Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#29081
Írta 2009. január 07. - 00:44
Kb. olyan, mint a 4000, csak kisebb a gördülési ellenállása.
Ha gumiról van szó nem szabad spórolni.
Én 15 éve használok contit: Gran Prix, 3000, 4000, 4000S, Attack/Force
A 3000-es 15.000 Km-t, a 4000-es 11.000 km-t bírt.
Elsõ kerék 8, hátsó 8.5 Bar.
Volt szerencsém egyéb márkákat is kipróbálni, így a helyezések a következõk:
1. Conti
2. Vittoria, Vredestein
3. Michelin
Ettõl lefelé már csak pénzkidobás:
4. Panaracer
5. Tioga
6. Schwalbe
...
#29082
Írta 2009. január 07. - 00:41
jó-jó persze, csak megveszem 14ezerért a gumikat, és mondjuk elmennek 1500km-t, az egy dolog hogy az alatt egy defektet sem kapok, de mégiscsak...
nem akarok úgy járni, mint a kolléga a síma Ultremo esetében...
1500-nál azért csak többet mennek el. Szerintem 3e-et minimum el kéne menniük hátul is. Ez is 180 g és azt írják 3e-et bír hátul: http://biondobike.hu...oduct&id=111008
És lehet az Ultremo-nak tartósabb a keveréke.
#29083
Írta 2009. január 06. - 23:37
jó-jó persze, csak megveszem 14ezerért a gumikat, és mondjuk elmennek 1500km-t, az egy dolog hogy az alatt egy defektet sem kapok, de mégiscsak...Hmm hát nem tudom a való életben mit ér, hogy õk fogpiszkálókat ejtenek a gumira. Ez így nem jelent semmit szerintem. Ki kell próbálni a való életben.
nem akarok úgy járni, mint a kolléga a síma Ultremo esetében...
#29084
Írta 2009. január 06. - 20:49
Mi a vélemény az ÚJ Ultremo R-rõl? van a honlapjukon egy elég dúrva videó, ami a defektállóságot prezentálja... http://www.ultremo.com nyelv amelyiket akarod, aztán bal oldalon technology, és ott High density guard (video). ÉRdemes egy pillantást venni rá. Bár ilyen defektvédelemmel 180g...vajon hány km-t bírhat?
Hmm hát nem tudom a való életben mit ér, hogy õk fogpiszkálókat ejtenek a gumira. Ez így nem jelent semmit szerintem. Ki kell próbálni a való életben.
#29085
Írta 2009. január 06. - 19:55
am érdekes ez az ultremos dolog, ugyanis azt írják h radiál. namost Sheldon mester aztmondá vala, hogy az kegyetlenmód instabillá teszi a járgányt, autóknál buli de bringán nem, gondolom azért tünik ilyen pufinak az ultremo
am tufo giro twixet használ/használt valaki? nagyon gondolkodom versenyre ezen a peremesszingós mókán
[quote name='Kobuc']A másik esélyes az AUTHOR CA6600 2008-as modell.A MAVIC KSYRIUM ELITE kerekek szerinted merevebbek és erõsebbek a bontragernél? Az erõs, strababíró kerék számomra nagyon lényeges szempont, mert 10-15km-ert vagyok kénytelen rendszeresen vacak úton tekerni, hogy jó minõségû szakaszra érjek. A mai szûkre méretezett karbonvilláknál pedig egy kis nyolcas is elegendõ, hogy a kerék megszoruljon. Úgy vagyok vele, ha a strapabíróságot kell feláldozni inkább ne legyen olyan szuperkönnyû az a kerék. HA tudsz légyszíves mondj véleményt az alábbi bicajok kerekeirõl is: (úgy látom ezeken már kicsit sûrûbben vannak a küllõk)
KTM STRADA LC4000
CUBE AGREE GTC PRO
könnyebb, aerodinamikusabb, viszont kevésbé bírja a strapát és kevésbé merev, de mivel gyári kerék, az sokat dob rajta, bár nekem nem tetszenek a bontrager kerekek[/quote][/quote]
#29086
Írta 2009. január 06. - 16:02
#29087
Írta 2009. január 06. - 14:09
#29088
Írta 2009. január 06. - 13:35
.
minden made in taiwan
#29089
Írta 2009. január 06. - 13:24
KTM STRADA LC4000
CUBE AGREE GTC PRO
könnyebb, aerodinamikusabb, viszont kevésbé bírja a strapát és kevésbé merev, de mivel gyári kerék, az sokat dob rajta, bár nekem nem tetszenek a bontrager kerekek[/quote]
#29090
Írta 2009. január 05. - 15:54
Ez jó ötlet! Érdemes lesz megtartanom a régi 15 kilós scwinn-t is. Írtad, hogy gagyi karbont ne vegyek. Jó volna tudnom gagyi karbonnak számít-e az alábbi általam kiszemelt bringa: trek madone 4.5 2008-as évj. A gép csodálatos, de a vázon ott díszeleg a made in taiwan felirat. A treknél ez a legolcsóbb karbonváz (TCT technológia). A drágább OCLV vázak már komolyabb (talán kézi)technológiával készülnek, de ezekre már nem futja. A bontrager race kerekeken a ritkásan elrendezett küllõk jelentenek valamilyen gyakorlati elõnyt( pl.strapabíróság vagy kényelem) vagy csupán egy design trükkrõl van szó?
#29091
Írta 2009. január 05. - 15:00
#29092
Írta 2009. január 05. - 14:25
#29093
Írta 2009. január 05. - 13:15
Ez jó ötlet! Érdemes lesz megtartanom a régi 15 kilós scwinn-t is. Írtad, hogy gagyi karbont ne vegyek. Jó volna tudnom gagyi karbonnak számít-e az alábbi általam kiszemelt bringa: trek madone 4.5 2008-as évj. A gép csodálatos, de a vázon ott díszeleg a made in taiwan felirat. A treknél ez a legolcsóbb karbonváz (TCT technológia). A drágább OCLV vázak már komolyabb (talán kézi)technológiával készülnek, de ezekre már nem futja. A bontrager race kerekeken a ritkásan elrendezett küllõk jelentenek valamilyen gyakorlati elõnyt( pl.strapabíróság vagy kényelem) vagy csupán egy design trükkrõl van szó?Kobuc.
Pár hét mindennapi forgalomban tekerés után észre sem fogod venni hogy vannak autók, csak maximum ha ki kell kerülnöd õket. Nem kell velük foglalkozni, csak nem szabad kiszámíthatatlannak lenni.
Karbon. Arra azt szokták mondani, hogy nem "emlékezõ típus" mint az alu. Vagy eltöröd, vagy megy ameddig oda nem vered valahova.
Alut már törtem városban, az is csak egy kormány volt. Karbon részek még soha. De rázósabb utakon is a karbon villa sokat számít. Pl Teleki Blanka ...
De gagyi karbont ne vegyél, és én a helyedben rázós utakra összeraknék egy olyan gépet, ami nem sokba van. Ha meg mindenképpen szeretnél valami presztízs bringát, akkor azt hagyd meg a sima utakra. Senki sem szokta keverni az edzõbringát a verseny gépekkel.
No és ha 15 kg az outi, és azzal tudsz menni hegyre akár, akkor a hiperkönnyû mûanyagokkal is fel fogsz tudni menni.
Nem beszélve arról, hogy ha ennyire nem mondanak semmit a bringák, akkor inkább valami low-end modellen tanuld meg hogyan kell a kátyúkat kezelni.
#29094
Írta 2009. január 05. - 12:12
Sziasztok adott két keró és egy dilemma egy ismerõsömnek. Melyiket?
http://www.chainreac...x?ModelID=25458
http://cgi.ebay.co.u...1|39:1|240:1318
Lemond +1 szavazat
#29095
Írta 2009. január 04. - 23:22
igen, az a bizonyos black chili compound (S betû) a "protour versenyzõk részére kifejlesztve..."
#29096
Írta 2009. január 04. - 22:26
Conti GP 4000s, 3000 és városban Michelin Krylion Carbon. Mindet el lehet 10ekm fölé hajtani. 5000km-ként ha kapok deffektet és jól tapadnak esõben, hóban, szárazon.
Ezeket mindet meg lehet venni 6-8eFt-ért darabját. Sima 4000 talán kicsit gyengébb minõség volt mint a 4000s.
igen, az a bizonyos black chili compound (S betû) a "protour versenyzõk részére kifejlesztve..."
#29097
Írta 2009. január 04. - 18:29
Sziasztok adott két keró és egy dilemma egy ismerõsömnek. Melyiket?
http://www.chainreac...x?ModelID=25458
http://cgi.ebay.co.u...1|39:1|240:1318
+ 1 szavazat a Lemondra:)
gumitéma: nekem 23-as Maxxis Detonator gumik vannak fennt, nem egy grammozós gumi, de nagyon jól tart kanyarban és vizes úton is megfog., és még nem defekteltem vele, pedig mér murván is használtam.
#29098
Írta 2009. január 04. - 17:31
Ezeket mindet meg lehet venni 6-8eFt-ért darabját. Sima 4000 talán kicsit gyengébb minõség volt mint a 4000s.
#29099
Írta 2009. január 04. - 17:21
sajna még 100 km-nél nagyobb távot nem tettem meg vele, sztem majd az idén.
#29100
Írta 2009. január 04. - 17:13
bloke, az nem semmi, jó móka lehetett! Öregkorodban valszeg nem arra fogsz emlékezni, h tekertél 100km-t gond nélkül, kellenek az ilyen élmények is.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






