Azért érdemes megnézni... Fõleg a végén a videókat a giro-ról....
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#25261
vendég_konadew88_*
Posted 2010. June 02. - 15:15
vendég_konadew88_*
#25262
Posted 2010. June 02. - 02:42
Gyonyoru fotok profi bringakrol:
smashred's photosets on Flickr
/meg mas is/
Azok ... már régebbrõl figyeltem ezt a felhasználót ...mint ezt a másikat is 50000 képpel : http://www.flickr.co.../anmarton/sets/
"just chillin killin"
#25263
Posted 2010. June 01. - 23:30
Gyonyoru fotok profi bringakrol:
smashred's photosets on Flickr
/meg mas is/
Nagyon jó képek.
Motor bekapcs.
#25264
Posted 2010. June 01. - 23:09
#25265
Posted 2010. June 01. - 22:27
Ha mar gumik megint... Pro 3 Race egyetlen defekt nelkul 6000km.
Igaz, hetvegen megvolt az elso defekt. Bukas utan /kulcscsont tores/ es nem az elso, hanem a hatso /lassu def./, pedig atszaltoztam a bicon, miutan letertem az utrol.
Aki ezzel a gumival defektel, az valamit rosszul csinal szerintem. Mentem vele pocsek utakon boven, a romai kavicsos bicikliutjan, soderatmosasokon naponta, fogtam kurva nagy godroket /letort a nyeregtaska/ es 0 defekt. This is The shit.
ennek örülök mert holnap jön nekem is egy pár..
a kulcscsont törés Sucks!
Flickr
#25266
Posted 2010. June 01. - 22:14
#25267
Posted 2010. June 01. - 22:13
Igaz, hetvegen megvolt az elso defekt. Bukas utan /kulcscsont tores/ es nem az elso, hanem a hatso /lassu def./, pedig atszaltoztam a bicon, miutan letertem az utrol.
Aki ezzel a gumival defektel, az valamit rosszul csinal szerintem. Mentem vele pocsek utakon boven, a romai kavicsos bicikliutjan, soderatmosasokon naponta, fogtam kurva nagy godroket /letort a nyeregtaska/ es 0 defekt. This is The shit.
#25268
Posted 2010. June 01. - 19:39
Egy kis tapasztalat Continental 4000 GP S külsõ gumival. Na szóval nem olyan komfortos mint a Michelin Pro Race 2, viszont jobban gyorsítható. Keményebb a gumi alapanyaga, illetve nagyobb a szálsûrûség. Kanyarstabilitása, fékezhetõsége is nagyon jó, ajánlom mindenkinek. Igaz még csak 1000 km van benne de semmi felületi sérülést sem látok, pedig a Bükkben sem tükörsima az aszfalt
Azt nem kell sajnálni.. felmentem vele Nagy-hideg hegyre... az meg minden csak nem beton.. össz vissz 2 defektem volt vele 4000-5000 km alatt(pechemre 1 nap alatt).
Esõbe elõbb kezd el csúszni a felnimen a fékpofa mint a gumik.. kanyarban sokkal jobban fog mint a Pro2-Pro3 (bár én félek lefelé :S ) Pro2 nekem nagyon könnyen sérült... és nagyon látszott rajta a komoly fékezés nyoma ha ezt lecserélem akkor perems TUFO teszt lesz részemrõl;)
Can. idõfutam bajnok.. szinte az egyetlen ember aki 60km/h felett tudd menni huzamosabb ideig(nem sprint)... Pont neki kell motor...
#25269
Posted 2010. June 01. - 19:32
#25270
Posted 2010. June 01. - 19:16
Mech dopping... Ne feledjuk, hogy a videon csak egy kommersz cucc lathato. Barki megveheti. De ha valaki aldoz ra, lehet jobbat csinalni.
Technikai sport ez is egy picit, es autosportban mindig csaltak. Nem lehet kizarni, bar en se nagyon hiszem, hogy Canc. hasznalta volna, az SRM adatok nem extremek. 1450Watt volt a max, ennyit tudhat siman.
Mondjuk ha azt meg lehet oldani, hogy motor van a kerékpárban, akkor már nem fognak olyan amatõr hibával lebukni, hogy nem kalibrálják át az SRM-et.
#25271
Posted 2010. June 01. - 19:06
#25272
Posted 2010. June 01. - 18:54
Technikai sport ez is egy picit, es autosportban mindig csaltak. Nem lehet kizarni, bar en se nagyon hiszem, hogy Canc. hasznalta volna, az SRM adatok nem extremek. 1450Watt volt a max, ennyit tudhat siman.
#25273
Posted 2010. June 01. - 16:29
Lefevere Takes Mechanical Doping Seriously | Cyclingnews.com
Ez pedig a cikkben szereplõ videó
YouTube - Bike with engine (doped bike) and Cancellara (Roubaix - Vlaanderen)
#25274
Posted 2010. June 01. - 16:13
#25275
Posted 2010. June 01. - 16:12
Én sem igazán, volt velon videó is a mûködésérõl és azt nem hiszem el hogy azt senki nem hallotta meg, mert nagyon hangos volt
Erre is vannak ellenérvek: helikopter, motorok, hangos tömeg, macskaköves út, ez mind elég lehet, hogy elnyomja a zajt és a bemutatott videó a kereskedelemben kapható darab, aki csalni akar, biztos igyekszik valahogy halkabbá tenni.
#25276
Posted 2010. June 01. - 16:07
Ez a "mechanical doping" téma már egyre komolyabbnak tûnik, de én nem akarom elhinni, hogy ez igaz lehet.
Én sem igazán, volt velon videó is a mûködésérõl és azt nem hiszem el hogy azt senki nem hallotta meg, mert nagyon hangos volt
#25277
Posted 2010. June 01. - 15:45
#25278
Posted 2010. May 30. - 22:55
Itt is azt írják, hogy dupla/tripla kompatibilis. Product És ahogy sac1 írja, valószínûleg a végállás csavar nem engedi a harmadik fokozatot, ha duplával használod. Én azért feltételezem, hogy a trimmelést senki nem tévesztené össze a fokozatváltással.
Csupán marketingszempontól forgalmazna a Shimano külön dupla, ill. tripla hajtómûhöz való fékváltókart? Mondjuk ez sem lepne meg igazán.
Nem néztem végig de ahogy látom az új Shimanok (10esek) már nagyrésze külön kezeli a duplát - triplát.. bár ez inkább súly verseny és a kompaktok elterjedésének az oka lehet, nem pedig marketing..
max 20. még csak nem is cro-mo váz,hanem sima szénacél. kiejtõs papuccsal fixi?! vicces lenne. 1 hasonló kategóriájú cro.mo váz (neuzer-sirocco) 12000 huf körül van.
Ja én is 20 körül akartam elpattintani az Altrix alumat (váz - villa - nyeregcsõ - kormány - stucni) azóta inkább munkábajáros lesz pedig ugyan úgy made in taiwan ahogy a többi Low outi...
#25279
Posted 2010. May 30. - 21:40
#25280
Posted 2010. May 30. - 20:43

Sign In
Create Account

Back to top






