Sziasztok!
Érdemes lecserélni az ultegra váltógörgõt egy bbb ipari csapágyosra?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#31881
Írta 2007. február 26. - 02:41
#31882
Írta 2007. február 25. - 23:56
#31883
Írta 2007. február 25. - 22:10
Sh 10-es elsõ lánvkerekek 9-es sh lánccal, ez teljesen okés. Tudom, mert én is ilyet kombinációt hajtok.
#31884
Írta 2007. február 25. - 21:28
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a Shimano 10-es hajtomu egeszsegesen mukodik-e Shimano 9-es rendszerben (a tanyerok jok, kompatibilisek-e a regi lanccal)? Illetve kiforditva: a 10-es lancok jok-e a 9-es Sh rendszerekhez? Regen nekem volt pC89R az eleg vekony volt , meg campy 10-eshez is jol lett volna talan.
Arrol jutott eszembe, hogy szetszedtem megint a hajtomuvet, kivettem a monoblokkot stb. (nagytakaritas) az uj rendszeru hajtomuvekkel ez sokkal egyszerubb es konnyebb, meg aztan a merevseg.
Ha mar merevseg, neztetek a palya wc-t? Ott, ahogy kivettem, altalaban dura-ace hajtomuvet hasznalnak. Ha megnezitek az egy total sima octalinkes hajtomu (kicsit talan nagyobb lyukkorrel) de nem is ez a lenyeg, hanem a monoblokk: az sima BB7700 - akkor hogy is van ez a merevseggel? Palyan az egyik leglenyegesebb, nem? Akkor miert nem az uj tipusu hajtomuveket hasznaljak?
Tudja valaki, hogy a Shimano 10-es hajtomu egeszsegesen mukodik-e Shimano 9-es rendszerben (a tanyerok jok, kompatibilisek-e a regi lanccal)? Illetve kiforditva: a 10-es lancok jok-e a 9-es Sh rendszerekhez? Regen nekem volt pC89R az eleg vekony volt , meg campy 10-eshez is jol lett volna talan.
Arrol jutott eszembe, hogy szetszedtem megint a hajtomuvet, kivettem a monoblokkot stb. (nagytakaritas) az uj rendszeru hajtomuvekkel ez sokkal egyszerubb es konnyebb, meg aztan a merevseg.
Ha mar merevseg, neztetek a palya wc-t? Ott, ahogy kivettem, altalaban dura-ace hajtomuvet hasznalnak. Ha megnezitek az egy total sima octalinkes hajtomu (kicsit talan nagyobb lyukkorrel) de nem is ez a lenyeg, hanem a monoblokk: az sima BB7700 - akkor hogy is van ez a merevseggel? Palyan az egyik leglenyegesebb, nem? Akkor miert nem az uj tipusu hajtomuveket hasznaljak?
BMaFTe
#31885
Írta 2007. február 25. - 03:51
Kompakt hajtómûre van szükséged. A jelenlegi nem jó, mivel a mormál kéttányérosok lyukköre 130 mm (Shimano), ill. 135 mm (Campa), így 39-esnél kissebb tányért nem tudsz felrakni.
A kompaktok lyukköre 110 mm, így a legkissebb használható tányér a 34-es. Ha kompaktra váltasz, elvileg szükséged lesz egy azzal kompatibilis átdobóra is (bár szerintem elõször érdemes kipróbálni az eredetivel - gyanítom elviszi).
A kompaktok lyukköre 110 mm, így a legkissebb használható tányér a 34-es. Ha kompaktra váltasz, elvileg szükséged lesz egy azzal kompatibilis átdobóra is (bár szerintem elõször érdemes kipróbálni az eredetivel - gyanítom elviszi).
Ausztria, Kenguruk földje!
#31886
Írta 2007. február 24. - 22:51
hello,
mitol fugg, hogy elore a 39 helyett milyen kisebb lanckereket lehet feltenni?
Adott egy rovidkanalas campa mirage hatso valto, es egy mirage elso valto,
egy kilences mirage sor es egy ket lanckerekes mirage hajtomu...
javitani kellne kicsit a hegymaszasi lehetosegeimet :-)
koszi
mitol fugg, hogy elore a 39 helyett milyen kisebb lanckereket lehet feltenni?
Adott egy rovidkanalas campa mirage hatso valto, es egy mirage elso valto,
egy kilences mirage sor es egy ket lanckerekes mirage hajtomu...
javitani kellne kicsit a hegymaszasi lehetosegeimet :-)
koszi
2StUpId2ShIfT
#31887
Írta 2007. február 24. - 02:35
Áh, nekem 10es Record fvk megy 10es shimano sorral... be lehet állitani. De a helyi erõk olyat is mûvelnek, hogy 9es Campa fvk 8as shimano sorral cyclocrossra. SOHA nem lesz 100%os a váltás, de jobb mint a semmi
#31888
Írta 2007. február 23. - 22:59
fgk+hézagoló=ugrás
C8:1,9+3,1=5,0
C9:1,75+2,8=4,55
S8:1,8+3,0=4,8
S9:1,78+2,56=4,34
Szerinted?
naccerû köszi. ill. annyira nem , tudtam csak a pontos számokat nem.
nyilván a 9-est 9esel akartam összehozni vag y8-st 8assal nem 8 at 9el..
de látom igy sem tökétes..
visziont ha shimano fogakhoz Campa hézagolot használnék..hm....
elvileg az rámeg adobr (Campa hézagoló a SHIMANO DBRA...forditva tudom hogy nem..., ya és itt a régi Campa ára gondoloknema mostnikalakításu dobos h. agyakra...)
#31889
Írta 2007. február 23. - 21:37
Azt szeretném kérdezni, hogy tudja-e valaki, hogy milyen számítások szerint szokták osztályozni pl. a Tour de France-on vagy más versenyeken az emelkedõket? Illetve azt, hogy itt Magyarországon osztályozva vannak-e már a dombok, hegyek? (a HármasHH, Dobogókõ, Kékes stb.) És ha igen, akkor hol lehet hozzájutni ezekhez az adatokhoz? Köszi!
#31890
Írta 2007. február 23. - 19:10
lehet használni Campa fékváltókar és hátsóváltóval
shimano kazettát?? (8asra és 9es re gondolok)
ugyanaz a hézagolása???
fgk+hézagoló=ugrás
C8:1,9+3,1=5,0
C9:1,75+2,8=4,55
S8:1,8+3,0=4,8
S9:1,78+2,56=4,34
Szerinted?
#31891
Írta 2007. február 23. - 17:40
de miért nem?ezt nem értem azt tudom hogy campa is shimano kompatibilitási problémák szoktak lenni de ez mért nem lenne jó?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#31892
Írta 2007. február 23. - 16:57
Egy kicsit több adatot megadhatnál, pl. milyen campa fvk, milyen hátsó váltó, mikori, hány sebességes... de ennyibõl azt mondanám (meg nagy valószínûséggel késõbb is), hogy nem fog rendesen mûködni.
#31893
Írta 2007. február 23. - 15:15
lehet használni Campa fékváltókar és hátsóváltóval
shimano kazettát?? (8asra és 9es re gondolok)
ugyanaz a hézagolása???
shimano kazettát?? (8asra és 9es re gondolok)
ugyanaz a hézagolása???
#31894
Írta 2007. február 22. - 20:55
Dobj fel az apróba is egy hirdetést, h hívjon... lehet h csak azt olvassa, a fórumot nem.
#31895
Írta 2007. február 22. - 20:32
#31896
Írta 2007. február 22. - 20:30
Sziasztok!
Meghirdettem a TREK 1500-as vázam a BIKEMAG aprón. El is adtam, de mivel Miskolci vagyok, a vevõ pedig Budapesti még ezidáig nem tudtuk nyélbe ütni a tranzakciót. Ma és holnap fent vagyok Pesten, hoztam a vázat is, de a csávó telefonszámát otthon hagytam, Õ meg nem hív.
Arra kérném, hogy ha netelántán olvassa eme írományt, hívjon a 30/394-79-17-es számon.
Lehet, hogy nem sok esélyem van? De hát a remény hal ...
Meghirdettem a TREK 1500-as vázam a BIKEMAG aprón. El is adtam, de mivel Miskolci vagyok, a vevõ pedig Budapesti még ezidáig nem tudtuk nyélbe ütni a tranzakciót. Ma és holnap fent vagyok Pesten, hoztam a vázat is, de a csávó telefonszámát otthon hagytam, Õ meg nem hív.
Arra kérném, hogy ha netelántán olvassa eme írományt, hívjon a 30/394-79-17-es számon.
Lehet, hogy nem sok esélyem van? De hát a remény hal ...
Vigyázz magadra, mert mások sokan vannak, Te pedig csak egyedül!
#31897
Írta 2007. február 22. - 15:38
nem adnak hozzá csak ajánlanak...
NERVAR 3karos ékes acél hajtómûvet használt már valaki?azt mondta egyik biciklis haverom hogy vigyázzak rá mert múzeumi:afro:
aki tud tapasztalatot vagy esetleg használt/látott ilyet az írjon!köszönöm
CJ
NERVAR 3karos ékes acél hajtómûvet használt már valaki?azt mondta egyik biciklis haverom hogy vigyázzak rá mert múzeumi:afro:
aki tud tapasztalatot vagy esetleg használt/látott ilyet az írjon!köszönöm
CJ
#31898
Írta 2007. február 22. - 10:47
3-4e-ért villát? Ennyiért csak nagyon leharcoltat, vagy régi kõnehéz acélvillát lehet beszerezni. Ha új a váz, akkor a villát is érdemes újat venni hozzá és alut. EGyébként miért nem adnak hozzá villát, az ilyen kategóriában mindig együtt adják a villával a vázat...
#31899
Írta 2007. február 21. - 20:14
vörös-ezüst fekete és fehér elválasztócsíkokkal az ami fentvan ebike-on a vázaknál!15k és valszeg megveszem:D
Szolnok Várkonyi tér ha nagyon kell!körforgalomnál van de észrevehetõ
Szolnok Várkonyi tér ha nagyon kell!körforgalomnál van de észrevehetõ