Én használtam tufo szingót (nem peremest).
Abban jobb, hogy nem igazán lehet felütnu, mert nincs pereme a felninek. A lötty pedig hatékony, de a nagyobb lyukat, vágást az se fogja meg.
Nem volt rossz gumi, de elég szar ragaszgatni, állandóan vinni a pót szingót + a para, hogy leugrik a felnirõl.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#29061
Írta 2009. január 08. - 00:58
#29062
Írta 2009. január 08. - 00:55
Én is hallottam már, hogy a szingós cuccoknak nagyobb a gördülési ellenállása ugyanakkora nyomásnál. Viszont hallottam olyat is, nem tudom mennyire igaz, hogy a profik nagy része inkább választ szingós kereket, mint peremeset. Persze csak akkor ha a kerékbõl van mindkét változat. Állitólag a menttulajdonságok is mások, a szingó elméletileg kényelmesebb.
Sokan dícsérik a tufo peremes szingóit és pont azért, mert ha defektet kapsz akkor meg se kell állnod, mert ha beletöltöd a javítószmötyit egyszer, akkor megfogja a legtöbb defektet és marad a gumiba 5-6 bar nyomás(8-9rõl)
Én használtam tufo szingót (nem peremest).
Abban jobb, hogy nem igazán lehet felütnu, mert nincs pereme a felninek. A lötty pedig hatékony, de a nagyobb lyukat, vágást az se fogja meg.
Nem volt rossz gumi, de elég szar ragaszgatni, állandóan vinni a pót szingót + a para, hogy leugrik a felnirõl.
#29063
Írta 2009. január 08. - 00:36
szal nem értem ezt az azonos nyomásos hülyeséget
Én is hallottam már, hogy a szingós cuccoknak nagyobb a gördülési ellenállása ugyanakkora nyomásnál. Viszont hallottam olyat is, nem tudom mennyire igaz, hogy a profik nagy része inkább választ szingós kereket, mint peremeset. Persze csak akkor ha a kerékbõl van mindkét változat. Állitólag a menttulajdonságok is mások, a szingó elméletileg kényelmesebb.
Sokan dícsérik a tufo peremes szingóit és pont azért, mert ha defektet kapsz akkor meg se kell állnod, mert ha beletöltöd a javítószmötyit egyszer, akkor megfogja a legtöbb defektet és marad a gumiba 5-6 bar nyomás(8-9rõl)
#29064
Írta 2009. január 08. - 00:21
gördülésre tudsz valami számot mer nem tudom elképzelni h kisebb lehetne a tömlõs megoldásnak, keréknek mi baja lesz a 13 bartól?
mondjuk én csak versenyre használnám
am nekem is fekete felnire lesz és a másik befutó a 4000s lenne ha összeszedtem rá a kesst, de nagyon filózok melyik legyen
Én is hallottam már, hogy a szingós cuccoknak nagyobb a gördülési ellenállása ugyanakkora nyomásnál. Viszont hallottam olyat is, nem tudom mennyire igaz, hogy a profik nagy része inkább választ szingós kereket, mint peremeset. Persze csak akkor ha a kerékbõl van mindkét változat. Állitólag a menttulajdonságok is mások, a szingó elméletileg kényelmesebb.
Sokan dícsérik a tufo peremes szingóit és pont azért, mert ha defektet kapsz akkor meg se kell állnod, mert ha beletöltöd a javítószmötyit egyszer, akkor megfogja a legtöbb defektet és marad a gumiba 5-6 bar nyomás(8-9rõl)
#29065
Írta 2009. január 08. - 00:08
mondjuk én csak versenyre használnám
am nekem is fekete felnire lesz és a másik befutó a 4000s lenne ha összeszedtem rá a kesst, de nagyon filózok melyik legyen
Gondolkodtam rajta, de végül nem próbáltam ki, mert érdekes módon még a gördülési ellenállása sem jobb, mint a a 4000S-é. Ára, súlya több és a magasabb BAR sem tesz jót a keréknek valamint a konfortnak sem. Vinni kell magaddal mindig egy pótot (300g vs. conti supersonic 50g). + egy tufo szingóm porá hullott a fiókban, így nem bízok a tartósságában sem. Ja és a fekete conti a legszebb egy fekete felnin.
#29066
Írta 2009. január 07. - 23:18
tufo giro twixrõl neem tudsz valamit?
Gondolkodtam rajta, de végül nem próbáltam ki, mert érdekes módon még a gördülési ellenállása sem jobb, mint a a 4000S-é. Ára, súlya több és a magasabb BAR sem tesz jót a keréknek valamint a konfortnak sem. Vinni kell magaddal mindig egy pótot (300g vs. conti supersonic 50g). + egy tufo szingóm porá hullott a fiókban, így nem bízok a tartósságában sem. Ja és a fekete conti a legszebb egy fekete felnin.
#29067
Írta 2009. január 07. - 21:20
Blizzard, Ultremo, Stelvio <- ebbõl 26os-t meg 28as-t is
Mindegyik kopás elõtt lett kuka mert szétvágta valami. Defekt kb 2-3 alkalommal havonta, km-ben ez olyan 1000-1500, mert több bringával is mentem.
Ezzel szemben pölö a GP3000-nél már 2 cm hosszan kilátszott a szövet és még akkor sem kaptam vele defektet. 6ezer km alatt egyszer sem. GP4000S szintén 0 defekttel. Volt még valami Sport típus is, azzal csak a súlya volt a gond. Michlein is volt, de annak a tapadásával volt bajom, Vittoria is volt, azzal is sok baj volt, mondjuk azt télen használtam, Specibõl is valami 26os slicket használtam, az jó volt, mint eddig minden speci gumi amit próbáltam. Maxxisból volt Fuse meg Detonator, szerintem mindkettõ tapadása sz@r.
Összkm olyan 50 ezer környékén, persze volt olyan gumi ami nem csontra kopottan került le a bringáról.
Hát nemtom nekem megfelel a Detonator tapadása igaz én nem versenyre használom.
#29068
Írta 2009. január 07. - 21:03
Elég nagy rálátásom van rá, nem hasból beszélek. :w_morde:
És ha eddig nem tanultak meg gumit csinálni, akkor nem hiszem, hogy hirtelen mégis sikerült nekik.
#29069
Írta 2009. január 07. - 19:41
Blizzard, Ultremo, Stelvio <- ebbõl 26os-t meg 28as-t is
Mindegyik kopás elõtt lett kuka mert szétvágta valami. Defekt kb 2-3 alkalommal havonta, km-ben ez olyan 1000-1500, mert több bringával is mentem.
Ezzel szemben pölö a GP3000-nél már 2 cm hosszan kilátszott a szövet és még akkor sem kaptam vele defektet. 6ezer km alatt egyszer sem. GP4000S szintén 0 defekttel. Volt még valami Sport típus is, azzal csak a súlya volt a gond. Michlein is volt, de annak a tapadásával volt bajom, Vittoria is volt, azzal is sok baj volt, mondjuk azt télen használtam, Specibõl is valami 26os slicket használtam, az jó volt, mint eddig minden speci gumi amit próbáltam. Maxxisból volt Fuse meg Detonator, szerintem mindkettõ tapadása sz@r.
Összkm olyan 50 ezer környékén, persze volt olyan gumi ami nem csontra kopottan került le a bringáról.
Vittoriából melyiket használtad?
#29070
Írta 2009. január 07. - 18:33
Mindegyik kopás elõtt lett kuka mert szétvágta valami. Defekt kb 2-3 alkalommal havonta, km-ben ez olyan 1000-1500, mert több bringával is mentem.
Ezzel szemben pölö a GP3000-nél már 2 cm hosszan kilátszott a szövet és még akkor sem kaptam vele defektet. 6ezer km alatt egyszer sem. GP4000S szintén 0 defekttel. Volt még valami Sport típus is, azzal csak a súlya volt a gond. Michlein is volt, de annak a tapadásával volt bajom, Vittoria is volt, azzal is sok baj volt, mondjuk azt télen használtam, Specibõl is valami 26os slicket használtam, az jó volt, mint eddig minden speci gumi amit próbáltam. Maxxisból volt Fuse meg Detonator, szerintem mindkettõ tapadása sz@r.
Összkm olyan 50 ezer környékén, persze volt olyan gumi ami nem csontra kopottan került le a bringáról.
#29071
Írta 2009. január 07. - 17:53
Elég nagy rálátásom van rá, nem hasból beszélek. :w_morde:
És ha eddig nem tanultak meg gumit csinálni, akkor nem hiszem, hogy hirtelen mégis sikerült nekik.
Engem érdekel mely típusokat használtad és mennyit mentél velük és hány defektet kaptál.
#29072
Írta 2009. január 07. - 17:14
Elég nagy rálátásom van rá, nem hasból beszélek. :w_morde:Melyikeket próbáltad konkrétan? Mert azért így elég szerencsétlen általánosítani. Fõleg egy új gumira, ami akár tök más alapanyagokból is készülhet.
És ha eddig nem tanultak meg gumit csinálni, akkor nem hiszem, hogy hirtelen mégis sikerült nekik.
#29073
Írta 2009. január 07. - 17:03
ks equipe
aksium
easton/bontr, nekem az easton jobban tetszik
, hasonlót használok csak novatecbe
hát nem tom ez a karbonvázas kérdés kicsit fogósabb, sztem egyik se mehet tönkre normális használban, bár az author nem akkora név mint a többi
a flancos könnyû kerék alatt mit értesz? mert ha egy bora ultrat, vagy egy hyperiont akkor nem igaz, meg sztem amúgy se jellemzõ
[quote name='Kobuc']Jettison! Itt küldöm a többi bringához tartozó kerékneveket. Elpusztíthatóság szempontjából hogy kéne õket rangsorolnom? És mi volna a jó sorrend, ha a karbon vázak strapabíróságát néznénk?
TREK MADONE 4.5:: bontrager race
KTM STRADA LC 4000-mavic aksium race 20 aero niro küllõ.
AUTHOR CA5500:mavic ksyrium equipe
AUTHOR CA 6600:mavic ksyrium elite
CUBE AGREE GTC PRO: Easton Vista SL
Azt hallottam, hogy a flancos, könnyû kerekekkel vigyázni kell , mert gyakran gyengébbek és nem bírják úgy a rossz utakat, mint az olcsóbb nehezebbek. Mit gondoltok errõl?
[/quote][/quote]
#29074
Írta 2009. január 07. - 13:24
Ez jól hangzik! Milyen bringád van. Ezek az eredeti, gyári kerekek? Melyik gyártónál találok fulcrum7-el szerelt outikat?
A Cube-nál pl. elõfordulnak Fulcrum-mal szerelt bringák.
#29075
Írta 2009. január 07. - 13:21
Egyetértek, Schwalbe-t nem vennék országútra. Tartósság nuku, defektállóság szintén 0.
Continental jobb sokkal, már az Ultra Sport is, de a GP3000-tõl felfele vannak az igazán jó gumik...
Melyikeket próbáltad konkrétan? Mert azért így elég szerencsétlen általánosítani. Fõleg egy új gumira, ami akár tök más alapanyagokból is készülhet.
#29076
Írta 2009. január 07. - 12:57
Én Fulcrum 7 kerekeket használok, megyek szar aszfalton gyorsan is, lassan 90 kilóval és telejsen jól bírják a strapát
#29077
Írta 2009. január 07. - 12:45
Continental jobb sokkal, már az Ultra Sport is, de a GP3000-tõl felfele vannak az igazán jó gumik...
#29078
Írta 2009. január 07. - 12:36
TREK MADONE 4.5:: bontrager race
KTM STRADA LC 4000-mavic aksium race 20 aero niro küllõ.
AUTHOR CA5500:mavic ksyrium equipe
AUTHOR CA 6600:mavic ksyrium elite
CUBE AGREE GTC PRO: Easton Vista SL
Azt hallottam, hogy a flancos, könnyû kerekekkel vigyázni kell , mert gyakran gyengébbek és nem bírják úgy a rossz utakat, mint az olcsóbb nehezebbek. Mit gondoltok errõl?
[quote name='Jettison']ksyrium elpusztíthatatlan! Attól függ melyik bontrógerre gondolsz, én ha tehetném biztos ksyriumot venném. A többi bringához inkább kerknév kéne, mer sztem adják ezeket mindennel.
am érdekes ez az ultremos dolog, ugyanis azt írják h radiál. namost Sheldon mester aztmondá vala, hogy az kegyetlenmód instabillá teszi a járgányt, autóknál buli de bringán nem, gondolom azért tünik ilyen pufinak az ultremo
am tufo giro twixet használ/használt valaki? nagyon gondolkodom versenyre ezen a peremesszingós mókán
[/quote][/quote]
#29079
Írta 2009. január 07. - 01:08
Én az aktuálisan legjobb continental-t javaslom, ami most a 4000S.
Kb. olyan, mint a 4000, csak kisebb a gördülési ellenállása.
Ha gumiról van szó nem szabad spórolni.
Én 15 éve használok contit: Gran Prix, 3000, 4000, 4000S, Attack/Force
A 3000-es 15.000 Km-t, a 4000-es 11.000 km-t bírt.
Elsõ kerék 8, hátsó 8.5 Bar.
Volt szerencsém egyéb márkákat is kipróbálni, így a helyezések a következõk:
1. Conti
2. Vittoria, Vredestein
3. Michelin
Ettõl lefelé már csak pénzkidobás:
4. Panaracer
5. Tioga
6. Schwalbe
...
#29080
Írta 2009. január 07. - 00:44
Kb. olyan, mint a 4000, csak kisebb a gördülési ellenállása.
Ha gumiról van szó nem szabad spórolni.
Én 15 éve használok contit: Gran Prix, 3000, 4000, 4000S, Attack/Force
A 3000-es 15.000 Km-t, a 4000-es 11.000 km-t bírt.
Elsõ kerék 8, hátsó 8.5 Bar.
Volt szerencsém egyéb márkákat is kipróbálni, így a helyezések a következõk:
1. Conti
2. Vittoria, Vredestein
3. Michelin
Ettõl lefelé már csak pénzkidobás:
4. Panaracer
5. Tioga
6. Schwalbe
...

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





