Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#31221
Írta 2007. szeptember 19. - 21:53

#31222
Írta 2007. szeptember 19. - 21:24

A fotók magukért beszélnek:
http://www.moyercycles.com/
#31223
Írta 2007. szeptember 19. - 20:07

Nem és Igen
Consolos a vázad... (mai idõfutam vázaknál szokásos) nagyon kéne ahoz trükközni hogy felmenjen... de egyébként nézz szét külföldön 6-8e ft egy konzolos Ultegra...
nekem is bovdentartó van ott és ugyan ez a vá létezik Vázváltós változatban is szóva kicserélhetõ.
Alapvetõen egy négyzetes kis csonk áll ki a vázból a vátókarnak és menetes furat van benne. Nem tudom milyen a bóvdentaró.
Kevés konzolos váltót lehet kapni manapság vagy rendesen gyártanak ilyet is?
#31224
Írta 2007. szeptember 19. - 19:27


Consolos a vázad... (mai idõfutam vázaknál szokásos) nagyon kéne ahoz trükközni hogy felmenjen... de egyébként nézz szét külföldön 6-8e ft egy konzolos Ultegra...
nekem is bovdentartó van ott és ugyan ez a vá létezik Vázváltós változatban is szóva kicserélhetõ.
#31225
Írta 2007. szeptember 19. - 19:14

Két dolgot szeretnék megtudakolni.
Lenne egy váz , amit meg szeretnék venni -régi muffolt- ,a nyeregcsövön alul a váltó felfogatásnál található egy vázra heggesztett fül, valószínû, hogy váltó felfogatásra - gondolom- de nekem bilincses 105-ös váltóm van. Na akkor az elfog férni valahogy vagy nem?
A másik , hogy nekem régi alsócsõre szereét váltó karok vannak annak a váznak bedig ugyan ott de bovdentartók, vagyis bovdenház véget tartja. Na most ez leszerelhetõ és fel lehet rakni váltó kart?
#31226
Írta 2007. szeptember 18. - 17:40

Na akkor képet kérünk.
Egyébként mennyi volt a record szett?
Kepek holnap mennek a blogomra, ha pedig megmondom, hogy mennyi volt a szett, ki fognak vegezni...
( a kulacstartot fizettem egyedul az nagykeraron volt 56 font)
http://soloszabi.blogspot.com
#31227
Írta 2007. szeptember 18. - 17:36

vazz, lehet, hogy gagyit vettem? amugy osszeallt a masina. 6.6kg
Na akkor képet kérünk.

Egyébként mennyi volt a record szett?
#31228
Írta 2007. szeptember 18. - 16:29

#31229
Írta 2007. szeptember 18. - 16:26

Az olaszok biztos nem értek rá rendes dobozt gyártani a cuccnak.
... vagy Szabcsi a kínain vette.
vazz, lehet, hogy gagyit vettem? amugy osszeallt a masina. 6.6kg
http://soloszabi.blogspot.com
#31230
Írta 2007. szeptember 18. - 16:16


#31231
Írta 2007. szeptember 18. - 15:48

enyemenyemenyemenyemmmmmmmmm
Há ez meg mi? Pl a hajtókar ultra-torque, viszont nem karbon és ct, de record. Vagy a fékváltókar is Record de, nem karbon. Nem értem:) Ilyen nincs is fennt a campa honlapján.
#31232
Írta 2007. szeptember 18. - 15:43

nálunk nincsennek akkora hegyek, hogy ne lehessen felmenni 39-26 v. -27-ben.
Szerintem is így van, de gondoltam, ha már felmerûlt a 3 tányér akkor szeretne kicsi áttételt.
#31233
Írta 2007. szeptember 18. - 12:53

egyébként a kompaktal az a baj hogy kiesnek áttételek... mert monjuk nekem lenne alapból 27 áttételem durván van 20-22 amibe lehet váltani és 18 ami ténylegesen különbözõ áttételnehézség
A Compaktnak alapból van ugye (2x9) 18 abbõl monjuk 14 be bele is lehet váltani monjuk 12 ami különbözõ áttétel nehézség és az a baj hogy én pörgõsen tekerek és pont ott hiányzik az a 4-5 áttétel ami kellene de a 11-12 es tányért nem vehetem le mert ha lejtvan vagy hátszél akor megint kasza...
szóval itt vannak ien dillemák... én úgy vagyok vele hogy hegyre megyek többet és az a 80g os tányér nem súly rajta... de lehet ellenkezni


#31234
Írta 2007. szeptember 18. - 12:50

http://soloszabi.blogspot.com
#31235
Írta 2007. szeptember 18. - 12:44

#31236
Írta 2007. szeptember 18. - 10:38

Látom a többség a 2 tányért részesíti elõnyben! Köszi a válaszokat!
Egyébként miért nem rakatsz fel compakt hajtómût? az 50-34-es (hátul 12-25)és nagyobb áttételtartományt fog át mint a 53-39 (13-26al). Hobby használatra ez a jövõ.
#31237
Írta 2007. szeptember 18. - 08:25

Látom a többség a 2 tányért részesíti elõnyben! Köszi a válaszokat!
ha már itt tartunk: országútinál, két lánctányérnál nem okoz gondot a láncvonal? vagy távolabb vannak ezek a tányérok egymástól?
csak mert a trekkingen sokáig le volt szedve a kistányér, és rohadtul nincs is rá szükségem, de mégis visszatettem, hogy a fogaskoszorú tetejét is tudjam használni. így nincs akkora keresztbeváltás, de egyébként 26/32 eléggé fölösleges szerintem is

jól ki is cserélem legközelebb a sort valami országúti áttételezésûre..
reku még mindig: én nem látom, hogy gátja lenne a terjedésüknek.
a versenysport (Tour,stb) még nem igazán vesz róla tudomást, de van már olyan is,ahol rekukkal (is) indulnak.
az emberek miatt lassan terjed, de csak idõ kérdése, hogy egy szûk régetben mindenkinek legyen.
annyira nem lesz elterjedt, mint a bicikli... a mostani gyártók jól meglovagolják, hogy egyelõre kuriózum, és durva árakon nyomják. majd megy lejjebb is, aztán lesz teszkós reku.... (na jó, ha azt vesszük, hogy teszkós országúti sincs, akkor nem biztos hogy lesz).
csak türelem..
#31238
Írta 2007. szeptember 17. - 23:42

#31239
Írta 2007. szeptember 17. - 23:40

Full igazad van csak olyan jó lenne látni itt is valami mozdulást!UCI nem tehetõ felelõssé ez még nálla is nagyobb dolog!Innovácó éhségem van a bringákat látva mert az élet többi területén tömnek minket fölöslegesen is hülyébbnél hülyébb újításokkal amirõl meggyõznek, kell nekünk!Karbon túra bringám vagy valami ilyesmi meg mikor lesz kemping árban ha nem engedik az 5 kg-os cangákat fejleszteni egy-két pofára esés után úgyis rájönnek hogyan kell karbont csinálni vagy hasonlót olcsón erõset?Sok tévút kell, hogy megtalálják a jót, valamiket fejlesztenek és az élet bizonyítja 5-10-1 év után sz..t sem ér de tanulnak belõlleEgyébként értem mi nem tetszik neked, csak én nem írnám mind az UCI számljára. És õket is meg lehet érteni, nem akarnak technikai sportot csinálni a kerékpársportból. A versenyek így is gyorsak, így is elég sok baleset történik. Nem kell ennél gyorsabbnak lennie szerintem.
és jön valami új!Alkatrész , meghajtás, agyak nagyon kaptafa évtizedek óta elvek nem újjak csak anyagokat cserélnek nem?Lehet csak én látom így de pörgetnék rajta kicsit ha lehetne már most ráülnék vagy feküdnék valamire amit én hajtok és megy mint állat mert akkor komolyabb alternatíva lehetne a közlekedésben is ha gyorsabban oda lehetne érni brinyóval is!Pl:http://www.evobike.h...t.php#recumbent
Szerintem önerõböl 130 km/h az zsír!Speciális szélsõség nem használható az életben csak gondoljunk bele ennyi a magyarországi megengedett tempó AUTÓKNAK az autópályán!CSak van valahol bibi!?

#31240
Írta 2007. szeptember 17. - 23:14

De akkor hogyan jöttünk rá hogy a karbon féktárcsa izzás közben is tuti jól fog?
Kb ez az egy ami átjött az utóbbi idõben, és csak a fullos szupersportautókhoz lehet rendelni 2milláért. És emlékszem volt belõle balhé hogy a Mercin 3000km után repedezni kezdett. Ja és hidegen szarul fog. Tehát kb semmi haszna a közúti autózásban, viszont remekül eladható a kõ gazdagoknak, mert az F1esen is "ilyen" van. Persze lehet majd jó lesz, de még nem az.
Egyébként pl a telefon is amit mondasz csupán gazdasági igény hatására fejlõdik. Az informatika is már, az autó ipar is. Pl turbó F1ben betiltották Rallyban meghatározták mekkora lehet a max lóerõ, és mégis fejlõdött(pl BMW twin-turbo) és egyre több lesz mostanában az utcai autókban.(bár szerintem nem annyira jó dolog, de most ezt nyomják a marketingesek) Én a gazdasági erõt nagyon nagynak érzem. Pl nemsokára lesz Galileo(GPS európai változata), amit kizárólag polgári célra fejlesztettek ki.
Egyébként értem mi nem tetszik neked, csak én nem írnám mind az UCI számljára. És õket is meg lehet érteni, nem akarnak technikai sportot csinálni a kerékpársportból. A versenyek így is gyorsak, így is elég sok baleset történik. Nem kell ennél gyorsabbnak lennie szerintem.