Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#32301
Posted 2006. November 16. - 10:10
Egyébként böngészted már a fentemlített siten a tömegtáblázatokat?
#32302
Posted 2006. November 16. - 10:06
Néhány boltban van ugyan olyan függõmérleg, amivel meg lehet mérni vázat/bicajt, de általában nem pontosak, idõvel erõsen megbízhatatlanok lesznek.
#32303
Posted 2006. November 16. - 09:43
Szóval! Néztem a Merida honlapot, hát ez nem normális ahogy ezek a vázakat méretezik!!!
Az L-est 52,5-cm nek írják, viszont slopingos és a nyeregcsõ hossza 52,5cm, tehát valójában nagyobb mint 52,5! Azt hogy mennyivel nem lehet kiszámolni, mert a felsõcsõ esési szögét b.nak megadni .
Az egyetlen árulkodó adat a virtuális felsõcsõ hossz, ami 57,5cm. Szerintem így ez a váz hagyományos méretezés szerint 57-58-as lehet valószinûleg, tehát mégiscsak nagy Neked, de menj és ülj rá egyre az a biztos!
Bocs a töketlenkedésért!
#32304
Posted 2006. November 16. - 09:20
Szia!Sziasztok!
Tudna valaki segíteni információval,hogy mekkora a súlya a Merida Road 901
(2006)outi váznak ill.váz+karbonvilla amivel szériába szerelik.A váz mérete:L
(57,5cm vizszintes felsõcsõhossz).Ez szerintetek megfelelõ méret a 176,5cm
testmagasságomhoz?Köszönöm elõre is mindenkinek a válaszokat.
Üdv,Gyuri
Nemrég hasonló cipõben jártam, egy kb ugyenekkora 903-as vázról szerettem volna megtudni a súlyát. Az eladónak nem volt mérlege, itt több topikban is kérdezõsködtem, de senki nem válaszolt. Googlet fél napig gyötörtem, és semmit nem találtam. Végül fogtam a mérleget és elmentem megmérni: 2020g volt villa nélkül, ott is hagytam .
Szerintem amúgyis nagy lesz az egy picit, ha jól sejtem annak a nyeregcsöve középcsapi közepétõl a tetejéig 60cm körül van. Inkább a nyeregcsövet mérd le!
Szerk: most nézem az L-es az 52,5-es akkor kb jó lehet, bocs ez már slopingos, a nyeregcsövet kár is mérni....
sorry.
#32305
Posted 2006. November 15. - 23:51
#32306
Posted 2006. November 15. - 23:36
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy valamelyikõtöknek van-e esetleg bármiféle tapasztalata a Specialized carbon vázaival. Elsõsorban a tarmac sorozatra gondolok (tarmac comp, tarmac expert, tarmac pro, tarmac s-works). Nagyon jókat olvastam ezekrõl a vázakról külföldi fórumokon és mivel lehet nemsokára sikerül beszerezni egyet, elõtte mindenképpen érdekelne a ti véleményetek is. Sajnos otthon ha jól tudom nem nagyon lehet ezekhez hozzájutni.
Köszi a válaszokat!
Ati
A Tarmac zsiiiir! :cool2:
Egy hajszallal jobban erezni az ut egyenletlensegeit, mint a Trek Madone-n, dehat egy verbeli versenygeptol ez ok. Nagyon merev, iszonyat konnyu, es ha valaszthatsz inkabb az S-works-ot valaszd, mert az jobb anyagbol van mit a sima Tarmac es konnyebb, letisztultabb a vonala...stb.
Egyszer a boltban osszeraktak a sracok egy S-worksot, S-works kiegeszitokkel, Dura-Ace-el ... jujj ... Mindenki korullallta es simogatta nagyon csecse... es hihetetlen konnyu.
Bar ha en valaszthatnek full carbon vazat, az Scott CR1 lenne...hihetetlen gyorsan reagal sprintelesnel... es talan meg a Tarmacnal is konnyebb
#32307
Posted 2006. November 15. - 23:27
Azt szeretném megkérdezni, hogy valamelyikõtöknek van-e esetleg bármiféle tapasztalata a Specialized carbon vázaival. Elsõsorban a tarmac sorozatra gondolok (tarmac comp, tarmac expert, tarmac pro, tarmac s-works). Nagyon jókat olvastam ezekrõl a vázakról külföldi fórumokon és mivel lehet nemsokára sikerül beszerezni egyet, elõtte mindenképpen érdekelne a ti véleményetek is. Sajnos otthon ha jól tudom nem nagyon lehet ezekhez hozzájutni.
Köszi a válaszokat!
Ati
#32308
Posted 2006. November 15. - 20:28
Tudna valaki segíteni információval,hogy mekkora a súlya a Merida Road 901
(2006)outi váznak ill.váz+karbonvilla amivel szériába szerelik.A váz mérete:L
(57,5cm vizszintes felsõcsõhossz).Ez szerintetek megfelelõ méret a 176,5cm
testmagasságomhoz?Köszönöm elõre is mindenkinek a válaszokat.
Üdv,Gyuri
#32309
Posted 2006. November 15. - 19:55
#32310
Posted 2006. November 15. - 17:19
#32311
Posted 2006. November 15. - 17:07
#32312
Posted 2006. November 15. - 16:14
Bugbite, ha havon jól, viszonylag biztonságosan szeretnél menni, sztem nézz körül a ciklokrossz gummák között. A fõ kérdés, max. milyen széles gumit tud fogadni a vázad, illetve a villa?
Race, no Rest!
#32313
Posted 2006. November 15. - 09:00
#32314
Posted 2006. November 15. - 08:23
Valaki tudna abban segíteni, hol találok bandázs feltekerésrõl vmi leírást esetleg képet? Nem arról a 800-1000 Ft.-ról van szó amit munkadíjra elkér egy szerelõ, csak jó lenne megtanulni.
A yasec.hu-n találtam valamit de szerintem azt csak az érti aki felrakta.
Köszi.
http://www.parktool....howto.asp?id=71
#32315
Posted 2006. November 15. - 01:26
Igen, bár meg lehet csinálni anélkül is, de azzal könnyebb.
Meg fõleg szebb...
#32316
Posted 2006. November 15. - 01:19
Igen, bár meg lehet csinálni anélkül is, de azzal könnyebb.... Es a darabot tekeres elott kell felragasztani igaz?
#32317
Posted 2006. November 14. - 23:58
Köszi a jótanácsokat, munkába fogok járni bringával (ahogy az elmúlt télen is csak akkor még montival jártam) ami nekem nem is több mint napi 1.5 óra bár az utak forgalmát nem áll módomban befolyásolni. A görgõt próbáltam de sajnos nem ér oda, és a szöges gumik is kiesnek mivek ez nem fun-ice-biking.Ó, köszi az Atyai Jótanácsokat!
A téli csúszós, latyakos utakon remekül lehet fejleszteni az egyensúlyérzéket, kerékpárkezelést. Kb. mintha szabadgörgõn edzenél, az állványos helyett. Persze módjával, 1-1,5 óra bõven elég egy héten, alcsony forgalmú utakon. Buliként. Próbáltam, és bejött. Egyébként görgõ, futás, sífutás, görsí, kori, gyalogtúra, stb. minden mehet, ami kellõképpen leterhel.
Arra gondoltam hátha valakinek valóságos ötlete van saját tapasztalatból, no de majd próbálkozom...
Üdv:
bb
#32318
Posted 2006. November 14. - 23:35
#32319
Posted 2006. November 14. - 23:31
#32320
Posted 2006. November 14. - 23:19
Miért az nem segítség hogy mondom hogy tekerje fel?örülök, hogy én segíthettem...
Szerintem ez tipukusan olyan dolog amit nehéz könyvbõl/netrõl megcsinálni. Próbálgatja és úgy is látja hogy jó.