Pedig most nem is kapható szürke alkatrész. Régen az összes szettet polírozták, minden nyereg sima fekete, na az volt aztán csak unalmas világ. Viszont a felnik között alig akadt ezüst, a java szürke volt.tök uncsi már a sok fekete,meg mindenféle szürke,stb felületkezelés.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#24021
Írta 2010. szeptember 19. - 19:05
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#24022
Írta 2010. szeptember 19. - 18:57
Szóval akkor ha veszek egy agyat, amirõl azt irják, hogy 9/10s kompatibilis, akkor egy 8-as kazettát is rá tudok tenni?
Mondjuk..logikus lenne, mert 9/10-nél vékonyabb a lánc, igaz?
Igen, de önmagában a 10-es sor pl keskenyebb mint a 9es. (kell is egy vékony hézagoló alá)
#24023
Írta 2010. szeptember 19. - 18:56
#24024
Írta 2010. szeptember 19. - 18:03
néhány kép,meg adat a 2011es 105rõl:First Look: New Shimano 105 Road Groupset Review - BikeRadar
weight loss » Shimano 105 2011 groupset
Shimano unveil new 105 groupset | road.cc | The website for pedal powered people: Road cycling, commuting, leisure cycling and racing
Na ezt se toled vartam!
Mar 2honapja fenn van a 2011 fekvaltokar...
Eddig okes... otthon elolvasom majd a reviewet
#24025
Írta 2010. szeptember 19. - 17:46
#24026
Írta 2010. szeptember 19. - 17:24
Mondjuk..logikus lenne, mert 9/10-nél vékonyabb a lánc, igaz?
#24027
Írta 2010. szeptember 19. - 17:02
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#24028
Írta 2010. szeptember 19. - 15:38
Köszi!
#24029
Írta 2010. szeptember 19. - 15:12
#24030
Írta 2010. szeptember 19. - 14:37
Köszi!
#24031
Írta 2010. szeptember 19. - 14:19
Nekem Vuelta airline 1 van kék színben.660 gramm,szép és erõs felni.Az illesztése viszont tényleg csapnivaló.pocsék illesztésekkel találkoztam már a vuelta felniken. a hajtókar vlszeg okés lesz 8as sorig.
Szívtam is vele mire kicentíroztam mert ugy néz ki mintha ütne pedig csak a szar köszörülés zavar be.
#24032
Írta 2010. szeptember 19. - 13:53
#24033
Írta 2010. szeptember 19. - 13:51
#24034
Írta 2010. szeptember 19. - 12:29
Úgy döntöttem, hogy átállok Outira. Eddig egy Mali MTB-om volt, amit saját magam építettem. Ezt valószinûleg el tudom adni 80e Ft-ért.
Van itthon egy piros, noname acél outi váz, köbö 15 éves lehet. Sosem volt felépitve. Van hozzá két szingós kerék.
Úgygondoltam, hogy erre a vázra építek bringát. A gondok ott kezdõdnek, hogy szingósat nem akarok, szóval kell új kerékszett. De a hátsó váltó 5-ös sort tud kezelni ha jól tudom, amit ma már nem nagyon kapni.
Szóval amit szeretnék: Valamiféle megoldást, vagy tippet. Ha cserélek váltót, váltókart, akkor a hajtókar jó lesz az új sorhoz? (Egy Aero Coronado hajtás van benne)
Igazából egy egyszerûbb outit akarok összehozni, amit ha lesz pénz és kedv, akkor tudok fejlesztgetni.
Még egy: Vuelta Airlines felnirõl mit lehet tudni? Jó, vagy rossz?
Elõre is köszi a válaszokat!
#24035
Írta 2010. szeptember 19. - 11:34
#24036
Írta 2010. szeptember 19. - 11:02
lehet,de akkor is. más a konkurens újság honlapjára feltöltöttem a bringámat:) ne kövezzetek meg miatta. e hun van ni: www.velo.hu
szép. ezt az idegesítõ gepida pop-up-t kellene még kilõnöm. most nincs kedvem visszakeresni de kb 2 éve én is belinkeltem egy kék Coppi vázas bringát. használtam kb 3 évig, nagyjából elégedetten, bár nem elsõ tulaj voltam. hasonló volt a festése, kicsi sárga cirádákkal. colombus neuron nivacrom csõszett 1780 gramm 56-os méretben
#24037
Írta 2010. szeptember 19. - 09:12
#24038
Írta 2010. szeptember 18. - 13:34
isten káromlás,és fertõ. 1 ilyen hajtómûvet tönkrevágni..... nem az a baj,hogy nagy az isten állatkertje,hanem,hogy alacsony a kerítése.
Nem lett tönkrevágva, olyan precízen és igényesen kivitelezett munka volt, hogy nem vettem észre hogy ki van cserélve a menet, csak néztem nagyokat mikor a balos pedált rakja bele a jobboldali karba. Tényleg igényes munka volt, egyáltalán nem barbárkodás.
#24039
Írta 2010. szeptember 18. - 09:41
Járt már nálam ilyen, lánctányért csináltam hozzá. Az volt a dúrva, hogy át volt perselyezve a pedálmenet mindkét oldalon (megcserélve), mivel singlespeed bringán balos hajtással volt használva....
isten káromlás,és fertõ. 1 ilyen hajtómûvet tönkrevágni..... nem az a baj,hogy nagy az isten állatkertje,hanem,hogy alacsony a kerítése.
#24040
Írta 2010. szeptember 18. - 09:30
a legszebb campagnolo hajtómû: VeloBase.com - Component: Campagnolo C-Record (1987-1994)
Járt már nálam ilyen, lánctányért csináltam hozzá. Az volt a dúrva, hogy át volt perselyezve a pedálmenet mindkét oldalon (megcserélve), mivel singlespeed bringán balos hajtással volt használva....

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





