Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#33141
Írta 2006. augusztus 17. - 12:47

#33142
Írta 2006. augusztus 17. - 12:25


#33143
Írta 2006. augusztus 16. - 21:37

Meg tudja mondani vmelyik okos, hogy egy modern oúti dupla hajtómûvön hány mm-re van váz középvonalától a nagytányér? Mondjuk egy négyszöges Shimano 105 vagy az alatti négyszöges hmû 109es középcsapin. Köszi
A láncvonal(1. pont: csõ közepe, 2. pont: a két lánckerék között félúton) dupla hajtómû esetén 43.5mm.
A csõ közepe - nagytányér közepe szakasz kb. 48mm.
#33144
Írta 2006. augusztus 16. - 20:50

lehet hogy az lesz a vége hogy veszek valami olcsó gyári kereket
lásd.
Shimano R-500 set 24 500 Ft
A noname taiwani agyaknál meg a 600g-os Vuelta felniknél biztos jobb ?
#33145
Írta 2006. augusztus 16. - 13:10


Novatech hátsó agyak milyenek ?
Jobb mint az RSX/105 ?
#33146
Írta 2006. augusztus 16. - 12:28

#33147
Írta 2006. augusztus 16. - 12:21

#33148
Írta 2006. augusztus 16. - 12:18

#33149
Írta 2006. augusztus 16. - 10:46

lásd.
Shimano R-500 set 24 500 Ft
A noname taiwani agyaknál meg a 600g-os Vuelta felniknél biztos jobb ?
#33150
Írta 2006. augusztus 16. - 10:25

Ez a kerékdolog nem annyira egyszerû, mert pont a válogatással van a gond, fõleg kicsiny hazánkban. A gépi küllõfeszességállításról nem is beszélve. Itt volt éppen szó, hogy igazán jó-könnyû agyat nem nagyon lehet kapni nálunk, és hasonló szintû küllõt sem (próbálj meg szerezni zicral alu küllõket, vagy Sapim felsõkategóriát). Kellõen kezelt, könnyû és merev (peremes) felnit is csak MAvic Open pro-t tudsz venni, a Sun assult valamivel könyebb, de minõségében messze nem éri el a MAvicot (ritchey ocr már nincs, de ez sem volt jobb a MAvicnál). PErsze mindez nem azt jelenti, hogy egy amatõr nem mehet jól fûzött kerékkel is...
#33151
Írta 2006. augusztus 16. - 10:16

A Tufo peremes szingó már komoly alternatíva a hagyományos peremes külsõ+belsõ-nek. Viszonylag könnyû, szingót közelítõ futásteljesítmény és nem kell ragasztgatni, hátránya, hogy defekt esetén hasonló lehet a helyzet, mint a szingónál, fõelg ha a ragasztófolyadék gumiba applikálásával valami gond akad, vagy esõs idõbe kap valaki defektet.
Zsola: ezt az agypárosítást vettem meg én is. az "átverés" az benne, hogy a hátsó agy az Zoggie, paraméterei állítólag ugyanazok, mint az Amclassic-é, ugyanott gyártják is ugyanúgy. Volt már errõl évek óta nagy vita a fórumokon, Szóval nem biztos hogy ugyanaz... Az igazán jó/tartós/könnyû agyak egyébként mind méregdrágák, nem véletlenül. Ez viszont hihetetlen olcsó, ez sem feltétlen véletlen... Szerintem nézz be a Probike-ba is, mielõtt veszel valamit.
#33152
Írta 2006. augusztus 16. - 10:06

#33153
Írta 2006. augusztus 16. - 10:02

Általában minél több a küllõ, annál merevebb. A "gyári" kerekekben semmi extra misztikus nincs, ha valaki jól válogatja össze a felnit és a küllõket, és jó tud kereket fûzni, akkor az semmivel sem lesz gyengébb, mint egy gyári.
Amúgy minden kereket érdemes az elsõ pár tíz km után centírozni, mert "helyezkedik". Nem tudok arról, hogy bárki árulna bejáratott és utána újracentírozott kereket.
#33154
Írta 2006. augusztus 16. - 08:35

jár még valaki rendszeresen szingós bringával ? Hol lehet még kapni gumit hozzá?? Deffekt javítás hogy megy vele?
A peremes szingót ide számítod?
#33155
Írta 2006. augusztus 16. - 08:33

Sziasztok
Arra lennék ikváncsik , hogy szerintetek mekkor vázal rendelkezõ bicó való nekem. Ez így persze elég költõi; én 180 cm. magas vagyok és természetesem outi. -ról van szó. Persze számít a stucni, felsõcsõ hossz , de mivel csak használtan tudok venni ezért megközelítõleg kellene tudom a méretet -válogatni ngyon nem tudok-, hogy valyon mi az , ami kicsi vagy már túl nagy.
Szia! Az enyém 57-es, és pont jó. (Én is 180 cm vagyok) Az elõzõ bringám 58-as volt, de ettõl nagyobbat már nem vennék. Az 54-es meg kicsi. Szóval 56-58 között szerintem. De mindenképp próbáld ki, mielõtt megveszed.
#33156
Írta 2006. augusztus 16. - 08:28

#33157
Írta 2006. augusztus 16. - 08:24

tf. rövidítés mit jelent ?
A vastaggal jelölt van akciósan, nekem fura hogy olcsóbban megkapom a komplett szettet mint külön a hátsó agyat
Mi ebbe az átverés ? Használt ?
Am. Classic elsõ 32l. 58gr. 5 900
Am. Classic elsõ 32l 120gr. 5 900
Am. Classic hátsó 32l. 130mm 17 900
Am. Classic e+h 32l. 130mm Smile 16 000
Am. Classic elsõ tf.ipcs 32l. 7 900
Am. Classic hátsó tf.ipcs 32l. 18 900
http://www.bicycle.h...ent/view/38/66/
#33158
Írta 2006. augusztus 15. - 20:38

#33159
Írta 2006. augusztus 15. - 13:27

Igazából 80kg vagyok
Spityu ötletébõl meg az elhasználódott kereke(i)mbõl kiindulva akarok fûzetni egy könnyû kereket versenyekre TT-kre.
Igazából edzéseken nem ezt hajtanám, hanem a régi aggyal fûzetnék egy edzõ-aero felnit.
Régi felnit (Vuelta Airline2) lehet használni úgyhogy nincs rajt már vájat ?
Félek hogy egyszercsak összeroppan
5 éves 20e km
#33160
Írta 2006. augusztus 15. - 12:43

Sajna a kerekeket így sem tudom beazonosítani...elmondom mitõl függ az ár: küllõszám, küllõszín (fekete sokkal drágább) no meg persze a felni és az agy, de mivel a neten nem találtam errõl a márkáról infót, lehet alsóbb kategóriás.köszi:)
ha fékkart cserélek, akkor bandázst is kell cserélni?
a kerekek pedig egy mali teamen vannak.
De nem akarok hülyeséget mondani, mert nem értek annyira hozzá, de mivel más nem ír próbálok segíteni. Esteleg képed van?
Ha fékkart cserélsz akkor ugye le kell tekerni a bandázst és igaz lehet számít a márka, de valószínüleg nem fog újra visszaragadni, meg nem lesz olyan szép.