Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#28401
Írta 2009. május 11. - 22:11
köszönöm
#28402
Írta 2009. május 11. - 16:58
Kufoldon, ha azt mondod, melyik kereket, egybol megy a valasz, hogy csakis custom-ot.
Amiben biztos van valami, de en nem csak jo, de szep kereket is szerettem volna.
Jah de ott az embereknek van pénzük a LEW meg a Reynolds vagy az Edge fullkarbon ultrakönnyû ~200gos felnijeire meg belevágnak egy pár Tune agyat meg valami küllõt és kész is egy 850grammos kerékszett, ami ha tönkremegy nem baj, mert tudják szervízelni is.
#28403
Írta 2009. május 11. - 16:53
Ez az R Sys viszont kisértetiesen olyan mint a LW Ventoux. Nem lepõdnék meg ha a franciák ízekre szedtek volna pár kereket a saját modelljü megalkotása elõtt.
Nekem az EA90 SLX van. Most hogy 2009-re az Easton átdolgozta az EA90 SLX-et, a "régebbi" modelleket az összes bolt (köztük a wiggle is azt hiszem) jó alaposan szinte a felére leárazta. Így vettem én is egyet. Van olyan jó ha nem jobb mint a Mavic, mindezt olcsóbban, visszafogottabb designnal ami nekem elég fontos szempont nem szeretem a feltûnõ színeket.
#28404
Írta 2009. május 11. - 15:29
Melyiket? En EA70-et szerettem volna, piszok jo aron volt a Wiggle-n, de 2 honapnyi varakozas utan meguntam, igy maradt a Fulcrum vs. Mavic.Én ennek ellenére Easton-t vettem.
R-Sys Ultimate: Nagyon konnyu, de nagyon nem aero, mig a Lightweight konnyu es aero.
Az mondjuk magas, hogy ezeket kevlar/karbon kullos Mavic kerekeket hogyan lehet centirozni.
#28405
Írta 2009. május 11. - 15:22
A Fulcrum könnyebb, a Mavic nagy név... én meg nem tudom eldönteni melyik éri meg jobban...
Kufoldon, ha azt mondod, melyik kereket, egybol megy a valasz, hogy csakis custom-ot.
Nekem a fekete-feher +keves piros vazhoz tokeletesen passzolt a Fulcrum, mig a Mavic Ksyrium Elite amit meg neztem, az meg sargat is felvonultat. Nekem ilyen egyszeru volt a dontes.
#28406
Írta 2009. május 11. - 13:57
Ha már így szóba kerültek a Mavicok, az új R-Sys Ultimate feladta a leckét a többi gyártónak, illetve felzárkózott a Mavic a Lightweight mellé. 950g és a design is tetszetõs. Ha lenne egy Scott Addict Ltd modellem, tuti ezt tenném bele.
#28407
Írta 2009. május 11. - 13:52
Köszi a segítõ szándékot.
Elméletileg szernék venni egy új gépet, és most a kerek választásánál tartok. Lehet hozzá kérni Mavic-ot, Fulcrum-ot, meg még mindent ami szem szájnak ingere. Sajnos nincs tapasztalatom velük kapcsolatban, ezért is volt a kérdés.
A Fulcrum könnyebb, a Mavic nagy név... én meg nem tudom eldönteni melyik éri meg jobban... és mennyire lehet mellé nyúlni.
A külföldi fórumokon sem találtam túl sok segítséget.
Konkrétan melyik két típusról lenne szó?
#28408
Írta 2009. május 11. - 13:29
#28409
Írta 2009. május 11. - 13:23
Elméletileg szernék venni egy új gépet, és most a kerek választásánál tartok. Lehet hozzá kérni Mavic-ot, Fulcrum-ot, meg még mindent ami szem szájnak ingere. Sajnos nincs tapasztalatom velük kapcsolatban, ezért is volt a kérdés.
A Fulcrum könnyebb, a Mavic nagy név... én meg nem tudom eldönteni melyik éri meg jobban... és mennyire lehet mellé nyúlni.
A külföldi fórumokon sem találtam túl sok segítséget.
#28410
Írta 2009. május 10. - 20:51
Van valakinek személyes tapasztalat a Fulcrum-ról kerekekrõl?(R5, R3)
R3-at hasznalok, de az eddigi ~200 km alatt tul sok tapasztalatot meg nem gyujtottem vele, es hat vegulis az egesz bico is tok uj, szoval nehez lenne a kereket erezni.
Ami feltunt, hogy eleg eszreveheto hangja van a regi 36 kullos Campa Omegahoz kepest.
Az elsoben van nemi oldaliranyu kotyogas. Minimalis, de szerintem nem kellene, ez nem ipari csapagyas.
Szerszam nelkul eselytelen lett volna a gumikat feltenni.
Valamifele jofele nyereggel esetleg egy proba-csere erdekelhet, ha van valamid. (PM, ha erdekel)
#28411
Írta 2009. május 10. - 18:53
RAUH-Welt
B E G R I F F
#28412
Írta 2009. május 10. - 18:36
a fulcrum meg campa
es az hogy mavic az nem minden esetben elony
lasd R-sys blama, vagy rapszodikusan mukodo racsnimechanikak. plusz premium ar. nem mondom hogy nem jok a mavic kerekek, sot, de azt sem mondanam hogy kerdes nelkul azok a legjobbak.
#28413
Írta 2009. május 10. - 17:50
es az hogy mavic az nem minden esetben elony
lasd R-sys blama, vagy rapszodikusan mukodo racsnimechanikak. plusz premium ar. nem mondom hogy nem jok a mavic kerekek, sot, de azt sem mondanam hogy kerdes nelkul azok a legjobbak.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#28414
Írta 2009. május 10. - 15:42
Sziasztok,
Kerekekerõl érdeklõdnék.
Van valakinek személyes tapasztalat a Fulcrum-ról kerekekrõl?(R5, R3)
Mondjuk Mavic vs Fulcrum összehasonlítást csinált már valaki?
üdv
Szépek, jók, de azért a mavic az mavic.
#28415
Írta 2009. május 10. - 08:31
Kerekekerõl érdeklõdnék.
Van valakinek személyes tapasztalat a Fulcrum-ról kerekekrõl?(R5, R3)
Mondjuk Mavic vs Fulcrum összehasonlítást csinált már valaki?
üdv
#28416
Írta 2009. május 09. - 12:44
#28417
Írta 2009. május 09. - 10:39
Sziasztok!
Megtudjátok nekem mondani, hogy mi a különbség az "fix" illetve "lebegõ" SPD-SL stoplik között (a fix talán nem enged semennyi oldalirányú mozgást)? Illetve melyiket célszerû beszereznem ha még nem használtam azelõtt belépõs cipõt.
Köszi
Szia!
Igen, a fix nem engedi mozogni a lábad, a lebegõ pár fokban igen. Szerintem célszerûbb a lebegõt venni és sok embernek a térde nem is "tolerálja" a fix stoplit.
#28418
Írta 2009. május 09. - 10:22
Megtudjátok nekem mondani, hogy mi a különbség az "fix" illetve "lebegõ" SPD-SL stoplik között (a fix talán nem enged semennyi oldalirányú mozgást)? Illetve melyiket célszerû beszereznem ha még nem használtam azelõtt belépõs cipõt.
Köszi
#28419
Írta 2009. május 07. - 19:57
Ne tessék félreérteni. Én contit használok külsõnek és belsõnek is. De belsõbõl nem a magyarokhoz hozott hulladékot. Nagyon gyenge minõségû a szelepház azoknál amelyeket ide behoznak, németben ugyan cserélik emiatt, de nálunk nem (ha jól emlékszem volt már téma itt is hogy törnek). Sok tekerés alkalmával láttam már hogy pár pumpálás után hogyan törik el, akár sorozatban több is. Ennek szólt az a megjegyzés, hogy nem megbízható. A tömlõ része persze kifogástalan, de azt mindenki tud csinálni, akár egy kerti slagot is rakhatnának oda, az is betölthetné a funkcióját. Csak gagyi szeleppel nem sokmire jó. Javaslom inkább a Schwalbet és hasonló, igényesen megcsinált modelleket. Semmivel sem drágábbak. Ráadásul a szelepbetét is cserélhetõ benne.
Conti GP 4000s-rõl meg nem volt szó. Az tényleg jó. De azt meg az ára miatt nem veszünk itthon ugyebár...
Ehhez csak annyit, hogy én monti belsõvel tapasztaltam hasonlókat. Haver meg a valami Decathlon-ban vásárolt belsõvel (nem tudom, lehet az is pont Conti volt, lehet nem).
Én megbízhatóságra gyúrok, úgyhogy aminek nem cserélhetõ a szelepe élbõl kiesett.
#28420
Írta 2009. május 07. - 18:44
de amugy ha kezzel teszed fel, akkor nem kellene kicsipodnie
RAUH-Welt
B E G R I F F

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






