Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#28821
Posted 2009. February 12. - 04:14
http://maps.google.c...8,0.027895&z=16
Ha itt eleg, akkor idehaza nem lesz gond mashol se.
De a 39 helyere 34 fel se megy. (Legalabbis ha most 39-es, akkor nem tul valoszinu, hogy compact a hajtomu)
#28822
Posted 2009. February 12. - 00:05
Ha én is átlagos erõnlétû vagyok (183cm 75kg), akkor igen. 42-21 elég nekem a Pilis bitumenes útjain. Extrém meredek, 12% körülire ott a 23-as hegymászó fokozat.
Mindenképpen kell cserélni a lánctányérokat, vagy csak a fogszám a probléma?
A hajtómûvet megvettem végül, és nem 34-es, hanem 39-es a kisebbik fogaskerék.
Most, hogy jobb lett az idõ egy kicsit, kipróbáltam a 39-23-at itt a Budakeszi-Bp emelkedõn. Háááát, így edzés nélkül éppenhogy nem kellett megállnom ez alatt a másfél km alatt.
Tavasszal némi edzés után szerintem jó lesz, úgyhogy nem cserélek tányérokat.
A lánctányérokat nem kell feltétlenül cserélni, nem kopottak, bár acélból vannak, mivel egy jó régi bringáról van szó. Nem tudom mennyit számítana, ha könnyebb alura cserélném õket.
#28823
Posted 2009. February 11. - 23:40
enyiért igazán rárakhattak volna egy Profile-t vagy egy Deda-t vagy esetleg egy Syntace-t
#28824
Posted 2009. February 11. - 22:51
Lefogadom, hogy szélcsatornás tesztben jobban szerepelt más pedáloknál.
#28825
Posted 2009. February 11. - 22:42
#28826
Posted 2009. February 11. - 22:10
#28827
Posted 2009. February 11. - 21:52
vagy tud valamit az a pedál:)
Válság ide oda, egy két német fickó azért nem sajnálja a pénzt a legújabb technikák összeválogatására.. viszont nézzétek meg az õsrégi 6400as ultegra SPD-t
![]()
![]()
#28828
Posted 2009. February 11. - 19:30
#28829
Posted 2009. February 11. - 14:15
#28830
Posted 2009. February 11. - 13:23
sziasztok!
faterom néhány éve vásárolt egy moser sprint típusú bringát, melyen a következõ alkatrészek találhatóak: nouvo gran sport váltószett, gipiemme hajtómû, gravírozott stucni és villa, universal super 68as fékek modolo karokkal, itm kormány zöld színû eredeti bandázzsal. a kerékszett vmilyen szingós felnibõl és gipiemme agyakból állt, de jóapám azt a vásárlás után kukázta, ami helyett egy '89ben vásárolt shimano 600as agypár(fh-5400) + remerx 330as felnik kerültek a gépbe.
mivel abszolut nem vagyok képben az országúti bringák világában, a segítségetek szeretném kérni, hogy meg tudjuk határozni a bringa korát a késõbbi korhû rendberakáshoz.
csak hogy ne legyen olyan egyszerû a dolog, fényképet nem tudok mutatni nektek, a gugli sem dob ki találatot..:/
alkatrészlistáról esetleg beugrik valakinek valami..?
tudom, nem egyszerû kis feladvány, de a válaszokat elõre is köszönöm!
Esetleg ezen az oldalon találsz pár katalógust: http://www.bulgier.n.../bike/Catalogs/
Bár moserbõl nincs fent sok, de bárkinek jól jöhet más régebbi tipushoz (aki nem ismerte az oldalt)
Vagy esetleg itt keress rá a "Moser" szóra: http://www.wooljerse....php?g2_page=11
Valamint érdemes még a nagyobb külföldi fórumokat átnyálazni.
#28831
Posted 2009. February 11. - 12:14
#28832
Posted 2009. February 10. - 23:31
faterom néhány éve vásárolt egy moser sprint típusú bringát, melyen a következõ alkatrészek találhatóak: nouvo gran sport váltószett, gipiemme hajtómû, gravírozott stucni és villa, universal super 68as fékek modolo karokkal, itm kormány zöld színû eredeti bandázzsal. a kerékszett vmilyen szingós felnibõl és gipiemme agyakból állt, de jóapám azt a vásárlás után kukázta, ami helyett egy '89ben vásárolt shimano 600as agypár(fh-5400) + remerx 330as felnik kerültek a gépbe.
mivel abszolut nem vagyok képben az országúti bringák világában, a segítségetek szeretném kérni, hogy meg tudjuk határozni a bringa korát a késõbbi korhû rendberakáshoz.
csak hogy ne legyen olyan egyszerû a dolog, fényképet nem tudok mutatni nektek, a gugli sem dob ki találatot..:/
alkatrészlistáról esetleg beugrik valakinek valami..?
tudom, nem egyszerû kis feladvány, de a válaszokat elõre is köszönöm!
jaés..
58as cannondale váz 179es magassághoz sok..?
http://maxi-bike.hu/.../vaz/caad71.jpg
a képen látható felszereltséggel 75ezret kérnek érte. ez az ár reális egy ilyen kategóriájú összeállításért?
#28833
Posted 2009. February 09. - 22:47
a bilincses az logikus hogy mi, a konzolos meg a liftes uaz., ami nem bilincses az meg konzolos, szal SEMMI
Nem bilincses és konzolos között?
#28834
Posted 2009. February 09. - 22:34
Lehet eléggé láma kérdés, de felvetõdött bennem egy kérdés: mi a különbség a liftes és konzolos váltó között? :confused:
Nem bilincses és konzolos között?
#28835
Posted 2009. February 09. - 19:08
42-21 az azt jelenti, hogy 20 km/h ala nem nagyon lassulsz sehol. (80ford/perc)
Jó lenne! Ilyen áttétellel 12-16 ahogy "haladok".
Race, no Rest!
#28836
Posted 2009. February 09. - 17:02
Szia!
Merre, Felsõszölnök környékén? Ugyan én kissé odébb vagyok fellelhetõ, még Zala megyében, de szívesen tekerészek az Õrségben, mivel a közvetlen környék elég lapos (Muraszombattól majdnem Lövõig)
Szia!
Igen Felsõszölnök-Jennersdorf-Szentgotthárd-Güssing-Öriszentpéter környékén szoktam, illetve haverokkal szoktunk, de néha messzebb is a csapattal. Egyébként itt is elég lapos
#28837
Posted 2009. February 09. - 16:11
Ha én is átlagos erõnlétû vagyok (183cm 75kg), akkor igen. 42-21 elég nekem a Pilis bitumenes útjain. Extrém meredek, 12% körülire ott a 23-as hegymászó fokozat.
Mindenképpen kell cserélni a lánctányérokat, vagy csak a fogszám a probléma?
42-21 az azt jelenti, hogy 20 km/h ala nem nagyon lassulsz sehol. (80ford/perc)
Ha ez az atlag, akkor en tenyleg nagyon gyoker vagyok.
Egyebkent tenyleg, de talan nem az atlaghoz kepest.
39x23-mal anno felmentem azert az 'Alpe-ra (hat nem 20-szal), de a kovetkezo evben mar 28-as montis racsnival mentem.
Most, hogy mar oregszem 34x27 lesz az alpesi kereken, 23 itthonra.
#28838
Posted 2009. February 09. - 01:35
Én még kezdõ vagyok és egy 19%-oson felmentem egy retronak mondtható 2 tányéros outi.-val és a csúcson beleborultam az árokba
az is Szlovéniában volt
Egyébként itt a Szlovén-Osztrák-Magyar hármas határ környékén tényleg sok ilyen van, valahol láttam 30%-os utcát, de nem próbáltam ki
Szia!
Merre, Felsõszölnök környékén? Ugyan én kissé odébb vagyok fellelhetõ, még Zala megyében, de szívesen tekerészek az Õrségben, mivel a közvetlen környék elég lapos (Muraszombattól majdnem Lövõig)
#28839
Posted 2009. February 09. - 01:19
Lehet eléggé láma kérdés, de felvetõdött bennem egy kérdés: mi a különbség a liftes és konzolos váltó között? :confused:
#28840
Posted 2009. February 09. - 00:49

Sign In
Create Account

Back to top






