Valaki tudna nekem segíteni, aki ért a verseny vagy országúti bringákhoz komolyabban?
Fogadtam egy komolyabb összegbe haverral hogy egy adott versenybringa amit õ felemelt, nem könyebb mint 5 kg
Alapból 3 féle méret is ami volt múltkor a kezemben.
sziasztok,
tudja vki hogy az acélvázaknál elterjedt nyeregvázcsõ csavarokból létezik e többfajta hosszúságú?
27,2-es a nyeregcsõ, a csavarban sajnos megszakadt a menet, vettem újat, de ezzel csak úgy lehet rögzíteni a csövet (anélkül hogy elforogna) hogy kell 3 db alátét, plusz kólásdoboz darab a csõ és a váz közé
/sajnos a régi csavart kidobtam így nem tudom megnézni milyen hosszú volt/
vendég_7700_*
Üdv Urak!
Tud valaki olyan helyet, ahol tudnak karbonkereket javítani? (Sikeresen megrepesztettem az õsöreg Spinergy Rev-X oldalát.)
@Richie
olasz: (kis ejtes, viszonylag kis elorenyulas, de a fekkar lentebb van, mint a felso vizszintes resz, alul egyenes, legtobbszor kicsit dontve hasznaljak)
Anatomic (altalaban jo nagy ejtes, fekkar feljebb van az olaszhoz kepest -
a kepen lathato elorefele bukik, ezert becsapos, also fogas ~45fokos)
compact (nagyon kicsi ejtes, kicsi kinyulas, fekkar nagyjabol egy magassagban a kozepso vizszintes resszel)
Persze a variacios szamosak.
Sajnos a karbon dolgokhoz nem értek, de lenne más jellegû kérdésem:
Shimano RSX fékváltókarjaimat és sora elsõ és hátsó váltóimat szeretném campagnolo veloce-ra cserélni, mert úgy hallottam, hogy sokkal tovább bírja a campa, mint a shimano. Ez tényleg így van?
Milyet érdemes venni? Újat vagy használtat?
A régebbi campa modellekbõl érdemes e venni? pl: mirage
Hol lehet olcsóbban hozzájutni?
Köszi


