Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34338 hozzászólás a témában

#32781
voti

voti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.179 hozzászólás
Hát izé.... gondolkodóba ejtettek egy jó csereárral miután mondtam, hogy nekem ezen a szinten nem kell karbonváz jó ez az alu-karbon bõven :)

#32782
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.364 hozzászólás
szerintem Votinak is. most jó áron vannak Dunakeszin ezek a vázak. túl jó áron.

#32783
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
Na nekem is ilyesmi motoszkál a fejemben... :)
Fentrõl a 8. képnél, az 1050 grammosat elfogadnám azért... :D

#32784
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.364 hozzászólás

Mondjatok légyszi véleményeket a Moser full karbon vázakról! A 'race carbon' és a 'special carbon' érdekelne...




Ha lenne rá lóvém, hogy vegyek újonnan, akkor valszeg vennék. De matuzéktól nem merek.

#32785
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Mondjatok légyszi véleményeket a Moser full karbon vázakról! A 'race carbon' és a 'special carbon' érdekelne...


ÖÖÖ én mindig azt hittem a race karbon a magasabb kategóriájú a két váz közül, de most nézegettem a neten és mintha a special karbon drágább lenne, szóval valszeg az a jobb(?). Egyébként mindkettõ marha drága újonnan, szóval szarok annyira nem lehetnek, vagy jó a marketing.:)

#32786
agaha

agaha

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás
Megnéztem mégegyszer, MICHE lánckeréksor van hátul és SPD pedál tartozik hozzá.

Igen a Xenon mûanyag. Az esperia oldalán az 5100 piros-fekete-fehér. A Hervisben kék-fehér piros, olyan mint az 5000-es. A hajtómû fekete. Szóval ez valami "kókányolt" verzió. A felnirõl sem találni semmi használható infót. De ha a gumi kínai akkor én a felnitõl sem várok csodákat...

Nekem a Campa mûködésmódja tetszik, mint a nagyobb Shimanoknál, hogy csak egy kisebb kar pöckölésével lehet felfelé váltani. Tulajdonképpen ez tetszik leginkább, ezért gondoltam a Campára. De azt nem tudom hogy ezek az alap váltók mennyire üzembiztosak?



#32787
voti

voti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.179 hozzászólás
Mondjatok légyszi véleményeket a Moser full karbon vázakról! A 'race carbon' és a 'special carbon' érdekelne...

#32788
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
és egy 8seb Veloce 1995 bõl?
mennyire birhatya?
Van itt valaki igen régi o.utis??
mert sayna én csakmayd most kostolok bele.

#32789
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
Mondjuk én elsõsorban nem is a törésre, hanem a belsejének a kopására gondoltam. Bár hobbi használat mellett lehet nem számít...
Arról meg már végképp nem tudok semmit, hogy a felsõbb kategóriájú Campa-k és a Xenon között mekkora különbség lehet szintén a mechanikában.

Esetleg valaki fel tudna világosítani?

#32790
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
mellesleg nekem is mûanyag fék váltó karom van és elég tartósnak tûnik ddehát nem is 1 faltörõ kos vagyok

#32791
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
1 monoblocknak hogy tudom meg hogy mekkora a mérete (sztem 113 as mert sora ban csak az van...) , ja igen SZÉTSZEDÉS NÉLKÜl

#32792
gimp

gimp

    vendég

  • fórumtag
  • 65 hozzászólás
Nem kell félteni a Xenon fékváltókart, én harmadik éve használok egyet, városban, semmi gond nincs vele, már estem párat, múlt héten egy rámnyitott kocsiajtóba pont a fékkarral mentem bele, de semmi baja nem történt . Masszív mûanyagból csinálják.

#32793
agaha

agaha

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás
Igen a Xenon mûanyag. Az esperia oldalán az 5100 piros-fekete-fehér. A Hervisben kék-fehér piros, olyan mint az 5000-es. A hajtómû fekete. Szóval ez valami "kókányolt" verzió. A felnirõl sem találni semmi használható infót. De ha a gumi kínai akkor én a felnitõl sem várok csodákat...

Nekem a Campa mûködésmódja tetszik, mint a nagyobb Shimanoknál, hogy csak egy kisebb kar pöckölésével lehet felfelé váltani. Tulajdonképpen ez tetszik leginkább, ezért gondoltam a Campára. De azt nem tudom hogy ezek az alap váltók mennyire üzembiztosak?

Mármint bolttól függõen akár 80-ért is hozzájuthatsz???? Leesik az állam ha igen...... Amúgy a Hervisekben ilyenkor tényleg szokott nagy leárazás lenni. Pl. tavaly õsszel (pont egy éve) voltam egy osztrák Hervisben Graz mellett, ott 999€-ra volt (valóban) leárazva egy 2005 Fuji Roubaix Pro 105-ös szettel, karbon támvillával, szal egy full olyan mint a Fuji honlapján is volt, nem kókányoltak bele :P . Egy pillanatra el is gondolkodtam :)
A sor az szerintem nem Campa :) amúgy a "gyenge pont" talán a fékváltókar lehet, ha jól emlékszem azok mûanyagból készülnek a Xenon-nál.



#32794
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
Mármint bolttól függõen akár 80-ért is hozzájuthatsz???? Leesik az állam ha igen...... Amúgy a Hervisekben ilyenkor tényleg szokott nagy leárazás lenni. Pl. tavaly õsszel (pont egy éve) voltam egy osztrák Hervisben Graz mellett, ott 999€-ra volt (valóban) leárazva egy 2005 Fuji Roubaix Pro 105-ös szettel, karbon támvillával, szal egy full olyan mint a Fuji honlapján is volt, nem kókányoltak bele :P . Egy pillanatra el is gondolkodtam :)
A sor az szerintem nem Campa :) amúgy a "gyenge pont" talán a fékváltókar lehet, ha jól emlékszem azok mûanyagból készülnek a Xenon-nál.

#32795
agaha

agaha

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás
Tisztelt urak, Abban kérném tanácsaitokat, hogy szerintetek mennyit is ér az alábbi kerékpár?
Hervis-ben lehet megvásárolni ESPERIA Racing 5100 www.cicliesperia.it
A listaára 169000Ft volt. Most akciósak. Bolttól függõen 120-100-80ezer
felszereltsége: Campa XENON 2*9 fékváltókarok,XENON elsõ-hátsó váltó, TOP Wheel 52,39 hajtómû,Miche Team Box agyak, SCT HLQC-04C felni,Racing Cheng Shing 700x20c gumi,ZOOM kormány és nyeregcsõ, SELLE Viper nyereg, SPD v.LOOK pedál. A fogaskeréksorról nem tudom, hogy Campa e? Nincs ráírva semmi. De mivel a hajtómû sem Campa gyanús.....
Igazándiból csak alap hobby célra kellene. próbáltam Merida Road 850-et de a H váltó nem tetszett. A MERIDA 880 99000 sorával RPM hajtómûvel.De ez az akciós ár nem hagy nyugodni.

#32796
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
Mondjuk igen, elméletileg mivel szénszálas: rideg, és nem deformálódik. Még szerencsére nem láttam/tapasztaltam ilyennek a törését, de kb. olyan lehet, mint amikor a hullámpala széttörik :)
Egy oldalon 1040g ill. 860g-t írnak, ami síkon, állandó sebességnél szerintem igen jó lehet az aero kialakítása miatt. Hegyre mondjuk már nehéz szvsz. Kipróbálnék egy ilyet, na :)))

#32797
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Persze, ezt nyilván nem lehet centrírozni, de a poén az, hogy nem is kell. Az ilyen 3-4 küllõsök úgy vannak megépítve. Enek az ára a kicsit magasabb tömeg, de ez bejön az aerodinamika vonalán. Tényleg, ennek mennyi a netto tömege? Egyetlen hátulütõje a hegymenet lehet, meg a sok lószolásos dolog. Az külön könnyebbség hogy a fékezõfelülete alu és peremes.

#32798
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
Én is úgy tudom... max hõlégfúvóval :D De azért tényleg nem rossz, hogy 8 éve / 32E km óta nincs baja!

#32799
voti

voti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.179 hozzászólás

Ezt hogyan centrírozzák?

Szerintem sehogy!

#32800
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
Ezt hogyan centrírozzák?