Felhajtod simán, addig hogy hozzáférj az inbusz csavarhoz. 3-5mm-es bütykökkkel kapaszkodik a mûanyag ház falába.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#33221
Írta 2006. július 21. - 13:48

#33222
Írta 2006. július 21. - 13:34

Gumi markolatot hogyan lehet leszedni ?Imbuszkulccsal! :-)
Na de komolyan, a gumi markolat alatt találsz egy imbusz csavart, az rögzítí a kormányhoz a bilincset.
#33223
Írta 2006. július 20. - 22:13

#33224
Írta 2006. július 20. - 21:48

Nem, mostanában divat a belsõs köpeny. Pl a Gerolsteiner is Schwalbe-val nyomul, és nem a szingós verzióval:
http://www.cyclingne...r_accessories_1
Basszus de durva: http://www.cyclingne...6/qinghai066/14
next foróval nyomassátok végig....szép kis folyamat ábra :eek:
http://www.cyclingne...r_accessories_1
Basszus de durva: http://www.cyclingne...6/qinghai066/14
next foróval nyomassátok végig....szép kis folyamat ábra :eek:
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg
#33225
Írta 2006. július 20. - 21:33

Elolvastam ezt a cikket:
http://bikemag.hu/content/view/272/10/
Két dolgon lepõdtem meg. Az egyik, hogy a Liquigas-Bianchi, a Crédit Agricole, a Saunier Duval-Prodir, a Phonak és a T-Mobile profi csapatok jelenleg a Tour de France-on futó gépein is ez a külsõ van. Ezek a csapatok nem szingóval mennek a Touron? A másik, hogy ez ennyi km után is ilyen szép sárga? Az én frissen vásárolt Michelin Pro Raceim 500km után olyan szutykosak, hogy rossz ránézni, pedig körömkefével is megsikáltam.
http://bikemag.hu/content/view/272/10/
Két dolgon lepõdtem meg. Az egyik, hogy a Liquigas-Bianchi, a Crédit Agricole, a Saunier Duval-Prodir, a Phonak és a T-Mobile profi csapatok jelenleg a Tour de France-on futó gépein is ez a külsõ van. Ezek a csapatok nem szingóval mennek a Touron? A másik, hogy ez ennyi km után is ilyen szép sárga? Az én frissen vásárolt Michelin Pro Raceim 500km után olyan szutykosak, hogy rossz ránézni, pedig körömkefével is megsikáltam.
#33226
Írta 2006. július 20. - 20:54

Ez gy hegyi kerék 622x18-as 28 lyukas 404 g
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek
#33227
Írta 2006. július 20. - 20:52

Én ilyennel megyek ezért tudom.Szerintem a 650 mm-es 405 g, nem a 700-as.
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek
#33228
Írta 2006. július 20. - 15:23

SOS!!
Hova tudnám elvinni a balesetes vázamat??
Szerencsére csak a hátsó támvilla görbült csak el egy picit.....
Hova tudnám elvinni a balesetes vázamat??
Szerencsére csak a hátsó támvilla görbült csak el egy picit.....
#33229
Írta 2006. július 20. - 13:52

Assault SL1 Sun felni a legkönnyebb 405 g.(mármint a könnyen beszerezhetõ felnik közül hazánkban.
Szerintem a 650 mm-es 405 g, nem a 700-as.
#33230
Írta 2006. július 20. - 11:47

Imbuszkulccsal! :-)
Na de komolyan, a gumi markolat alatt találsz egy imbusz csavart, az rögzítí a kormányhoz a bilincset.
Na de komolyan, a gumi markolat alatt találsz egy imbusz csavart, az rögzítí a kormányhoz a bilincset.
#33231
Írta 2006. július 20. - 10:11

#33232
Írta 2006. július 19. - 13:56

Nem tejjesen mindegy, hogy milyen nyomatékkal mennek kint, a protour-os profik? Vegyé egy Polart, amin van wattmérõ, oszt kész. Ha meg vázadatok kellenek, 3D-s grafikonnal, akkor a http://www.specializ..._es_roubaix_sl/ a 2007es Roubiax SL-rõl van egy pdf, ott a legjobb vázak fennvannak.
#33233
Írta 2006. július 19. - 11:49

Assault SL1 Sun felni a legkönnyebb 405 g.(mármint a könnyen beszerezhetõ felnik közül hazánkban.
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek
#33234
Írta 2006. július 18. - 22:48

Na de aztán ha jutsz valamire, oszd ám meg velünk!
Modellezni is fogod 3D-sen (arra gondolok amikor a test 3D-s képe mindenféle szivárványszínû foltokkal
van ábrázolva; színek eloszlása a terhelés függvényében)?

Modellezni is fogod 3D-sen (arra gondolok amikor a test 3D-s képe mindenféle szivárványszínû foltokkal

#33235
Írta 2006. július 18. - 22:13

Igen, ilyesmire gondoltam, köszi az infókat
Az SRM oldal komolyan live adat????
beszarok....
Az SRM oldal komolyan live adat????

beszarok....
#33236
Írta 2006. július 18. - 11:36

... és megvan a pedálozás ereje.
amibõl a középtengely hosszát figyelembe véve lehet okoskodni a vázat érõ erõhatásokat illetõen.

#33237
Írta 2006. július 18. - 10:56

A SRM a Touron mer teljesitmenyt, sot nehany televizion, meg a neten eloben is lehet kovetni:
http://www.srmdatase...metry/races.php
Ebbõl minden megvan:
A teljesítménybõl és a sebességbõl meg van az erõ, ami elõre viszi a bringát. Egy átlag kerékméretet feltételezve megvan a hátsó kereket hajtó nyomaték. A sebességbõl és a pedálfordulatból megvan az áttétel, ebbõl megvan a pedál nyomatéka. Ehhez már csak egy hajtókarhossz kell, és megvan a pedálozás ereje.
A mai L’Alpe d’Huez-i befutón ki kell derülni a maximális erõnek!

#33238
Írta 2006. július 18. - 09:43

A SRM a Touron mer teljesitmenyt, sot nehany televizion, meg a neten eloben is lehet kovetni:
http://www.srmdatase...metry/races.php
http://www.srmdatase...metry/races.php
BMaFTe
#33239
Írta 2006. július 17. - 21:42

Sprintben, hegymenetben sztem 130-150kg; 1300-1500N körül lehet a max., amikor a pedál vízszint körül/alatt van. Elég keményen húzzák felfelé a hátul lévõ pedált fiúk...
Neten tutira van wattban megadott teljesítményadat, de abból erõt számolni bajos.
Neten tutira van wattban megadott teljesítményadat, de abból erõt számolni bajos.
#33240
Írta 2006. július 17. - 19:59

Nem igazán az idõfutam menõn van a hangsúly, hanem a max pedálon kifejthetõ erõn. Persze tisztában vagyok az áttételek rejtelmeivel
Szeretném feltérképezni egy profi szinten használt outi váz max terheléseit. (erõk, nyomatékok...)
