tömegadat talán nem véletlenül hiányzik. menetkészen simán lehet 10 kg felett
tömegadat talán nem véletlenül hiányzik. menetkészen simán lehet 10 kg felett
Szóval akkor ezt nem tudom otthon megcsinálni a kis laptopommal, hanem csakis a boltban ?
Nem, csak pár modellen amik bluetooth-osak, a többihez kell a gyári kütyü.
A sebesség mindent megold.
Tegnap beszéltem egy hozzáértővel ezzel kapcsolatban és akkor kell frissíteni a rendszert, ha alkatrészt cserélünk benne és 40eft egy ilyen frissítő berendezés, szóval gyorsan visszahozza az árát.
Szóval akkor ezt nem tudom otthon megcsinálni a kis laptopommal, hanem csakis a boltban ?
http://bikemarkt.mtb...rx-pro-140mm-17
tavaly április óta hirdeti..
csak egy próbakörre került fel.
új
mégse kell senkinek bolti ár alatt
Mar 38 eves, lehet kell neki a magas kormany.
Blythe 175cm, ez pro.
A kivetelek erositik a szabalyt. Ez is extrem, meg a amcsi krit bajnok Huff is extrem.
ave módosította - 2017. február 01. - 15:57
Ha abból indulok ki, hogy sokan egy defekt szerelésért, váltó vagy fék beállításáért szervizbe viszik a bringát......Vagy egyszerűen nem akar vele foglalkozni, pénze meg annyi van, hogy neki az a 10 ezres annyi, mint neked 200 Ft. Ismerek ilyen bringatulajdonost. Szándékosan nem Bringást írtam !
Meg ismerek néhány technikai antitalentumot, akiknek annyira kínai dolog egy ilyen frissítés, mint neked egy atomerőmű vagy az agysebészet. Azon csodálkozom, hogy a mobilját be tudja kapcsolni de kb ennyi, semmi több.
Szóval el tudom hinni hogy van erre igény, még ha nekünk ez dermesztően is hangzik.
Tegnap beszéltem egy hozzáértővel ezzel kapcsolatban és akkor kell frissíteni a rendszert, ha alkatrészt cserélünk benne és 40eft egy ilyen frissítő berendezés, szóval gyorsan visszahozza az árát.
A sebesség mindent megold.
nekem olyan szoftver / app kellene , ami mutatja hogy hol
a kurva életbevan a legközelebbi, működő, kék közkút
nekem olyan szoftver / app kellene , ami mutatja hogy hol a kurva életbe van a legközelebbi, működő, kék közkút
http://www.bringalan...ar-shimano.html óóóó,de rendes emberek. 10-ért szoftvert frissítenek.
Ha abból indulok ki, hogy sokan egy defekt szerelésért, váltó vagy fék beállításáért szervizbe viszik a bringát......Vagy egyszerűen nem akar vele foglalkozni, pénze meg annyi van, hogy neki az a 10 ezres annyi, mint neked 200 Ft. Ismerek ilyen bringatulajdonost. Szándékosan nem Bringást írtam !
Meg ismerek néhány technikai antitalentumot, akiknek annyira kínai dolog egy ilyen frissítés, mint neked egy atomerőmű vagy az agysebészet. Azon csodálkozom, hogy a mobilját be tudja kapcsolni de kb ennyi, semmi több.
Szóval el tudom hinni hogy van erre igény, még ha nekünk ez dermesztően is hangzik.
marton módosította - 2017. január 31. - 00:33
http://www.bringalan...ar-shimano.html óóóó,de rendes emberek. 10-ért szoftvert frissítenek.
De benne van egy ingyen kávé!
https://www.campagno...2017_part_D.pdf
hümm, belepörgettem, és a hajtókaroknál megakadt a szemem, milyen logikusan is nevezik el a digók a cuccaikat (a code alatt futó kódszámot, amit ált. ilyen 5-6-os betűmérettel nyomnak rá egy kis papírfecnire, s úgy ragasztják az alkatrészre..)
jelölik az évjáratot, amiben az adott alkatrész bemutatkozott (7-9-11-13, mittomén)
jelölik az alkatrészcsaládot (vl-ce-at-ch-re-sr)
jelölik azon belül a színváltozatot (pl. velocsénál s vagy
hajtókarnál jelölik a hosszt (a kód utolsó három számjegyéből az első: 0-2-5, attól függően, hogy 170-172.5 vagy 175)
jelölik a kistányér fogszámát, 4-9, azaz 34 v 39
jelölik a nagytányér fogszámát (0-2-3, vagyis 50-52-53)
szóval, ha kigondoltad otthon, hogy Neked 172.5-ös ezüst velocse kar kell kompaktból, 50-34 tányérokkal, akkor elég annyit mondanod a boltosnak, hogy
"szeretnék kérni egy FC-11 VLS240-est".
egyébként érdemes megnézni ezeket a kódokat, mert sok helyen így van feltüntetve a webshopban is.
Plusz, régi ultra-torque csentauroknál mindig felteszem a kérdést, hogy "FC7 vagy FC9 van a kódjelben?". Ugyanis előbbi a 2007, utóbbi a 2009-es évjáratú centaur, és, utóbbin mezei préselt bilitányérok voltak, előbbin meg a chorus szériás kovácsoltak (robbantott ábráján is árulkodó a tányérok jelzésének "CH" betűkódja.. a tour magazin tesztjein meg összehasonlíthatatlanul jobb osztályzatot kapott a 2007-es tányér, mint a 2009-es.. )
minden alkatrészükhöz van szisztéma, soroknál pl. a kezdő és zárólánckerék méretét adja meg a jelölés.
Nem rossz, nem rossz! és tényleg ráírják-ragasztják a dobozra-alkatrészre, elmúltak már az 1995 előtti "találdki" idők
Akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is
Máskülönben most megint botrány van ugye a motoros biciklikkel. Nem is értem az UCI-t, hogy miért a motor oldalról indul és nem az akksi oldaláról. Sajnos a villanyváltó meg a teljesítmény mérők elterjedése tálcán kínálja a lehetőséget, hogy ezeket preparálják vagy az akkuban lévő delejt "alternatív módon" használják ki. Versenysportból tiltanám ezeket. Ha nincs a bringán semmi akksi akkor arról meghajtani sem lehet semmit függetlenül attól, hogy a motor most milyen elven működik, lehet az akár valami indukciós vagy léptetőmotor elvű dolog forgórész nélkül.
Ja még valami Jani, a váz még pihen, 1-2 hét és bringa lesz belőle remélem :-)
Lehet rosszul fogalmaztam. Úgy értettem, hogy nem hiszem, hogy igényli a rendszer a frissítést. Legalábbis anélkül is rendben működik, egyik ismerősömnek és nekem sem volt vele gondom, sőt ha a mobiltelefonokból indulok ki akkor a frissítés után lesz vele gond.
Azt hittem már régen összeraktad.
A sebesség mindent megold.
Elég vicces. Azért nem hiszem, hogy itt olyan sok dolgot hozzá tudna tenni egy ilyen frissítés.
Akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is
Máskülönben most megint botrány van ugye a motoros biciklikkel. Nem is értem az UCI-t, hogy miért a motor oldalról indul és nem az akksi oldaláról. Sajnos a villanyváltó meg a teljesítmény mérők elterjedése tálcán kínálja a lehetőséget, hogy ezeket preparálják vagy az akkuban lévő delejt "alternatív módon" használják ki. Versenysportból tiltanám ezeket. Ha nincs a bringán semmi akksi akkor arról meghajtani sem lehet semmit függetlenül attól, hogy a motor most milyen elven működik, lehet az akár valami indukciós vagy léptetőmotor elvű dolog forgórész nélkül.
Ja még valami Jani, a váz még pihen, 1-2 hét és bringa lesz belőle remélem :-)
petter78 módosította - 2017. január 30. - 15:17
http://www.bringalan...ar-shimano.html óóóó,de rendes emberek. 10-ért szoftvert frissítenek.
Elég vicces. Azért nem hiszem, hogy itt olyan sok dolgot hozzá tudna tenni egy ilyen frissítés.
A sebesség mindent megold.
egy kis gumi téma. a télimre még múlt ősszel vettem külsőt. continental radsport 622x23-as. ilyen: https://ebike.hu/ter...00c-gumikopeny/ nem ilyet akartam,ez csak ilyen vészeseti megoldás volt. kb 6-7 ezer ft volt,már nem emlékszem pontosan az árára. kb 3 ezer kilit tettem bele. hátul használtam. nem rossz,de azt hittem,h kevésbé kopik. jó könnyű. kb 200 gramm. azt hittem,h ez inkább ilyen edző gumi lesz,de a kopás miatt sztem kicsit lágy a gumikeveréke. szóval nem egy zaffiro,amit nem lehet elkoptatni.
ezt a néhány erez kilit jól bírta,defektem nem volt vele.
most meg egy kis 3G fűzés:
tök jó ez a fűzés minta. biztos hatékony,meg minden,de miért ott van a szelepnek a furata,ahol van? a pumpa feje alig fér oda.
Mert digó...?
de miért ott van a szelepnek a furata,ahol van?
fúrni egy másikat, az nagyon román szokás lenne?
egy kis gumi téma. a télimre még múlt ősszel vettem külsőt. continental radsport 622x23-as. ilyen: https://ebike.hu/ter...00c-gumikopeny/ nem ilyet akartam,ez csak ilyen vészeseti megoldás volt. kb 6-7 ezer ft volt,már nem emlékszem pontosan az árára. kb 3 ezer kilit tettem bele. hátul használtam. nem rossz,de azt hittem,h kevésbé kopik. jó könnyű. kb 200 gramm. azt hittem,h ez inkább ilyen edző gumi lesz,de a kopás miatt sztem kicsit lágy a gumikeveréke. szóval nem egy zaffiro,amit nem lehet elkoptatni. ezt a néhány erez kilit jól bírta,defektem nem volt vele.
most meg egy kis 3G fűzés:
tök jó ez a fűzés minta. biztos hatékony,meg minden,de miért ott van a szelepnek a furata,ahol van? a pumpa feje alig fér oda.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A