Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#27501
Írta 2009. augusztus 31. - 17:23
#27502
Írta 2009. augusztus 31. - 17:05
A technikai okot úgy értsétek, hogy a shop ahol venni szeretném az országútimat Treket meg Gepidát árul, és elõbbivel szimpatizálok jobban (nem Armstrong-mánia miatt, de ha nektek úgy tetszik, akkor legyen.). Most abba, hogy miért ahhoz a bolthoz ragaszkodok megint nem mennék bele, maradjunk annyiba, hogy elkötelezett Trek fan vagyok és semmi más márka nem létezik számomra. A Madone 4.7-es bicóról egyébként van valami véleményetek? Amúgy ma beszéltem velük és kicsit alkudtam az árból. 540 ezerért elvihetném. Szerintetek megérné?
Kicsit tartok a karbontól, mert olyanokat hallottam, hogy sérülékenyebb, kényesebb mint az alu és nem is fogja addig bírni. Igaz ez?
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#27503
Írta 2009. augusztus 31. - 16:50
Kicsit tartok a karbontól, mert olyanokat hallottam, hogy sérülékenyebb, kényesebb mint az alu és nem is fogja addig bírni. Igaz ez?
#27504
Írta 2009. augusztus 31. - 15:29
ha mindegy melyik csak trek legyen az nem technikai ok, hanem szerelem, de akkor azt mondd
RAUH-Welt
B E G R I F F
#27505
Írta 2009. augusztus 31. - 14:40
Ezek megis milyen okok?
A Trek idehaza meregdraga, csak Armstrong fanatikusoknak.
#27506
Írta 2009. augusztus 31. - 11:59
#27507
Írta 2009. augusztus 31. - 10:39
http://www.rabe-bike..._ttproducts_pi1[backPID]=533&tx_ttproducts_pi1[product]=1041
#27508
Írta 2009. augusztus 31. - 09:32
Nagy szükségem lenne a tanácsotokra outi vásárlás-ügyben. Elöljáróban annyit, h. biz. technikai okok miatt a Trek kerékpárokat preferálom, ha csak egy mód van rá, olyat vennék. Szóval a helyzet a következõ: a Trek 1.7-es modellt néztem ki, de sajnos az már nincs a méretemben. Az egyetlen még rendelhetõ modell (ami méretben talán megfelelõ lenne) a Madone 4.7-es ami viszont már számomra horribilis összegbe (579 ezer Ft-ba) kerül. Én eredetileg egy aluvázas gépet terveztem 105-ös szettel (ami ugye olyan 300-350 ezerbõl kijött volna), és egyáltalán nem gondoltam karbon vázra meg ultegra cuccokra („hobbistának felesleges” alapon). Csakhogy most az a helyzet, hogy ha még idén (idei árakon) szeretnék Trek kerékpárt vásárolni, akkor csak ez a Madone jöhet szóba. Ami talán „öröm” az ürömben, hogy ez a bringa korábban 639 ezerbe került, szóval tkp.„akciós”. Mivel az országútik világában eléggé tájékozatlan vagyok (eddig egy ezeréves acélvázas Gepidával montiztam), nem igazán tudom megítélni, hogy megérné-e a tervezetthez képest ennyivel többet költenem a bringára? A másik lehetõség persze, hogy megvárom a 2010-es (alu) modelleket, de attól is tartok, hogy jövõre megint kicsit feljebb kúsznak majd az árak (válság, gyengülõ HUF stb.). Azt hallottam, hogy idén eléggé (a szokásosnál jobban) drágultak a kerékpárok tavalyhoz képest (szóljatok, ha nem így van), ezért tartok tõle, hogy ez a tendencia folytatódni fog. A Trek 1.7 induló ára meg már idén is elég magas volt, 370 ezer Ft. Ti mit gondoltok a jövõ évi kilátásokról? Nagyon érdekelne a véleményetek is a Madone 4.7-es ár/érték arányáról.
Elõre is köszönöm a tanácsokat, véleményeket.
#27509
Írta 2009. augusztus 30. - 20:37
http://bikemag.hu/rovat/alapismeretek
különös tekintettel:
http://bikemag.hu/al...ar-valo-nekem-1
http://bikemag.hu/al...ar-valo-nekem-2
http://bikemag.hu/al...ar-valo-nekem-3
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.Úgy döntöttem, hogy szeretnék munkába járás és hasonló városi közlekedési célokra beszerezni egy biciklit, viszont nagyon nem vagyok otthon a technikai részletek terén.
Ami követelményem lenne a gép iránt, hogy kinézzen valahogy (de azért ne legyen tolvajmágnes), és hogy közúti közlekedés céljára kényelmes és biztonságos legyen. Árban alaphangon 50k-t, felsõ határként 100k-t tudnék rászánni.
Szívesen vennék olyan tippeket is, hogy ha pl. van olyan bolt vagy szervíz, ahol megbízhatóak az eladók, és használt bicajokkal is foglalkoznak.
#27510
Írta 2009. augusztus 29. - 21:57
Most vettem országúti bicót és mivel még nem volt tapasztalatom ilyen keróval, szeretnék tanácsot kérni a beállításával kapcsolatban.
Értem ezalatt, hogy milyen magasra kell állítani a nyerget, ahhoz a kormányt meg hasonlók. Már rákerestem a neten, de mindenhol mást írnak.
Hátha Ti közelebb tudtok segíteni az optimális beállítás megtalálásához.
Köszi!
#27511
Írta 2009. augusztus 29. - 15:47
Sziasztok!
10 sebességes Shimano rendszerben mûködni fog egy 9-es Dura Ace hajtókar? A 10-es lánchoz nem lesz vastag a 9-es lánckerék? Most térnék át 10-es rendszerre, de nem szívesen cserélném le a DA hajtókart.
kössz
#27512
Írta 2009. augusztus 29. - 15:29
10 sebességes Shimano rendszerben mûködni fog egy 9-es Dura Ace hajtókar? A 10-es lánchoz nem lesz vastag a 9-es lánckerék? Most térnék át 10-es rendszerre, de nem szívesen cserélném le a DA hajtókart.
kössz
#27513
Írta 2009. augusztus 28. - 08:47
#27514
Írta 2009. augusztus 28. - 08:14
Ha Shimano kazettás agyról beszélünk:
a fogaskerekeket rögzítõ zárógyûrûhez kell speckó szerszám:
http://www.bikestore...ts_id/3783.html
Plusz kell egy az ellentartáshoz, de ilyesmit házilag is lehet barkácsolni:
http://www.bikestore...cts_id/220.html
Ezután ha a bal oldalon szétbontod a kónusz-kontraanya párost jobbról kihúzható a tengely és hozzáférsz a csapágyakhoz. Ha a kazettatestet is le akarod szedni az agyról, ahhoz már csak egy 10-es imbusz kell.
Hello!
Nekem ilyen kellene. Ezt házilag szerszámokkal meg lehet oldani, tehát valamivel ki lehet váltani, vagy erõsen kell meghúzni? (én mondjuk két csavarhúzóval, vagy ilyesmivel akarnám helyettesíteni)
Valamire kell figyelni? (például a golyók ne guruljanak el, és ilyesmik)
Köszi a segítséget!
#27515
Írta 2009. augusztus 27. - 17:10
Hello!
Kérdeztem itt régebben a hátsó agy szervízelésérõl. Idáig eljutottam olvasásban, kell valami speckó szerszám hozzá?
Ha jól láttam, a racsni leszedéséhez kell valami ügyes kis szerszám, vagy az enélkül is megy?
Nem tudom mi a baja, csak csúnya homokos hangja van, érdemes nekiállni (még nem láttam agyat szétszedve...), vagy a bolt a mindig biztos megoldás?
Köszi!
Ha Shimano kazettás agyról beszélünk:
a fogaskerekeket rögzítõ zárógyûrûhez kell speckó szerszám:
http://www.bikestore...ts_id/3783.html
Plusz kell egy az ellentartáshoz, de ilyesmit házilag is lehet barkácsolni:
http://www.bikestore...cts_id/220.html
Ezután ha a bal oldalon szétbontod a kónusz-kontraanya párost jobbról kihúzható a tengely és hozzáférsz a csapágyakhoz. Ha a kazettatestet is le akarod szedni az agyról, ahhoz már csak egy 10-es imbusz kell.
#27516
Írta 2009. augusztus 26. - 22:41
Kérdeztem itt régebben a hátsó agy szervízelésérõl. Idáig eljutottam olvasásban, kell valami speckó szerszám hozzá?
Ha jól láttam, a racsni leszedéséhez kell valami ügyes kis szerszám, vagy az enélkül is megy?
Nem tudom mi a baja, csak csúnya homokos hangja van, érdemes nekiállni (még nem láttam agyat szétszedve...), vagy a bolt a mindig biztos megoldás?
Köszi!
#27517
Írta 2009. augusztus 24. - 08:32
#27518
Írta 2009. augusztus 23. - 18:14
Nem szeretném elhagyni a felsö fékkart,mert ez az elsö outim és még nem érzem magam valami nagy biztonságban rajta és a lenti fékkar meg valahogy nagyon kényelmetlen. Veszek rá normális fékpofákat,hátha az javit a hatásfokon. illetve még mindig bizok a bowdenház cserében.
#27519
Írta 2009. augusztus 22. - 22:55
http://www.ssportsma...07/P1014301.jpg
Nekem is volt ilyen anno, a felsõ fékkart valóban hiába húzza az ember tövig, a becsatlakozási pont olyan magasan van a normál fékkaron (gyakorlatilag a forgástengelyénél) hogy az erõkar alig ott 1-2 cm.
#27520
Írta 2009. augusztus 22. - 20:32
Nem szeretném elhagyni a felsö fékkart,mert ez az elsö outim és még nem érzem magam valami nagy biztonságban rajta és a lenti fékkar meg valahogy nagyon kényelmetlen. Veszek rá normális fékpofákat,hátha az javit a hatásfokon. illetve még mindig bizok a bowdenház cserében.
Elso vagy hatso feken van ez a duplazo? A felso kar egy darab a lentivel, vagy a fenti teljesen kulon fekkar es csak a bovden koti ossze a kettot?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






