem, mostanában divat a belsõs köpeny. Pl a Gerolsteiner is Schwalbe-val nyomul, és nem a szingós verzióval:
http://www.cyclingne...r_accessories_1

Basszus de durva: http://www.cyclingne...6/qinghai066/14

next foróval nyomassátok végig....szép kis folyamat ábra :eek:
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg

#33225
voti

voti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.179 hozzászólás
Elolvastam ezt a cikket:

http://bikemag.hu/content/view/272/10/

Két dolgon lepõdtem meg. Az egyik, hogy a Liquigas-Bianchi, a Crédit Agricole, a Saunier Duval-Prodir, a Phonak és a T-Mobile profi csapatok jelenleg a Tour de France-on futó gépein is ez a külsõ van. Ezek a csapatok nem szingóval mennek a Touron? A másik, hogy ez ennyi km után is ilyen szép sárga? Az én frissen vásárolt Michelin Pro Raceim 500km után olyan szutykosak, hogy rossz ránézni, pedig körömkefével is megsikáltam.

#33226
MrGyulagy

MrGyulagy

    vendég

  • fórumtag
  • 147 hozzászólás
Ez gy hegyi kerék 622x18-as 28 lyukas 404 g
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek

#33227
MrGyulagy

MrGyulagy

    vendég

  • fórumtag
  • 147 hozzászólás

Szerintem a 650 mm-es 405 g, nem a 700-as.

Én ilyennel megyek ezért tudom.
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek

#33228
sekly

sekly

    vendég

  • fórumtag
  • 21 hozzászólás
SOS!!
Hova tudnám elvinni a balesetes vázamat??
Szerencsére csak a hátsó támvilla görbült csak el egy picit.....

#33229
Alonso

Alonso

    vendég

  • fórumtag
  • 58 hozzászólás

Assault SL1 Sun felni a legkönnyebb 405 g.(mármint a könnyen beszerezhetõ felnik közül hazánkban.


Szerintem a 650 mm-es 405 g, nem a 700-as.

#33230
potty

potty

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 378 hozzászólás
Imbuszkulccsal! :-)
Na de komolyan, a gumi markolat alatt találsz egy imbusz csavart, az rögzítí a kormányhoz a bilincset.

#33231
zsola_

zsola_

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
Hogyan lehet meghúzni a fékváltókart a kormányhoz rögzítõ csavart ?

#33232
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
Nem tejjesen mindegy, hogy milyen nyomatékkal mennek kint, a protour-os profik? Vegyé egy Polart, amin van wattmérõ, oszt kész. Ha meg vázadatok kellenek, 3D-s grafikonnal, akkor a http://www.specializ..._es_roubaix_sl/ a 2007es Roubiax SL-rõl van egy pdf, ott a legjobb vázak fennvannak.

#33233
MrGyulagy

MrGyulagy

    vendég

  • fórumtag
  • 147 hozzászólás
Assault SL1 Sun felni a legkönnyebb 405 g.(mármint a könnyen beszerezhetõ felnik közül hazánkban.
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek

#33234
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
Na de aztán ha jutsz valamire, oszd ám meg velünk! :)
Modellezni is fogod 3D-sen (arra gondolok amikor a test 3D-s képe mindenféle szivárványszínû foltokkal :D van ábrázolva; színek eloszlása a terhelés függvényében)?

#33235
vBalu

vBalu

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 251 hozzászólás
Igen, ilyesmire gondoltam, köszi az infókat
Az SRM oldal komolyan live adat???? :)
beszarok....

#33236
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás

... és megvan a pedálozás ereje.


amibõl a középtengely hosszát figyelembe véve lehet okoskodni a vázat érõ erõhatásokat illetõen. :)

#33237
Alonso

Alonso

    vendég

  • fórumtag
  • 58 hozzászólás

A SRM a Touron mer teljesitmenyt, sot nehany televizion, meg a neten eloben is lehet kovetni:

http://www.srmdatase...metry/races.php


Ebbõl minden megvan:
A teljesítménybõl és a sebességbõl meg van az erõ, ami elõre viszi a bringát. Egy átlag kerékméretet feltételezve megvan a hátsó kereket hajtó nyomaték. A sebességbõl és a pedálfordulatból megvan az áttétel, ebbõl megvan a pedál nyomatéka. Ehhez már csak egy hajtókarhossz kell, és megvan a pedálozás ereje.
A mai L’Alpe d’Huez-i befutón ki kell derülni a maximális erõnek! :)

#33238
bmafte

bmafte

    vendég

  • fórumtag
  • 81 hozzászólás
A SRM a Touron mer teljesitmenyt, sot nehany televizion, meg a neten eloben is lehet kovetni:

http://www.srmdatase...metry/races.php
BMaFTe

#33239
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Sprintben, hegymenetben sztem 130-150kg; 1300-1500N körül lehet a max., amikor a pedál vízszint körül/alatt van. Elég keményen húzzák felfelé a hátul lévõ pedált fiúk...
Neten tutira van wattban megadott teljesítményadat, de abból erõt számolni bajos.

#33240
vBalu

vBalu

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 251 hozzászólás
Nem igazán az idõfutam menõn van a hangsúly, hanem a max pedálon kifejthetõ erõn. Persze tisztában vagyok az áttételek rejtelmeivel :) Szeretném feltérképezni egy profi szinten használt outi váz max terheléseit. (erõk, nyomatékok...)