Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#30041
gsuveg

gsuveg

    vendég

  • fórumtag
  • 244 hozzászólás

Németországból megrendelni meg elég költséges vállalkozás lenne, mert alkatrészenként szerettem volna beszerezni, nehé összeszedni egy komplett szett árát.


ott van ausztria. Ha kell segitseg, dobj pm-t. Van par ismeros bolt.

#30042
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Az közröhej, hogy a Biker ugye a Sram magyarországi forgalmazója, de országúti cuccokból egy azaz egy db Rival szettet tartanak. Arra a kérdésre pedig, hogy mikor lesz, ködös válasz érkezik, hogy rendelhetõ, bizonytalan szállítási határidõvel.. marhajó. Hát milyen forgalmazás az ilyen? Ez olyasmi lenne, mintha pl Opelbõl csak Corsát lehetne itthon kapni. Ok elismerem, hogy nem fog idehaza hódítani a Sram, mert a Shimano lefedettsége sokkal jobb, de így hogy nem is lehet kapni, így nem is fog tudni hódítani, mégha akarna se..

Németországból megrendelni meg elég költséges vállalkozás lenne, mert alkatrészenként szerettem volna beszerezni, nehé összeszedni egy komplett szett árát.

#30043
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Itt vannak a 2009es Dura Ace németországi árai:

hátsóváltó:32500,-
elsõváltó: 15900,-
hajtókar: 86400,-
csapágyperselyek: 4300,-
fékek: 51000,-
lánc: 7100,-
kazetta: 35500,-

fékváltókar ár még nincs. Azért drágult egy kicsit a tavalyi szetthez viszonyítva. A magyarországi ár szerintem még 10%kal magasabb lesz.

#30044
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás

Lehet hogy nem ebbe a fórumba tartozik de én országútin használnám. Van valakinek tapasztalata, vagy tud mondani valakit, aki használt már olyan hátsó agyat, ami egyszerre agyváltós és soros? Óútiba tenném hogy minél kevesebbet kelljen tekerni, és mivel úgy is hátsó agyat akarok cserélni ezért gondolkoztam rajta. Érdemes lenne átállni? Biztos jóval nehezebb de súly nem érdekel.



ettõl tuti nem fogsz gyorsabban haladni
erõátviteli berendezéssel nem lehet teljesítményt növeli
ha így lenne mindenki ilyennel menne
ha az 53-11 nem elég akkor légyszi jelentkezz egy protour csapatnál

#30045
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás

egyszerre agyváltós és soros?


Én vagyok lemaradva, vagy rosszul képzelem el, de milyen is az ilyen típusú agy? Egyáltalán van ilyen?

#30046
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Óútiba tenném hogy minél kevesebbet kelljen tekerni


Miii? Azt ne mond, hogy egy országítin mondjuk az 52-13-mal sokat kell tekerni.:)

#30047
occsebogyo

occsebogyo

    vendég

  • fórumtag
  • 96 hozzászólás
Lehet hogy nem ebbe a fórumba tartozik de én országútin használnám. Van valakinek tapasztalata, vagy tud mondani valakit, aki használt már olyan hátsó agyat, ami egyszerre agyváltós és soros? Óútiba tenném hogy minél kevesebbet kelljen tekerni, és mivel úgy is hátsó agyat akarok cserélni ezért gondolkoztam rajta. Érdemes lenne átállni? Biztos jóval nehezebb de súly nem érdekel.

#30048
Janes

Janes

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás

NE centrírozz egy olyan keréken amit szeretnél használni, abban az esetben ha elõtte még nem próbáltad. Szerintem 5-900 ftot megér az hogy 1 évig ne kelljen ránézni.

Amúgy ugyanannyit húzz mindegyiken, körben haladva a keréken, ha nem volt benne nyolcas, nem ronthatod el nagyon. Egy fél fordulat elég, max ha laza, húzol rajta még. És utána elég vszínû hogy lesz benne nyolcas amit ki kell majd venned.


jaja, én pont így jártam most aztán centizhetem a hátsót.:D

#30049
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás

köszi, de nincs ütés, nyolcas, tojás a kerékben

Jaboccs. De majd úgyis lesz.

#30050
juby

juby

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 540 hozzászólás
ha nem üt a kerék és a küllök kb egyenlö lazák akkor én mindegyikre húzok egy vagy két negyed fordulatnyit a lényeg hogy ugyan anyit mindegyiken igy soha nem tettem még bele 8-ast
ha egy két küllö lazább azt apró(negyed) lépésekben hozzá kell íazitani a többihez de ilyenkor általában van némi oldalütés is
:D ...Nem,nem tündérke a kívánság,az kívánság. Térdelj csak le szépen!:D

#30051
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
NE centrírozz egy olyan keréken amit szeretnél használni, abban az esetben ha elõtte még nem próbáltad. Szerintem 5-900 ftot megér az hogy 1 évig ne kelljen ránézni.

Amúgy ugyanannyit húzz mindegyiken, körben haladva a keréken, ha nem volt benne nyolcas, nem ronthatod el nagyon. Egy fél fordulat elég, max ha laza, húzol rajta még. És utána elég vszínû hogy lesz benne nyolcas amit ki kell majd venned.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#30052
vittore301

vittore301

    vendég

  • fórumtag
  • 20 hozzászólás
köszi, de nincs ütés, nyolcas, tojás a kerékben

#30053
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás
undorító, hogy a retkes autósok egyszerûen mindent megtehetnek, tiszteletre kéne már tanítani jó néhányat:@:@:@
és még nekik áll följebb:@

#30054
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Nem a sorrend számít hanem h melyiken mennyit húzol.
Keresd meg a legnagyobb ütést, és ott húzz negyed v fél fordulatot az érintett küllõkön, ha 3 v több küllõre terjed ki akkir a középsõn többet mint a többin, ill. nézegesd h kb egyforma legyen minden küllõ feszessége (mindnek, mind2 oldalon).
Aztán elölrõl az egész.
Idõnként nézz rá h tojás se legyen benne.

Kb ez a rendszer de ne várd h 3 mondatban megtanítson vki centírozni...

#30055
vittore301

vittore301

    vendég

  • fórumtag
  • 20 hozzászólás
sziasztok

elsõ kerekemben kiállva picit recsegnek a küllõk. nem hibásak, talán inkább lazábbak a kelleténél. nincs 8as a kerékben, ezért is nem akarom elcseszni.
a kérdés, az: milyen sorrendben kell ráhúzni a küllõkre, hogy ne rakjak bele 8ast.

#30056
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

Mindig van egy aki nem érti a viccet... :D


Jolvanna:D

#30057
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
körbe szokták tekercselni plusz szövettel a repedt részt. Itthon is láttam egy javított Scott Scale vázat. Én biztos nem vennék javított alkatrészt. Ki tudja milyen egyéb nem látható sérülések kelekeztek benne nem?

#30058
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Baleset estén (már ami nemcsak fellökés szintjén van) teljesen mindegy a vázanyag, kivéve talán a régi és jó vastagfalú acélokat (ld. Favorit). Az acél azért sokat elbír, még visszahajlítás esetén is, sõt hajlítottal is lehet menni. Már mentem mindkét variációval, nem volt semmi gond, de azért nem ajánlom hosszútávra. A különbség a vázanyagok között annyi, hogy az átlagos alu, acél jobban bírja a gyûrõdést (persze nem a hiper könnyû csõszettek), kisebb esések, eldõlés után nem kell eldobni, a karbonnál viszont nagyon valószínû, hacsak nem küldi el az ember 1-2 ismert nyugati karbonreperálóhoz (kisebb repedéseket lehet javítani a karbonvázon is).

#30059
gyzsolt

gyzsolt

    vendég

  • fórumtag
  • 18 hozzászólás

gyzsolt én is ilyet hajtok, ha gondolod összeollózok 1 kicsit a Janes-al történt priv üzikbõl :) ;)

Nekem Tiagrás van, szerintem 160ért nem kapni ilyen jól felszerelt modellt...
A Sorás meg asszem 113, ez is szintén fullos ezért az árért...

Ha Janes is beleegyezik akkor nagyon szépen köszönöm, jöhet privátban. :)

Mert az alut vissza lehet?:) az is törik. Acélváz meg...én nem mennék olyan vázzal ami baleset után lett visszahajlítva...

Mindig van egy aki nem érti a viccet... :D

#30060
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
DEDEDE :D

Nekem eladó ami bennevan, maxxis detonator gumival mindennel együtt, full jó állapotban, de tényleg, én vettem bele egy mavic Aksiumot.

Ha érdekel priv :)
M.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala