nezd meg, hatha a lakasbiztositasotok tartalmaz felelossegbiztositast (harmadik szemelynek okozott kar fedezetere, sokan nem tudjak, hogy ez nem csak azt fizeti , ha a gyerek viragcsereppel megdobalta (veletlenul kilokte) a parkolo autokat, a lakastol tavol is harmadik szemelynek okozott karra), mert ha igen, akkor erdemes lehet megprobalni a biztositoval kifizettetni az autos karat. akar meg forditva is mukodhet, a te bringadra. meg az is lehet, hogy hulyeseget irok, es kozuti kozlekedesi helyzetekre nem ervenyes. mindenesetre egy megne'ze'st mege'r.
jobbulast!
> bringával haladni, ezért én vagyok a hibás az egészért. Legalábbis nekem ez jött le a rendõrök szavaiból. Szóval a vázat se fizeti ki senki, + még nekem kell ugye a hátsó ablakot is fizetnem.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#33141
Írta 2006. augusztus 18. - 06:41

#33142
Írta 2006. augusztus 17. - 20:59

#33143
Írta 2006. augusztus 17. - 20:43

Hát ezt szépen összehajtogattad:(
Kemény vagy, ha nem tört csontod és saját lábon közlekedsz egy ilyen után:clap: Jobbulást.
Kemény vagy, ha nem tört csontod és saját lábon közlekedsz egy ilyen után:clap: Jobbulást.
#33144
Írta 2006. augusztus 17. - 20:41

Üdv újra a Földön Aladdin! Gondolj arra, hogy a legértékesebb megmaradt: az életed... Jobbulást.
Biciklizem, tehát vagyok.
#33145
Írta 2006. augusztus 17. - 20:06

és ez nemis falubike volt :-/
jobbulást, felejtést, miegymás...
jobbulást, felejtést, miegymás...
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#33146
Írta 2006. augusztus 17. - 19:52

Bázzzmeeeg... kb. mennyi volt a sebességkülönbség a kocsi és közted? Váz + szélvédõ törés... csoda, hogy a karod nem tört.
#33147
Írta 2006. augusztus 17. - 19:47

Basszus Aladdin ez nagyon durva! Részvét a bicóért! Meg a kezedért is!
de örülök, hogy nem volt annyira komoly az eset, hogy be kellett volna feküdnöd a kórházba.
Szóval ezentúl óvatosan biciklizzünk tilosban? Gondolom nincs az út mellet bringaút...akkor meg milyen jogon tiltják meg rajta a bicózást? Hülye kressz! Vagy nemtom...

Szóval ezentúl óvatosan biciklizzünk tilosban? Gondolom nincs az út mellet bringaút...akkor meg milyen jogon tiltják meg rajta a bicózást? Hülye kressz! Vagy nemtom...
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg
#33148
Írta 2006. augusztus 17. - 19:34

Ma kaptam egy újabb esélyt Istentõl, viszont a bringám nem.
Biztos sokan ismeritek a 11-es út folytatását Szentendrén. Már hazafelé tartottam az edzésbõl(Bp felé), amikor a lejtõs szakasz végén kikanyarodott elém egy kocsi. Ez már így önmagában is érdekes szitut teremtett volna, de ráadásul lefékezett mivel két kóbor kutya elé vágott. Na ez már kivédhetetlen volt, úgyhogy hátulról belerongyoltam. Hátsó szélvédõn beestem, karosszériát benyomtam a bal térdemmel. Mázli, hogy még valamennyit tudtam fordulni, úgyhogy jobb karral vittem be az ablakot. Buksim megúszta, hát a jobb karomat nem részletezem ha még ma vacsizni akartok. Érdekes módon a térdem is csak zúzódott a többi végtagommal és a jobb oldalammal együtt.
Hát a bringámnak annyi, legalábbis ami a vázat illeti. De gondolom ilyen eset után mer nem ildomos se a villát, se a kormány stucni duót használni.
A vicces, hogy mivel ott ugye nem lehet bringával haladni, ezért én vagyok a hibás az egészért. Legalábbis nekem ez jött le a rendõrök szavaiból. Szóval a vázat se fizeti ki senki, + még nekem kell ugye a hátsó ablakot is fizetnem.
Egyébként a kocsit egy baromi rendes nõ vezette. Ha nem így áll hozzá a dolgokhoz, akkor a szentendrei sebészet ellátása után nekem kellett volna megoldanom a hazajutást. Sõt a bringámra is õ vigyázott, mert azt ugye ott hagyták volna a kedves… Szóval hazahozott, és még az emeletre is felhozta a „bringát”, mert erre se vagyok most képes.
Végül egy kép a bringáról.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Vigyázzatok magatokra!
Biztos sokan ismeritek a 11-es út folytatását Szentendrén. Már hazafelé tartottam az edzésbõl(Bp felé), amikor a lejtõs szakasz végén kikanyarodott elém egy kocsi. Ez már így önmagában is érdekes szitut teremtett volna, de ráadásul lefékezett mivel két kóbor kutya elé vágott. Na ez már kivédhetetlen volt, úgyhogy hátulról belerongyoltam. Hátsó szélvédõn beestem, karosszériát benyomtam a bal térdemmel. Mázli, hogy még valamennyit tudtam fordulni, úgyhogy jobb karral vittem be az ablakot. Buksim megúszta, hát a jobb karomat nem részletezem ha még ma vacsizni akartok. Érdekes módon a térdem is csak zúzódott a többi végtagommal és a jobb oldalammal együtt.
Hát a bringámnak annyi, legalábbis ami a vázat illeti. De gondolom ilyen eset után mer nem ildomos se a villát, se a kormány stucni duót használni.
A vicces, hogy mivel ott ugye nem lehet bringával haladni, ezért én vagyok a hibás az egészért. Legalábbis nekem ez jött le a rendõrök szavaiból. Szóval a vázat se fizeti ki senki, + még nekem kell ugye a hátsó ablakot is fizetnem.
Egyébként a kocsit egy baromi rendes nõ vezette. Ha nem így áll hozzá a dolgokhoz, akkor a szentendrei sebészet ellátása után nekem kellett volna megoldanom a hazajutást. Sõt a bringámra is õ vigyázott, mert azt ugye ott hagyták volna a kedves… Szóval hazahozott, és még az emeletre is felhozta a „bringát”, mert erre se vagyok most képes.
Végül egy kép a bringáról.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Vigyázzatok magatokra!
Minél jobban nézel ki, annál többet látsz be.
#33149
Írta 2006. augusztus 17. - 15:43

1. lépés: beállítod nagyjából az egész féktest forgatásával a rögzítõcsavar körül. Én ált. kilazítom a rögzítõcsavart, meghúzom izomból a fékkart, és visszahúzom a csavart.
2. finombeállítás a kis imbuszcsavar tekergetésével. Ezen a képen a bal oldalon épp kilátszik a menete:
2. finombeállítás a kis imbuszcsavar tekergetésével. Ezen a képen a bal oldalon épp kilátszik a menete:

#33150
Írta 2006. augusztus 17. - 14:57

Sziasztok!
Campagnolo oldalthúzós fék beállításához kérném a segítségeteket. A probléma következõ: az egyik fékpofa 1 mm-re van a felnitõl, a másik 15-re.
Nyolcas nincs a kerékben. Hasonló problémát a montim V-fékénél tudom orvosolni, de itt lövésem sincs, mit kell csinálni.
Köszi szépen, parej
ps: sürgös lenne
Campagnolo oldalthúzós fék beállításához kérném a segítségeteket. A probléma következõ: az egyik fékpofa 1 mm-re van a felnitõl, a másik 15-re.

Nyolcas nincs a kerékben. Hasonló problémát a montim V-fékénél tudom orvosolni, de itt lövésem sincs, mit kell csinálni.
Köszi szépen, parej
ps: sürgös lenne
now I lay me down to sleep
pray the lord my soul to keep
pray the lord my soul to keep
#33151
Írta 2006. augusztus 17. - 13:53

Érdekes, hogy -ezek szerint- minden csukából eggyel nagyobb kell... Vajon miért nem számozzák rendesen?
#33152
Írta 2006. augusztus 17. - 12:56

#33153
Írta 2006. augusztus 17. - 12:47

Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki, hogy a Specialized o.uti cipõkbõl is egy számmal nagyobb kell, mint a rendes méret? (Úgy, mint a Shimanonál, vagy a SIDInél.)
#33154
Írta 2006. augusztus 17. - 12:25

Jók a shimano kerekek, kellemes, kényelmes velük menni a rugalmasságuk miatt, bár a Dura az bizti nagy kincs

#33155
Írta 2006. augusztus 16. - 21:37

Meg tudja mondani vmelyik okos, hogy egy modern oúti dupla hajtómûvön hány mm-re van váz középvonalától a nagytányér? Mondjuk egy négyszöges Shimano 105 vagy az alatti négyszöges hmû 109es középcsapin. Köszi
A láncvonal(1. pont: csõ közepe, 2. pont: a két lánckerék között félúton) dupla hajtómû esetén 43.5mm.
A csõ közepe - nagytányér közepe szakasz kb. 48mm.
#33156
Írta 2006. augusztus 16. - 20:50

Ezt a kereket valoban mindenhol lehuzzak. Az ujabb kerekek nagyon jok a Shimanotol, de a regiekkel voltak gondok. En 560-ast nyuzok az orszagutin, tehat a pozitiv velemeny reszben tapasztalat is. Ezek mar az ujabb shimano szeriabol valok, persze az aruk sem 25.000 penz volt.....
lehet hogy az lesz a vége hogy veszek valami olcsó gyári kereket
lásd.
Shimano R-500 set 24 500 Ft
A noname taiwani agyaknál meg a 600g-os Vuelta felniknél biztos jobb ?
#33157
Írta 2006. augusztus 16. - 13:10

Asszem elég lesz csak egy hátsó kerék 
Novatech hátsó agyak milyenek ?
Jobb mint az RSX/105 ?

Novatech hátsó agyak milyenek ?
Jobb mint az RSX/105 ?
#33158
Írta 2006. augusztus 16. - 12:28

Meg tudja mondani vmelyik okos, hogy egy modern oúti dupla hajtómûvön hány mm-re van váz középvonalától a nagytányér? Mondjuk egy négyszöges Shimano 105 vagy az alatti négyszöges hmû 109es középcsapin. Köszi
#33159
Írta 2006. augusztus 16. - 12:21

Egyszer régen olvasta, hogy a Rolls Royce-ok motorját próbapadon bejáratják. Szerintem ugyanezt meg lehetne csinálni kerékkel is, nem is lenne olyan vészesen nehéz ehhez egy szerkezetet építeni, és akkor a keréken semmi sem látszana. Csak persze plussz idõ a terhelés-járatás, föl és leszerelés, újbóli centírozás, ... Nem lenne ingyen.
#33160
Írta 2006. augusztus 16. - 12:18

Már megint a német Tour Rennradmagazine-t idézem: a Shimano R-500 nagyon pocsék kerék. Egyrészt gyenge (nem ajánlják 80 kg fölött), másrészt rossz a tömítése. Ez most nem a kerék tesztbõl jön (mert ott ez nem szerepelt), hanem a belépõ szintû bicaj tesztbõl - minden bicaj, amin ez volt (sokon), az súlyos pontlevonásokat kapott. Állítólag lejtõn lefelé nagyon bizonytalan érzés ilyenen gurulni.