Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#33121
Írta 2006. július 10. - 18:47
#33122
Írta 2006. július 10. - 18:15
ill. az asszony is jól mutat vele. szerencséd, hogy nem kell választani a kettõ közt:P:P
#33123
Írta 2006. július 10. - 16:24
"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.
#33124
Írta 2006. július 10. - 15:58
#33125
Írta 2006. július 10. - 15:31
#33126
Írta 2006. július 10. - 15:29
Köszi!
Dura Ace.
Jajj bocsánat...:wow: ezt benéztem.
Hú így közelibben még jobban csecse!
Hol kell dolgoznom, hogy nekem is Dura Ace-em legyen?
Ja tényleg nézegettem a Touros bicókat, és láttam, hogy soron 11/21-et tesznek fel...most nem azért, de minek 10 sebességes bicó ehez? Minden egyes koszorú egy foggal több. Bár sejtem a Pireneusokban majd elõkerülnek a 27-es fogaskerekek is
#33127
Írta 2006. július 10. - 15:22
#33128
Írta 2006. július 10. - 15:14
Készen van a gépem.
Itt asszonnyal van fotózva a hétvégi viharelõlmenekülõs túra alkalmával.
Ehh! Azt hittem reklámfotó!
Nagyon csini gép!!!! Gratula hozzá! Teccik-teccik-teccik
105?
#33129
Írta 2006. július 10. - 14:59
Eg es fold (a BB5 javara), egyszeruen elhiszed, hogy be tudod fekezni a kanyar elott, akar meg meg is tudnek allni stb.
Orszagutival meg kell tanulni fekezni. Amugy jo pofakat gyart Ritchey bacsi, olcsobbat meg a BBB, ez utobbit lehet itthon kapni.
#33130
Írta 2006. július 10. - 14:41
Itt asszonnyal van fotózva a hétvégi viharelõlmenekülõs túra alkalmával.
#33131
Írta 2006. július 10. - 14:14
#33132
Írta 2006. július 10. - 13:55
mavic ksyrium elite kerekei vannak és nincs elhasalva a fékhatástól.
eddig ultegra fékpofái volt. most vett jagwire-t de ez sem százas.
akinek ilyen vagy hasonló kerékszettje van kérem írjon milyen fékpofát használ.
#33133
Írta 2006. július 10. - 09:26
Shimano koszorult, jo rozsdamentes acel fekbowdent pedig itthon is lehet kapni.
Lassan cserelnem is kellene ...
Filleres dolog, ezert erthetetlen - mint az, hogy szerszamot nem adnak az integralt hajtokarokhoz, meg azt kis muanyag tekerot sem, pedig az aztan van vagy 2 Ft
#33134
Írta 2006. július 10. - 09:12
A váltób. tök masszívnak meg jónak néz ki, ellenben a fékbowden egy vékony gagyi, igaz még nem korrodálódik, de úgy, hogy egymás mellett van a kettõ nagyon látszik a különbség.
#33135
Írta 2006. július 10. - 08:55
- a kis kar csavarja lelazult (kicsit nehez hozzaferni);
- regebbi tipusokon nem volt meg gumigyuru a kis karon, ez gondolom 10-es 105-nel mar van;
- fejnehez mindegyik shimano, ezert alapbol erosebb utesre billen, kottyan egyet a fekvaltokar; (a rugoja is gyenge)
- az elobbi sulyosabb esete: az elso kar holtjateka a rosszul bekotott, tul laza, vagy rossz bowdenhazu bowden miatt vagy tul gyenge, szorulo fek miatt; ekkor mar kisebb utesre is kottyan, inkabb zorombol;
- trivialis zorges: a gyarilag adott valtobowden-hazak, amik lognak a karbol, tul hosszuak, a fejcso elott keresztezik egymast, osszeverodnek es zorognek (lustak voltak meretre vagni).
A jol felrakott es jol karbantartott bowdenezes nagyon lenyeges: le kell szepen koszorulni a bowdenhaz vegeit, rozsdamentes acel, koszorult bowdeneket kell hasznalni stb.
Nekem peldaul a gyarilag a 9-es ultegrahoz adott fekbowdenek korrodalodnak ... a valtobowdenjei viszont nem ...
#33136
Írta 2006. július 09. - 12:50
Campagnolo (~10 éves) bal oldali hajtókarom állandóan meglazul annyira, hogy brutál erõsen recseg. :mad: Van vmi módszer, amivel kajakra meg tudom tépni? Rá kell kalapálni? Eddig nem nagyon mertem.
köszi, parej
ottan a csavarral vagy a menettel lesz a gondo amire csavarod... nekem anno ráhegesztette a hajtókart az autószerelõ a monoblokkra. most asszem szívrohamot kapnék:)
lehet, hogy csak egy új anya kell neked
#33137
Írta 2006. július 09. - 11:50
köszi, parej
pray the lord my soul to keep
#33138
Írta 2006. július 08. - 16:53
#33139
Írta 2006. július 08. - 15:52
Igen a Tiagrán is van vmi gumi-akármi a a váltó-billentyûn...amúgy igaz az, hogy az egész váltó néha zörög hepe-hupán az elõbb említett dolgok miatt.De azért elnézhetõ, egyáltalán nem mondanám kotyogásnak.Így van; + a váltókar billentyûje és a fékkar közé egy 3 mm átmérõjû gumibak van téve legalábbis a Centauron. Ma megtaperásztam egy Xenon-t azon mintha nem lett volna... mondjuk annak mûanyag mind a 2 karja. Nem tudom Tiagrán, Során van-e.
Nem lehet az agy? Mert az enyim is szokott kotyogni...mármint nemtudom pontosan mi, csak vmi az elején...de én teszek tá, amit eddig kibírt ez a canga, nem hiszem szétesik alattam
#33140
Írta 2006. július 08. - 13:27
A Campánál meg ez a nehéz váltómechanika az állórészben van benne és maga a mozgó fékkar jóval könnyebb, emiatt a rugó ellenében még egy nagyobb zökkenõben sem tud megmozdulni. Legalábbis én így tudom, de majd valaki kijavít, ha nem igaz.
Így van; + a váltókar billentyûje és a fékkar közé egy 3 mm átmérõjû gumibak van téve legalábbis a Centauron. Ma megtaperásztam egy Xenon-t azon mintha nem lett volna... mondjuk annak mûanyag mind a 2 karja. Nem tudom Tiagrán, Során van-e.