Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34211 replies to this topic

#33061
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 posts
Hegyikeréken töröm a fejem... igaz csak amolyan távlati terv...

Ez vajon milyen lenne? :
- Am. Classic agyak(28 lyukasak), 58g + 205g, ~34E Ft
- 56 x Sapim CX-ray küllõk, 56x4g= 224g, ~30E Ft :P
- Sun Assault SL1 felnik, 2x405g= 810g, ~14E Ft
-----------------------------------------------
Szumma: ~1300g(+küllõanyák), 78E Ft (+posta, +centrírozás)

Plussz ehhez egy minél könnyebb külsõ-belsõ gumi páros.
Ami számít: minél könnyebb legyen az egész (lehetõleg a középponttól távolodva...), peremes legyen. Na meg persze, hogy ne legyen 500E Ft, azért épített...
Ami nem számít: agy-élettartam, defektállóság. Felhasználási kondíciók: csak verseny (<1000km/év), 65kg-os terhelés. (Kár, hogy nincs a fentiekbõl 20 lyukas változat...)

Az agyak:
http://www.bike-box....01.html&lang=de
A felni:
http://www.neuzer.hu...ryID=107#prod_0

#33062
NoFear

NoFear

    vendég

  • fórumtag
  • 206 posts

Elolvastam ezt a cikket:

http://bikemag.hu/content/view/272/10/

Két dolgon lepõdtem meg. Az egyik, hogy a Liquigas-Bianchi, a Crédit Agricole, a Saunier Duval-Prodir, a Phonak és a T-Mobile profi csapatok jelenleg a Tour de France-on futó gépein is ez a külsõ van. Ezek a csapatok nem szingóval mennek a Touron?


Ez azért nem teljesen így van. Ha bárki egy picit jobban megnézi a Tour-on futó gépeket, esetleg a cyclingnews-on a gépeket vagy a backstage-t a közvetítéseknél láthatja, hogy inkább szingóval mennek. Alapban a tisztán karbon felnikbõl nincs peremes verzió így ezt a részt egy kicsit ferdítésnek érzem a cikkbõl...

#33063
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 posts
Ha nincs karbon kincs, akkor egy kis zsír megoldja a problémát a kormány meg a szár közé. Ha akkor is recseg, az baj...

#33064
zsola_

zsola_

    vendég

  • fórumtag
  • 206 posts
Köszi megtaláltam az elrejtett inbuszt a kormányban
Viszont még mindig nyiszog valami a kormányon nyeregbõl kiállva hegyen felfelé.
Összes csavart meghúztam

#33065
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 posts
Nem öreg hiba, csak a két gyár más alkatrészei ilyen szempontjából nem nagyon különböznek, viszont a fv.karjaik felépítése alapvetõen más.

#33066
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,364 posts
Ja bocs! Én kapásból Shimanora gondoltam.(Tudom, öreg hiba)

#33067
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 posts
Shimiéknél nem tudom mi a helyzet, én speciel Campához írtam, márpedig ha emberünk elõször szereli és nem tudja, hogy merre keresse a csavart, ne adj isten a méretét sem, akkor egy darabig elkotorászhatna vakon a gumi alatt. ;)

#33068
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,364 posts
Minek kéne leszedni róla a gumit????????
Felhajtani sem kell. Elég ha felülrõl egy hosszabb imbusszal benyúlsz a gumi és a mûanyag között. Még külön bemarás is van a fékváltokar házában, hogy a kulcs beférjen.

#33069
potty

potty

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 378 posts
Egyszerûen megfogod felül a bütyöknél és elkezded (finoman) hátrafelé húzni. Amikor a teteje lepattant a tartójáról a markolat irányában lefelé hajtod és akkor már elölrõl látnod kell a rögzítõ csavart.

#33070
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 posts
Felhajtod simán, addig hogy hozzáférj az inbusz csavarhoz. 3-5mm-es bütykökkkel kapaszkodik a mûanyag ház falába.

#33071
zsola_

zsola_

    vendég

  • fórumtag
  • 206 posts

Imbuszkulccsal! :-)
Na de komolyan, a gumi markolat alatt találsz egy imbusz csavart, az rögzítí a kormányhoz a bilincset.

Gumi markolatot hogyan lehet leszedni ?

#33072
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 posts
Brutál!

#33073
Grolsch

Grolsch

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,323 posts
Nem, mostanában divat a belsõs köpeny. Pl a Gerolsteiner is Schwalbe-val nyomul, és nem a szingós verzióval:
http://www.cyclingne...r_accessories_1

Basszus de durva: http://www.cyclingne...6/qinghai066/14

next foróval nyomassátok végig....szép kis folyamat ábra :eek:
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg

#33074
voti

voti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,179 posts
Elolvastam ezt a cikket:

http://bikemag.hu/content/view/272/10/

Két dolgon lepõdtem meg. Az egyik, hogy a Liquigas-Bianchi, a Crédit Agricole, a Saunier Duval-Prodir, a Phonak és a T-Mobile profi csapatok jelenleg a Tour de France-on futó gépein is ez a külsõ van. Ezek a csapatok nem szingóval mennek a Touron? A másik, hogy ez ennyi km után is ilyen szép sárga? Az én frissen vásárolt Michelin Pro Raceim 500km után olyan szutykosak, hogy rossz ránézni, pedig körömkefével is megsikáltam.

#33075
MrGyulagy

MrGyulagy

    vendég

  • fórumtag
  • 147 posts
Ez gy hegyi kerék 622x18-as 28 lyukas 404 g
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek

#33076
MrGyulagy

MrGyulagy

    vendég

  • fórumtag
  • 147 posts

Szerintem a 650 mm-es 405 g, nem a 700-as.

Én ilyennel megyek ezért tudom.
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek

#33077
sekly

sekly

    vendég

  • fórumtag
  • 21 posts
SOS!!
Hova tudnám elvinni a balesetes vázamat??
Szerencsére csak a hátsó támvilla görbült csak el egy picit.....

#33078
Alonso

Alonso

    vendég

  • fórumtag
  • 58 posts

Assault SL1 Sun felni a legkönnyebb 405 g.(mármint a könnyen beszerezhetõ felnik közül hazánkban.


Szerintem a 650 mm-es 405 g, nem a 700-as.

#33079
potty

potty

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 378 posts
Imbuszkulccsal! :-)
Na de komolyan, a gumi markolat alatt találsz egy imbusz csavart, az rögzítí a kormányhoz a bilincset.

#33080
zsola_

zsola_

    vendég

  • fórumtag
  • 206 posts
Hogyan lehet meghúzni a fékváltókart a kormányhoz rögzítõ csavart ?