Üdv mindenkinek!
Elterveztem, hogy eddigi össztelós biciklimet országútira cserélném, ugyanis semmi értelme az alattam himbálózó telóknak ha én dh-zom meg semmi hasonló, sokkal inkább fontos számomra hogy minél gyorsabban eljussak a városban A pontból B-be.
Sok tapasztalatom nincs még az országútik terén, éppen ezért szeretném megkérdezni, hogy mi a vélemény a Merida Road 850-esrõl?
Egyetlen dolog aggaszt csak, az pedig az, hogy én Budaörsrõl járok be pestre mindennap, és bizony vannak olyan helyek (Sasadi után) ahol nincs bringa út, és kénytelen vagyok 15-20 centis padkákon le-föl ugrálni. Mennyire kényesek a virsligumik, illetve a kerék?
Elõre is köszönöm a felvilágosítást!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:34
#32761
Posted 2006. September 14. - 09:33
#32762
Posted 2006. September 13. - 23:03
Ez alapján (http://www.mavic.com...e_FWB_FTS_L.pdf)
egyáltalán nem úgy néz ki, mint amire bármilyen szabványos mezei Shimano kazettatestet csak úgy fel lehetne tenni. Valószínû speciális Mavic kell abból is.
egyáltalán nem úgy néz ki, mint amire bármilyen szabványos mezei Shimano kazettatestet csak úgy fel lehetne tenni. Valószínû speciális Mavic kell abból is.
#32763
Posted 2006. September 13. - 22:50
http://www.sheldonbr...-f.html#freehubezek a mavicek iparisak.
A jobboldali csapágyazással akkor mi lesz? Az nem az agy, hanem a kazettest része.
#32764
Posted 2006. September 13. - 22:40
#32765
Posted 2006. September 13. - 22:32
Nem volt sose campám, azért kérdezem.
Na akkor még egyszer, h jól értsem. Adott egy agy, rajta campa kazettatesttel, benne a tengely, golyók. Tengely ki, golyók ki, kazettatest le, sh fel, a "csatlakozó bordázat" az agynál pont passzol, a szorítócsavar (10mm) pont passzol, a csésze része pont ugyanott van, a golyók pont ugyanakkorák, a tömítés pont jó? Miközben pár oldallal elõbb kiderült, hogy egy sh UG-s test sem egészen kompatibilis a sh HG-sel kicserélés szempontjából...
Na akkor még egyszer, h jól értsem. Adott egy agy, rajta campa kazettatesttel, benne a tengely, golyók. Tengely ki, golyók ki, kazettatest le, sh fel, a "csatlakozó bordázat" az agynál pont passzol, a szorítócsavar (10mm) pont passzol, a csésze része pont ugyanott van, a golyók pont ugyanakkorák, a tömítés pont jó? Miközben pár oldallal elõbb kiderült, hogy egy sh UG-s test sem egészen kompatibilis a sh HG-sel kicserélés szempontjából...
#32766
Posted 2006. September 13. - 22:14
#32767
Posted 2006. September 13. - 22:11
Arról nem is beszélve, hogy - a magyart kivéve - a rotor mindenhol ez:
http://www.bigboyspo...odysseygyro.htm
és a fékrendszerhez tartozik....
Most akkor a kazettatestrõl beszélünk?
http://www.bigboyspo...odysseygyro.htm
és a fékrendszerhez tartozik....
Most akkor a kazettatestrõl beszélünk?
#32768
Posted 2006. September 13. - 22:04
#32769
Posted 2006. September 13. - 21:56
Egy pillanat! Most akkor azt mondjátok, hogy egy agyra csak úgy minden további nélkül rá lehet tenni mindkét fajta rotort? Az agyon lévõ bordás rész pl. egyforma ?
#32770
Posted 2006. September 13. - 20:17
Ja és légyszi írd meg priviben a párbeszédes bolt nevét, nehogy véletlenül arra tévedjek!
#32771
Posted 2006. September 13. - 20:15
Voti:
Amikor én vettem az enyémet, akkor ugyanez volt a helyzet. Mondtam a boltban, hogy lehet -e cserélni. Mondták hogy simán. Két nap múlva már meg is volt. A Bikeartot hívd fel. Én ott vettem. Ha náluk nem megy akkor a Probike a forgalmazó, õk tudnak rendelni rotort.
Amikor én vettem az enyémet, akkor ugyanez volt a helyzet. Mondtam a boltban, hogy lehet -e cserélni. Mondták hogy simán. Két nap múlva már meg is volt. A Bikeartot hívd fel. Én ott vettem. Ha náluk nem megy akkor a Probike a forgalmazó, õk tudnak rendelni rotort.
#32772
Posted 2006. September 13. - 19:34
Hello bajtársaim! Eddig csak montival róttam az országutakat, régóta szerettem volna kipróbálni egy országútit is, most végre itt a nagy alkalom. rendeltem egy akciós merida 901-es gépet. arra kell hogy elõsegítse a maratonokra való felkészülést, de lehet hogy idõvel szenvedéllyé válik, bár a maratonoké vagyok oda elsõsorban. Mivel még nem ültem országútin, mindenfajta jótanácsot megköszönök. Vannak olyan tipikus tanácsok amelyeket kezdõknek ajánlotok? Elõre is köszi: konaman
#32773
Posted 2006. September 13. - 16:45
Matuzéknál vödörszámra van mindenféle rotor. Én is ott vettem. Cserébe otthagytam neki a Campa rotort és így ki is cserélte "ingyen".
#32774
Posted 2006. September 13. - 16:35
Henger!
Hol veszek simán rotort? Eddig sehol sem sikerült, de ez volt a nap legokosabb beszélgetése:
- Hello! Mavic Ksyrium Elite-n kellene a Campa rotort Shimanora cserénli.
- Miért nem vált be a Campagnolo?
- Sh. rendszerem van, de a kerék amit veszek C. rotoros.
- Miért van benne C. agy?
- Az agy Mavic, csak a rotor C.
- Fûzünk bele Sh. agyat.
- Kösz, de az agyat nem kell cserélni csak a rotort.
- Hát azon ugrálni fog a lánc! Nem lesz jó!
- Tudtok rotort rendelni?
- Á dehogy!
:wtf::whacky:
Hol veszek simán rotort? Eddig sehol sem sikerült, de ez volt a nap legokosabb beszélgetése:
- Hello! Mavic Ksyrium Elite-n kellene a Campa rotort Shimanora cserénli.
- Miért nem vált be a Campagnolo?
- Sh. rendszerem van, de a kerék amit veszek C. rotoros.
- Miért van benne C. agy?
- Az agy Mavic, csak a rotor C.
- Fûzünk bele Sh. agyat.
- Kösz, de az agyat nem kell cserélni csak a rotort.
- Hát azon ugrálni fog a lánc! Nem lesz jó!
- Tudtok rotort rendelni?
- Á dehogy!
:wtf::whacky:
#32775
Posted 2006. September 13. - 07:16
#32776
Posted 2006. September 12. - 22:38
Sziasztok!
Van egy pár Ksyrium Elite kerék amit megvennék, de Campa rotoros nekem meg Shimano kellene.
Simán, veszel Shimano rotort. Párezer forint.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#32777
Posted 2006. September 12. - 20:14
Én nem értek hozzá, de gondolom veszel Shimanos agyat, és újrafûzeted vele.
Egy gyári kereket nem kéne szétszedni:) Többet ér az így.
#32778
Posted 2006. September 12. - 13:45
Én nem értek hozzá, de gondolom veszel Shimanos agyat, és újrafûzeted vele.Sziasztok!
Van egy pár Ksyrium Elite kerék amit megvennék, de Campa rotoros nekem meg Shimano kellene. Van valami módja az átalakításnak? Egyáltalán megéri vacakolni vele? Ja és van Cosmosom Shimano rotorral, avval nem lehet kicserélni?
#32779
Posted 2006. September 12. - 10:22
hali
keptam 2 weinmann kereket suntour agyakkal. legnagyobb meglepetésemre iparis csapágyak vannak bennük! azárt lepett meg, mert minimum 10-12 éves kerekek.
a lényeg:
ezeknél a régi bicajoknál simán lehet csere berélni a fogsort a váltó buzerálása nélkül?
az "új" 12-24es asszem, a régi pedig 13-?? .kell mjad állítani vajon valamit?
keptam 2 weinmann kereket suntour agyakkal. legnagyobb meglepetésemre iparis csapágyak vannak bennük! azárt lepett meg, mert minimum 10-12 éves kerekek.
a lényeg:
ezeknél a régi bicajoknál simán lehet csere berélni a fogsort a váltó buzerálása nélkül?
az "új" 12-24es asszem, a régi pedig 13-?? .kell mjad állítani vajon valamit?
#32780
Posted 2006. September 12. - 07:49
Sziasztok!
Van egy pár Ksyrium Elite kerék amit megvennék, de Campa rotoros nekem meg Shimano kellene. Van valami módja az átalakításnak? Egyáltalán megéri vacakolni vele? Ja és van Cosmosom Shimano rotorral, avval nem lehet kicserélni?
Van egy pár Ksyrium Elite kerék amit megvennék, de Campa rotoros nekem meg Shimano kellene. Van valami módja az átalakításnak? Egyáltalán megéri vacakolni vele? Ja és van Cosmosom Shimano rotorral, avval nem lehet kicserélni?