na kezdek elbizonytalanodni, mert ebikeosoktól is kérdeztem és õk is ezt választolták. A Hollowtech II az nem az integrált csapágyra vonatkozik, hanem hogy üreges-e a hajtókar vagy sem, nem?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#31821
Írta 2007. március 22. - 19:05
#31822
Írta 2007. március 22. - 18:08
Ha úgy értendõ, hogy egybe van-e építve a középtengellyel+külsõ csapágyak, a válasz igen:
http://cycle.shimano...69830608861.pdf
Ha viszont az a kérdés, hogy üreges-e: szerintem nem, s talán emiatt nem kapta meg a Hollowtech elnevezést.
http://cycle.shimano...69830608861.pdf
Ha viszont az a kérdés, hogy üreges-e: szerintem nem, s talán emiatt nem kapta meg a Hollowtech elnevezést.
#31823
Írta 2007. március 22. - 18:06
na bocsánat csak nem jutnak egyszerre eszembe, hogy miket szerettem volna
Mi a különbség az 105, Ultegra, és Dura Ace integrált csapágyak között, hogy 500-500 forint különbség van a 3 között csak? csak súly?
Mi a különbség az 105, Ultegra, és Dura Ace integrált csapágyak között, hogy 500-500 forint különbség van a 3 között csak? csak súly?
#31824
Írta 2007. március 22. - 18:02
másik amit szerettem volna kérdezni. Láttam képeket neten felszerelt integráltcsapágyas hajtókarokról, és nekem úgy tünt, hogy mivel kivül van a csapágy, ezért szélesebb a hajtókar a normál, vagy oktalinkes társainál. Ez tényleg így van? Ha igen, akkor nem lesz zavaró tekerésnél?
#31825
Írta 2007. március 22. - 17:58
sziasztok!
nem tudom, hogy volt-e téma, ha igen akkor elnézést. Azt szeretném kérdezni, hogy tudja-e valaki, hogy most a 2007es Tiagra hajtókar Hollowtech II-e vagy sem? Ebike-n azt írják, h igen, ill. hasonlít a dologra képrõl, viszont shimano oldalon, meg máshol sehol sem írják hogy az lenne.
Akkor most mi az igazság? Hollowteches,vagy csak úgy csinálták meg, mintha az lenne?
Köszönöm a segítséget,
üdv. r. balázs!
nem tudom, hogy volt-e téma, ha igen akkor elnézést. Azt szeretném kérdezni, hogy tudja-e valaki, hogy most a 2007es Tiagra hajtókar Hollowtech II-e vagy sem? Ebike-n azt írják, h igen, ill. hasonlít a dologra képrõl, viszont shimano oldalon, meg máshol sehol sem írják hogy az lenne.
Akkor most mi az igazság? Hollowteches,vagy csak úgy csinálták meg, mintha az lenne?
Köszönöm a segítséget,
üdv. r. balázs!
#31826
Írta 2007. március 19. - 21:53
A 68as csapágyházméret azt jelenti hogy angolmenetes?
Nem feltétlen: http://sheldonbrown....o-z.html#bottom
A gyakorlatban azonban manapság igen.
Egy biztos: nem olasz, az angolon kívül újabb bicóknál pedig legfeljebb ezzel lehet leginkább találkozni.
#31827
Írta 2007. március 19. - 21:47
A 68as csapágyházméret azt jelenti hogy angolmenetes?
A másik kérdés, hogy nem tudja valaki a 06os Magellan capella 58as váz felsõcsõ hosszát(azt nem tom slopingos-e)? Meg ha valakinek van mondhatna róla valamit.
A másik kérdés, hogy nem tudja valaki a 06os Magellan capella 58as váz felsõcsõ hosszát(azt nem tom slopingos-e)? Meg ha valakinek van mondhatna róla valamit.
#31828
Írta 2007. március 19. - 12:32
#31829
Írta 2007. március 19. - 12:14
a szemét!
semmi tisztelet nincs benne még akkor is ha már beteg volt a váz . Pajtibá megcsinálta volna
de sokat kibirnak ezek a régi vázak. az alsócsõvel nem tudott mit kezdeni
bocs valami miatt elküldtem 3szor.
semmi tisztelet nincs benne még akkor is ha már beteg volt a váz . Pajtibá megcsinálta volna
de sokat kibirnak ezek a régi vázak. az alsócsõvel nem tudott mit kezdeni
bocs valami miatt elküldtem 3szor.
#31830
Írta 2007. március 18. - 22:30
gondolom mivel ma nagyobb a választék mint 15 éve..ezért nem sikeresek már annyira
#31831
Írta 2007. március 18. - 22:26
Hali! Az enyém is készülget, miután a nagyobbik fiam privatizálta a Peugeot-omat. Vigyázzatok a vázméretre, a vízszintes felsõcsõhosszra koncentráljatok!!! Ne a nyeregcsõ hosszát figyeljétek, ez sloping váz!!!
Egy szépség hibálya van , hogy az 500gr-os alu villába függõlegesen csak 20mm-es gumi fér el. Ha ettõl ducibb gumit akarsz használni, az elülsö ívbõl lehet reszelgetni, a "holtsávban" valószínüleg nem gyengül a villa, a hátulsó ív rendben van!
Egyébbként a kisebbik fiam Malija már kész van, klassz lett.
Üdv:G.Pityu
Egy szépség hibálya van , hogy az 500gr-os alu villába függõlegesen csak 20mm-es gumi fér el. Ha ettõl ducibb gumit akarsz használni, az elülsö ívbõl lehet reszelgetni, a "holtsávban" valószínüleg nem gyengül a villa, a hátulsó ív rendben van!
Egyébbként a kisebbik fiam Malija már kész van, klassz lett.
Üdv:G.Pityu
#31832
Írta 2007. március 18. - 20:18
Én is szemezek vele nyárra, ilyen költséghatékony edzõgépnek..
és a színe is egészen jó..
és a színe is egészen jó..
#31833
Írta 2007. március 18. - 19:21
Kedvenc bicikliszerelõm esküszik rá. Egyebet nem tudok, csak hogy tényleg könnyû és olcsó. Meg egész jól is néz ki:)
#31834
Írta 2007. március 18. - 19:10
Üdv, Forma1-esek!
Teker valaki MALI Magician Road vázzal?
A súlya és az ára elég meggyõzõ, biztos vagyok benne, hogy fogy is rendesen!
Csak valamiért a MALI bringák ma már nem olyan sikkesek, mint hajdanán...!
(...és errõl nem biztos, hogy csak a vázak minõsége a felelõs!)
Szóval: ha valaki egy ilyen vázzal hajt, írjon ide !
(Ha szégyenli, küldjön privát üzenetet!)
Nekem nem villogásra kellene, hanem bringázásra, a régi PUCH vasamat szeretném lecserélni egy könnyebbre.
Köszönöm!
Üdv!
Subi Pro
Teker valaki MALI Magician Road vázzal?
A súlya és az ára elég meggyõzõ, biztos vagyok benne, hogy fogy is rendesen!
Csak valamiért a MALI bringák ma már nem olyan sikkesek, mint hajdanán...!
(...és errõl nem biztos, hogy csak a vázak minõsége a felelõs!)
Szóval: ha valaki egy ilyen vázzal hajt, írjon ide !
(Ha szégyenli, küldjön privát üzenetet!)
Nekem nem villogásra kellene, hanem bringázásra, a régi PUCH vasamat szeretném lecserélni egy könnyebbre.
Köszönöm!
Üdv!
Subi Pro
#31835
Írta 2007. március 18. - 18:53
8 sebességes rendszerbe lehet kompakt hajtómûvet illeszteni? Ha igen milyet? Ki mit tud errõl? Köszi
#31836
Írta 2007. március 14. - 09:55
Újabban megint vannak jó francia, ill. francia érdekeltségû gyártók, a Peugeot valszeg nem tudott vagy nem akart megújulni, pld. a korai kezdés után nem gyártott karbonvázat a 90-es évek végén, 2000 környékén sem. EGyébként a francia kerékpársport hanyatlása az utolsó mohikán, Jalabert visszavonulásától lett egyértelmû és látványos (Virenque után vonult "nyugalomba"), a mostani helyzetbe belejátszhat az is, hogy a doppingtudományt nem tudják vagy akarják olyan szinten követni, mint mások...
Pityu: hát így már érthetõ: 46-os méretben 1500 gr., az azt jelenti, hogy normális méretben (56/58) legalább 1900 gr., ami egy átlagos aluváztömeg.
Pityu: hát így már érthetõ: 46-os méretben 1500 gr., az azt jelenti, hogy normális méretben (56/58) legalább 1900 gr., ami egy átlagos aluváztömeg.
#31837
Írta 2007. március 13. - 13:24
#31838
Írta 2007. március 13. - 12:56
#31839
Írta 2007. március 13. - 12:09
A Peugeot kerékpárgyár egyébbként 1882-ben alakult. TDF-t 1905-6-7-8,1913-14,1922,1975,1977,ben nyertek , utóbbi kettõt Bernard Thevenet.Merckx is versenyzett Peugeot-val, 1966-67-ben Milano-Sanremot nyert . Rengeteg gyõzelem fûzõdik a Peugeot bringákhoz , itthon ha jólemléxem a Fradi is versenyzett velük '98 környékén.Nagyon sajnálom hogy utolsó éveiben " lezüllött", majd meg is szünt ez a kiválló gyár.(Csak meg jegyzem hogy a francia kerékpár sport is a Peugeot-val egyidõben kezdett el "hanyatlani".)
Üdv:G.Pityu
Üdv:G.Pityu
#31840
Írta 2007. március 13. - 11:19
Pcycle:2003 januárjában kaptam garanciában, és csak az van ráírva hogy competition.Leginkább a 2002-es "csúcs" Peugeot vázra hasonlit,slopingos, és csak 46cm-es. Valószínüleg a nagyobb vázak valóban 1600gr felett vannak...Van egy 2006os Orbea katalógusom, abban elég sok 1600-1800gr-os alu váz van , és nem éppen olcsók.
Üdv:G.Pityu
Üdv:G.Pityu