Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#29041
Írta 2009. január 09. - 16:56

#29042
Írta 2009. január 09. - 16:23

Kobuc
Nem igazán értem, hogy miért ilyen kevésküllõs gyári kerekekben, meg karbonvázban gondolkodsz, amikor korábban azt írtad, hogy erdészeti úton akarod használni, mert, a fõútra nem akarsz menni. Szerintem vegyél egy egyszerû, aluvázas bringát, 32 küllõs kerekekkel. Ez kb. olyan mintha az erdész mondjuk 5-ös BMW-ét akarna venni, holott a Lada Niva volna az ésszerû választás
#29043
Írta 2009. január 09. - 16:23

a blizzard télleg atomháborúra készült
3-4ezer km-t bírt nálam a Blizzard, és a hátsó több helyen ki van szakadva, és vékonyra kopva...pedig nem zúzott üvegen edzek...Ezért vetettem fel a témát, hogy mi legyen a helyére, most kapok egy 500km-es conti gp4000-et, kipróbálom azt.
#29044
Írta 2009. január 09. - 14:08

Nem igazán értem, hogy miért ilyen kevésküllõs gyári kerekekben, meg karbonvázban gondolkodsz, amikor korábban azt írtad, hogy erdészeti úton akarod használni, mert, a fõútra nem akarsz menni. Szerintem vegyél egy egyszerû, aluvázas bringát, 32 küllõs kerekekkel. Ez kb. olyan mintha az erdész mondjuk 5-ös BMW-ét akarna venni, holott a Lada Niva volna az ésszerû választás
#29045
Írta 2009. január 09. - 13:12

[quote name='Jettison']ksyrium elite
ks equipe
aksium
easton/bontr, nekem az easton jobban tetszik
, hasonlót használok csak novatecbe
hát nem tom ez a karbonvázas kérdés kicsit fogósabb, sztem egyik se mehet tönkre normális használban, bár az author nem akkora név mint a többi
a flancos könnyû kerék alatt mit értesz? mert ha egy bora ultrat, vagy egy hyperiont akkor nem igaz, meg sztem amúgy se jellemzõ
[/quote][/quote]
#29046
Írta 2009. január 09. - 01:43

Nekem kevláros Schwalbe Blizzard Pro van sok-sok éve (ugyanaz az egy készlet), és fõleg a saját hülyeségembõl kaptam defektet: felütöttem. Kb. most kezd csereérett lenni, de görgõzni még mindig jó lesz
Szóval én annyira nem írom le. (Mindemellett kipróbálnék valami prémium kategóriás külsõt is...)
#29047
Írta 2009. január 09. - 01:22

Egyetértek, Schwalbe-t nem vennék országútra. Tartósság nuku, defektállóság szintén 0.
Continental jobb sokkal, már az Ultra Sport is, de a GP3000-tõl felfele vannak az igazán jó gumik...
Nekem kevláros Schwalbe Blizzard Pro van sok-sok éve (ugyanaz az egy készlet), és fõleg a saját hülyeségembõl kaptam defektet: felütöttem. Kb. most kezd csereérett lenni, de görgõzni még mindig jó lesz

#29048
Írta 2009. január 08. - 23:26

Számot már nem tudok mondani, de amikor láttam, akkor engem is meglepett. Sok kerékre adnak meg max. BAR-t, mert nagy terhelést jelenthet.
Az is érdekes, hogy a Campa éppen a jobb gördülési ellenállás miatt támogatja az újfajta peremes tömlõs gumikat pl: Hutchinson, de a conti 4000S simán leveri azokat is.
Nem írtad, hogy milyen versenyre kell neked a gumi, de általánosságban, ha versenyez valaki, akkor használjon karbon felnit + szingót.
hát igen akinek futja rá...
#29049
Írta 2009. január 08. - 23:20

gördülésre tudsz valami számot mer nem tudom elképzelni h kisebb lehetne a tömlõs megoldásnak, keréknek mi baja lesz a 13 bartól?
mondjuk én csak versenyre használnám
am nekem is fekete felnire lesz és a másik befutó a 4000s lenne ha összeszedtem rá a kesst, de nagyon filózok melyik legyen
Számot már nem tudok mondani, de amikor láttam, akkor engem is meglepett. Sok kerékre adnak meg max. BAR-t, mert nagy terhelést jelenthet.
Az is érdekes, hogy a Campa éppen a jobb gördülési ellenállás miatt támogatja az újfajta peremes tömlõs gumikat pl: Hutchinson, de a conti 4000S simán leveri azokat is.
Nem írtad, hogy milyen versenyre kell neked a gumi, de általánosságban, ha versenyez valaki, akkor használjon karbon felnit + szingót.
#29050
Írta 2009. január 08. - 19:15

A hiba nem benned és nem a kerékpárban van, az országúti bringa ilyen. Kell egy kis idõ a megszokásához.
jaja, nekem is furcsa volt megszokni monti után. Berakod a kanyarba ívre és már túl is vagy a kanyarodáson.

#29051
Írta 2009. január 08. - 16:25

Szeretnek segitseget kerni töletek hatah van itt valami nagy szaki..van most egy uj orszagutim.Abaj vele hogy ingatagnak találom a kormanyzasát.Ezt ugy ertem sokkal fordulekonyabb mint a masik biciklim.kanyarokban is olyan idegesen viselkedik a kormány..De mitöl leszz stabil egy bicikli??? ez a kerdes.talan a mérete miatt van .vagy a stucni hoossza is befolyasolja a dolgokat?? nem jövök ráá .köszi ha segitetek.zsolt
A hiba nem benned és nem a kerékpárban van, az országúti bringa ilyen. Kell egy kis idõ a megszokásához.
#29052
Írta 2009. január 08. - 11:56

Szeretnek segitseget kerni töletek hatah van itt valami nagy szaki..van most egy uj orszagutim.Abaj vele hogy ingatagnak találom a kormanyzasát.Ezt ugy ertem sokkal fordulekonyabb mint a masik biciklim.kanyarokban is olyan idegesen viselkedik a kormány..De mitöl leszz stabil egy bicikli??? ez a kerdes.talan a mérete miatt van .vagy a stucni hoossza is befolyasolja a dolgokat?? nem jövök ráá .köszi ha segitetek.zsolt
Hosszú tengelytáv, hosszú stucni, széles kormány, és lapos villaszög, ezek lassítják a kormányzást, ami nagy sebességnél stabilitást ad a gépnek, de kis sebességnél zavaró.
Legkönnyebben a stucni hosszával változtathatsz a dolgon, de az befolyásolja a pilótafülke hosszát, így a kényelmedet is a kerékpáron. Esetleg nagyobb beépítési magasságú villát, ha találsz, szintén segíthetsz a dolgon, és akkor a bevált üléspozíción nem nagyon kell változtatnod.
#29053
Írta 2009. január 08. - 11:50

Nemtom, egy régi Peugeot bringán volt, amit téli bringának használtam. Valami R betûs, de tényleg fogalmam sincs, kb. 1.5 éve dobtam ki, miután 20km-t mentem vele felnin...Vittoriából melyiket használtad?
#29054
Írta 2009. január 08. - 02:47

más outinál nem tapasztalsz ilyet?
vagy még egy nagyon buta villa is lehet a ludas, de nem hinném hogy olyat ember valaha is alkot
Szeretnek segitseget kerni töletek hatah van itt valami nagy szaki..van most egy uj orszagutim.Abaj vele hogy ingatagnak találom a kormanyzasát.Ezt ugy ertem sokkal fordulekonyabb mint a masik biciklim.kanyarokban is olyan idegesen viselkedik a kormány..De mitöl leszz stabil egy bicikli??? ez a kerdes.talan a mérete miatt van .vagy a stucni hoossza is befolyasolja a dolgokat?? nem jövök ráá .köszi ha segitetek.zsolt
#29055
Írta 2009. január 08. - 01:39

#29056
Írta 2009. január 08. - 01:34

#29057
Írta 2009. január 08. - 00:58

Én használtam tufo szingót (nem peremest).
Abban jobb, hogy nem igazán lehet felütnu, mert nincs pereme a felninek. A lötty pedig hatékony, de a nagyobb lyukat, vágást az se fogja meg.
Nem volt rossz gumi, de elég szar ragaszgatni, állandóan vinni a pót szingót + a para, hogy leugrik a felnirõl.
#29058
Írta 2009. január 08. - 00:55

Én is hallottam már, hogy a szingós cuccoknak nagyobb a gördülési ellenállása ugyanakkora nyomásnál. Viszont hallottam olyat is, nem tudom mennyire igaz, hogy a profik nagy része inkább választ szingós kereket, mint peremeset. Persze csak akkor ha a kerékbõl van mindkét változat. Állitólag a menttulajdonságok is mások, a szingó elméletileg kényelmesebb.
Sokan dícsérik a tufo peremes szingóit és pont azért, mert ha defektet kapsz akkor meg se kell állnod, mert ha beletöltöd a javítószmötyit egyszer, akkor megfogja a legtöbb defektet és marad a gumiba 5-6 bar nyomás(8-9rõl)
Én használtam tufo szingót (nem peremest).
Abban jobb, hogy nem igazán lehet felütnu, mert nincs pereme a felninek. A lötty pedig hatékony, de a nagyobb lyukat, vágást az se fogja meg.
Nem volt rossz gumi, de elég szar ragaszgatni, állandóan vinni a pót szingót + a para, hogy leugrik a felnirõl.
#29059
Írta 2009. január 08. - 00:36

szal nem értem ezt az azonos nyomásos hülyeséget
Én is hallottam már, hogy a szingós cuccoknak nagyobb a gördülési ellenállása ugyanakkora nyomásnál. Viszont hallottam olyat is, nem tudom mennyire igaz, hogy a profik nagy része inkább választ szingós kereket, mint peremeset. Persze csak akkor ha a kerékbõl van mindkét változat. Állitólag a menttulajdonságok is mások, a szingó elméletileg kényelmesebb.
Sokan dícsérik a tufo peremes szingóit és pont azért, mert ha defektet kapsz akkor meg se kell állnod, mert ha beletöltöd a javítószmötyit egyszer, akkor megfogja a legtöbb defektet és marad a gumiba 5-6 bar nyomás(8-9rõl)
#29060
Írta 2009. január 08. - 00:21

gördülésre tudsz valami számot mer nem tudom elképzelni h kisebb lehetne a tömlõs megoldásnak, keréknek mi baja lesz a 13 bartól?
mondjuk én csak versenyre használnám
am nekem is fekete felnire lesz és a másik befutó a 4000s lenne ha összeszedtem rá a kesst, de nagyon filózok melyik legyen
Én is hallottam már, hogy a szingós cuccoknak nagyobb a gördülési ellenállása ugyanakkora nyomásnál. Viszont hallottam olyat is, nem tudom mennyire igaz, hogy a profik nagy része inkább választ szingós kereket, mint peremeset. Persze csak akkor ha a kerékbõl van mindkét változat. Állitólag a menttulajdonságok is mások, a szingó elméletileg kényelmesebb.
Sokan dícsérik a tufo peremes szingóit és pont azért, mert ha defektet kapsz akkor meg se kell állnod, mert ha beletöltöd a javítószmötyit egyszer, akkor megfogja a legtöbb defektet és marad a gumiba 5-6 bar nyomás(8-9rõl)