Persze egy szódásban lehet, hogy kisebb a nyomás, szerintem abból egy doboz sem lenne elég.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#33181
Írta 2006. augusztus 11. - 21:05
Persze egy szódásban lehet, hogy kisebb a nyomás, szerintem abból egy doboz sem lenne elég.
#33182
Írta 2006. augusztus 11. - 19:37
Ha ilyeneket kérdezel én is elfáradok ám!jóvanna, nekem is lehetnek fáradt napjaim
Jóvan azért szeretünk és megtartunk
#33183
Írta 2006. augusztus 11. - 19:30
#33184
Írta 2006. augusztus 11. - 19:13
És még a nõkre mondják, hogy nem elég gyakorlatiasak!:wykrzykniNemtom, gondoltam van benne nyomás,ami kellõ mennyiségû koccolás után szétnéz a nagyvilágban.
A hátizsákom külsõ zsebében akarom hordani, és azon tankodtam, hogy a tûzõ napra és a testhõre és rázkódásra hogyan reagálna... Amikor arra gondoltam,hogy talán nem ott kéne tartani,akkor a nyeregtáska jutott eszembe,abban viszont sok az imbusz és ezért érdekelt, hogy mekkora erõ kell a kilyukasztáshoz. Nomeg, mi történik, ha kinyílik? Csak kinyom egy elég erõteljes léglöketet, és erre az elvben vizhatlan,tehát jól záró táska hogy reagál? Több hülye kérdésem egy darabig ígérem nem lesz...
Kedves András, szerintem te túl sok akció filmet nézel!
Miért nem robban fel:
1. Tûzoltáskor a tûzoltók sûritett levegõs palackja
2. A benzinkutakon a rekkenõ hõségben és tûzõ napon a probán-bután gázpalackok...pedig azért azok veszélyesebbek, mint a szódás patron.
3. Az összes karambolnál az autók benzintartálya
...meg még sorolhatnám.
És egy patron nem szokott csak úgy kinyílni...pl ha odakerül egy imbuszkulcs és vki véletlanül rávágja a 100-as kalapácsot, akkor van rá némi esély, hogy kiszökik a gáz...de amíg nincs százas kalapács a közelben ... Egy dologot ne tegyél: Ne csavard rá a csatlakozót amíg nem akarod használni!
#33185
Írta 2006. augusztus 11. - 17:07
A hátizsákom külsõ zsebében akarom hordani, és azon tankodtam, hogy a tûzõ napra és a testhõre és rázkódásra hogyan reagálna... Amikor arra gondoltam,hogy talán nem ott kéne tartani,akkor a nyeregtáska jutott eszembe,abban viszont sok az imbusz és ezért érdekelt, hogy mekkora erõ kell a kilyukasztáshoz. Nomeg, mi történik, ha kinyílik? Csak kinyom egy elég erõteljes léglöketet, és erre az elvben vizhatlan,tehát jól záró táska hogy reagál? Több hülye kérdésem egy darabig ígérem nem lesz...
#33186
Írta 2006. augusztus 11. - 14:04
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
#33187
Írta 2006. augusztus 11. - 14:02
Lukasztás: mintha szódás szifont töltenél. Csak akkor lukaszd ki ha használni is akarod...feleslegesen ne tekerd rá a "csapot", "fejet" mittoménhogyhívjákot
Nem, nem félek attól, hogy felrobban a patron :furán néz: :mosoly:
#33188
Írta 2006. augusztus 11. - 13:51
#33189
Írta 2006. augusztus 10. - 22:22
Kókusz vagy dinnye mind1
#33190
Írta 2006. augusztus 10. - 00:39
Az 'iparis' pedig fix. A csapágy és a villa közé jövõ távtartó pofa (általában) 2-es inbusz-hernyócsavarral rögzül a tengelyre. Ha ilyen csavart/pofát látsz akkor valszeg iparis, ha pedig kulccsal foghatót, akkor valszeg kónuszos.
Mégegy felismerési módszer: két ujjal, a tengelyt lehellet finoman közrefogva forgasd meg -> az iparis esetében a rengeteg por/esõ elleni tömítés miatt jóval nehézkesebb. (2db távtartónál: 1 a tengelynél, 1 az agynál, 2db csapágynál: kívül, belül. Ez összesen 8.)
#33191
Írta 2006. augusztus 10. - 00:24
Formula Xero XSR-4 kerekek milyen csapágyazásúak ?
Giant OCR 2-es kerekei ezek
Jah és hogy lehet megállapítani, hogy ipari v. knókuszos ? :chin:
az szerintem kónusz, nem pedig knókusz
de ez is aranyos név:)
viszont válaszolni nem tuok sajna:P
#33192
Írta 2006. augusztus 09. - 19:11
Giant OCR 2-es kerekei ezek
Jah és hogy lehet megállapítani, hogy ipari v. knókuszos ? :chin:
#33193
Írta 2006. augusztus 07. - 14:15
Ha a kormányt felül fogom , mintha monti lenne (nyújtott kar), akkor sem tudok fékezni, se váltani, ált így a legkényelmesebb, szerintem mindenkinek.
Ha a kormányt alsó fogásban fogom, aerodinamikus pozícóban, vagy sprintelésnél, nos hosszú távon az fárasztó, de ilyenkor a leghatékonyabb a fékezés...meg a tekerés.
Tanácsom egyszerû: Fogd a kormányt ahol akarod, és ne törõdj azzal, hogy mindig a féken legyen a kezed. Tök fölösleges! Ha fékezni kell, akkor arra a rövid idõre aló fogás és kész.
Ha kényelmetlen a bicó, vagyis úgy érzed nyújtózkodni kell rajta, akkor vagy merev vagy, vagy a bicó mérete rossz.
Amúgy én pont fordított vagyok, outi után vettem montit. Nos amikor felültem rá azt hittem pici...túl rövidnek éreztem...aztán megszoktam, hogy másmilyen testtarás szükséges.
#33194
Írta 2006. augusztus 07. - 13:54
kell az ilyen valakinek egyáltalán? nem alufelni, de nagyon jó. amilyen utakra tévedek vele néha...ehh...és mégsincs 8-as meg semmi más hiba benne
#33195
Írta 2006. július 27. - 12:51
#33196
Írta 2006. július 27. - 12:35
A stucni már 3cm-rel rövidebb, mint eredetileg, és a fékkar is pár centivel hátrébb jött.
***
Vízszintes alkar? Akkor hogy tudsz rá terhelni? A tricepszed folyamatosan feszül? Vagy derékból tartod a felsõtested súlyát?
Azt gondolnám, az a legjobb, ha a kar majdnem nyújtott, így nem kell egyetlen izomnak sem feszülnie. Ezen belül pedig az lenne a legjobb, ha szinte függõleges lenne (mintha négykézláb állnék), így a legkisebb a terhelés a kézen és a gerincen. (Mert ha ívben van (mint egy boltív), akkor minél nyújtottabb, annál nagyobb erõk lépnek föl, extrém esetben akár a súly többszöröse is.)
Mit gondolok rosszul?
#33197
Írta 2006. július 27. - 11:04
>>> Ti hogy fogjátok a kormányt?
Lehetõség szerint vízszintes alkarral, fent is lent is, már ami engem illet. Monti után mondjuk meg kell szokni az igaz mind a kormány mind a fv.kar elérését... az elsõ 2-300km-en anno én is azt hittem, hogy ez bizony hosszú nekem, de aztán megszokás után simán jó lett. Sõõõt.
#33198
Írta 2006. július 27. - 10:50
#33199
Írta 2006. július 27. - 10:28
(Most két hétig kíméltem a magamtól a fórumot, mert nyaralni voltam. Ez idõ alatt az új bringámat sem használtam, mert a hely inkább montizásra alkalmas, csak azt vittem. De tegnap és ma megint fölültem a gépemre, és még mindig nem tökéletes valami…)
Bevittem a gépem szervízbe átnézésre, centírozásra. (Még csak most lett meg az elsõ 100 km.) A szerelõnek is panaszkodtam a túlságosan nyújtott testtartásra, ezért a kormányon kicsit följebb-hátrébb hozta a fékkart. Így már nem kell túlságosan nyújtózkodnom ha a fékkar tetején fogom a kormányt. Viszont ha alul fogom, akkor alig-alig érem el a féket - úgy érzem nem igazán biztonságos. De ez még csak hagyján, legfeljebb vissza tolom… De most jön a kérdés:
Az igazi gondom azt hiszem az, hogy ha felül a fékkaron fogom a kormányt úgy, hogy a mutatóujjam a féken van, hogy bármikor válthassak-fékezhessek (azt hiszem az össz bicajon töltött idõ 75%-ban így fognám), akkor a súlyom jelentõs része a hüvelyk- és mutatóujjam közötti részre terhelõdik, és ami a legrosszabb, ott is egy nagyon kis felületen oszlik el, és ez baromira kényelmetlen. Kényelmes fogások persze vannak a kormányon, de akkor nem érem el a fékkart. Sehogy sem találok olyan fogást, hogy nagy felületen oszoljon el az erõ, és ugyanakkor elérjem a féket is.
Ti hogy fogjátok a kormányt? Másnak is van ilyen problémája? Vagy meg lehet ezt szokni?
#33200
Írta 2006. július 25. - 13:37
Egyébként meg döntse el Õ
Ezt akartam is mondani: a "megúnás", egyéni, lelki kérdés, motiváció kérdése. Vagyis nem szervi. Zfazek helyesen írta, hogy gond is lehet belõle. Pl. alacsonynövés, de ez csak egy külsõ jel a többi lehetséges külsõ-belsõ rendellenességbõl.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





