Nem rossz, de en azert inkabb ezt hivnam magnumnak.
ave módosította - 2017. január 03. - 22:32
Nem rossz, de en azert inkabb ezt hivnam magnumnak.
ave módosította - 2017. január 03. - 22:32
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
azt a kommentet nem igazán Neked címeztem, hanem az ultra torque felhasználó népségnek.
HTII-nél sztem használd, aztán ha kész, akkor csere. Kb. 3500 ft egy 105-ös középrész Nektek, szóval ti megtehetitek az egybencserét.
Tehát akkor évente egyszer szétszedem, porvédőt le, valamivel kimosom a zsírt belőle, újrazsír/elég lehet a sima gépzsír, vagy speciális csapágyzsír, vagy teflonzsír/ és mehet össze.
azt a kommentet nem igazán Neked címeztem, hanem az ultra torque felhasználó népségnek.
HTII-nél sztem használd, aztán ha kész, akkor csere. Kb. 3500 ft egy 105-ös középrész Nektek, szóval ti megtehetitek az egybencserét.
http://www.ebay.de/i...=STRK:MEBIDX:IT
ma kaptam egy ilyet.
tudom, olcsójancsi vagyok, hogy nem a gyári 30 eurós csapágykészletet választottam, de ez ilyen. Az is ugyanez btw... némi prémiummal.
amúgy nem nekem kellett, az enyém köszöni szépen, kiválóan érzi magát.
ezeket is kb. 30ezer km-enként kell cserélni, ha évente tisztítást-zsírzást kap és nem ázik be.
http://www.ebay.de/i...=STRK:MEBIDX:IT
ma kaptam egy ilyet.
tudom, olcsójancsi vagyok, hogy nem a gyári 30 eurós csapágykészletet választottam, de ez ilyen. Az is ugyanez btw... némi prémiummal.
amúgy nem nekem kellett, az enyém köszöni szépen, kiválóan érzi magát.
ezeket is kb. 30ezer km-enként kell cserélni, ha évente tisztítást-zsírzást kap és nem ázik be.
Egy 50-es lánctányér hány km-t bír kb. /Alumínium/ Persze tudom, hogy sokmindentől függ, de éveket elvan, vagy azért használódik az is rendesen. Kb 4-5000km évente amit megyek, nyilván a kistányér is használva van. Eddig nem bringáztam rendszeresen, csak városban hulladék gépekkel, ezért nem tudom.
A kistányér többet van használva valamennyivel és a láncot 0,75-nél cserélem. Elég volna 1-nél cserélni?
én le szoktam venni a láncot 0.75-nél, így a fogsort sem nyúzza annyira, volt olyan sorom ami 20.000 km-t bírt így, értelemszerűen a hajtómű lánctányérjai ennél jóval többet elmennek. ha jól tudom időben cserélve a láncot, egy fogaskoszorú elmegy 2-3 lánccal, egy lánctányér a hajtóművön is kihúzza 2-3-4 fogaskoszorúval.
inas: crud roadracer 2-esem volt egy darabig (pontosabban meg is van, de lusta vagyok felrakni, inkább nyúzom a dolgozóbajárós bicajt, ha olyan az idő) annak valahogy jobb volt a rögzítése. viszont gondolom ez is ugyanúgy véd a vízfelverődés ellen, azzal kapcsolatban meg voltam elégdve vele.
(az hiszem, még egy pár tartalék is van valahol elfekvőben, hiába, ez az átka, ha az ember ilyen 'spájzolós' típus meg is kéne hirdetnem ha megtalálom)
csimpy módosította - 2016. december 30. - 12:43
Egy 50-es lánctányér hány km-t bír kb. /Alumínium/ Persze tudom, hogy sokmindentől függ, de éveket elvan, vagy azért használódik az is rendesen. Kb 4-5000km évente amit megyek, nyilván a kistányér is használva van. Eddig nem bringáztam rendszeresen, csak városban hulladék gépekkel, ezért nem tudom.
A kistányér többet van használva valamennyivel és a láncot 0,75-nél cserélem. Elég volna 1-nél cserélni?
nekem nagy tányért még kopás miatt nem kellett még cserélnem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ez mit segit? A zsugorcso ugyanugy lekoptatja a festest.
Ahogy a speci gumi cuccok is. De szerintem ez csak patinat ad egy vaznak, mar nem tud zavarni.
Az egyetlen valodi vedelem folia a vazra, de az alatt meg mashogy fakul a festek, szoval az se jo igazan.
nem a zsugorcső,és nem a bovden ami koptat. inkább a por,meg a többi dzsuva a csiszoló anyag. annyival azért beljebb van az ember,h nem a bovdenház külső műanyag borítását koptatja. amikor meg már a bovdenház fém része koptat,az eléggé büntet.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Egy 50-es lánctányér hány km-t bír kb. /Alumínium/ Persze tudom, hogy sokmindentől függ, de éveket elvan, vagy azért használódik az is rendesen. Kb 4-5000km évente amit megyek, nyilván a kistányér is használva van. Eddig nem bringáztam rendszeresen, csak városban hulladék gépekkel, ezért nem tudom.
A kistányér többet van használva valamennyivel és a láncot 0,75-nél cserélem. Elég volna 1-nél cserélni?
nekem 25ezer km-es mirázs (bilimínium leggányabb préselt) tányérom köszöni, jól van, csak nem használom épp'.
De országúton a c-betűs tányérok ált. 30-40ezret elfutnak, a felső kategória kovácsolt tányérjai meg többet.
a 1-et ne várj! már a 0.75 is régen rossz.
Campag 0.5 körül írja elő a cserét.
kis okosságok
zsugorcső vázvédőnek
Ez mit segit? A zsugorcso ugyanugy lekoptatja a festest.
Ahogy a speci gumi cuccok is. De szerintem ez csak patinat ad egy vaznak, mar nem tud zavarni.
Az egyetlen valodi vedelem folia a vazra, de az alatt meg mashogy fakul a festek, szoval az se jo igazan.
régi cateye km óra bilincs sárvédő tartónak felhasználva.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
kis okosságok
zsugorcső vázvédőnek
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
köszönöm a válaszokat.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nem semmi, ugyanezt vettem bele én is, de nem a komfort miatt, hanem hogy melegebb legyen. A sajátja ment a nyári cipőbe, mert az meg elviselhetetlen volt.
Igen,a meleg érzet is közrejátszott a cserében,a gyári talpbetét keménysége egy másfél óra elteltével,már rendesen átadta a merev talprész hideg hőmérsékletét.Igazából nem is értem,miért kell egy téli csukának ennyire rideg/merev talpat készíteni,még a talp kapaszkodó bütykei is baromi kemények,lépcsőházban jobban kopog mint egy női kopogós cipő.