Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#24881
Írta 2010. július 22. - 20:03

Ezaz. Mondjuk skala nelkul nem tul hasznos.
BOSCH PAG 9,6V volts Tool Battery Batt Cordless Air Gun on eBay (end time 28-Jul-10 20:57:38 BST)
BOSCH PAG 9,6V volts Tool Battery Batt Cordless Air Gun on eBay (end time 28-Jul-10 20:57:38 BST)
#24882
Írta 2010. július 22. - 19:28

Ha a Tour mezony kerdezed, a kep alairas az volt, hogy a szokasos 11bar helyett 7.5-et toltak bele a vizes ut miatt.
#24883
Írta 2010. július 22. - 19:19

#24884
Írta 2010. július 22. - 19:06

#24885
Írta 2010. július 22. - 19:04

Szelepsapka letekerõ? 
(Nyugi, tudom mi ez.)

(Nyugi, tudom mi ez.)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#24886
Írta 2010. július 22. - 19:01

Ez milyen hekk mar?
Nekem is kell egy ilyen!!
Az Aldiban volt múltkor valami hasonló
#24887
Írta 2010. július 22. - 18:54

#24888
Írta 2010. július 22. - 16:16

Normál:
Hosszú:
a lelógó rész ahova a fékpofát rögzíted... az a kérdés...
Long-Reach Calipers
Világos, köszi a segítséget!
#24889
Írta 2010. július 22. - 15:54

Normál: 
Hosszú:
a lelógó rész ahova a fékpofát rögzíted... az a kérdés...
Long-Reach Calipers

Hosszú:

a lelógó rész ahova a fékpofát rögzíted... az a kérdés...
Long-Reach Calipers
#24890
Írta 2010. július 22. - 14:16

#24891
Írta 2010. július 22. - 14:13

a nagyon régi vázakhoz hosszú benyúlású patkófék kell. vagy a nem kifejezetten verseny vázakhoz. pl régi csepelre ilyen való azt tudom. nézd emg hogy a mostani fékednek milyen hosszú a benyúlása a felnihez lelógó rész hossza), ezt hasonlítsd össze a leendõ darabéval. mindenképp kétforgáspontost vegyél ha fékezésre is használnád:P (elég zavarosan írtam ezt a belógós részt, ha nem érted akk kifejtem rendesen is)
#24892
Írta 2010. július 22. - 14:01

Sziasztok, én eddig egysebis montival hajtottam 12 évig, amit most lecseréltem egy olcsó de szép régi vázas országútira, egyenes kormánnyal. A fékek olcsó szarok és sürgõsen le akarom cserélni õket. Viszont satu vagyok az országúti kütyükhöz. Nézegettem, hogy milyen féket is szeretnék és itt-ott ezt olvastam bizonyos fékek mellett: "Régi típusú országútik fékeivel kompatibilis". Ez mi az istent jelent?! Ha régi a bringa akkor nem tudok bármilyen fékek rárakni? Én a shimano 105-et néztem ki... ez akkor bukós?
#24893
Írta 2010. július 22. - 12:14

nem nagyon. sõt hajtómûben még a emgfizethetõ áru carbonok, kevésbé merevek mint az aluk. nem véletlen, hogy pályaversenyzõk inkább alut használnak. a profik is.
#24894
Írta 2010. július 22. - 08:07

Kedves Sporttársak!
Egy karbon fékváltókarnak vagy hajtómûnek a súlyon kívül van-e vmilyen elõnye?
Írtó menõ!

#24895
Írta 2010. július 22. - 07:46

Kedves Sporttársak!
Egy karbon fékváltókarnak vagy hajtómûnek a súlyon kívül van-e vmilyen elõnye?
Egy karbon fékváltókarnak vagy hajtómûnek a súlyon kívül van-e vmilyen elõnye?
"õk nevetnek rajtam mert én más vagyok.én pedig azon vigyorgok mert tudom,hogy õk mind egyformák!"
#24896
vendég_7700_*
Írta 2010. július 21. - 21:21

STP1, Ave, Kiskubai!
Köszönöm szépen az infokat, holnap délelõtt ráfekszem a kérdésre, és hívom a biztosítót. Ma délután csak a sebeimet "nyalogattam", este pedig itthon megkezdõdött a kárfelmérés, ami tovább lombozta amúgy sem túl jó kedvem...
Köszönöm szépen az infokat, holnap délelõtt ráfekszem a kérdésre, és hívom a biztosítót. Ma délután csak a sebeimet "nyalogattam", este pedig itthon megkezdõdött a kárfelmérés, ami tovább lombozta amúgy sem túl jó kedvem...
#24897
Írta 2010. július 21. - 20:16

egyébként ha életembe elõször nem Shimano fékkarváltó lett volna a kezembe ... lehet én is másképp vélekednék... (igaz az elsõ pont SORA-volt)
de azért lassan 6éve Shimano fékart fogok...
Aztán lehet ha én is MALI Ironman- Mirage szettel indítottam volna
....
de azért lassan 6éve Shimano fékart fogok...
Aztán lehet ha én is MALI Ironman- Mirage szettel indítottam volna

#24898
Írta 2010. július 21. - 19:48

csak a pontosság kedvéért, 2. lettem:), de Fejes sh-val nyerte. Persze nyilván nem ezért nyert.
Gondolom azért Donciccio be tudja állítani a cuccost, mert ahogy levettem, vmi bringaszervízben is ténykedik. és úgy tûnik vágja a témát, csak egy kicsit elfogult:)
igen kerékpárszerelõ vagyok 1 váci üzletben. talán még be tudok állítani 1 váltót;) szerelni szeretem bármelyik alkatrészgyártó cég termékét,csak használni ne keljen akármelyiket.
#24899
Írta 2010. július 21. - 18:59

Triathlon mez, van akkora zsebe soknak amibe a telefon 2 csoki meg egy csavarnyúzó befér... és igen tartósak, jól szellõznek, de vigyázni kell ... valamiek igen meleg így is......aki feszülõs mezt akar...
amiket én használok:
Orca: nagyon jól szellõzik még talán jobban minta bringás mezem, ellenben olyan 100. mosásra már kezd nyúlni érdemes inkább kézzel hidegvízben, betétje pici.. 100k felett már fáj a popi


2XU: vastag anyaga van... így kevésbé szellõzik, de nagyon jó betétjei vannak és kényelmes a lábgumírozása is, fekete szín kerülendõ, vkék, v fehér hátú

Bio Racer: jó betét, kiváló szellõzés, sajnos az enyémen nincs lábgumírozás így bringa végére teljesen felgyûrõdik...
http://www.bioracer.....img?height=100
Lotto, Quickstep belga válogatott, UCI WC mezek nagyrésze (inkább Pálya)
Ezenkívül nagyon sok forgalmazó van még... egy ilyen mez ára álltalában 15.000-50.000HUF magyar országon, 75-180€ külföldön..
Jelzem ezeknek prior célja a triatlon, de a idõfutam mezeket a Bio Racer csinál
http://www.bioracer.....img?height=100
#24900
Írta 2010. július 21. - 18:16

Leírom egy tapasztalatomat, hátha hasznos. A Decathlonban, még a télen nagy leárazások voltak és vettem egy Quick Step mezt. Egyetlen méret az M volt és eddig XL-es mezeim voltak, de gondoltam egye fene, milyen profin néz ki, hogy feszül a mez. Na, hát ebben a hõségben lényegesen kellemetlenebb viselet, mint a lazább mezek, szóval aki feszülõs mezt akar az elöbb szerzõdjön le egy profi csapathoz és csináltasson arra alkalmas anyagból.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati