téli bringa felújítás képekben.
téli bringa felújítás képekben.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://youtube.com/...c?feature=share kicsit kezelésbe vettem a téli bringát a 7végén. még nincsen kész. fékbetétet még kell vegyek. a kormány csapágy, az ergopower karok, és a pedálok várnak még karbantartásra, felújításra. az ergo-hoz van új G rugó készlet, meg ami kell. a kormány csapágyhoz akarok venni új golyókat. aztán bovdenezés, bandázsolás, és kész.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
felmerült bennem, h csak vissza kellene raknom, legalább a shamal gurcsikba a tpu belsőket. elég lassan megyek mostanában, és ennél a tempónál már nem annyira számít a gördülési ellenállás. cserébe könnyebb lenne beforgatnom a shamal-t, ami a mostani kerekek között már nem számít se könnyűnek, se gyorsnak.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ehhez hozzá tudok szólni. volt gios compact pro evolution vázam. 54-es méretben volt 1940 gramm. ezeknek a kelmés arcoknak viszont olyan váz jutott, ami majdnem minden összeillesztésnél TIG-welded. az enyém muffos volt. ennek ellenére azóta is fogom a fejem, kár volt eladni, oké egy mérettel kisebb volt az ideálisnál, de akkor nem sokat tudtam az országúti alkatrészekről, a nyeregcsövem offsetje 0 mm volt, szóval nem csoda hogy kicsinek éreztem. ha kipróbálom egy 2,5-össel lehet azóta is ez a váz lenne alattam. a villa az tényleg ultra light volt 610 gr emlékeim szerint. amúgy ez az állítható dropout hülyeség dob sokat a váz tömegén
más csőszett is lehetett az övék. számomra nem derült ki, h ez a váz konkrétan mibű van, de tippem szerint a deda kimondhatatlan nevű csőszettjéből. ( dedacciai 18mcdv6) ha jól tudom, akkor a mostani neve a zero/zero uno. http://www.dedacciai.../zero-zero1.pdf 0,6-0,45 mm-es falvastagságok. ez már az acélok között a felső polcos cuccokhoz tartozik. ja. hát az a hátsó pacsker kicsit túl lett tolva, de vlmivel ki kell tűnni a többi vázgyártó közül.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.youtube....h?v=a7cr-Dbtsng cseh barátunk most egy gios bringát vett kezelésbe. a leírás szerint Roberto Heras Hernándes bringája volt. le is mérte most a vázat, villát. 1800 grammos a váz, és 600 grammos a villa. a villát még átlagosnak mondanám, de a váz tömege egy kicsit meglepett, mivel a gios vázakra jellemző hátsó papucsok nem a legkönnyebbek.
ehhez hozzá tudok szólni. volt gios compact pro evolution vázam. 54-es méretben volt 1940 gramm. ezeknek a kelmés arcoknak viszont olyan váz jutott, ami majdnem minden összeillesztésnél TIG-welded. az enyém muffos volt. ennek ellenére azóta is fogom a fejem, kár volt eladni, oké egy mérettel kisebb volt az ideálisnál, de akkor nem sokat tudtam az országúti alkatrészekről, a nyeregcsövem offsetje 0 mm volt, szóval nem csoda hogy kicsinek éreztem. ha kipróbálom egy 2,5-össel lehet azóta is ez a váz lenne alattam. a villa az tényleg ultra light volt 610 gr emlékeim szerint. amúgy ez az állítható dropout hülyeség dob sokat a váz tömegén
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.youtube....h?v=a7cr-Dbtsng cseh barátunk most egy gios bringát vett kezelésbe. a leírás szerint Roberto Heras Hernándes bringája volt. le is mérte most a vázat, villát. 1800 grammos a váz, és 600 grammos a villa. a villát még átlagosnak mondanám, de a váz tömege egy kicsit meglepett, mivel a gios vázakra jellemző hátsó papucsok nem a legkönnyebbek.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Én mondjuk montis vagyok de ahogy figyelem, oda is kezd ez "letisztultság" (nem látni kábelt) beszivárogni. Remélem megmarad egy szűk rétegnek, nem akarják elterjeszteni.
Azt a Tour szakaszt én is néztem, Norvégiában edző (vagy mi) a fickó, nagyon érdekes dolgokat mesélt.
Ezt én sem értem ezt az új trendet, ki a lófaszt zavar, hogy esetleg egy (két) bovden KÍVÜL megy a vázon!?!!? Egy biciklin.
Miért jó az hogy egy napos szopás árán be kell tuszkolni minden vezetéket a vázba? Tényleg annyit nyer vele? De mit?? Légellenállást? Hagyjál már.... Tisztább, letisztultabb látványt?? Aha. Nézegeted v tekerni akarod? Bármi kis gond vele, totál javíthatatlan.Mondjuk aki ilyenre vágyik annak tényleg jó ötlet a drótnélküli váltó, egyszerű szerelés, nem kell szopni a kábelekkel.
ezt a mostani trendet már én se szeretem. az országúti bringások jelentős többségének semmi szüksége erre a túltolt aero mizériára. ez már nem az a sport mint ami régen volt. az árak, és minden egyéb miatt mára úri sport lett. azért ez régen még a kitörési lehetőségek egyike volt a sportok területén. a tour közvetítések alatt volt egy meghívott vendég, akinek sajna a nevére nem emlékszem, de vlmelyik skandináv országban edző jelenleg is. ő mondta, h már a mostani fiatal versenyzők között sem ritka a túlzott fogyókúra miatt a csontritkulás. a fiúk között is. bő 20 éve, amikor még versenyeztem nem voltunk ennyire lefogyasztva. akkor se az egészségről szólt már az élsport, de sztem ez már túlzás, ami mostanában van.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
annyit megjegyeznék, h a look-nak már az első aero váza is némileg komplikált volt. főleg a kormánycsapágy, stucni környéke. itt meg már a kormány, és a hajtómű is a sajátja. a hajtókaron több furatkör is van, és a hajtókarhossz is állítható rajta. nem csodálom, h ennyi szirszarbizbaz van hozzá.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ja, hát én is néztem nagyon, mi ez... aztán rájöttem, hogy valahol kúl egy ilyen, végülis bicaj. megvennem/tekernem meg nem kell.
derültem nagyon, hogy vajon a srác előző karrierje során villanyszerelő volt, vagy nőgyógyász?
9:05-nél mi az a dugó, ami a kormány végébe megy a vezetékekkel?
más, kicsit off: párszor már megfogalmazódott bennem, hogy azt nem értem én ezekben a rebuild/retromod/dream(re)build videókban, hogy mindig kimarad a telószervíz, a fékek új olajjal feltöltése, a kónuszos agyak kipucolása/újrakenése... persze a ratyi garázsspeciál fújkálós festékes
takny...művészkedés all-time favorit... oldsóvelnél még a 11-50T kazi is kell minden 26er-re, hogy legyen egy kilós kolonc is a bicajon...
9:05-nél a junction box kerül beszerelésre... jelentsen ez bármit is.
amit számon kérsz az az apró munka, ami nagyon nem látványos. ezért nem rakják bele a videókba, ha egyáltalán megcsinálják. mondjuk egy kónuszos agy frankó beállítása is lehet látványos, ha valóban jó munkát akar csinálni az ember.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Borzalmas. Több kiegészítő - műanyag "szír-szar" - van a vázhoz, mint egy Lego technikhez.
Csoda, hogy nem tárcsafékes?!
mennyi lehetőség van ezen a bringán a recsegő hangoknak.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ezt én sem értem ezt az új trendet, ki a lófaszt zavar, hogy esetleg egy (két) bovden KÍVÜL megy a vázon!?!!? Egy biciklin.
Miért jó az hogy egy napos szopás árán be kell tuszkolni minden vezetéket a vázba? Tényleg annyit nyer vele? De mit?? Légellenállást? Hagyjál már.... Tisztább, letisztultabb látványt?? Aha. Nézegeted v tekerni akarod? Bármi kis gond vele, totál javíthatatlan.
Mondjuk aki ilyenre vágyik annak tényleg jó ötlet a drótnélküli váltó, egyszerű szerelés, nem kell szopni a kábelekkel.
ja, hát én is néztem nagyon, mi ez... aztán rájöttem, hogy valahol kúl egy ilyen, végülis bicaj. megvennem/tekernem meg nem kell.
derültem nagyon, hogy vajon a srác előző karrierje során villanyszerelő volt, vagy nőgyógyász?
9:05-nél mi az a dugó, ami a kormány végébe megy a vezetékekkel?
más, kicsit off: párszor már megfogalmazódott bennem, hogy azt nem értem én ezekben a rebuild/retromod/dream(re)build videókban, hogy mindig kimarad a telószervíz, a fékek új olajjal feltöltése, a kónuszos agyak kipucolása/újrakenése... persze a ratyi garázsspeciál fújkálós festékes
takny...művészkedés all-time favorit... oldsóvelnél még a 11-50T kazi is kell minden 26er-re, hogy legyen egy kilós kolonc is a bicajon...
Oldsóvel videóit fenntartással kezelem.
26os montiknál a rakjunk előre egy kis lánckereket, "tuningtól" hajam égnek áll. Baromira nem a 26-os montikra lett ez kitalálva.
Ha egy gyors ösvényre vagy aszfaltra tévedsz, akkor meg tekerhetsz, mint a hülye gyerek a mókuskeréken.
Vissza térve a videóhoz...
Több ideig tart a váz bekábelezése, összerakása, mint az összes kiegészítő felrakása.
Az egész stucni, kormány,villa összerakásához már komplett használati útmutató kell.
A "villanybicók" összerakása, lassan külön szakma lesz, mint az elektromos autók.
talpfa módosította - 2023. augusztus 09. - 19:43
Borzalmas. Több kiegészítő - műanyag "szír-szar" - van a vázhoz, mint egy Lego technikhez.
Csoda, hogy nem tárcsafékes?!
ja, hát én is néztem nagyon, mi ez... aztán rájöttem, hogy valahol kúl egy ilyen, végülis bicaj. megvennem/tekernem meg nem kell.
derültem nagyon, hogy vajon a srác előző karrierje során villanyszerelő volt, vagy nőgyógyász?
9:05-nél mi az a dugó, ami a kormány végébe megy a vezetékekkel?
más, kicsit off: párszor már megfogalmazódott bennem, hogy azt nem értem én ezekben a rebuild/retromod/dream(re)build videókban, hogy mindig kimarad a telószervíz, a fékek új olajjal feltöltése, a kónuszos agyak kipucolása/újrakenése... persze a ratyi garázsspeciál fújkálós festékes takny... művészkedés all-time favorit... oldsóvelnél még a 11-50T kazi is kell minden 26er-re, hogy legyen egy kilós kolonc is a bicajon...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Borzalmas. Több kiegészítő - műanyag "szír-szar" - van a vázhoz, mint egy Lego technikhez.
Csoda, hogy nem tárcsafékes?!
https://www.youtube....h?v=jQQ5qLpkVYk
talpfa módosította - 2023. augusztus 09. - 15:42
https://www.youtube....h?v=RAylTOg3enE ez se lett rossz.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.youtube.com/watch?v=75MH1vqZwv8 na ez a váz tényleg elő lett készítve. érdekes az első villa. bevallom, ilyet még nem láttam. karbon nyak, acél vállak, és szárak.
gyorsan kigugliztam a váz gyártó céget. https://www.ciclibarco.it/ háááát.... elég ütős kis cuccokat rittyentenek.
itt a villa:
donciccio módosította - 2023. augusztus 06. - 21:24
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
szerintetek egy ilyen fényes bandázs hogy nézne ki a bianchi-mon? kicsit funky-s, disco-s.
donciccio módosította - 2023. augusztus 05. - 08:34
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A