Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#32701
Írta 2006. október 07. - 21:51
#32702
Írta 2006. október 07. - 20:56
en lattam ilyen hibridet...minden outi, csak a fekkar, meg a valto(kar) nem (az egyenes kormany miatt) De a fektest maga outi. Szoval mukodokepes.Asszem félreértettél. Nekem egyenes kormányra kéne egyenes kormányhoz passzoló fékar. Aminek a bowdenhúzása országúti fékekhez van tervezve. Megnéztem, nagyságrendileg ugyanannyi bowdent húz a v-fékkar is. Valaki dobott össze már ilyen hibridet?
http://www.evanscycl...jsp?style=50049
Sot eleg csecse
#32703
Írta 2006. október 04. - 22:07
Megnéztem, nagyságrendileg ugyanannyi bowdent húz a v-fékkar is.
Sztem nézd meg újra...
Ha úgyis újat veszel, vegyél egyenes kormányos oútira tervezett Shimanót (van itthon?)
Fékpofa: elvileg illik ott lennie egy imbusz hernyócsavarnak, ami az egyik pofát távolítja, a másikat közelíti a felnihez.
#32704
Írta 2006. október 04. - 21:55
#32705
Írta 2006. október 04. - 15:12
#32706
Írta 2006. október 04. - 14:57
Kérdésem: az országúti fékenél a felni-fékpofa távolságát csak a bowden illetve alátétekkel lehet variálni? Mert az egyik zavaróan közelebb van a felnihez.
A másik kérdésem, hogy egyenes kormányra szerelhetõ fékkart hol tudnék szerezni illetve milyet?
#32707
Írta 2006. október 03. - 01:13
190-es magassághoz amúgy nagyságrendileg hányas váz kell? Országútikhoz egyáltalán nem értek.
ha a régebbi (klasszikus vázas) bicók közt mazsolázol, akkor kell a 60 körüli. nekem 58-as mali team-em van a 194 centimhez és kevés egy picit. meg szerintem a kormánymagasságra is figyelj, az nekem nagyon kényes.
bocsi az offtopic-ért, ha valakinek van talonban eladó 62-es (vagy közelítõleg akkora) Cro-Mo országúti váza (csak váz, vagy esetleg alap cuccokkal, de komplett bicó is lehet), nem drágán, akkor az keressen meg legyen kedves e-mailben.
erre van az apró. sõt kimondottan váz részleg is van ITT
#32708
Írta 2006. október 02. - 12:51
#32709
Írta 2006. október 02. - 12:18
#32710
Írta 2006. október 02. - 11:17
#32711
Írta 2006. október 02. - 10:37
voti felvettelek icq ra de akor rád is privvantok ... merre és menyit mentél a pesti oldalon? kéne valami hétköznapi kis túra valamerre másfele mert már unom a pilist
#32712
Írta 2006. október 02. - 10:32
A szombati Nimród kupán (amirõl Olee kérdezett) Szõke Gábor erõsen jót repesztett, 27 percen belül ért fel a Két-bükkfához. Ez azt hiszem amatõr pályacsúcs. Ez a valós távval (13,2 km a kiírt 14 helyett) számítva is 30-as átlagot jelent! Szép idõ volt, bár a sík részen azért belassított egy kicsit a fújdogáló dk. (oldal-ellen) szél.
#32713
Írta 2006. október 02. - 09:14
Ha 33-35km/h megfelel dobj egy privit, megbeszélhetjük.Demonjuk valakivel aki nem nagyon hajtós tipus (30 körül) azzal L mennék kicsit bjingázni
Hát a három elsõ tányérra nem lesz szükséged, de amúgy szerintem nem rossz. Elég régóta látom ezt a hirdetést, próbálj még belealkudni. A magasságodhoz minimum 58-as kell, de még szerintem a 60-62 is jó. Persze kétféleképp mérik a vázakat én középtõl középig értettem. Hát szerintem arra érdemes ennél az árkategóriánál figyelni, hogy lehetõleg ne kelljen egy csomó dolgot lecserlni rajta, mert ennél többet akkor sem fog érni. Ha valami nem jó, akkor válassz másikat, ennyiért elég sok hirdetés fut. Meg a szokásos: lánc ne legyen elnyúlva, fogaskerekek elkopva...17-ért megérheti egy ilyet venni?
Városba, sulibajáráshoz kéne. Országuti vásárlásakor mire kell figyelni a szokásos dolgokon kívûl?
Amikor rájöttem, hogy egy nappal elnéztem a hozzászólásod dátumát, akkor már tudtam, hogy az idõfutamra gondolsz. Hát az túlzás, hogy én szoktam indulni, egyen már voltam, de erre most meló miatt nem sikerült eljutniVazze'! Srácok én a hegyi idõfutamversenyre gondoltam. Esztergom-Dobodókõ.
innen nem szokott indulni senki idõfutamon?
#32714
Írta 2006. október 02. - 00:02
#32715
Írta 2006. október 01. - 23:56
Akkor csak azt nem értem, ha ilyen a terep akkor miért nem jobb ott montival menni? Illetve ha jó a Cyclo-cross gép ilyen terephez akkor minek vannak monti versenyek?
Mert a CX versenyek max. 1 óra +1 kör hosszúak, még a VB-n is. A pálya rövid, nagyrészt terep, benne lépcsõ, palánk, farönk, stb., amin a monti hátrányba kerül.
Cyclo cross= Terepkerékpár. Sokkal régebbi, mint a monti. Már az 50-es évkben rendeztek VB-t, míg montiban az elsõ azt hiszem csak 1981-82-ben. Sokkal nagyobb tradíciókkal rendelkezik. Direkt csak a téli holtszeonban rendezik, amikor a kerékpárosok (értsd outisok) számára nincsenek versenyek. A terep meg max. füves, murvás talajt jelent, ahol lehet neki nagytányéron küldeni izomból.
Race, no Rest!
#32716
Írta 2006. október 01. - 23:38
#32717
Írta 2006. október 01. - 21:45
#32718
Írta 2006. október 01. - 21:33
#32719
Írta 2006. október 01. - 21:23
ott van egy pár képA Cyclo-cross versenyeket milyen pályán rendezik? Országúton azt is?
http://www.konaworld...ms/06_cross.htm
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#32720
Írta 2006. október 01. - 21:01
hát ha rákersel neten monjuk google bank képekre akor rájösz hogy nemépenA Cyclo-cross versenyeket milyen pályán rendezik? Országúton azt is?