Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#27641
Írta 2009. augusztus 12. - 22:12
kérdés:
hány cm-t lehet vágni a nyeregcsõbõl, ha 12 cm-re kihúzva használom (pálcától vázig)?
az okés ha kicsit több marad, kb 15 cm a vázban?
#27642
Írta 2009. augusztus 12. - 22:06
köszi mindenkinek a segítséget, tapasztalatokat!
ez a másik, ami eddig szóba jöhet. http://hercehurca.hu/node/341
mondjuk majdnem duplaannyi mint a zefal, de elég durván örökéletûnek néz ki
Muhelypumpaim:
elso (~3000Ft, teljesen muanyag):
Kettetortem a markolatat 11 bar kornyeken egy Tufo peremes szingo felfujasa kozben. Kivancsi voltam milyen 12bar-on gurulni, de nem sikerult megtudni. Ezt javitottam egy csobol hegesztett T beragasztasaval. Nemsokara kikopott alul a muanyag a melegtol. Elengedte a levego egy reszet. Kuka.
masodik(~5000Ft BBB Airboost, fem cso, minden mas muanyag):
Ennek a talpresze repedt meg es eresztett a talpat rogzito csavaroknal. Mugyanta megoldotta. Ezt csak 9bar-ig hasznaltam. Most fater hasznalja 3bar kornyeken. Azt birja boven. Neha az autot nyomom meg fel vele.
harmadik(~14000Ft, SKS Rennkompressor)
Nos ezek utan megvettem ezt: SKS Rennkompressor
Fem, ontveny es fa. A fej ezen is muanyag, de eros. A kar majd letori az ujjamat, amikor kioldom. Lehet hozza felujito keszletet venni.
Elegem lett a muanyag pumpakbol. Az SKS egyszeruen csak mukodik.
#27643
Írta 2009. augusztus 12. - 21:06
ez a másik, ami eddig szóba jöhet. http://hercehurca.hu/node/341
mondjuk majdnem duplaannyi mint a zefal, de elég durván örökéletûnek néz ki
#27644
Írta 2009. augusztus 12. - 20:56
TylerHun: hát élettartam függ attól hogy mennyit és hogy tekersz... én szinte minden nap másztam vele kiállva és hát bio tányér lett belõle 1000-1500km után
Olaszország Guerciotti nagyker vs Magyarország:
Rendeltem komplett 8db os 105 Black (5600L) szetet. 1 hétre rá szólnak hogy nincs teljes szet, de kiegészítik, hajtókart UltegraSL-re, átdobót Ultegrára és nem kerül semmimbe.
(na most azé az SL az szürke a 105 meg fekete és azért én feketére gyúrok nem beszélve az ezüst átdobóról)
erre megjött a futár fékek, lánc, racsni, hátsóváltó, fékkarváltó rendben még az átdobót is ultegrát küldtek de ultegra középrészt és egy régi 105s ezüst hajtókart... hát ment az e-mail és válasz: 24. dolgoznak újra majd akkor megnézik mit tehetnek (ja igen 4 hét alatt jött meg... nagykerbõl ez azért meredek)
#27645
Írta 2009. augusztus 12. - 20:17
és szerinted bírná tovább is? mennyire tûnik strapabírónak? 10bar fõlé én se sûrûn mennék, csak azért akarok olyat, ha esetleg peremes szingóra váltanék, ne kelljen már új pumpát venni...
Azert nezelodtem mielott ezt megvettem, a tobbi semmivel nem tunt jobbnak.
Jo vastag a dugattyu rudja, lehet olajozni egy kis lyukon keresztul.
Nekem fontos volt, hogy jo nagy fix talpa legyen, a korabbi behajtossal szivtam eleget.
Most kiprobaltam, kezzel befogva mar 6 barnal kifuj, nem birom jobban szoritani, szoval passz, hogy mennyit bir, de 8-ig kenyelmesen visz, az biztos.
#27646
Írta 2009. augusztus 12. - 19:53
http://bringabutik.h...sarlas/141/901/
ismeri valaki ezt a pumpát? megbízható? mert épp most szeretnék venni egyet, ami bír legalább 13 bart, és nem egyszerhasználatos, valamint olcsó is:)
esetleg valakinek van javaslata?
köszi!
Pont ilyet használok. Jó minõség, nem egyszer használatos. Mondjuk 8 bar fölött nem használom.
#27647
Írta 2009. augusztus 12. - 17:35
@Jettison: Nekem ez van, legalabbis kulsore teljesen igy nez ki.
7.5-8 bar fole nem problaltam meg pumpalni, de addig kivalo.
Eddig 65-szor hasznaltam, eddig semmi gond.
#27648
Írta 2009. augusztus 12. - 16:51
7.5-8 bar fole nem problaltam meg pumpalni, de addig kivalo.
Eddig 65-szor hasznaltam, eddig semmi gond.
#27649
Írta 2009. augusztus 12. - 15:59
ismeri valaki ezt a pumpát? megbízható? mert épp most szeretnék venni egyet, ami bír legalább 13 bart, és nem egyszerhasználatos, valamint olcsó is:)
esetleg valakinek van javaslata?
köszi!
#27650
Írta 2009. augusztus 12. - 15:17
#27651
Írta 2009. augusztus 12. - 14:58
Mért kerülnéd a másodikat? Ennyire rossz a xenon? A nisi kerékszett mennyit kóstálhat manapság?
sac1:
Hát ez nme hangzik túl jól, akkor gondolom a prowheel hajtómû csere egybõl, most azért utánna néztem, ennyire könnyen kopó alkatrészrõl van szó?
#27652
Írta 2009. augusztus 12. - 14:48
Ez nekem a "kék zsííír"
mondjuk ahogy néztem az új integráltakra már gyárilag nyomnak egy kicsit
A menetragasztó lesz a befutó
sac: milyen márkájú ez a könyöklõd, ami a fotón látható ?
#27653
Írta 2009. augusztus 12. - 12:49
#27654
Írta 2009. augusztus 12. - 12:21
De par dolgot lehet erdemes majd cserelni.
A masodikat kerulnem.
#27655
Írta 2009. augusztus 12. - 11:35
Segítségeteket elõre is köszönöm:
bigfish
#27656
Írta 2009. augusztus 12. - 10:28
#27657
Írta 2009. augusztus 12. - 09:59
Nem ismerem konkrétan ennek a mavic agynak a felépítését, de más mavic agyat lehet rosszul összerakni, pl van benne egy vékony alátét, ami ha rossz helyre kerül, szorul a szabadonfutó.nekem is kb annyit bírt a novatecbe az ipari, sztem nem para, csere és kész
mi az hogy rosszul rakták össze?
mit lehet rajta rosszul összerakni? hogy kotyogjon egy iparis agy? azt vagy berakod vagy nem. mert ha még kónuszos lenne...
nem igazán értem. szedtem már szét pár agyat és raktam is össze, de mégsem értem
A sebesség mindent megold.
#27658
Írta 2009. augusztus 12. - 09:44
http://www.davincionline.de/pd-548828473.htm?defaultVariants=search0_EQ_47%20-%20KG%201,58%20bis%201,65_AND_{EOL}&categoryId=6
Van valakinek tapasztalata da vinci bringával? Mert így elsõ ránézésre, mint kezdõ a témában azt mondanám, hogy elég jó ár ezért a felszereltségért és kíváncsi vagyok mi a véleménye errõl a 'kicsit' jobban hozzáértõknek.
(Ha elveszek egy 10-est az ár+pkból, kb egy merida road 880-at kapok itthon, vagy éppen itt van ez a másik: http://www.davincion...L}&categoryId=5, ez még olcsóbb is lenne.)
Én az elsõt venném. Karbon villa, jobb szett, könnyebb egy kilóval, talán a kerék is jobb.
#27659
Írta 2009. augusztus 12. - 09:41
#27660
Írta 2009. augusztus 12. - 09:39
6000 km-t ment
Nekem is cosmos van. ÉS én azt vettem észre, hogy mikor viszem ki és le föl rakom, akkor bizonytalanság van a bicóban. valami kotyog, aztán rájöttem, hogy a kerék. De ettõl még forog rendesen. Legalábbis múltkor oldalára fektettem a bicót és megpörgettem az elsõ kereket és sokáig pörgött.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





