Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#29661
Írta 2008. augusztus 22. - 07:02

#29662
Írta 2008. augusztus 21. - 20:35

#29663
Írta 2008. augusztus 21. - 20:20

itthon az utóbbi 2-t biztos ki tudod próbálni
colban 22 szerintem minimum kell
centiben meg 62 és az felett
de én is azt mondom hogy ki kell próbálni
edit: sõt így elnézve a kínálatot, azt is megkockázatom hogy 63-64-es kell
én 191 vagyok, és a 60-as pont jó
nameg átlépési magasság*0,66 és akkor kijön a kb vázméret (nálam nagyon pontos volt ez a számítás)
#29664
Írta 2008. augusztus 21. - 09:43

vázméretre meg bõven kell a 60-62 es.
Ien magasságnál már elég vicces differenciák vannak a különbözõ vázak gyártói és méretei közt. Ajánlom próbáld ki! Tartósságra meg valami súlyos alu kéne neked 95kg mellé oly mindegy hogy 1,1kg a vázad vagy 2,1...
#29665
Írta 2008. augusztus 20. - 13:50

196cm magas és 95 kg vagyok. Arra kérlek benneteket, hogy országúti, ciklokrossz vázméretben adjatok tanácsot.
Én alu váz- és villaanyagban gondolkodtam. Szerintetek a karbon van olyan tartós, hogy hosszabb távon ( 3-4 év ) engem is kibírna?
Segítségeteket elpõre is köszönöm szépen!
üdv:
forob
#29666
Írta 2008. augusztus 20. - 10:36

#29667
Írta 2008. augusztus 19. - 20:02

#29668
Írta 2008. augusztus 19. - 18:12

Mire szeretned hasznalni es hany kilo vagy?Miert adod el? Nem jo? En ezt nezegetem mar nehany honapja, de eddig masra kellett a penz. Szeptemberben eselyes, hogy veszek egy ilyen vazat.
Ha sulyos egyeniseg vagy(en 187/84) es versenyezni is szeretnel vele felejtsd el. Nem merev, ugyanis a sprinteklben osszevissza nyeklik naklik alattam, a gorgon kb. 5 cm kimozog jobbra is balra is. Akkor mar vegyel egy Author alu vazat mitomen milyen 70xx csovekel. Jobban jarsz vele. Tapasztalat. Vagy vegyel karbont

Ha nem vagy sulyos egyeniseg es csak tekereszesre hasznalnad vedd meg. Ugyanis, kenyelmes hosszab tavokon, jol nez ki, nem tul draga es markas termek.
#29669
Írta 2008. augusztus 19. - 15:52

#29670
Írta 2008. augusztus 19. - 12:48

Én is azt vettem(ha visszaolvasol) pár hete és nekem nagyon megtetszett.
#29671
Írta 2008. augusztus 19. - 12:36

vittero30 tudod hogy aza bringa megkapható 70-80kért(a legolcsóbb fékkarváltós kerékpár a piacon /2005/)? én ezt használtam kb 5k km-ig teljesen alapmodellt a vázat most tettem le 25k km után.
Ez 1 nehéz váz és villa (fura viszont hogy a váz kiegek stucni nyeregcsõ kormány viszont barom könnyûek) de a pénzét tökéletesen megérte
- én is használtam olyat, nagyon boldog voltam amikor eltudtam adni. 85 kg körüli súllyal használtam, de a kurvajó prowheel hajtómû és ez a kolbász váz együttesen olyat hozott össze hogy 52/15-ben (13-al kezdõdõ sorral) is bele lehetett hajtani a láncot az átdobóba - és nem az átdobó volt rosszul beállítva! (ja és a nagytányér is elég hamar felvette a 8-as formát). most acélvázam van 9-es szettel, nehezebb is vagyok pár kg-val, mégse hajlik se a váz, se a hajtómû sehova. a altrixmatrixhoz adott remerx felni+quando agy szintén dögnezéz
ja és a geometria: túl hosszú a felsõcsõ a nyeregvázcsõhöz képest
#29672
Írta 2008. augusztus 19. - 11:45

Egy karbon vázat (monocoque Merida) nyúzok két éve, egyelõre tökéletes. Mondjuk esés, ütés nem volt. Van benne egy karbon kerék 10 éves (Spinergy). Nos ez is tökéletes, pedig a kereket annyira nyilván nem lehet kímélni. Szóval én ajánlom. Közel olyan merevek, mint az alu, viszont nagyon kényelmesek. Igaz drágák is. 5-6 évet simán ki kell bírniuk.
#29673
Írta 2008. augusztus 19. - 11:37

Noha én már kb. 25 éve nyomom,mégsem tudok mindnet a kerékpárokkal kapcsolatban!!
Az lenne a kérésem, ha van valakinek összehasonltási alapja az Alu, illetve Karbon vázakal kapcsolatosan az segítsen!
Olyanokra gondolok elsõsorban,hogy tartósság, sérülékenység meg ilyenek!!A súllyal, és egyéb tényezõkkel teljesen tiszában vagyok,csak nem tudom érdemes-e hosszabb távon 5-6 év karbon vázban gondolkodni a mostani Alu helyett, amit már 4 éve nyúzok igaz nagyon kíméletesen,de kutya baja???
Köszönettel:
Köcölle
#29674
Írta 2008. augusztus 19. - 10:54

Már megvan az AVID-info. Privátban jött.
A többi márkáról írjatok.
Elõre is köszönöm szépen!
üdv:
forob
#29675
Írta 2008. augusztus 19. - 10:49

Hol tudok kanti féket venni ( név, elérhetõség )? Mennyiért?
Ciklokrossz bringához kellene.
Az Avid Shorty jónak tûnik, de bármilyen másra is vevõ vagyok.
Segítségeteket elõre is köszönöm szépen!
üdv:
forob
#29676
Írta 2008. augusztus 19. - 10:23

csak megkerüli, a nyeregvázcsövet?
errõl dobjál már egy képet, mert így nem fogom fel, mirõl van szó...
Sajna nem tudok most egy pár napig képet feltenni róla, de úgy képzeld el a dolgot, hogy vázon az elsõ bovdentartó szem játsza a megakasztó szerepét, hátul pedig szabadon van egy pár cm-es bovdenház darab (tehát egyszerûen csak át van dugva a szemen, nicsen rajta lezáró), aminek pontosan az a szerepe, hogy megkerültesse a bovdent körbe a vázon. A valóságban nagyon egyszerû megoldásról van szó.
Pár nap múlva tudok feltenni képet is róla.
Itt egy sematikus rajz, a kék a váz, a piros a bovdenház, a fekete pedig a bovden, remélem segít.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
#29677
Írta 2008. augusztus 19. - 10:08

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#29678
Írta 2008. augusztus 19. - 10:06

Tehát akkor ezzel már lehet versenyezni vagy nem?Mert nekem nem úgy kell,hogy 1 év után úgyis lecserélem,hanem hosszútávon gondolkozok.Kb 2 év.Vagy akkor inkább komolyabbat vegyek?Pl egy gepida bandon 810,vagy Dema Alvito DC -t?Tudtok ezekrõl amúgy valamit?vittero30 tudod hogy aza bringa megkapható 70-80kért(a legolcsóbb fékkarváltós kerékpár a piacon /2005/)? én ezt használtam kb 5k km-ig teljesen alapmodellt a vázat most tettem le 25k km után.
Ez 1 nehéz váz és villa (fura viszont hogy a váz kiegek stucni nyeregcsõ kormány viszont barom könnyûek) de a pénzét tökéletesen megérte
#29679
Írta 2008. augusztus 18. - 19:45

Durung forever!
#29680
Írta 2008. augusztus 18. - 18:41

Ez 1 nehéz váz és villa (fura viszont hogy a váz kiegek stucni nyeregcsõ kormány viszont barom könnyûek) de a pénzét tökéletesen megérte