Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34361 hozzászólás a témában

#24861
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Marcustól azért kaptad mert õ se használja :D egyébként sajnos csak a Racing kategóriához jár... én se magyarországon vásárolok...és nem kaptam a Traning szériához.. elég kevesen használják... Mondjuk 1x ültem olyan bringán amibe volt... viccesen indult...


amúgy ez a lötyi akkor kell ha már defektet kapott a bicó és nem megelõzésre való

én nem tapasztaltam vele semmi változást, illetve de, fel lehetett fújni :)

#24862
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

fix áttételhez nem való a gyorszár.


Nálam bírja. Régi menetes Dura Ace agy, lánckerék rátekerve, gyorszár fogja a vázban.
De tény hogy nem illik.

#24863
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
fix áttételhez nem való a gyorszár.

#24864
Pedro.08

Pedro.08

    újonc

  • fórumtag
  • 5 hozzászólás
Sziasztok...
új vagyok még a "szakmában", nagyon is... segítséget szeretnék kérni...:)
kaptam egy régi országúti biciklit egyik nagyon jó barátomtól mert szeretek nagyon tekerni, viszont voltak hibái, és vannak is még, de már azért alakítgattam rajta... nincs sok pénzem szóval csak alapdolgokra kell gondolni:) annyira nincs hogy egyelõre váltó sincs rajta, fix fokozaton használom, elég kemény áttételen, de bírom vele:)
már miden jól össze ált ahhoz, hogy legalább addig míg nem lesz pénzem tudjam kicsit nyúzni, viszont egy bajom van vele...ha kiálok a nyeregbõl, vagy csak picit jobban, erõteljesebben tekerem meg, teljes erõmböl (nem fokozatosan akarok gyorsítani vele) valamiért a hátsó gyors záras kerék elõre ugrik aztán beszorul a vázközé, és jöhet a szerelés...ezt van, hogy meg csinálja 20km-en 2x, de van hogy napokig hiba nélkül megyek vele...amennyire erõsen tudtam már rá szorítottam mégis meg csinálja... miért lehet ez? a gyors zár kopott el, vagy a vázon "csúszik meg"? ha a gyors záral van baj akkor egy sima gyors zár elegendõ rá (pl egy ilyen :Novatec h) ?

bocsánat, ha kicsit butaságoakt kérdezek, egylõre tényleg nagyon kezdõ vagyok még...:)
köszönöm elõre is a válszokat:)

#24865
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
Marcustól azért kaptad mert õ se használja :D egyébként sajnos csak a Racing kategóriához jár... én se magyarországon vásárolok...és nem kaptam a Traning szériához.. elég kevesen használják... Mondjuk 1x ültem olyan bringán amibe volt... viccesen indult...

#24866
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Ja, ez a hátsó kerekemen volt. Elõl régi piros 20-as Continental Ultra Sport(?)... Lehet, hogy csak alacsony volt a nyomás, én meg montin éreztem magam... Ez volt az elsõ hosszú (100 km-en indultam) országúti versenyem, aztán elég merészen közlekedtem a kátyúk között (mert kijutott a verseny útvonalára rendesen)...

MJani: a lényeg kb. benne van: Paris-Roubaixon 25, TDF-en 23... :D


A tufo-hoz elvileg ingyen jár egy defektjavító lötyi, amit az itthoni forgalmazó lenyúl és aztán jó pénzért árul..... kedves, nem?

Én a prohatlonos sráctól kaptam annó ingyen pár tubussal (pedig fizetni is akartam érte), õ mondta, hogy neki is küldtek néhány kartonnyit belõle a gumik mellé.

Amúgy valami tudományos leírásban említik, hogy a szingonak nagyobb a gördülési ellenállása.

#24867
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
majd 5k után nyilathozok... még csak alig 300kilit tettem bele...Miche Pro2-nél Pro3-nál szerintem tartósabb... tartósságban valószínûtlen hogy megverné a Conti 4000S-t... 50000km van benne.. és még mindig semmi baja... 4 vágás van rajta.. de mind felületi .. nem éri el a szövetezést.. több mint 2+ez szezont raktam bele...

Furi mert kb 10 helyrõl hallottam ennek az ellenkezõjét (...Azért is próbálom ki...) Igaz leginkább triathlonosoktól....

Mondjuk továbbra is igaz rám hogy pille könnyú vagyok.. lehet lennék 90 kiló akkor alattam is megrogyna...

#24868
vendég_7700_*

vendég_7700_*
  • vendég

Ez a TUFO viszont olyan vastagnak és keménynek tûnik hogy szerintem rajzszöggel se tudnám kiszúrni... mondjuk ötletem sincs hogy mit csinálnék ha pukkana...


Igazad van, valóban vastagnak és keménynek tûnik...De csak tûnik! Sajnos nem az. Míg a régi S22/CS22 szériákkal általában egy szezont el tudtam menni komolyabb kopás nélkül, addig az "új" S33Pro-val két -két és fél hónapot. Szimplán sz@rrákopott a futófelület, így elkezdte gyûjteni az apró vágásokat. A legutóbbi két hónapot bírt.
Lötyit mindenképpen érdemes bele venni.

#24869
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
húúú ... KÉK termék volt amikor vettem :D most azért van ára...
Clever7000

#24870
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Rendben! Köszönöm a válaszokat.

Van mûhelypumpám, de sajnos a nyomásmérõje rosszalkodik már egy ideje. Be kéne ruházni egy olyan Decathlonosra, ha még kapható...

#24871
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Cavendishnek volt olyan versenye, ahol hatul 25 volt a 808-as Zippen, elol meg 22-es a 404-en. Hogy miert, nem tudom, de nem azert, mert csak az volt a boltban, az biztos.

#24872
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

Ja, ez a hátsó kerekemen volt. Elõl régi piros 20-as Continental Ultra Sport(?)... Lehet, hogy csak alacsony volt a nyomás, én meg montin éreztem magam... Ez volt az elsõ hosszú (100 km-en indultam) országúti versenyem, aztán elég merészen közlekedtem a kátyúk között (mert kijutott a verseny útvonalára rendesen)...

MJani: a lényeg kb. benne van: Paris-Roubaixon 25, TDF-en 23... :D


Paris-Roubaix-n a 25 az alsó határ, még 27 is szokott lenni, de azért egy magyar aszfalt útra elég kell hogy legyen a 23. Tessék rendesen felfújni.

#24873
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás

....Lehet, hogy csak alacsony volt a nyomás, én meg montin éreztem magam......


Amikor kicsi voltam és tudatlan(mint most)... akkor zsinórba kaptam vagy 3 defit felütés miatt... aztán vettem 2500Ft ért egy Decathlonos pumpát amin volt nyomásmérõ... azóta nem volt ilyen defektem.. edzésen a contit 8-8,5Baron használtam ... versenen 8,5-9 (Tour magazin szerint 11,5-t még simán bírta...elvileg 8,5 van ráírva..) azóta csak 2 kátrányba ragadt üvegszilánk egy csavarmenet darab és egy Tûzõgép kapocs keserítette meg az életem...

Ez a TUFO viszont olyan vastagnak és keménynek tûnik hogy szerintem rajzszöggel se tudnám kiszúrni... mondjuk ötletem sincs hogy mit csinálnék ha pukkana...

#24874
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Ja, ez a hátsó kerekemen volt. Elõl régi piros 20-as Continental Ultra Sport(?)... Lehet, hogy csak alacsony volt a nyomás, én meg montin éreztem magam... Ez volt az elsõ hosszú (100 km-en indultam) országúti versenyem, aztán elég merészen közlekedtem a kátyúk között (mert kijutott a verseny útvonalára rendesen)...

MJani: a lényeg kb. benne van: Paris-Roubaixon 25, TDF-en 23... :D

#24875
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

700X23 vs. 700X25

25 érezhetõen lassabb, mint a 23? Turul Kupán felütöttem az 1600 Ft-os CST 23-as külsõmet... 25 ugye ballonosabb, ezért jobban viselheti a külsõ behatásokat?

A 25ösnek kisebb a gördülési ellenállása azonos nyomáson. Múltkor külföldi oldalakon néztem ennek utána, azt mondják, hogy kb 25km/h-ig a nagyobb guminak kisebb az ellenállása, de efölött már a gumi légellenállása jobban számít, mint a görülési ellenállása és így a keskenyebb a nyerõ. Gyorsíthatóságban mindig a keskenyebb a jobb, de rossz úton a szélesebb halad jobban.
Gondolom ezzel semmit nem segítettem, de azért leírtam. :)


A sebesség mindent megold.

 


#24876
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
én nem érzem a különbséget... mondjuk a conti 23-as és Verseny szériás, a tufo 21-es és Traning szériás... szerencsére a CITEC kerék full DTSwiss-el van szerelve... így ilyen bajom nincs/vagyok bringával együtt 67,5kb/...(srác írta valahol hogy a 19-et már azért lehet érezni..)

Minek forgatod visszafele :D Tolatsz? Sramot akartam felrakni jövõre... mert ahogy számolom durván 1-2év egy racsesz-lánc élete nállam... ez olyan 20-30k km... kicsit soknak tûnik .. de én nem vagyok bivaj :D alattam nemnyúlna meg még akkor se ha mûanyagból lenne;)

#24877
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

A héten ugyan olyan gyenge voltam... mint akirõl hétfõn vették le a fekvõgipszet.. de ennek ellenére Conti 4000S-t lekaptam .. falraktam a Tufo C S 33-at

Lehetséges az hogy 25-34ig a guminak nagyobb gördülési ellenálása van? .. mert azért küzdeni kellett ;) de 34-rõl úgy felment a sebességem 40re hogy meg is lepõdtem ;) mintha ott könnyebb lenne tekerni mint a Contit...
(elmúlt a hang.. vagy túl hangosan ciripel a 12Bar..)


elmult a hang. hehe atjott hozzam
mint irtam most eloszor van sram sorom sram lanccal 9-es rendszerben. akarhogy allitom, szepen vált, de ha visszafele forgatom a hajtókat, olyan hangokat produkál, mintha vmi hipermarket kerékpár lenne. 9s ultegra a többi cucc.

ez a sram sor nagyon érdekes: "pg-950-es PowerGlide II fogkialakítás a pontos gyors váltásért". ez úgy néz ki, mintha minden fokozatban egy fog kifelé van hajlítva - lehet hogy könnyíti a váltást, de egyelõre zajos

a lánc hozzá pc971

#24878
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
700X23 vs. 700X25

25 érezhetõen lassabb, mint a 23? Turul Kupán felütöttem az 1600 Ft-os CST 23-as külsõmet... 25 ugye ballonosabb, ezért jobban viselheti a külsõ behatásokat?

#24879
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
A héten ugyan olyan gyenge voltam... mint akirõl hétfõn vették le a fekvõgipszet.. de ennek ellenére Conti 4000S-t lekaptam .. falraktam a Tufo C S 33-at

Lehetséges az hogy 25-34ig a guminak nagyobb gördülési ellenálása van? .. mert azért küzdeni kellett ;) de 34-rõl úgy felment a sebességem 40re hogy meg is lepõdtem ;) mintha ott könnyebb lenne tekerni mint a Contit...
(elmúlt a hang.. vagy túl hangosan ciripel a 12Bar..)

#24880
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
meg kíváncsi lennék hol dobja be a türit... nem nézem ki belõle hogy feltolja 12 barra...