Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#32781
Írta 2006. szeptember 27. - 23:52
#32782
Írta 2006. szeptember 27. - 23:14
#32783
Írta 2006. szeptember 27. - 22:59
Fentrõl a 8. képnél, az 1050 grammosat elfogadnám azért...
#32784
Írta 2006. szeptember 27. - 22:18
Mondjatok légyszi véleményeket a Moser full karbon vázakról! A 'race carbon' és a 'special carbon' érdekelne...
Ha lenne rá lóvém, hogy vegyek újonnan, akkor valszeg vennék. De matuzéktól nem merek.
#32785
Írta 2006. szeptember 27. - 21:17
Mondjatok légyszi véleményeket a Moser full karbon vázakról! A 'race carbon' és a 'special carbon' érdekelne...
ÖÖÖ én mindig azt hittem a race karbon a magasabb kategóriájú a két váz közül, de most nézegettem a neten és mintha a special karbon drágább lenne, szóval valszeg az a jobb(?). Egyébként mindkettõ marha drága újonnan, szóval szarok annyira nem lehetnek, vagy jó a marketing.
#32786
Írta 2006. szeptember 27. - 20:50
Igen a Xenon mûanyag. Az esperia oldalán az 5100 piros-fekete-fehér. A Hervisben kék-fehér piros, olyan mint az 5000-es. A hajtómû fekete. Szóval ez valami "kókányolt" verzió. A felnirõl sem találni semmi használható infót. De ha a gumi kínai akkor én a felnitõl sem várok csodákat...
Nekem a Campa mûködésmódja tetszik, mint a nagyobb Shimanoknál, hogy csak egy kisebb kar pöckölésével lehet felfelé váltani. Tulajdonképpen ez tetszik leginkább, ezért gondoltam a Campára. De azt nem tudom hogy ezek az alap váltók mennyire üzembiztosak?
#32787
Írta 2006. szeptember 27. - 20:45
#32788
Írta 2006. szeptember 27. - 19:26
mennyire birhatya?
Van itt valaki igen régi o.utis??
mert sayna én csakmayd most kostolok bele.
#32789
Írta 2006. szeptember 27. - 18:15
Arról meg már végképp nem tudok semmit, hogy a felsõbb kategóriájú Campa-k és a Xenon között mekkora különbség lehet szintén a mechanikában.
Esetleg valaki fel tudna világosítani?
#32790
Írta 2006. szeptember 27. - 14:04
#32791
Írta 2006. szeptember 27. - 13:40
#32792
Írta 2006. szeptember 26. - 16:45
#32793
Írta 2006. szeptember 25. - 19:22
Nekem a Campa mûködésmódja tetszik, mint a nagyobb Shimanoknál, hogy csak egy kisebb kar pöckölésével lehet felfelé váltani. Tulajdonképpen ez tetszik leginkább, ezért gondoltam a Campára. De azt nem tudom hogy ezek az alap váltók mennyire üzembiztosak?
Mármint bolttól függõen akár 80-ért is hozzájuthatsz???? Leesik az állam ha igen...... Amúgy a Hervisekben ilyenkor tényleg szokott nagy leárazás lenni. Pl. tavaly õsszel (pont egy éve) voltam egy osztrák Hervisben Graz mellett, ott 999€-ra volt (valóban) leárazva egy 2005 Fuji Roubaix Pro 105-ös szettel, karbon támvillával, szal egy full olyan mint a Fuji honlapján is volt, nem kókányoltak bele . Egy pillanatra el is gondolkodtam
A sor az szerintem nem Campa amúgy a "gyenge pont" talán a fékváltókar lehet, ha jól emlékszem azok mûanyagból készülnek a Xenon-nál.
#32794
Írta 2006. szeptember 25. - 18:05
A sor az szerintem nem Campa amúgy a "gyenge pont" talán a fékváltókar lehet, ha jól emlékszem azok mûanyagból készülnek a Xenon-nál.
#32795
Írta 2006. szeptember 25. - 17:32
Hervis-ben lehet megvásárolni ESPERIA Racing 5100 www.cicliesperia.it
A listaára 169000Ft volt. Most akciósak. Bolttól függõen 120-100-80ezer
felszereltsége: Campa XENON 2*9 fékváltókarok,XENON elsõ-hátsó váltó, TOP Wheel 52,39 hajtómû,Miche Team Box agyak, SCT HLQC-04C felni,Racing Cheng Shing 700x20c gumi,ZOOM kormány és nyeregcsõ, SELLE Viper nyereg, SPD v.LOOK pedál. A fogaskeréksorról nem tudom, hogy Campa e? Nincs ráírva semmi. De mivel a hajtómû sem Campa gyanús.....
Igazándiból csak alap hobby célra kellene. próbáltam Merida Road 850-et de a H váltó nem tetszett. A MERIDA 880 99000 sorával RPM hajtómûvel.De ez az akciós ár nem hagy nyugodni.
#32796
Írta 2006. szeptember 25. - 15:59
Egy oldalon 1040g ill. 860g-t írnak, ami síkon, állandó sebességnél szerintem igen jó lehet az aero kialakítása miatt. Hegyre mondjuk már nehéz szvsz. Kipróbálnék egy ilyet, na ))