Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#27661
Írta 2009. augusztus 12. - 02:56
Van valakinek tapasztalata da vinci bringával? Mert így elsõ ránézésre, mint kezdõ a témában azt mondanám, hogy elég jó ár ezért a felszereltségért és kíváncsi vagyok mi a véleménye errõl a 'kicsit' jobban hozzáértõknek.
(Ha elveszek egy 10-est az ár+pkból, kb egy merida road 880-at kapok itthon, vagy éppen itt van ez a másik: http://www.davincion...L}&categoryId=5, ez még olcsóbb is lenne.)
#27662
Írta 2009. augusztus 12. - 00:36
mi az hogy rosszul rakták össze?
mit lehet rajta rosszul összerakni? hogy kotyogjon egy iparis agy? azt vagy berakod vagy nem. mert ha még kónuszos lenne...
nem igazán értem. szedtem már szét pár agyat és raktam is össze, de mégsem értem
6000 km-t ment
#27663
Írta 2009. augusztus 11. - 22:37
#27664
Írta 2009. augusztus 11. - 19:44
#27665
Írta 2009. augusztus 11. - 19:34
ha valóban iparis, akkor nyilván azért nem vállalták a zsírozást mert nem is lehet...
mavic cosmos gyári
nem én csináltam, a beázás után beadtam szervizbe , de nem vállalták az agy átzsírozását, ezért csak a racsni tisztítását kértem
hogy tudom beállítani a kónuszt?
#27666
Írta 2009. augusztus 11. - 18:26
Az szerintem nem kónuszos.mavic cosmos gyári
nem én csináltam, a beázás után beadtam szervizbe , de nem vállalták az agy átzsírozását, ezért csak a racsni tisztítását kértem
hogy tudom beállítani a kónuszt?
Lehet rosszul rakták össze.
A sebesség mindent megold.
#27667
Írta 2009. augusztus 11. - 18:14
Kónuszos? Mert ha igen akkor túlhúztad a kónuszt, nagyon picit kotyognia kell ha nincs bent a vázban.
mavic cosmos gyári
nem én csináltam, a beázás után beadtam szervizbe , de nem vállalták az agy átzsírozását, ezért csak a racsni tisztítását kértem
hogy tudom beállítani a kónuszt?
#27668
Írta 2009. augusztus 11. - 17:54
Kónuszos? Mert ha igen akkor túlhúztad a kónuszt, nagyon picit kotyognia kell ha nincs bent a vázban.augusztus eddig nekem szivató nagyon technikailag :-)
tudja vki mi a gond a kerékkel, ha szépen forog, de behúzva a gyorszárat már nem?
A sebesség mindent megold.
#27669
Írta 2009. augusztus 11. - 17:29
tudja vki mi a gond a kerékkel, ha szépen forog, de behúzva a gyorszárat már nem?
#27670
Írta 2009. augusztus 11. - 16:44
Szerintem nem erdemes Csebzon vazzal kezdeni, szerintem.
Jo hosszu a lancvilla.
#27671
Írta 2009. augusztus 11. - 16:14
és vettem egy használható acélvázast...
Sziasztok!
Mint megtudtam nagybátyám outija nem tûnt el a süllestõben hanem megmaradt egy tárolóban porosodva.Én meg gondoltam nem lopják majd én kipofozom ha eltudnám adni a mostanimat:)Megnéztem,elmentem érte,hazahoztam.Hát kiderült,hogy egy Schwinn-Csepel USA-ból Sachs Huret váltószettel.A bringa szinte tökéletes kivéve ugye,hogy sokat állt és ugye tiszta por na meg,hogy egy nyolcas reszeli a vázat.Lenne pár kérdésem,hogy érdemes e felújítani vagy nem?
Lehet hozzá 26-os kerékméret helyett 28-as kereket esetleg bele rakni?
Hogyan lehet megmérni,hogy mekkora a váz?
A mai váltók jók még talán a vázhoz?Vagy kompatibilisek a mi alkatrészek hozzá?
Képek:[Vigyázat,nagy felbontás!]
http://www.sg.hu/lis...6443069&no=7542
#27672
Írta 2009. augusztus 11. - 15:57
Valaki Help?
Én nem tudtam megnézni a képeidet, de ha amerikai bringa, akkor feltételezem, hogy Schwinn és nem Schwinn-Csepel. Ha országúti, akkor hogy lehet, hogy most 26-os kerekek vannak benne? Egyébként rá lehet tenni új dolgokat, csak akkor általában érdemes kompletten cserélni.
#27673
Írta 2009. augusztus 11. - 14:58
#27674
Írta 2009. augusztus 11. - 12:51
Menetrogzito ragasztot probald ki! Nalunk cegnel ami van, az 0.3mm-es hezagot meg kitolt es oldhato. Egy probat meger.
Ez nekem a "kék zsííír"
#27675
Írta 2009. augusztus 11. - 12:15
"menet közben" - értsd úgy használat közben
kb 900 kilivel ezelõtt volt szétszedve kitakarítva a hajtás, jobboldalt jól megtépve-visszarakva - de olyan gyanúsan könnyen bele tudtam rakni (ellenben a városimban idén cseréltem, ott félig alig bírtam beleverni elsõre a monoblokkot) - azé gyanús ez, mostanra meg oda jutott hogy szemmel láthatóan 1-2 millivel kintebb van jobboldalt a csésze, nagytányéron a lánc a váltóba is ér...
tájékozódni akartam, holnap viszem, ilyenre el lehet sütni Trek örökgarit - ha váz ?
Menetrogzito ragasztot probald ki! Nalunk cegnel ami van, az 0.3mm-es hezagot meg kitolt es oldhato. Egy probat meger.
#27676
Írta 2009. augusztus 11. - 10:24
Naon pöpec videó... valaki látott már iet shimano-ban? (szinte kedvet kaptam szétkapni a fékváltókart
)
A Campa az szerelheto, barmelyik kis pocok rendelheto, Shimanobol nem.
Biztos szet lehet szedni, de nem szerelhetonek keszult.
#27677
Írta 2009. augusztus 11. - 10:08
Naon pöpec videó... valaki látott már iet shimano-ban? (szinte kedvet kaptam szétkapni a fékváltókart
#27678
Írta 2009. augusztus 11. - 00:22
mellesleg TREK;) szóval angol menetes
#27679
Írta 2009. augusztus 11. - 00:20
#27680
Írta 2009. augusztus 10. - 23:44
"menet közben" - értsd úgy használat közben
kb 900 kilivel ezelõtt volt szétszedve kitakarítva a hajtás, jobboldalt jól megtépve-visszarakva - de olyan gyanúsan könnyen bele tudtam rakni (ellenben a városimban idén cseréltem, ott félig alig bírtam beleverni elsõre a monoblokkot) - azé gyanús ez, mostanra meg oda jutott hogy szemmel láthatóan 1-2 millivel kintebb van jobboldalt a csésze, nagytányéron a lánc a váltóba is ér...
tájékozódni akartam, holnap viszem, ilyenre el lehet sütni Trek örökgarit - ha váz ?
nem olasz menet?
az ki bír tekeregni magától

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





