Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#28101
Írta 2009. június 16. - 22:01
#28102
Írta 2009. június 16. - 21:56
Elsõ kérdés, hogy milyen gumi megy fel a kerekedre (azt írod, hogy régi a bringa)? Ha fáj a vállad, akkor túl sok súlyt tartasz a kezeddel, magyarán beállítási problémák vannak, amin semmilyen zseléréteg nem fog segíteni (ezt tapasztalatból mondom). Úgyhogy bármilyen kormányszalag jó lesz (nekem a kedvencem a BBB, idáig ezzel volt a legjobb dolgozni a felrakásnál), ha rendesen be van állítva a bringa.
Milyen beállítási? Min kellene állítani? :S Néha 60nál is többel mentem, és nem kifogástalan úton, a kormányt közben fogtam ugyebár, tehát a lökések a csuklómon és a vállamon voltak érezhetõek. A csuklóm nem fájt, tehát nekem a váll itt logikusnak tûnik. Bár igazából már a túra elsõ 30km-énél is éreztem, de ott is elég rossz úton mentünk. (Moszkva tér, Pesthidegkút, Solymár, Pilisszentiván (itt rámentünk a 10esre), Piliscsaba, Garancsai-tó, onnan Tinnye, Perbál, Budajenõ, Budakeszi, Rózsadomb) Csak a pontosság kedvéért megint
Gumi: 28C, 622, 700, erre gondolsz? Hát igen, elég régi, de nem tudom pontosan mennyire...
#28103
Írta 2009. június 16. - 20:22
#28104
Írta 2009. június 16. - 19:27
Van egy nyergem, ami azután hogy bejárattam már jó is volt, de csak korlátozott távokon. Most hogy benne van neadj' valami 20-30ekm már nem igen kényelmes, sõt, rendszeres napi tekerések mellett a hajlatoknál kidörzsöl (megjegyzem, a formája is kissé más). Ilyenkor mit szokás tenni? Cserélnék nyerget, de nem tudom merre induljak el. Keskenyebbet / keményebbet / puhábbat...? Esetleg a bringás pelenkával lehet a gond?
Nézegettem ilyesmit, mint a BBB-nek a BSD08 (anatomic design), vagy Fizik pavé... stb. De olyan 10 körül mindenképpen, mert edzõgépre lenne. Akár olcsóbbat is. Szóval mindenféle ötletet, javaslatot szivesen fogadok.
#28105
Írta 2009. június 16. - 19:24
#28106
Írta 2009. június 16. - 18:15
Szeretnék egy külsõt venni a biciklimre. Egy régebbi Kalkhoff Tour de France típusú országúti, verseny, fene tudja, de bicikli, egyelõre városban használnám (általában "jobb" minõségû utakon, legalábbis Budapestiken), de a nyáron mennénk vele: 1 napos balaton körüli túrára, majd pedig 3-4 napos tekerésre, ez úton lenne, teljesen pontosan errefelé. És itt vinnénk magunkkal a cuccunkat is, csak a nehezítés kedvéért. Van olyan gumi, ami megfelelne mind2/mind3 használatra? Nem szeretnék rá 6-7ezernél többet költeni, de ha a best buy 8ezer, akkor kipengetem persze, tehát nyitott vagyok .
A másik az lenne, hogy szeretnék venni kormányszalagot(van ennek másik neve is?), mert voltam egy "nagyobb" túrán, és eléggé megérezte a vállam az út viszontagságait. Van zselés kesztyûm, de nem biztos, hogy az elég lesz, ráadásul ami szövet most van a kormányomon, az elég jelentõs mértékben elkezdett bomlani, lassan a csupasz fém marad. Tehát ilyen vételekor mire érdemes figyelni, egyáltalán hol érdemes venni, és milyen árban? Hallottam, hogy van zselés, meg asszem parafa, a elõbbire jobban rá lehet izzadni, de kényelmesebb. Ilyet láttam is a Decathlon honlapján pl. itt, illetve az elõzõ oldalon.
Asszem egyelõre ennyi
#28107
Írta 2009. június 15. - 17:58
RAUH-Welt
B E G R I F F
#28108
Írta 2009. június 15. - 15:01
Most akkor az van 130-ért, amit felsoroltál, vagy az, ami a képeken van? Mert hogy a képeket nézve, csak a lánc, meg az elsõ váltó hiányzik. Így nem tûnik rossz vételnek, bár ahhoz képest, amit itt múltkor kérdezett valaki, komplett 10-es Ultegrával szerelt, színte új bringa, ugyan ennyiért, már nem annyira.
Amit felsoroltam.
#28109
Írta 2009. június 15. - 14:48
Helló!
Adott egy váz,Viner Comp Line Monocarbon (Hand made in Italy)+ carbon villa
Adott egy full Campa Chorus 8 sebességes szett, Mavic Cxp30 felni, DT küllõkel, Ritchey nyeregcsõ, X mission stucni, ITM kormány + egy Sigma km óra. Mindezt 130e-ért elhozhatom. A Campa szett 100-200 km-t futott a karcolásokból ítélve, többi cucc teljesen új, egy bringaboltos srácnak vitték be a vázat stílusváltás miatt és õ az üzletbõl szedte a cuccokat össze. Szerintetek megéri?
Képek itt vannak: http://picasaweb.goo...LineMonocarbon#
(Az elsõ váltóhoz még nem jött meg a bilincs, szombatra az is fent lesz...)
Most akkor az van 130-ért, amit felsoroltál, vagy az, ami a képeken van? Mert hogy a képeket nézve, csak a lánc, meg az elsõ váltó hiányzik. Így nem tûnik rossz vételnek, bár ahhoz képest, amit itt múltkor kérdezett valaki, komplett 10-es Ultegrával szerelt, színte új bringa, ugyan ennyiért, már nem annyira.
#28110
Írta 2009. június 15. - 14:32
Helló!
Adott egy váz,Viner Comp Line Monocarbon (Hand made in Italy)+ carbon villa
Adott egy full Campa Chorus 8 sebességes szett, Mavic Cxp30 felni, DT küllõkel, Ritchey nyeregcsõ, X mission stucni, ITM kormány + egy Sigma km óra. Mindezt 130e-ért elhozhatom. A Campa szett 100-200 km-t futott a karcolásokból ítélve, többi cucc teljesen új, egy bringaboltos srácnak vitték be a vázat stílusváltás miatt és õ az üzletbõl szedte a cuccokat össze. Szerintetek megéri?
Képek itt vannak: http://picasaweb.goo...LineMonocarbon#
(Az elsõ váltóhoz még nem jött meg a bilincs, szombatra az is fent lesz...)
Szerintem megéri.
#28111
Írta 2009. június 15. - 14:01
Adott egy váz,Viner Comp Line Monocarbon (Hand made in Italy)+ carbon villa
Adott egy full Campa Chorus 8 sebességes szett, Mavic Cxp30 felni, DT küllõkel, Ritchey nyeregcsõ, X mission stucni, ITM kormány + egy Sigma km óra. Mindezt 130e-ért elhozhatom. A Campa szett 100-200 km-t futott a karcolásokból ítélve, többi cucc teljesen új, egy bringaboltos srácnak vitték be a vázat stílusváltás miatt és õ az üzletbõl szedte a cuccokat össze. Szerintetek megéri?
Képek itt vannak: http://picasaweb.goo...LineMonocarbon#
(Az elsõ váltóhoz még nem jött meg a bilincs, szombatra az is fent lesz...)
#28112
Írta 2009. június 15. - 11:57
Ezeket a százalék adatokat hol lehet megtalálni? Azt nem tudjátok, hogy hol van az ország leghosszabb, folyamatos emelkedõje?
Google Earth-ben van tavolsag meres es van magassag kijelzes, en abbol szamolom.
A leghosszabb emelkedo a legmagasabb kell, hogy legyen, gondolom.
Persze ha 1-2% is mar emelkedonek szamit, akkor lehet van hosszabb.
Pl. a hetvegi Dobogoko korom logja alapjan tobb mint 25km-en at emelkedik (sot!), persze ebbol csak 10km ami hatarozott emelkedo.
#28113
Írta 2009. június 15. - 11:30
#28114
Írta 2009. június 14. - 22:53
Akkor legalább nevetsz végig...
hát ja
8
20% az elejen, jonak tunik!
De hopp, vele parhuzamos Mikes Kelemen utca 33%. De a Google Earthon nem latszik a felhotol, hogy ez valoban utca-e, mert ha igen, akkor az nagyhalal.
de 33% ... max lépcsõn
#28115
Írta 2009. június 14. - 22:27
#28116
Írta 2009. június 14. - 22:23
Meredek utcák Bp-en:
A 2. kerületi Rákóczi utcát ajánlom, elég érdekes a vertikális vonalvezetése. Máriaremetei útról nylik, jó szórakozást!
20% az elejen, jonak tunik!
De hopp, vele parhuzamos Mikes Kelemen utca 33%. De a Google Earthon nem latszik a felhotol, hogy ez valoban utca-e, mert ha igen, akkor az nagyhalal.
#28117
Írta 2009. június 14. - 21:45
#28118
Írta 2009. június 14. - 21:36
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#28119
Írta 2009. június 14. - 21:30
Ezt a vázad megmondja
ez a menetre vonatkozik..
Ulegra SL skippelve.. maradok 105nél... haverok szóltak akik használják hogy nem biztos hogy az én stylusomat "kibírja" és ugye már itt is ecsetelték (Jettison) hogy tartóságról inkább 105 rõl beszélhetünk... és aszem 2,5kg a 105 új ami ha belevesszük hogy 2000g körülik a top szetek ......
és szerintem kipróbálom a KéO-t egy sprint pedállal...
Miért mi a stílusod?
#28120
Írta 2009. június 14. - 21:10
....Az angol, vagy az olasz középrész?
Ezt a vázad megmondja
Ulegra SL skippelve.. maradok 105nél... haverok szóltak akik használják hogy nem biztos hogy az én stylusomat "kibírja" és ugye már itt is ecsetelték (Jettison) hogy tartóságról inkább 105 rõl beszélhetünk... és aszem 2,5kg a 105 új ami ha belevesszük hogy 2000g körülik a top szetek ......
és szerintem kipróbálom a KéO-t egy sprint pedállal...

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





