Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34366 hozzászólás a témában

#28421
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
mi anno a muhelyben OEM conti belsoket hasznaltunk orszaguti bringakhoz, es soha semmi baj nem volt veluk.

nekem is az volt a Paddy-ben

a schwalbe light belsojebol viszont volt hogy a pumpa feje kiszaggatta a szelepet
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#28422
szike81

szike81

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 712 hozzászólás
Ne tessék félreérteni. Én contit használok külsõnek és belsõnek is. De belsõbõl nem a magyarokhoz hozott hulladékot. Nagyon gyenge minõségû a szelepház azoknál amelyeket ide behoznak, németben ugyan cserélik emiatt, de nálunk nem (ha jól emlékszem volt már téma itt is hogy törnek). Sok tekerés alkalmával láttam már hogy pár pumpálás után hogyan törik el, akár sorozatban több is. Ennek szólt az a megjegyzés, hogy nem megbízható. A tömlõ része persze kifogástalan, de azt mindenki tud csinálni, akár egy kerti slagot is rakhatnának oda, az is betölthetné a funkcióját. Csak gagyi szeleppel nem sokmire jó. Javaslom inkább a Schwalbet és hasonló, igényesen megcsinált modelleket. Semmivel sem drágábbak. Ráadásul a szelepbetét is cserélhetõ benne.

Conti GP 4000s-rõl meg nem volt szó. Az tényleg jó. De azt meg az ára miatt nem veszünk itthon ugyebár... :D

#28423
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Hm. Szikén kivül van még valakinek negatív tapasztalata Continental belsõvel? Én 12éve használom, soha nem kaptam defektet (kopp-kopp-kopp) a levegõt is tartja. A bármi mást nyugodtan azért kicsit erõs..

Szerintem a legjobb belsõ és a GP4000S a legjobb külsõ.


Nekem sincs negatív tapasztalatom a Conti belsõvel, sõt.
És amúgy a 4000s szerintem is nagyon jó.

#28424
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás

Inkább ne... bármi mást nyugodtan. Kivéve ha németben veszed.



Hm. Szikén kivül van még valakinek negatív tapasztalata Continental belsõvel? Én 12éve használom, soha nem kaptam defektet (kopp-kopp-kopp) a levegõt is tartja. A bármi mást nyugodtan azért kicsit erõs..

Szerintem a legjobb belsõ és a GP4000S a legjobb külsõ.

#28425
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Nekem a Michelin Latex, -ahogy igertek is- ereszt rendesen. :)
Minden tekeres elott fujni kell. Igy fejbol: 2 nap alatt 7.5 -> 3bar

#28426
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.760 hozzászólás
Nekem Schwalbe belsõ 7-7,5Bar-on használva kb. 1hét alatt ereszt 1-2Bar-t.



#28427
szike81

szike81

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 712 hozzászólás

Matt, próbáld ki a Continental belsõit. Csak kicsit drágább, de tartja a levegõt.


Inkább ne... bármi mást nyugodtan. Kivéve ha németben veszed.

#28428
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
köszi, akkor legközelebb majd más márka után nézek.

#28429
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Matt, próbáld ki a Continental belsõit. Csak kicsit drágább, de tartja a levegõt.

#28430
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
egy het alatt ereszt 1 max 2 bart a BBB light belso.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#28431
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
Ti milyen gyakran fújtok kereket? napok alatt elszökik nekem 9barról 3-4re a lég :/
kenda meg semperit belsõ is...
ez normális vagy valamit rosszul csinálok?

#28432
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
nekem a Citecen DT agy van... szét se tudtam szedni :D még a rotort se tudtam leszedni (jó mondjuk durván 10mp-t fordítottam rá)

#28433
Big30

Big30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 522 hozzászólás
Ha vki cserélt már csapágyakat Dt 240s, 340típusú hátsó agyban kérem jelezze privátban.
Elõre is kösz!
Big

#28434
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
jonak tunik ennyiert
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#28435
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
A Ribble nekem bejonne ennyiert, csomo jo alkatresz. Szvsz jo meret is neked. De azert utananeznek a geometrianak elotte.

#28436
sylverdevil

sylverdevil

    vendég

  • fórumtag
  • 91 hozzászólás
Sziasztok!

Ismét én vagyok, megint kérdeznék. :)
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy szerintetek érdemes-e megvenni az alábbi bicajt:
http://piacter.bikem...?product=213899
jól gondolom, hogy a 185-6 centimhez kb megfelelõ lenne?

vagy inkább egy Specialized Allez vázszettet 80 mátyásért és arra átpakolni a jelenlegi országútimon is szolgáló Xenon szettet (+ Miche négyszöges hajtómû, Miche fékek, MACH 510-es felnik), és esetleg késõbb cserélni a kereket, valamint a hajtómûvet.

Köszi!

#28437
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Na megoldodott. Lekoszorultem a kupok talpabol egy picit, majd alig 3Nm-rel lehuzva is mar olyan fixen allt, hogy ihaj, siman be tudtam allitani az elofeszitest.

#28438
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás
Tigger, Henger

Köszi a segítséget, akkor ennek szellemében kezdek keresgélni.

#28439
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.181 hozzászólás

Ott vagyok gondban, hogy nem vagyok tisztába ezen gépek méretezésével. 175cm magas vagyok, montiból 17" vázat használok.


Montid vízszintes felsõcsõhosszából levonsz 2-3 centit, az lesz a jó outi felsõcsõ hossz. És ez mindegy, hogy kompakt vagy hagyományos geometria. Ha betûvel jelölik, akkor M.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#28440
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Abban igazad lehet, hogy karbon nyaknál lehet, hogy jobb, ha valami ellentart bentrõl. Nekem még sosem lazult ki a headset, és ha ezt úgy érted, hogy a kormányszár csavarjai kilazulnak, akkor annak már mindegy, hogy ez bent van-e vagy nem. Még valami, profi csapatoknál látni, hogy mindig van egy hézagoló gyûrû a kormányszár fölött, ez azért van, hogy a kormányszár teljes felülettel fogja a karbon nyakat, tehát méretre vágásnál ezt érdemes beleszámolni.