Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#31901
Írta 2007. február 21. - 18:21
#31902
Írta 2007. február 21. - 17:16
CJ
#31903
Írta 2007. február 20. - 23:32
#31904
Írta 2007. február 20. - 22:14
CJ
#31905
Írta 2007. február 20. - 12:07
#31906
Írta 2007. február 20. - 11:24
Egy használt stucnit 25e Ft-ért, használt majdnem duplája az újnak? Ez már túl van az árrés dolgon, ráadásul a Biondó nem is az olcsóságáról ismert általában.
#31907
Írta 2007. február 20. - 11:22
#31908
Írta 2007. február 20. - 11:16
#31909
Írta 2007. február 20. - 11:12
A fórumozók körében igen népszerû bolt is akciósan hirdeti az 520-as pedált, én egy másik boltban találtam bõ 2000Ft-tal olcsóbban...
Nem a bolt a hibás, ha az elõzõ helyen veszem meg.
#31910
Írta 2007. február 20. - 10:44
#31911
Írta 2007. február 20. - 09:33
Apehhal meg csak óvatosan, mert azért valljuk be ilyen adóterhek mellett nem csak õk próbálkoznak kibújni . Meg nekünk mi hasznunk lenne ha bezáratnák?
#31912
Írta 2007. február 19. - 20:32
persze a moser weblapján a dealerek között egy k..va szó nincs matuzmaseterekrõl
Milyen érdekes. Talán azért, mert sem a német, sem a francia, sem a norvég, sõt egyáltalán egyik képviselet sincs fent az oldalon... :wallbange
#31913
Írta 2007. február 19. - 15:39
persze a moser weblapján a dealerek között egy k..va szó nincs matuzmaseterekrõl
#31914
Írta 2007. február 19. - 15:37
Hanem pl.: hivatalos Campa, Cinelli, Moser dealernek hirdeti magát.
#31915
Írta 2007. február 19. - 15:29
Mondj nekem olyan helyet, ahol ilyen választék van pölö 1990-1998 közötti alkatrészekbõl ilyen állapotban. És az számlát ad?
#31916
Írta 2007. február 19. - 15:25
Én meg eleve nem megyek olyan helyre, ahol elsõ körben át akarnak verni.
#31917
Írta 2007. február 19. - 15:20
Apróságok miatt voltam náluk meg õk építették a Malit, szerintem nem volt drágább nála semmi (mármint amit én vettem), mint máshol. (Nyílván nem Devecserhez kell hasonlítani! Ez olyan, mint a turkáló. Ha nagy raktárkészletre vágysz és egyben jó állapotú ruhákra, akkor bizony drágábban fogod megkapni. Akinek van kedve sokat keresgélni és válogatni, az biztos talál Matúznál olcsóbbat,nála viszont majdnem biztos, hogy sikeres lesz a vásárlóút.)
Tény: Ekkora használt-új, olcsó-drága készlettel nem rendelkezik itthon senki.
Mondjuk ha nekem Recordra lenne pénzem, akkor azt valszeg számlás helyrõl venném. Nemcsak a fenti eset miatt.
Félmillás szettnél ne azon a pár ezresen spóroljunk má'.
#31918
Írta 2007. február 19. - 14:25
Ennek már nagyon urban legend szaga van. Nem tudom, hogy tudjátok-e, hogy még egy Xenon átdobónak is több alkatrésze megegyezik a Recorddal. Ezek szerint már a Campa is átb..sza a vevõt, mert Xenon alkatrészeket szerel a Recordba ???
Egy biztos, Matuzék nem berhelnek össze fékváltókart, mert nem értenek hozzá eléggé. Szinte minden cuccot olaszból vesznek, van, amit újonnan, van, amit használtan. Abban teljesen igazad van, hogy észnél kell lenni, mert egy csomó cuccot elég drágán raknak ki, de ha tudod, mennyit ér, simán le lehet alkudni úgy, hogy megérje. Megfelelõ tudás birtokában ellenben szép csemegékre bukkanhatsz rájuk. Alkatrészet nem kozmetikáznak, sõt több kicsit retkes cucc is van náluk.
Vázakat viszont tényleg kozmetikáznak. Rengeteg átfestett acél úti vázuk van, viszont ezekre nem is mondják, hogy új, a neten is átfestettként szerepel. Abban viszont egyetértek, hogy ezek az átfestett vázak horror áron vanank. Nem tudhatod, hogy mennyit futott, és OK, hogy mennyire lágyult ki az anyag, ezen a szép új festés semmit sem segít.
Nem adnak számlát. Ez fõleg az új cuccoknál gond, mert hogy oldod meg, ha garis gondod van, de a használtnál nem számít. Ha az apróból veszel valamit, arra sem kapsz se szlát, se garit.
--- A Campagnolora jellemzõ hogy a csúc sés az "alap" modellek közt max 20%alkatrész beli eltérés van (forma/polirozás stb..)
ez haygományosan a mai napig igaz.
Én "értek" -csináltam már - a Campa fékváltókar bütyköléshez.
Egyszerû nagyon így pl. 1 alkatrész cseréyével lehet 7-es 8-as rendszerbõl 9-est csinálni és fordítva....
Saynos 9-esbõl 10est már tudtommal nem...
Ha a belseye más volt nem Record, az lehet hogy csak ugyanaz mint a az alsóbb pl. veloce kategóriában, vagy már hibás volt valami és kicserélték benne egy kompatibilis olcsóbb kategóriás alkatrészre.....
--- Az hogy nem adnak számlát még az uy dolgokra sem (ekkora biznisznél a használtra is kellene?) szerintem elõbb utóbb APEH probléma lessz. Csak kell egy yóakaró....
Én nem akarok rossazt , szükség van ilyen helyekre is..csak lehet nem ilyen formában...
... nem szívesen yárok hozzáyuk de tény hoyg sokminden van , érdekes is...csak fene ..nekem nincs kedvem vitatkozni/alkudni.
#31919
Írta 2007. február 19. - 14:09
Náluk már volt olyan is, hogy valaki Campa Record fékváltókarokat vett, majd elromlott. Õk nem szervízelték, ezért bevitte a Biondoba. Ott szétszedve kiderült, hogy azok bizony csak kívülrõl Recordok.
Ennek már nagyon urban legend szaga van. Nem tudom, hogy tudjátok-e, hogy még egy Xenon átdobónak is több alkatrésze megegyezik a Recorddal. Ezek szerint már a Campa is átb..sza a vevõt, mert Xenon alkatrészeket szerel a Recordba ???
Egy biztos, Matuzék nem berhelnek össze fékváltókart, mert nem értenek hozzá eléggé. Szinte minden cuccot olaszból vesznek, van, amit újonnan, van, amit használtan. Abban teljesen igazad van, hogy észnél kell lenni, mert egy csomó cuccot elég drágán raknak ki, de ha tudod, mennyit ér, simán le lehet alkudni úgy, hogy megérje. Megfelelõ tudás birtokában ellenben szép csemegékre bukkanhatsz rájuk. Alkatrészet nem kozmetikáznak, sõt több kicsit retkes cucc is van náluk.
Vázakat viszont tényleg kozmetikáznak. Rengeteg átfestett acél úti vázuk van, viszont ezekre nem is mondják, hogy új, a neten is átfestettként szerepel. Abban viszont egyetértek, hogy ezek az átfestett vázak horror áron vanank. Nem tudhatod, hogy mennyit futott, és OK, hogy mennyire lágyult ki az anyag, ezen a szép új festés semmit sem segít.
Nem adnak számlát. Ez fõleg az új cuccoknál gond, mert hogy oldod meg, ha garis gondod van, de a használtnál nem számít. Ha az apróból veszel valamit, arra sem kapsz se szlát, se garit.
#31920
Írta 2007. február 19. - 13:40
õk egyébként normális kereskedésként mûködnek? tehát adnak számlát, blokkot, gari papírt? mert ezek nélkül könnyû versenyezni, az áfa összegével máris elõnyben vannak a konkurensekkel szemben