Igen, azt akartam mondani, hogy nem muszáj az aero küllõ, 20km/h-nál nem számít annyira mint a duplájánál. Meg azt is megjegyezném, hogy nem kell brutál erõsnek lennie, az egyetlen ami fontos az ár mellett a könnyûség, ezért valóban jó alternatíva lehet a DT Rev., vagy a SAP Laser. Csakhát a CX-ray az könnyû is, aero is, és kinyírhatatlan. Többször hittem már, hogy 'na ez most elszakadt', aztán semmi...Csak hát az ára... meg mivan ha egy, akár egy is elszakad. Mondjuk 10-es csomagban árulják úgyhogy kénytelen lennék 60 ill. 70 db-ot rendelni.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#33201
Írta 2006. július 23. - 14:04

#33202
Írta 2006. július 23. - 08:45

Az Am.Class. agyak is egy állandó, visszatérõ téma. Van akinek bejön, van akinek nem.
Én az elsõ kasztba tartozom. Mind a montin, mind az outi-n azt használok (a 68/220-as szériából) és egyikkel se volt soha semmi bajom (mindkettõnél húzott 2/1,5-ös dt rev küllõk és Mavic felnik, tehát azért eléggé könnyûek).
A kerék amit leírtál jó könnyû lett, de én másképpen csinálnám.
Az agy maradna, de 32 küllõsként (itthon is beszerezhetõ és van ahol akciós 16e/pár). Küllõbõl én vagy dt rev-et vagy sapim leader-t választanék (súlyban majdnem ugynaz mint a CX-ray, de jóval olcsóbb (tudom, nem annyira áramvonalas, de a CX-ray-t sok helyen nem is vállalják el). A felnit nem ismerem így ahoz nem merek hozzászólni.
Így kijönne kb 1381gr-ra+küllõanya illetve 46e forintra ami azért már lényeges különbség szerintem.
Vagy volt egy hirdetés az apróban használt SL kerékre, igaz ár nincs ott, de talán ... csak ott az esetleges küllõtöréssel van gond...
Én az elsõ kasztba tartozom. Mind a montin, mind az outi-n azt használok (a 68/220-as szériából) és egyikkel se volt soha semmi bajom (mindkettõnél húzott 2/1,5-ös dt rev küllõk és Mavic felnik, tehát azért eléggé könnyûek).
A kerék amit leírtál jó könnyû lett, de én másképpen csinálnám.
Az agy maradna, de 32 küllõsként (itthon is beszerezhetõ és van ahol akciós 16e/pár). Küllõbõl én vagy dt rev-et vagy sapim leader-t választanék (súlyban majdnem ugynaz mint a CX-ray, de jóval olcsóbb (tudom, nem annyira áramvonalas, de a CX-ray-t sok helyen nem is vállalják el). A felnit nem ismerem így ahoz nem merek hozzászólni.
Így kijönne kb 1381gr-ra+küllõanya illetve 46e forintra ami azért már lényeges különbség szerintem.
Vagy volt egy hirdetés az apróban használt SL kerékre, igaz ár nincs ott, de talán ... csak ott az esetleges küllõtöréssel van gond...
#33203
Írta 2006. július 22. - 19:30

Na ja, jók azok a Mavicek... csak 2x, ill. 3x annyi az új áruk. Nyilván tovább is bírják. Egy biztos, nem mostanában lesz se A.C.-osom se SL/ES-em.:chin:
De azért jó elképzelni milyen lenne 500-550grammal könnyebb szettel gyorsulni/mászni.
De azért jó elképzelni milyen lenne 500-550grammal könnyebb szettel gyorsulni/mászni.

#33204
Írta 2006. július 22. - 17:35

Am.Class. agy volt a kezembe, nagyon könnyû, de nem tenném rá az életem. A hátsóba se bíznék, egy shimano kazettatest nehezebb, mint ott a komplett agy. Ha hegyi kerék, akkor SL, ES.
De majd ha összeépíted, akkor tuti rámcáfolsz
De majd ha összeépíted, akkor tuti rámcáfolsz

#33205
Írta 2006. július 22. - 15:15

Hegyikeréken töröm a fejem... igaz csak amolyan távlati terv...
Ez vajon milyen lenne? :
- Am. Classic agyak(28 lyukasak), 58g + 205g, ~34E Ft
- 56 x Sapim CX-ray küllõk, 56x4g= 224g, ~30E Ft
- Sun Assault SL1 felnik, 2x405g= 810g, ~14E Ft
-----------------------------------------------
Szumma: ~1300g(+küllõanyák), 78E Ft (+posta, +centrírozás)
Plussz ehhez egy minél könnyebb külsõ-belsõ gumi páros.
Ami számít: minél könnyebb legyen az egész (lehetõleg a középponttól távolodva...), peremes legyen. Na meg persze, hogy ne legyen 500E Ft, azért épített...
Ami nem számít: agy-élettartam, defektállóság. Felhasználási kondíciók: csak verseny (<1000km/év), 65kg-os terhelés. (Kár, hogy nincs a fentiekbõl 20 lyukas változat...)
Az agyak:
http://www.bike-box....01.html&lang=de
A felni:
http://www.neuzer.hu...ryID=107#prod_0
Ez vajon milyen lenne? :
- Am. Classic agyak(28 lyukasak), 58g + 205g, ~34E Ft
- 56 x Sapim CX-ray küllõk, 56x4g= 224g, ~30E Ft

- Sun Assault SL1 felnik, 2x405g= 810g, ~14E Ft
-----------------------------------------------
Szumma: ~1300g(+küllõanyák), 78E Ft (+posta, +centrírozás)
Plussz ehhez egy minél könnyebb külsõ-belsõ gumi páros.
Ami számít: minél könnyebb legyen az egész (lehetõleg a középponttól távolodva...), peremes legyen. Na meg persze, hogy ne legyen 500E Ft, azért épített...
Ami nem számít: agy-élettartam, defektállóság. Felhasználási kondíciók: csak verseny (<1000km/év), 65kg-os terhelés. (Kár, hogy nincs a fentiekbõl 20 lyukas változat...)
Az agyak:
http://www.bike-box....01.html&lang=de
A felni:
http://www.neuzer.hu...ryID=107#prod_0
#33206
Írta 2006. július 22. - 12:46

Elolvastam ezt a cikket:
http://bikemag.hu/content/view/272/10/
Két dolgon lepõdtem meg. Az egyik, hogy a Liquigas-Bianchi, a Crédit Agricole, a Saunier Duval-Prodir, a Phonak és a T-Mobile profi csapatok jelenleg a Tour de France-on futó gépein is ez a külsõ van. Ezek a csapatok nem szingóval mennek a Touron?
Ez azért nem teljesen így van. Ha bárki egy picit jobban megnézi a Tour-on futó gépeket, esetleg a cyclingnews-on a gépeket vagy a backstage-t a közvetítéseknél láthatja, hogy inkább szingóval mennek. Alapban a tisztán karbon felnikbõl nincs peremes verzió így ezt a részt egy kicsit ferdítésnek érzem a cikkbõl...
#33207
Írta 2006. július 22. - 00:06

Ha nincs karbon kincs, akkor egy kis zsír megoldja a problémát a kormány meg a szár közé. Ha akkor is recseg, az baj...
#33208
Írta 2006. július 21. - 22:19

Köszi megtaláltam az elrejtett inbuszt a kormányban
Viszont még mindig nyiszog valami a kormányon nyeregbõl kiállva hegyen felfelé.
Összes csavart meghúztam
Viszont még mindig nyiszog valami a kormányon nyeregbõl kiállva hegyen felfelé.
Összes csavart meghúztam
#33209
Írta 2006. július 21. - 14:21

Nem öreg hiba, csak a két gyár más alkatrészei ilyen szempontjából nem nagyon különböznek, viszont a fv.karjaik felépítése alapvetõen más.
#33210
Írta 2006. július 21. - 14:13

#33211
Írta 2006. július 21. - 14:12

Shimiéknél nem tudom mi a helyzet, én speciel Campához írtam, márpedig ha emberünk elõször szereli és nem tudja, hogy merre keresse a csavart, ne adj isten a méretét sem, akkor egy darabig elkotorászhatna vakon a gumi alatt.

#33212
Írta 2006. július 21. - 13:53

Minek kéne leszedni róla a gumit????????
Felhajtani sem kell. Elég ha felülrõl egy hosszabb imbusszal benyúlsz a gumi és a mûanyag között. Még külön bemarás is van a fékváltokar házában, hogy a kulcs beférjen.
Felhajtani sem kell. Elég ha felülrõl egy hosszabb imbusszal benyúlsz a gumi és a mûanyag között. Még külön bemarás is van a fékváltokar házában, hogy a kulcs beférjen.
#33213
Írta 2006. július 21. - 13:50

Egyszerûen megfogod felül a bütyöknél és elkezded (finoman) hátrafelé húzni. Amikor a teteje lepattant a tartójáról a markolat irányában lefelé hajtod és akkor már elölrõl látnod kell a rögzítõ csavart.
#33214
Írta 2006. július 21. - 13:48

Felhajtod simán, addig hogy hozzáférj az inbusz csavarhoz. 3-5mm-es bütykökkkel kapaszkodik a mûanyag ház falába.
#33215
Írta 2006. július 21. - 13:34

Gumi markolatot hogyan lehet leszedni ?Imbuszkulccsal! :-)
Na de komolyan, a gumi markolat alatt találsz egy imbusz csavart, az rögzítí a kormányhoz a bilincset.
#33216
Írta 2006. július 20. - 22:13

#33217
Írta 2006. július 20. - 21:48

Nem, mostanában divat a belsõs köpeny. Pl a Gerolsteiner is Schwalbe-val nyomul, és nem a szingós verzióval:
http://www.cyclingne...r_accessories_1
Basszus de durva: http://www.cyclingne...6/qinghai066/14
next foróval nyomassátok végig....szép kis folyamat ábra :eek:
http://www.cyclingne...r_accessories_1
Basszus de durva: http://www.cyclingne...6/qinghai066/14
next foróval nyomassátok végig....szép kis folyamat ábra :eek:
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg
#33218
Írta 2006. július 20. - 21:33

Elolvastam ezt a cikket:
http://bikemag.hu/content/view/272/10/
Két dolgon lepõdtem meg. Az egyik, hogy a Liquigas-Bianchi, a Crédit Agricole, a Saunier Duval-Prodir, a Phonak és a T-Mobile profi csapatok jelenleg a Tour de France-on futó gépein is ez a külsõ van. Ezek a csapatok nem szingóval mennek a Touron? A másik, hogy ez ennyi km után is ilyen szép sárga? Az én frissen vásárolt Michelin Pro Raceim 500km után olyan szutykosak, hogy rossz ránézni, pedig körömkefével is megsikáltam.
http://bikemag.hu/content/view/272/10/
Két dolgon lepõdtem meg. Az egyik, hogy a Liquigas-Bianchi, a Crédit Agricole, a Saunier Duval-Prodir, a Phonak és a T-Mobile profi csapatok jelenleg a Tour de France-on futó gépein is ez a külsõ van. Ezek a csapatok nem szingóval mennek a Touron? A másik, hogy ez ennyi km után is ilyen szép sárga? Az én frissen vásárolt Michelin Pro Raceim 500km után olyan szutykosak, hogy rossz ránézni, pedig körömkefével is megsikáltam.
#33219
Írta 2006. július 20. - 20:54

Ez gy hegyi kerék 622x18-as 28 lyukas 404 g
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek
#33220
Írta 2006. július 20. - 20:52

Én ilyennel megyek ezért tudom.Szerintem a 650 mm-es 405 g, nem a 700-as.
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek