Szerintem:
1. Nagy a váz, emiatt van fordítva felszerelve a nyeregcsõre a bilincs. ettõl legfeljebb a térded készülhet ki. Viszont, ha
2. hosszabb a kormány elõrenyúlása a kelleténél, akkor túlzottan nyújtott pozícióba kényszerít. Ahogy nézem, a kormányszár már elég rövid, azzal nem érdemes sokat bíbelõdni.
3. rossz a kormány, és fékkarok beállítása. Állítsd úgy, hogy a kormány felsõ része a vízszintessel 0..5 fokot zárjon be (elõre emelkedjen), és ehhez állítsd a fékkart, hogy nagyjából kövesse a kormány felsõ kontúrját.
4. lehet túl alacsonyan a kormány a nyeregcsõhöz képest. Az álmoskönyvek szerint úgy 10cm különbség még kényelmes tartást adhat (minél kisebb, annál komfortosabb).
Milyen magas vagy, és mekkora a váz?
Azta, mennyi hasznos infó.
A bilincset mikor érdemes megfordítani? Tehát milyen pozíciót keressek magamnak? (eddig azt hittem a térd attól készül ki, ha kicsi a váz, és nincsen kinyújtva. Montinál mindig úgy állítottuk be a magasságot, hogy a térd a pedál legalsó pontján nyújtva legyen, ez gondolom itt is jó, ugye?)
Egyébként a kormányszárral mit lehetne csinálni?
Beállítottam a kormányt kb 5fokos szögre, de a fékkart nem tudom állítani. Azt hogyan lehetne? Gondolkodtam, de semmilyen módot nem találtam rá :S.
Most a kormány felsõ része és az ülés ugyanezen része között pont 10cm a különbség.
178cm vagyok, a váz pedig 55ös (ez a hajtómûtõl mért magasság (a nyeregcsõ kibukkanásáig)).
(Közben észrevettem, hogy a kormány egyik végén a dugasz elveszett, úgyh a kormányszalag elkezdett szépen kijönni onnan is, úgyh gyorsan guberálok valamit, ami odaillik, mert így elég betegesen néz ki).

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






