700x30C kerület=2170 mm
700x40C kerület=2200 mm
Forrás ... bármelyik kerékpárkomuter leírása (Cateye például)
Ha ezek jó adatok akkor virul a fejem. Ha nem, akkor legrosszabb esetben lereszelem a keresztmerevítõk gumi felõli részét.
700x30C kerület=2170 mm
700x40C kerület=2200 mm
Forrás ... bármelyik kerékpárkomuter leírása (Cateye például)
A vázat ingyé kaptam, egy használt Kona Caldera.
Az hogy 20-23as gumit tesz fel az ember +/- 5-6mm-t számíthat átmérõben, nem 3centit! Ja, és én 30-40es gumit szeretnék használni.
Szóval várom a használható válaszokat, vázcserére meg ne akarjatok rábeszélni mert nem fog menni. Elhatároztam h. gányolok, valami szórakozás nekem is kell.![]()
Méricskéltem még egy keveset, 704mm átmérõ kerék még éppen elfér a keresztmerevítõktõl.
Olyan jo a vaz? Nem lenne erdemesebb vmi hasznalt cx vagy trekking-et venni par ezer forintert?
670-700 mm 20-23-as gumival (gumitol fugg).
nem lehet outis hajtást tenni montira? valami régebbit? akkor már 52-11, és az már elég mindenhova:D
Jaja az már elégnem lehet outis hajtást tenni montira? valami régebbit? akkor már 52-11, és az már elég mindenhova:D
Sziasztok!
Van egy kis gondom... Alapvetõen montis vagyok, de tavasztól be kéne szereznem egy másik bringát munkába járásra, nomeg némi aszfaltos kilómétergyûjtésre.
A Dicsaklonban nézegetem outikat... Valami olcsóbb verzióra gondoltam...
A kérdés:
Ha van valaki aki mindkét géposztállyal közlekedik és tudna némi infót adni, annak örülnék. Pl.: Kényelem/sebesség, pesti utakat hogy viseli, megéri egyáltalán, vagy vegyek egy garnitúra virsli gumit a montira... stb.
egy 1,3-as slickkel Bp-Fót közt a dombokon nekem kevés a 44-12 (igaz Pesten elég).
Szia!Sziasztok!
Van egy kis gondom... Alapvetõen montis vagyok, de tavasztól be kéne szereznem egy másik bringát munkába járásra, nomeg némi aszfaltos kilómétergyûjtésre.
A Dicsaklonban nézegetem outikat... Valami olcsóbb verzióra gondoltam...
A kérdés:
Ha van valaki aki mindkét géposztállyal közlekedik és tudna némi infót adni, annak örülnék. Pl.: Kényelem/sebesség, pesti utakat hogy viseli, megéri egyáltalán, vagy vegyek egy garnitúra virsli gumit a montira... stb.
Az egy max kettõ fogáspont nem gond, mert alapvetõen montis vagyok, hozzászoktam a kevés fogáshoz. Csak rövidtávon használnám. max 10-15km és elsõsorban városban.Azt azért vedd figyelembe, hogy ha mégoly kényelmesre is sikerül beállítani, csak egy pozicióban lesz használható és egy hosszabb távon (mármint amiatt, hogy nem lehet cserélgetni a fogásokat) szerintem igen kényelmetlen lesz. Nem véletlen, hogy csak rövidtávon használják, ahol nem a kényelem, hanem a gyorsaság a cél.
Azt azért vedd figyelembe, hogy ha mégoly kényelmesre is sikerül beállítani, csak egy pozicióban lesz használható és egy hosszabb távon (mármint amiatt, hogy nem lehet cserélgetni a fogásokat) szerintem igen kényelmetlen lesz. Nem véletlen, hogy csak rövidtávon használják, ahol nem a kényelem, hanem a gyorsaság a cél.
Sziasztok!
Van egy kis gondom... Alapvetõen montis vagyok, de tavasztól be kéne szereznem egy másik bringát munkába járásra, nomeg némi aszfaltos kilómétergyûjtésre.
A Dicsaklonban nézegetem outikat... Valami olcsóbb verzióra gondoltam...
A kérdés:
Ha van valaki aki mindkét géposztállyal közlekedik és tudna némi infót adni, annak örülnék. Pl.: Kényelem/sebesség, pesti utakat hogy viseli, megéri egyáltalán, vagy vegyek egy garnitúra virsli gumit a montira... stb.
Nekem nem a gyorsaság számít, hanem inkább a kényelem. A hagyományos országuti kormánnyal az alsó fogás nekem kényelmetlen a fékkarnál fogva meg egy idõ utá fáj a kezem(régi kb 15 éves fékkarom van). Ezért gondoltam az idõfutam kormányt, mert annak ha jól tudom azonos a fogása, mintha a hagyományost a fékkarnál fognád, csak nagyobb fékerõt tudsz kifejteni.