Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34265 hozzászólás a témában

#301
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

hát a kis karbantartásommal nem nagyon haladok. :D még a kerekek agyaihoz se nagyon nyúltam. viszont a téli bringámra fordítottam egy kis időt. cseréltem hátsó váltó bowdent, mert elég nehézkesen mozgatta már a váltót. kb havonta cserélem, mert rohadtul lassú lesz a cucc. na meg azt a kis bowden ház darabot is cseréltem, ami a váltónál van. a helyi boltban vettem egyébként ezeket a spagócákat. talán saccon, vagy mi. a campához 1,1 mm-es bowden kell. ez még egy kicsit vékonyabb is. 1,07-et mértem. amúgy nem is értem. ha nekem ennyire elhasználódik, akkor mi lehet a csillivilli bringákon? sokan most is azokkal nyomják, pedig brutál mód kikezdi a tél a bringákat. sokan még sárvédőt se használnak. na mind1. legyen az ő bajuk. belemértem a láncba is. még nem esik bele a 0,75-ös idom. sztem a tél végén cserélnem kell majd. van még egy használt láncom, ami jobb állapotban van. majd az meg fel rá, de sztem a következő télre veszek egy új sort. lánc van hozzá. azt nem olyan régen vettem. connex lánc. sokan nem szeretik, mert állítólag nem vált szépen. nekem 1x volt ilyen láncom. kaptam egyik ismerősömtől egy alig használt 9-es dura ace sort. ahhoz használtam. szuper volt. sose akart elkopni. :D 9-es veloce váltóval működtettem. elvileg nem kellett volna, de olyan szépen váltott, h csak na. rendeltem karbon zsírt. majd kell a téli bicaj nyeregcsövéhez. azt vettem észre, h időnként beljebb csúszik. jók az átmérők, sztem jó a nyomaték is, csak éppen túl sima a felülete a nyeregcsőnek. remélem beválik majd a cucc.

 

majd le fogom mérni a bianchi tömegét. elképzelhető, h megközelíti a 8600 grammot. tavasszal mértem, akkor 8670 volt, pedállal, meg kulacstartókkal. azóta cseréltem belsőket. ott jött le némi súly. a michelin latex belsők szélesebbek, mint a vittora latex, így könnyebbek is. a vittoria 71 gramm. a michelin 88. szóval itt nyertem kb 34 grammot. meg a rotor csere is levett néhány grammot, úgyhogy olyan 8625 gramm lehet most a bringa. még jó lenne vlhol megspórolni még egy kicsit. mondjuk már nincsen ötletem, h honnan lehetne. persze, h tudnék venni egy titán record nyeregcsövet, és/vagy egy 3ttt titán stucnit, azzal megoldódna dolog, de azok kb a beszerezhetetlen kategória. illetve lehet venni, csak rohadt drága. 


  • Kisherceg kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#302
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

https://www.youtube....XVN47LAk&t=117s régi indián trükk, amit a srác csinál. biggrin.png a kommentekben is írták, h régen a versenyek előtt zsír helyett olajozták a csapágyakat. ilyet én is láttam már. pálya agyakon néha a porvédő is el volt távolítva, h könnyebb legyen olajozni.

 

egy kicsit más, de vlmennyire kapcsolódik ehhez a videóhoz. 

 

tn_7_9645.jpg

 

nekem ez a titán record első kerékagy van a könnyű kerekembe fűzve. annyit érdemes tudni róla, h a campa a felső kategóriás agyakhoz nem nagyon használt "ipari" csapágyakat. ez az agy a kivétel. 1997-98 között volt gyártásban. titán tengelyes. 609 2RS csapágyak valók bele. most cseréltem. SKF ment bele. made in italy. koyo-t akartam, de most ez volt a csapágyboltban. egyébként az eredeti is ilyen volt: SKF. szóval a boltban rákérdeztem, h ilyen méretű kerámia csapágyat tudnak e hozni. elvileg megoldható a dolog. nem jutottunk tovább, mert jött egy normális vevő, akit ki kellett szolgálni. biggrin.png nem ilyen hülye, mint én. biggrin.png

 

 

kicsit tovább gondoltam ezt a kerámia csapágya dolgot. nem biztos, h jó ötlet lenne. attól félek, h tönkre vágom az agyat. amúgy az alin találtam csapágyat. szóval, eleve a radiális fűzés miatt már jelentősen terhelve van az agy pereme. hozzá tenném a kerámia csapágyat, ami elvileg keményebb, mint az acél, és már kész is van a baj. 

 

viszont találtam kerámia csapágyas váltógörgőt, ami jól jöhet. igazából az a csapágy, aminél a legnagyobb a fordulatszám. okés. mostanában már elég sok ilyen cumú van, de nekem 10T görgő kellene. na ez erősen szűkíti a kínálatot. na mind1. bbb-t találtam. most is az van a váltómban csak éppen normál csapágyas. https://bbbcycling.c...lerboys-ceramic


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#303
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

Ifjúkoromban álmodoztam arról, hogy lehetne olyan fékváltókart készíteni, amin kis pöcökkel állítható a fokozatszám és a húzás aránya. Ezt egyik gyártó sem lépte meg valamiért... smile.png

Ilyesmit házilag is meg lehetne oldani, pl. korábban egy Acera váltókarba reszeltem egy másik "körfűrészlapot", egy Tiagrába pedig egy kilincset hengerzárbetétből. Innen már csak egy lépés az egy fvk mindenek felett... Az elektronikus váltás korában ez a dolog már máshogy megy.

https://www.modolo.i...-morphos-lever/ már megcsinálták. :D


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#304
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.001 hozzászólás
  • LocationKelenföld
Na, ne, ez nem egy liga. Ennek a tulaja nem rendes ember. U lakat, pedál.... Ahh.

Rabbit módosította - 2023. január 22. - 02:17

  • donciccio kedveli ezt

#305
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.863 hozzászólás

Ne irjuk le kérem, emberünk lehet 65 éves, gernicbajjal de imádja a bringajat, és még mindig nyomja.

ha te mondod

https://bikeindex.org/bikes/684793


  • donciccio kedveli ezt

#306
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.863 hozzászólás

https://www.youtube....XVN47LAk&t=117s régi indián trükk, amit a srác csinál. biggrin.png a kommentekben is írták, h régen a versenyek előtt zsír helyett olajozták a csapágyakat. ilyet én is láttam már. pálya agyakon néha a porvédő is el volt távolítva, h könnyebb legyen olajozni.

 

egy kicsit más, de vlmennyire kapcsolódik ehhez a videóhoz. 

 

tn_7_9645.jpg

 

nekem ez a titán record első kerékagy van a könnyű kerekembe fűzve. annyit érdemes tudni róla, h a campa a felső kategóriás agyakhoz nem nagyon használt "ipari" csapágyakat. ez az agy a kivétel. 1997-98 között volt gyártásban. titán tengelyes. 609 2RS csapágyak valók bele. most cseréltem. SKF ment bele. made in italy. koyo-t akartam, de most ez volt a csapágyboltban. egyébként az eredeti is ilyen volt: SKF. szóval a boltban rákérdeztem, h ilyen méretű kerámia csapágyat tudnak e hozni. elvileg megoldható a dolog. nem jutottunk tovább, mert jött egy normális vevő, akit ki kellett szolgálni. biggrin.png nem ilyen hülye, mint én. biggrin.png

kerámia csapágygolyó, én a lemezjátszómba vettem. nem biztos hogy javít a hangzáson az acélgolyóhoz képest, de az tuti hogy könnyebb. ami egy kerékagynál számít, a hifi-ben inkább hátrány/semleges :-) na persze az audio az más árazás: 7000 ft/db https://vinil.hu/pro...ards-audio-wcb/ de csapágyboltban is 3000/db. acélgolyó ugyanilyen 3/16 méretben körülbelül 30 ft :-)


  • donciccio kedveli ezt

#307
Bitecus

Bitecus

    vendég

  • fórumtag
  • 58 hozzászólás

itt egy rövid kis videó arról, h hogyan lehet átalakítani a 9-es ergókat 10-re. én is ezt csináltam a veloce-mel. https://www.youtube....h?v=PJ5nK_VswEI

Ifjúkoromban álmodoztam arról, hogy lehetne olyan fékváltókart készíteni, amin kis pöcökkel állítható a fokozatszám és a húzás aránya. Ezt egyik gyártó sem lépte meg valamiért... smile.png

Ilyesmit házilag is meg lehetne oldani, pl. korábban egy Acera váltókarba reszeltem egy másik "körfűrészlapot", egy Tiagrába pedig egy kilincset hengerzárbetétből. Innen már csak egy lépés az egy fvk mindenek felett... Az elektronikus váltás korában ez a dolog már máshogy megy.


  • donciccio kedveli ezt
Bitecus, a biciklis ember.

#308
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

https://www.youtube....XVN47LAk&t=117s régi indián trükk, amit a srác csinál. :D a kommentekben is írták, h régen a versenyek előtt zsír helyett olajozták a csapágyakat. ilyet én is láttam már. pálya agyakon néha a porvédő is el volt távolítva, h könnyebb legyen olajozni.

 

egy kicsit más, de vlmennyire kapcsolódik ehhez a videóhoz. 

 

tn_7_9645.jpg

 

nekem ez a titán record első kerékagy van a könnyű kerekembe fűzve. annyit érdemes tudni róla, h a campa a felső kategóriás agyakhoz nem nagyon használt "ipari" csapágyakat. ez az agy a kivétel. 1997-98 között volt gyártásban. titán tengelyes. 609 2RS csapágyak valók bele. most cseréltem. SKF ment bele. made in italy. koyo-t akartam, de most ez volt a csapágyboltban. egyébként az eredeti is ilyen volt: SKF. szóval a boltban rákérdeztem, h ilyen méretű kerámia csapágyat tudnak e hozni. elvileg megoldható a dolog. nem jutottunk tovább, mert jött egy normális vevő, akit ki kellett szolgálni. :D nem ilyen hülye, mint én. :D 


  • Kisherceg kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#309
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.245 hozzászólás
  • LocationSvájc
Ne irjuk le kérem, emberünk lehet 65 éves, gernicbajjal de imádja a bringajat, és még mindig nyomja.
  • Bitecus, marton, Kisherceg és 1 további fórumtag kedveli ezt
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

#310
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.863 hozzászólás

5 évente rátévedek a bikeforumsra, a milyen országútid van topikba

 

nem kellene, rettenet építkezésre képesek egyesek, sírnak ezek a príma vázak, itt például egy fantasztikus stucni...

 

_003_merckx_013_seat_545c_t_x_top_540c_c


  • donciccio kedveli ezt

#311
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

https://bikerumor.co...i-bottle-cages/ néhány éve vettem, keresgéltem az aliexpress-en titán csavarokat, kulacstartókat, nyeregcsöveket. a csavarok még okésak. abból van bőven. még look stoplihoz is találtam készletet. kulacstartóból kevés volt, nyeregcsőből meg még kevesebb. elvetettem az ötletet, h vegyek az utóbbi kettőből, mert elég drágának tartottam. na most a cikkben szereplő titán kulacstartót sem fogom beszerezni. ez is elég drága játékszer. inkább maradok az elite ciussi inox-nál. :D


  • Kisherceg kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#312
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

https://bikerumor.co...assic-headsets/ hmmm. a chris king megoldotta a belső kábelezést a hagyományos kormánycsapágyainál. pofás darab lett. mondjuk ettől még nem nagyon erőltetném ennyire ezt a mindenáron való belső kábelezést. én már egy jó ideje campa chorus, illetve record kcs használok. tuti minőség ez is. amúgy azt nézem, olvasom sokszor, h ha vlki minőségi kcs-at akar venni, az chris king-et, v campát vesz. azt nem tudom, h ennyire minőségi cucc, v ezek az ismertebbek.  


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#313
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

éves nagy karbantartás. 

 

én télen szoktam megcsinálni a Bianchimon ezt a nagy karbantartást. ilyenkor ropira szedem az egész gépet. ezt úgy kell érteni, h a váltókat, fékeket, fékváltókarokat is. ilyenkor építem be az új alkatrészeket, bovden, lánc, ilyesmi. ilyenkorra már készen szoktam lenni vele. ez kb 2 nap meló, de lehet több is egy kicsivel. ez most kimarad idén. nem sokat tekertem az előző évben, így nem is lenne túl sok értelme. úgy gondoltam, h elég lesz néhány csapágy újra kenése, aztán annyi. kicsit belegondoltam, h miket is lenne jó megcsinálni. hááááát, azért az sem olyan kevés. biggrin.png

 

-2 kerékszett: csapágyak kenése, ellenőrizni, h nincs e nyolcas bennük. vettem a rotorokhoz csapágyakat, azokat is cserélni kellene.

-kormány csapi kenése

-a közép csapágyat ősszel csináltam meg, de vlmi ráment a hajtókarra, és elég csúnya nyomot hagyott, így azt is szedhetem szét, és polírozhatom újra a karokat.

-pedál csapágyat se ártana megkenni

-meg persze takarítani is kellene a bicajt. mondjuk talán ez a legkisebb feladat. 

 

szóval így is lesz némi meló. 

a listáról sikerült a pedálok kenését lehúznom. :D meg megpróbáltam krómtisztítóval leszedni a hajtókarokról azt a valamit, ami ráment. ebben csak rész sikereket értem el. :D szóval nem úszom meg a hajtómű szétszedését. majd a rongy koronggal megoldom. maga a polírozás pár perc lesz sztem, de a szétszedés, és összerakás kíván majd némi időt. azért dühítő egy kicsit. amikor cseréltem csészéket, akkor políroztam újra a karokat. azóta meg alig mentem ezzel a bicajommal. majd, ha kész lesz a polírozás, teszek fel képeket róla. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#314
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

éves nagy karbantartás. 

 

én télen szoktam megcsinálni a Bianchimon ezt a nagy karbantartást. ilyenkor ropira szedem az egész gépet. ezt úgy kell érteni, h a váltókat, fékeket, fékváltókarokat is. ilyenkor építem be az új alkatrészeket, bovden, lánc, ilyesmi. ilyenkorra már készen szoktam lenni vele. ez kb 2 nap meló, de lehet több is egy kicsivel. ez most kimarad idén. nem sokat tekertem az előző évben, így nem is lenne túl sok értelme. úgy gondoltam, h elég lesz néhány csapágy újra kenése, aztán annyi. kicsit belegondoltam, h miket is lenne jó megcsinálni. hááááát, azért az sem olyan kevés. :D

 

-2 kerékszett: csapágyak kenése, ellenőrizni, h nincs e nyolcas bennük. vettem a rotorokhoz csapágyakat, azokat is cserélni kellene.

-kormány csapi kenése

-a közép csapágyat ősszel csináltam meg, de vlmi ráment a hajtókarra, és elég csúnya nyomot hagyott, így azt is szedhetem szét, és polírozhatom újra a karokat.

-pedál csapágyat se ártana megkenni

-meg persze takarítani is kellene a bicajt. mondjuk talán ez a legkisebb feladat. 

 

szóval így is lesz némi meló. 


  • Kisherceg kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#315
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

12_2272.jpg

 

ebbe az agyba lett cserélve a tengely, és a rotor. egyébként 10 grammal könnyebb is lett a kerék. :D 


  • Kisherceg kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#316
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

itt már jobban látszik a 2-es furat. nagyon pontosnak kell lenni a készítésénél. sok mérés, és egy pontos fúrás kell hozzá. jó lett volna egy állványos fúróval csinálni, de az nem állt rendelkezésemre, így csak egy kis aksis kézi fúróval oldottam meg. hát így ennyi. apró, de fontos trükk ez. 

 

87_1990.jpg

kicsit tuningoltam a könnyű kerekemet. :) https://www.youtube....gvsv2wqpU&t=22s szuper racsni hang lett a végeredmény. ebben a kerékben egy régebbi record agy van. alu tengelyes, alu rotoros, de még szép fényes, nem fekete, mint amilyen lett 2008 után. erről lenne szó:

tn_186_9715.png

 

a csere oka az az idézetben látható rotor fehér színű tömítésének kopottsága. ilyen rotort már nem kaptam, még a használtat sem. múlt évben vettem egy újabb verziót belőle. ehhez másik tengely is kell. már 1x összeraktam, de úgy tűnt, h görbe a tengely. használtan vettem, így ez előfordulhatott volna. aztán most rászántam magam, h cseréljek a rotorokban csapágyakat. be is raktam az újabbakba, és az összeszerelés után már látszott, h nem volt görbe a tengely. :) egyébként ez volt az egyik tippem a racsni imbolygására. múlt év végén vettem új kalapácsokat, és rugót is a rotorhoz. azzal raktam össze. szóval most már van sok-sok züm-züm. :D

 

tn_185_4096.png

 

ez az újabb agy, amiben már más a tengely, és a rotor is. egyébként a rotor titánból van, és egyetlen darabból van kialakítva. annyira örültem, h tuti lett minden, mert egy ilyen tengely újonnan kb 40 euró. mondjuk a csapágyak ára rendesen felment. gagyit nem rakok ilyen szintű alkatrészekbe, így mint már eddig is a koyo márka mellett döntöttem. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#317
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

én úgy emlékszem, h az új 2x12-es rendszereknél már nincsen felni fék. mondjuk a shimano-t nem igazán követem. sztem egyáltalán nem olyan jó, mint amekkora hájp van mögötte. főleg idehaza. itthon vlmiért berögzült az emberekbe, h sz@rolasz. a sram meg nem annyira elterjedt. sztem sok horgász lehet a bringások között, ezért az imádat a shimi iránt. biggrin.png azzal is érvelnek, h a campa drága, meg nincsen hozzá alkatrész. ez sem igaz. külföldi webshopok árait nézve (mert itthon ilyen nem nagyon van) a campa kb ugyanabban az árban mozog, mint a többi. alkatrész meg elég sok van, még itthon is. 

utána néztem, és rosszul tudtam. a dura ace, és az ultegra szetteknek van felni féke még. a 105-nek már nincsen. egyébként múlt évben sok ilyen videó, meg komment volt, h jó lenne ha a 105-ös is elektromos lenne. na most van, de qrva drága. 


  • Kisherceg kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#318
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

Ultegránál és Dura Ace-nél még létezik felnifék, teljesen nem értem a 105-nél miért hagyták ki. Ugyanez a helyzet a kazettával is, ultegrától felfele elérhető a 16T. Meg kell hagyni a 11-30 v. 11-32-es kiosztást is hiányolom, de ez már legyen csak az én bajom smile.png Még jó, hogy a jelenlegi 5800-as szettem vígan megfelel még évekig és nem kell ilyen problémákkal vesződnöm!

én úgy emlékszem, h az új 2x12-es rendszereknél már nincsen felni fék. mondjuk a shimano-t nem igazán követem. sztem egyáltalán nem olyan jó, mint amekkora hájp van mögötte. főleg idehaza. itthon vlmiért berögzült az emberekbe, h sz@rolasz. a sram meg nem annyira elterjedt. sztem sok horgász lehet a bringások között, ezért az imádat a shimi iránt. :D azzal is érvelnek, h a campa drága, meg nincsen hozzá alkatrész. ez sem igaz. külföldi webshopok árait nézve (mert itthon ilyen nem nagyon van) a campa kb ugyanabban az árban mozog, mint a többi. alkatrész meg elég sok van, még itthon is. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#319
osi22

osi22

    vendég

  • fórumtag
  • 162 hozzászólás

követek néhány yt csatornát, és ott is megemlítették, h jó lenne egy mechanikus 105-ös szett. ami vonzó volt a szettben az az elektromos váltással ki lett iktatva. ez pedig az ár. én visszahoznám a felni féket is. pont az ára miatt. az mondjuk nevetséges, h most sem raktak a 12 lánckerék közé egy 16T-t. 

Ultegránál és Dura Ace-nél még létezik felnifék, teljesen nem értem a 105-nél miért hagyták ki. Ugyanez a helyzet a kazettával is, ultegrától felfele elérhető a 16T. Meg kell hagyni a 11-30 v. 11-32-es kiosztást is hiányolom, de ez már legyen csak az én bajom :) Még jó, hogy a jelenlegi 5800-as szettem vígan megfelel még évekig és nem kell ilyen problémákkal vesződnöm!



#320
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

Úgy tűnik a villanyos agymenés mellett fog jönni mechanikus 105-ös szett is:

 

https://www.bicyclin...eed-mechanical/

követek néhány yt csatornát, és ott is megemlítették, h jó lenne egy mechanikus 105-ös szett. ami vonzó volt a szettben az az elektromos váltással ki lett iktatva. ez pedig az ár. én visszahoznám a felni féket is. pont az ára miatt. az mondjuk nevetséges, h most sem raktak a 12 lánckerék közé egy 16T-t. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A