Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#30001
Írta 2008. június 14. - 20:32

#30002
Írta 2008. június 14. - 19:37

Alapból kicsit ferdén is áll a kerék..
Lehet a papucsok nem is párhuzamosak a vázzal. Elég egy fél milli és már a ferde nekik az egyenes. Aztán mindig visszakívánkozik a kerék ebbe.
#30003
Írta 2008. június 14. - 18:56

#30004
Írta 2008. június 14. - 18:53

#30005
Írta 2008. június 14. - 18:47

Arra gondolok, hogy a papucsokról lekoptt a festék és kicsúszik...
Alapból kicsit ferdén is áll a kerék..
#30006
Írta 2008. június 14. - 18:33

#30007
Írta 2008. június 14. - 18:07

#30008
Írta 2008. június 14. - 12:58

#30009
Írta 2008. június 14. - 08:43

én abszolut kényelmesen, nézelõdve nem sietõsenRetizotyo!
Köszi a választ.
Az edzettségi állapotot tekinthetjük állandónak (jelenleg közelít a nullához), mivel összehasonlításról van szó.
Esetleg mégvalaki, outi kontra hegyikecske?

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#30010
Írta 2008. június 14. - 07:34

Én montin 60km-es távig tudtam 1,6 Sportcontact-tal a 30km/h átlagot tartani, nyilván ez annyira nem volt kényelmes, de síkon ennyit bírtam.
Most van egy oúti-fixim, 44-16-tal KÉNYELMESEN tartom a 30-32km/h átlagot (ezt is max. 2-3 órán keresztül).
Szóval sztem egy rendes váltós géppel, lehet menni átlagosan egy +10km/h átlagot.
Persze ez múlik az edzettségen + hogy reggel mennyire alszol el, stb.
Én 1.3as Slick gumival megyek, 26-27es átlagot hosszútávon, országútival bár jó rég mentem (de hamarosan újra lesz versenybringám) de 32 körül lehet tartani. Így a 10 nekem kicsit optimista, olyan plusz 6-7km rel vagyok gyorsabb. Mondjuk nem vagyok agyonedzve... ...egyenlõre.

#30011
Írta 2008. június 14. - 07:30

#30012
Írta 2008. június 14. - 07:16

#30013
Írta 2008. június 14. - 07:10

Ha mégsem ez a megoldás, lehet, hogy ma megyek a kedvenc bringaboltomba és rákérdezek a mesternél.
Durung forever!
#30014
Írta 2008. június 14. - 06:42

Jettison, hogy érted azt , hogy túl lóg a tengely? Tól hosszú?
#30015
Írta 2008. június 14. - 06:34

Kipróbáltam semmi változás!
Átraktam már másik gyorszárat is és az elsõ rálépésnél kijön a kerék.
Kezdjük az alapoknál. Acél, vagy alumánium vázról beszélünk? Az acélnak alapból vékonyabb a papucsa.
Durung forever!
#30016
Írta 2008. június 14. - 06:32

Köszi a választ.
Az edzettségi állapotot tekinthetjük állandónak (jelenleg közelít a nullához), mivel összehasonlításról van szó.
Esetleg mégvalaki, outi kontra hegyikecske?
Durung forever!
#30017
Írta 2008. június 14. - 00:05

am lehet kopott a papucs vagy rossza felülete
nekem is volt ilyen vázszinterezés után
de nekem csak elferdült
megtéptem jól és utna már nem csinálta
am én is csak a túllógó tengelyre tok gondolni
Kipróbáltam semmi változás!
Átraktam már másik gyorszárat is és az elsõ rálépésnél kijön a kerék.
#30018
Írta 2008. június 13. - 23:03

Átraktam már másik gyorszárat is és az elsõ rálépésnél kijön a kerék.
#30019
Írta 2008. június 13. - 22:29

#30020
Írta 2008. június 13. - 22:24


Félretéve a tréfát... Nézd meg, hogy véletlenül nem támaszkodik fel a tengelyen a gyorsszár. Láttam már ilyet. A tengely átért a vázpapucson és hiába húzták meg a gyorsszárat, az a tengelyt szorította csak, de a papucsból kicsúszott.
Durung forever!