Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#31201
Írta 2007. szeptember 19. - 22:37
rendesen gyártanak iet is miután Triatlon és TT géepkre az Aero üléscsõ miatt nem lehet felrakni a bilincsest... de 105 tõl felfele leginkább...
#31202
Írta 2007. szeptember 19. - 22:14
Én maradok Pegoretti ( http://www.pegoretticicli.com/ ) mester mûvei csodálásánál:)
#31203
Írta 2007. szeptember 19. - 21:53
#31204
Írta 2007. szeptember 19. - 21:24
A fotók magukért beszélnek:
http://www.moyercycles.com/
#31205
Írta 2007. szeptember 19. - 20:07
Nem és Igen
Consolos a vázad... (mai idõfutam vázaknál szokásos) nagyon kéne ahoz trükközni hogy felmenjen... de egyébként nézz szét külföldön 6-8e ft egy konzolos Ultegra...
nekem is bovdentartó van ott és ugyan ez a vá létezik Vázváltós változatban is szóva kicserélhetõ.
Alapvetõen egy négyzetes kis csonk áll ki a vázból a vátókarnak és menetes furat van benne. Nem tudom milyen a bóvdentaró.
Kevés konzolos váltót lehet kapni manapság vagy rendesen gyártanak ilyet is?
#31206
Írta 2007. szeptember 19. - 19:27
Consolos a vázad... (mai idõfutam vázaknál szokásos) nagyon kéne ahoz trükközni hogy felmenjen... de egyébként nézz szét külföldön 6-8e ft egy konzolos Ultegra...
nekem is bovdentartó van ott és ugyan ez a vá létezik Vázváltós változatban is szóva kicserélhetõ.
#31207
Írta 2007. szeptember 19. - 19:14
Két dolgot szeretnék megtudakolni.
Lenne egy váz , amit meg szeretnék venni -régi muffolt- ,a nyeregcsövön alul a váltó felfogatásnál található egy vázra heggesztett fül, valószínû, hogy váltó felfogatásra - gondolom- de nekem bilincses 105-ös váltóm van. Na akkor az elfog férni valahogy vagy nem?
A másik , hogy nekem régi alsócsõre szereét váltó karok vannak annak a váznak bedig ugyan ott de bovdentartók, vagyis bovdenház véget tartja. Na most ez leszerelhetõ és fel lehet rakni váltó kart?
#31208
Írta 2007. szeptember 18. - 17:40
Na akkor képet kérünk.
Egyébként mennyi volt a record szett?
Kepek holnap mennek a blogomra, ha pedig megmondom, hogy mennyi volt a szett, ki fognak vegezni...
( a kulacstartot fizettem egyedul az nagykeraron volt 56 font)
http://soloszabi.blogspot.com
#31209
Írta 2007. szeptember 18. - 17:36
vazz, lehet, hogy gagyit vettem? amugy osszeallt a masina. 6.6kg
Na akkor képet kérünk.
Egyébként mennyi volt a record szett?
#31210
Írta 2007. szeptember 18. - 16:29
#31211
Írta 2007. szeptember 18. - 16:26
Az olaszok biztos nem értek rá rendes dobozt gyártani a cuccnak. ... vagy Szabcsi a kínain vette.
vazz, lehet, hogy gagyit vettem? amugy osszeallt a masina. 6.6kg
http://soloszabi.blogspot.com
#31212
Írta 2007. szeptember 18. - 16:16
#31213
Írta 2007. szeptember 18. - 15:48
enyemenyemenyemenyemmmmmmmmm
Há ez meg mi? Pl a hajtókar ultra-torque, viszont nem karbon és ct, de record. Vagy a fékváltókar is Record de, nem karbon. Nem értem:) Ilyen nincs is fennt a campa honlapján.
#31214
Írta 2007. szeptember 18. - 15:43
nálunk nincsennek akkora hegyek, hogy ne lehessen felmenni 39-26 v. -27-ben.
Szerintem is így van, de gondoltam, ha már felmerûlt a 3 tányér akkor szeretne kicsi áttételt.
#31215
Írta 2007. szeptember 18. - 12:53
egyébként a kompaktal az a baj hogy kiesnek áttételek... mert monjuk nekem lenne alapból 27 áttételem durván van 20-22 amibe lehet váltani és 18 ami ténylegesen különbözõ áttételnehézség
A Compaktnak alapból van ugye (2x9) 18 abbõl monjuk 14 be bele is lehet váltani monjuk 12 ami különbözõ áttétel nehézség és az a baj hogy én pörgõsen tekerek és pont ott hiányzik az a 4-5 áttétel ami kellene de a 11-12 es tányért nem vehetem le mert ha lejtvan vagy hátszél akor megint kasza...
szóval itt vannak ien dillemák... én úgy vagyok vele hogy hegyre megyek többet és az a 80g os tányér nem súly rajta... de lehet ellenkezni ez subjektív
#31216
Írta 2007. szeptember 18. - 12:50
http://soloszabi.blogspot.com
#31217
Írta 2007. szeptember 18. - 12:44
#31218
Írta 2007. szeptember 18. - 10:38
Látom a többség a 2 tányért részesíti elõnyben! Köszi a válaszokat!
Egyébként miért nem rakatsz fel compakt hajtómût? az 50-34-es (hátul 12-25)és nagyobb áttételtartományt fog át mint a 53-39 (13-26al). Hobby használatra ez a jövõ.
#31219
Írta 2007. szeptember 18. - 08:25
Látom a többség a 2 tányért részesíti elõnyben! Köszi a válaszokat!
ha már itt tartunk: országútinál, két lánctányérnál nem okoz gondot a láncvonal? vagy távolabb vannak ezek a tányérok egymástól?
csak mert a trekkingen sokáig le volt szedve a kistányér, és rohadtul nincs is rá szükségem, de mégis visszatettem, hogy a fogaskoszorú tetejét is tudjam használni. így nincs akkora keresztbeváltás, de egyébként 26/32 eléggé fölösleges szerintem is
jól ki is cserélem legközelebb a sort valami országúti áttételezésûre..
reku még mindig: én nem látom, hogy gátja lenne a terjedésüknek.
a versenysport (Tour,stb) még nem igazán vesz róla tudomást, de van már olyan is,ahol rekukkal (is) indulnak.
az emberek miatt lassan terjed, de csak idõ kérdése, hogy egy szûk régetben mindenkinek legyen.
annyira nem lesz elterjedt, mint a bicikli... a mostani gyártók jól meglovagolják, hogy egyelõre kuriózum, és durva árakon nyomják. majd megy lejjebb is, aztán lesz teszkós reku.... (na jó, ha azt vesszük, hogy teszkós országúti sincs, akkor nem biztos hogy lesz).
csak türelem..