http://www.bringalan...ar-shimano.html óóóó,de rendes emberek. 10-ért szoftvert frissítenek.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#2661
Írta 2017. január 30. - 10:08

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2662
Írta 2017. január 29. - 12:07

ezért is jó a campag!
semmi innovatív, de, ha a konkurencia jót alkot, lemásolják vastag bőrrel.
ld.: hosszú emelőkaros átdobók, áttervezett "embrace" geometriás hátsó váltók
A potenza pl. amilyen hülye névvel jött, olyan minőségbeli javulást hozott váltásérzet terén. az áttervezett geójú hátsó váltó úgy "öleli körül" lánccal a sort, hogy nagyobb felületen érintkezik a lánc a lánckerékkel, ennek köszönhetően tartósabb-szebben tereli a láncot& jól néz ki a váltó oldallap. a mókás eps-stílusú kioldókar teljesen jól használható mindennhonnan, az első váltó-hajtókar áttervezése (külön körön a kis&nagytányér, előbbi 112, utóbbi 144-es bcd-vel, külön rögzítéssel, merevebb csillaggal) is shimano majmolással ment.
a végeredmény valami, ami campag-égisz alatt fut, de shimanos váltásérzettel, a konkurencia koncepcióját továbbgondolva
#2663
Írta 2017. január 29. - 11:42

félreértés ne essék, semmi bajom a tecnikai fejlődéssel sőőt....
csak azt utálom hogy a súlyos pénzeket kicsengetőfelhasználóból, béta tesztelő lett.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2664
Írta 2017. január 29. - 11:10

Tudom, tudom, a váltó az legyen Shimano:),
neeeem. nem tudod jól. a váltó legyen campagnolo.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2665
Írta 2017. január 29. - 11:03

nekem csak valaki azt magyarázza el, hogy szálasodik az a kábel..
mert a campag 1992 óta rejtve futtatja a kábeleket, és sosem volt ilyen problémájuk..
mondjuk a 8s éra (1992-1996) olyan kábelhúzással üzemelt, hogy csak na. Bika rugó a váltókban&rengeteg bowdenhúzás&a kormány külső ívén végigfutó váltóbowden.. sok 8s kar a mai napig nagyon stabilan működik.
A 9s régi szériái is nagy bowdenhúzással működtek, ahogy a 10s váltókat hozták be, csökkentettek picit ezen, de azok is hibátlanok.
Ami érdekes: nekem a 8s pl. perfektül tette a dolgát 5mm-es spirális fékbowdenházakkal is, olcsó kábelszettel, a 10s-ekhez meg félévente kell annyit hozzányúlni, hogy fél fordulat a spannolón..
de olyan, hogy beszakdt volna a bowdenfej, szálasodott volna, vagy ilyesmi, sossem fordult elő. Olyan mrá igen, hogy a kínai galvanizált bowden beázás után úgy beállt, hogy még a hátsó váltót sem engedte le kónuszra
#2666
Írta 2017. január 29. - 10:56

A fekbowden bandazs ala rejtese is gond?
A régebbi Shimano esetén, ahol oldalt jön ki a bowden, na az még jó volt. Neked is olyan van, ha jól rémlik, ezért nem ismerheted a problémát közelebbről. Az újabbakon, ahol a bandázs alá bújtatták, tesz 2 kanyart a bowden cserébe, amitől 4-5e km körül minimum kiszálasodik, rosszabb esetben szakad. Ez aztán a technikai újítás!
Rengeteget szívtam ezzel. Tudom, tudom, a váltó az legyen Shimano:), de mióta SRAM eTap van, hirtelen elkezdtem kedvelni az országútizást...
#2667
Írta 2017. január 29. - 02:56

#2668
Írta 2017. január 28. - 22:42

A fekbowden bandazs ala rejtese is gond?
persze. sőt az is totál kikészít idegileg, hogy a kerék már nem fából van
#2669
Írta 2017. január 28. - 22:32

visszaolvasva tényleg nem egyértelmű, de a külső bovdenvezetés alatt a shimano fékváltókarok megoldására gondoltam :-)
A fekbowden bandazs ala rejtese is gond?
#2670
Írta 2017. január 28. - 16:23

visszaolvasva tényleg nem egyértelmű, de a külső bovdenvezetés alatt a shimano fékváltókarok megoldására gondoltam :-)
#2671
Írta 2017. január 28. - 12:22

lehet, hogy a "proliság" jele, de a belül vezetett bovdenezésnek az értelmét, hasznát a ma napig nem sikerült megfejtenem.
meg a letisztult forma
nem beszélve a légellenállásról . pl egy pomáz budakalász táblasprintnél (kb 150m) akár 0,000000004 másodperccel, gyorsabb lehet az enyhén puhos amatőr racer, ami lássuk be nélkülözhetetlen ficsőr. igaz az elbaszott, átgondolatlan , megvalósíthatlan bovdenvezetés miatt egy ultegra már csak kicsit vált szarabbul mint egy kettővel ezelőtti sora, de nem baj. de miután 3 évvel ezelőt meg kellett venni az új vázas bujtatott bovdenes cuccot mostanra a jagwire fejlesztett egy bovdenszettet amivek tök jedi a váltás. ja igaz az elavult vázaddal már nem kompatibilis, szóval kell hozzá egy új váz is...
ne meg nem beszélve a szerelési díjakról -legalábbis nálunk kicsit boldogabb országokban ahol megfizetik a javítási díjat, többet kérhet a szerelő a bovdencserével járó néha gigaszopásért. ittho meg legfeljebb 2x annyit kutvaanyázik-
Bikertigger módosította - 2017. január 28. - 12:25
- caad8 kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2672
Írta 2017. január 28. - 06:43

http://apro.bikemag....el-l376046.html
új velocse szett? ja, a fékváltókar.
cserébe a hátsó váltó régi fajta 9s daytona, ami ezzel a karral egy campag soron sosem fog tovább működni a szervizpadnál.
a hajtókar-átdobó-fék-hátsó váltó természetesen nem velocse.
amúgy értem én, egy hátsó váltó kérdése a teljes kompatibilitás, de akkor is, erre figyelhetne. Mert, ez a felállás 3.9mm-re van kalibrálva, a sor meg 4.1mm-es. Xorog.
#2673
Írta 2017. január 28. - 01:00

lehet, hogy a "proliság" jele, de a belül vezetett bovdenezésnek az értelmét, hasznát a ma napig nem sikerült megfejtenem.
Bringamosaskor nincs utban.
#2674
Írta 2017. január 28. - 00:19

csak 10 éve voltak csúcsbringák, de ma már elég prolinak tűnnek ezek a kint vezetett váltóbovdenek és az - nem tudom ez miért volt divat - őrült módon felcsavart fékváltókarok http://bit.ly/2ka8Qxg
lehet, hogy a "proliság" jele, de a belül vezetett bovdenezésnek az értelmét, hasznát a ma napig nem sikerült megfejtenem.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2675
Írta 2017. január 27. - 22:55

#2676
Írta 2017. január 27. - 22:33

haha ugyanaz a váz
a dealernél 1900 gr http://www.comtat.co...roducts/939.htm
a csőgyárban 1580 gr http://www.dedacciai...-replica-detail
#2677
Írta 2017. január 27. - 20:45

Sziasztok!!
Mi a biztos jele annak, h egy bringa replika?? Látómezőbe került egy Dogma, de Q....vára gyanús.
THX!!
Ridley Noah Fast
#2678
Írta 2017. január 27. - 12:08

csak 10 éve voltak csúcsbringák, de ma már elég prolinak tűnnek ezek a kint vezetett váltóbovdenek és az - nem tudom ez miért volt divat - őrült módon felcsavart fékváltókarok http://bit.ly/2ka8Qxg
sörös doboz falvastagságú alu vázakat nem jó megfúrni a bovdeneknek. na meg ezek,ahogy nézem cyclo cross bringák. ott meg nem fogják túl sokat lent a kormányt. gondolom ezek lehetnek a háttérben
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2679
Írta 2017. január 27. - 11:05

csak 10 éve voltak csúcsbringák, de ma már elég prolinak tűnnek ezek a kint vezetett váltóbovdenek és az - nem tudom ez miért volt divat - őrült módon felcsavart fékváltókarok http://bit.ly/2ka8Qxg
- donciccio kedveli ezt
#2680
Írta 2017. január 26. - 21:15

amúgy ami érdekes: gond nélkül mentem hosszakat alsó fogásban mélyebben levő kormánnyal is, főleg tavaly júli-aug-szettember hónapok voltak húzósak. Nem volt gondom, nem éreztem mélynek, de, az elmúlt évek trendjei szerint annyira nyúlnak a homlokcsövek, hogy úgy éreztem: muszáj vagyok kipróbálni.
Kipróbáltam. És nem fogok visszamenni mélyebbre.
Attól, hogy le tudom tenni a tenyerem, tudom rágni a lábujjaimról a körmöt, nem jelenti azt, hogy szívesen is csinálom.
Tavaly tavasszal (nyárra kikúráltam) amúgyis volt gondom abból, hogy a derekam-csípőm hiába volt hajlékony, de stabilitásban nem volt kielégítően erős.
Inkább legyek picivel merevebb-kevésbé ruganyos, de legyen tartása a gerinc alsó szakaszának! Főleg kezdő edzőtermi srácoknál látod, hogy rugalmas-nagy mozgáspályája van, de nem tartja a törzsét-gerincét semmi..