Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34209 hozzászólás a témában

#32321
DeviatE

DeviatE

    vendég

  • fórumtag
  • 52 hozzászólás

Valaki tudna abban segíteni, hol találok bandázs feltekerésrõl vmi leírást esetleg képet? Nem arról a 800-1000 Ft.-ról van szó amit munkadíjra elkér egy szerelõ, csak jó lenne megtanulni.
A yasec.hu-n találtam valamit de szerintem azt csak az érti aki felrakta.
Köszi.


német szótár elõ oszt hajrá... :)

http://www.tour-maga...bnav=21&ps_lo=5

örülök, hogy én segíthettem... :D

#32322
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás
Na ne szórakozz!:) tekerd fel azt jó van, nem kell túlspilázni.:)
Én kb elöszõr láttam országútit, mikor feltekertem az elsõ bandázst és simán bírja. Szóval nem kell ezt bagyon kitanulni szerintem.

#32323
Saud

Saud

    új vendég

  • fórumtag
  • 9 hozzászólás
Valaki tudna abban segíteni, hol találok bandázs feltekerésrõl vmi leírást esetleg képet? Nem arról a 800-1000 Ft.-ról van szó amit munkadíjra elkér egy szerelõ, csak jó lenne megtanulni.
A yasec.hu-n találtam valamit de szerintem azt csak az érti aki felrakta.
Köszi.

#32324
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás

.......Egyébként görgõ, futás, sífutás, görsí, kori, gyalogtúra, stb. minden mehet, ami kellõképpen leterhel.


... errõl eszembe jut.. valaki tortúra? :D

#32325
voti

voti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.179 hozzászólás

Azért csak óvatosan azzal a téli bicajozással. Nem hinném, hogy bármely oúti külsõ jó lenne havas-latyakos utakra, hívják azt négy évszaknak akár (a PAris-Roubaix inkább vizes sáros, mint havas). A legrosszabb, legcsúszósabb a havas-layakos út fõleg a szokásos erõs forgalomban, az útszéli jégbordákról, hó alatti jégrõl nem is szólva.

Én nem erre használom, a városi bicajba vettem és Pestre bejárkálásra 90%-ban kerékpárúton vagy járdán, 10%-ban gyér forgalmú úton. Szerencsére általában tudok variálni melyik nap menjek be, ha sok a hó vagy jég van kivárok.


#32326
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.181 hozzászólás

Azért csak óvatosan azzal a téli bicajozással.


Ó, köszi az Atyai Jótanácsokat!
A téli csúszós, latyakos utakon remekül lehet fejleszteni az egyensúlyérzéket, kerékpárkezelést. Kb. mintha szabadgörgõn edzenél, az állványos helyett. Persze módjával, 1-1,5 óra bõven elég egy héten, alcsony forgalmú utakon. Buliként. Próbáltam, és bejött. Egyébként görgõ, futás, sífutás, görsí, kori, gyalogtúra, stb. minden mehet, ami kellõképpen leterhel.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#32327
brumbie

brumbie

    vendég

  • fórumtag
  • 143 hozzászólás

Azért csak óvatosan azzal a téli bicajozással. Nem hinném, hogy bármely oúti külsõ jó lenne havas-latyakos utakra, hívják azt négy évszaknak akár (a PAris-Roubaix inkább vizes sáros, mint havas). A legrosszabb, legcsúszósabb a havas-layakos út fõleg a szokásos erõs forgalomban, az útszéli jégbordákról, hó alatti jégrõl nem is szólva. EGyébként szerintem minél mélyebb mintázatú és minél szélesebb gumit (a mai vázakba 28-tól nem fér nagyobb, régebbi acélba belemegy 34 -is) érdemes keresni.


Akit részletesebben érdekel a téma (angolul): http://www.icebike.o...pment/tires.htm
Nemcsak országúti ....
bár én hóban inkább görgõznék vagy sífutnék :)

#32328
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Azért csak óvatosan azzal a téli bicajozással. Nem hinném, hogy bármely oúti külsõ jó lenne havas-latyakos utakra, hívják azt négy évszaknak akár (a PAris-Roubaix inkább vizes sáros, mint havas). A legrosszabb, legcsúszósabb a havas-layakos út fõleg a szokásos erõs forgalomban, az útszéli jégbordákról, hó alatti jégrõl nem is szólva. EGyébként szerintem minél mélyebb mintázatú és minél szélesebb gumit (a mai vázakba 28-tól nem fér nagyobb, régebbi acélba belemegy 34 -is) érdemes keresni.

#32329
voti

voti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.179 hozzászólás
Én most rendeltem Continental Grand Prix 4 season gumikat a téli bicajra, kifejezetten havas vizes versenyekre tervezve, mint a Paris-Rubaix!
Na majd mások írnak tapasztalatokat, én is kiváncsi vagyok rá!


#32330
bugbite

bugbite

    vendég

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás
Sziasztok,
segítségeteket kérem, milyen téligumit tudtok ajánlani 622-es méretben (szélesség szinte mindegy) amivel havas latyakos uton is elgurulok. Van esetleg valakinek maxxis overdrive-val tapasztalata?
Kösz
bb

#32331
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
akkor még az ínyenceknek::

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

#32332
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg


ez a nem alap... ahogy nézem nem 1 pálya gép a cucc,monjuk a felnibõl meg a gumiból következtetve, meg az a legyen az bármien anyag(jelen esetben karbon sztem) sztem kicsit azért meredek ien hátsóvillát felrakni , de látszik nagyon súlyra gyúrtak hollowteches hátsó fogassor :D több juk van rajta mint 1 fémépítõ kockán meg javítsatok ki de a szinébõl nézve ez karbonfelni... ez a gép több mint valószinû hogy könyebb mint az én outim igaz az full alu

#32333
voti

voti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.179 hozzászólás

Voti kisrácának szeretettel:

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Nem lenne rossz :)!
Amúgy készülget neki a kis országúti, most épp valami olyan nyeregcsövet keresek ami koppanásig betolható, tehát a nyereg pálcái a nyeregcsõ tetejével egy szintben vannak. Sajnos amiket én láttam nyeregcsöveket mind olyanok, hogy legalább 3-5cm kint kell legyen a vázból és efölé megy a nyereg. Ha valaki látott ilyet segítsen! Köszi.

#32334
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
Voti kisrácának szeretettel:

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

más...
PELLIS
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

#32335
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.259 hozzászólás

575 mm eff alighanem 575 mm effektív hosszúságú felsõcsövet jelent, tehát olyan hosszú lenne, ha nem ejtett, hanem hagyományos méretben adnák meg. szerintem...

igen, csak lusta vagyok mindent kiírni
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#32336
országutti

országutti

    vendég

  • fórumtag
  • 45 hozzászólás

ha segít a hozzáértõknek :
72,5 fejcsõszög, 73 üléscsõszög, 575 mm eff felsõcsõ, 175mm head tube, 265 mm középcsapágy magsság, 72 cm átlépõ magasság, 440 mm láncvilla a geomtriai adatai...

575 mm eff alighanem 575 mm effektív hosszúságú felsõcsövet jelent, tehát olyan hosszú lenne, ha nem ejtett, hanem hagyományos méretben adnák meg. szerintem...

#32337
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Mathias: Köszi! és az számít hogy a váz ejtett?


Ha arra gondolsz hogy számít-e a felsõcsõ hossz értelmezésében az hogy sloping a váz akkor azt hiszem nem a válasz. Legalábbis ha azt úgy adják meg mint a De Rosa a "Br" értéket:
http://www.derosanew...zes-3-60991.jpg

#32338
mephisoft

mephisoft

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 453 hozzászólás
Az ejtett felsõcsõ az új divat, a TdF csapatok vázainak nagy(obb?) része ilyen már. Tömeg és merevség kérdésben nem hiszem, hogy számítana. Ugyanakkor az ejtett felsõcsõ miatt hosszabb a nyeregcsõ. A nyeregcsõ hajlításra van igénybevéve, illetve - a váz egyéb részeivel ellentétben - a váz síkjában is tud hajlongani: csillapíthatja a rezgéseket, ütéseket. És minél hosszabb, annál jobban tud csillapít.

#32339
Arti

Arti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 376 hozzászólás
Mathias: Köszi! és az számít hogy a váz ejtett?
"Minél messzebbre jutok, annál kisebbek lesznek a problémáim."

#32340
Arti

Arti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 376 hozzászólás

ha segít a hozzáértõknek :
72,5 fejcsõszög, 73 üléscsõszög, 575 mm eff felsõcsõ, 175mm head tube, 265 mm középcsapágy magsság, 72 cm átlépõ magasság, 440 mm láncvilla a geomtriai adatai...


hát köszi az adatokat, de (ezek) a számok sajnos nem segítenek nekem! :(
"Minél messzebbre jutok, annál kisebbek lesznek a problémáim."