Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#23981
Írta 2010. szeptember 20. - 10:48
#23982
Írta 2010. szeptember 20. - 10:44
Oks, ránézésre a mostanit 120-asnak mondanám talán, imo ha 'megfelezném' se lenne baj. 6-7es is bõven elég lenne, és ahhoz is a nyerget ha nem is tövig, de elõre kellene csúsztatnom még. Rövid a karom...
felsõcsõ mekkora? ez egy slooping váz?
#23983
Írta 2010. szeptember 20. - 10:42
#23984
Írta 2010. szeptember 20. - 09:24
#23985
Írta 2010. szeptember 20. - 07:35
#23986
Írta 2010. szeptember 20. - 00:35
#23987
Írta 2010. szeptember 20. - 00:30
Így marad most a Sora. Az alsócsövesnél jobb megoldás, és árban ugyanott vagyok így.
De köszi a tippeket!
#23988
Írta 2010. szeptember 20. - 00:13
... Mint ahogy minden valaha létezõ Campagnolo fékváltókaron[...]A Xenon váltokaron is oldalra került a kioldókar.
http://www.campagnol...fr/XEN08-FR.pdf
#23989
Írta 2010. szeptember 20. - 00:06
Center-to-center Spacing | Sprocket Thickness | Spacer Thickness
Campagnolo 8-speed: 5.0 mm | 1.9 mm | 3.1 mm
Campagnolo 9-speed: 4.55 mm | 1.75 mm | 2.8 mm
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23990
Írta 2010. szeptember 20. - 00:05

Oks, ránézésre a mostanit 120-asnak mondanám talán, imo ha 'megfelezném' se lenne baj. 6-7es is bõven elég lenne, és ahhoz is a nyerget ha nem is tövig, de elõre kellene csúsztatnom még. Rövid a karom...
#23991
Írta 2010. szeptember 20. - 00:02
'facepalm' fáradt vagyok.. >.<
Tényleg....

ugyanakkor a nyerget told vissza normális pozicióba, és ahhoz vegyél stucnit, ne a a koppig elõretolt beállításhoz.
#23992
Írta 2010. szeptember 19. - 23:58
Ezzel azt akarom mondani, hogy lehet hagyni kellene azt a sorat a francba..
De alsó fogásnál (nekem legalább is), teljesen nagyujjra áll.A Xenon váltokaron is oldalra került a kioldókar.
#23993
Írta 2010. szeptember 19. - 23:55
Egy 9-es Xenon váltó sosem fog összejönni egy 8-as Sora sorral.Am meg ugyan annyira nem értek ehhez a részhez, de sztem be lehet állítani, hogy 9-es Xenon csak 1-8 között mozogjon.
A Xenon váltokaron is oldalra került a kioldókar.Amúgy a Soraval szemben én is a Xenon fele hajlanék, mert a Sora-nál nem lehet alsó fogásból lefele (kisebb lánckerekek fele, azaz gyorsabb hajtásra) váltani, ez számomra konstrukciós hiba.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23994
Írta 2010. szeptember 19. - 23:53
#23995
Írta 2010. szeptember 19. - 23:49
Am Én meg ahogy egyre többször tekerek, arra jöttem rá, hogy mint ha kicsit hosszú lenne a bringám. 51-es am, magasságba baromi jó, de túlságosan elõre kell hajolnom a kormányhoz, a nyerget majdnem tövig elõre toltam, kormányt ha felfelé hajlítom, kényelmetlenné válik, mit tudok kezdeni még?
rövidebb stucni.
#23996
Írta 2010. szeptember 19. - 23:49
A gyártók marketingesei szigorúan elõírják, hogy minden ugyanabból a családból legyen, különben emberhalál stb. lehetséges. Az újabb fajta hajtásokon egyes fogak szándékosan kisebbek, másfele állnak, a lánckerekek meg váltássegítõ kis bütykökkel vannak ellátva. Ezek tényleg segítenek, ám sokak tapasztalata szerint ez nem szentírás, régi hajtás is elmehet új váltóval, azaz ahhoz egyelõre ne nyúlj (persze hangolnod kell majd!).
Amúgy a Soraval szemben én is a Xenon fele hajlanék, mert a Sora-nál nem lehet alsó fogásból lefele (kisebb lánckerekek fele, azaz gyorsabb hajtásra) váltani, ez számomra konstrukciós hiba (pontosabban ,,tulajdonság", azaz szándékosan rontották el szerintem, fizessen a kliens, ha teljesen mûködõt akar). Emellett a Campagnolo váltókarok olcsóbbak (és jobbak, mert javíthatók) szoktak lenni, mint a Shimano félék.
Ööö ezzel részben értek egyet. A váltásnál a hátsó váltó, sor amit imo mindenképpen egy család, meg hozzá ugye a váltókarok. elsõ váltó nem feltétlen kell ugyanolyan mint a váltókar imo. De a hátsónál ahogy eddig észrevettem, azért a finomításoknál észrevehetõ volt, hogy minden más, vagy nem.
Am meg ugyan annyira nem értek ehhez a részhez, de sztem be lehet állítani, hogy 9-es Xenon csak 1-8 között mozogjon.
#23997
Írta 2010. szeptember 19. - 23:44
#23998
Írta 2010. szeptember 19. - 22:40
Hajtókart pedig nem akarok cserélni egyelõre, azt majd késõbb.
Tudom, hogy illene egy fajtát, de a mostani bringám is vegyes.. Sunrace sor, sram lánc, shimano hajtókar, és tökéletesen simán vált. Szóval nem hiszem, hogy gondja akadna.
#23999
Írta 2010. szeptember 19. - 22:30
A gyártók marketingesei szigorúan elõírják, hogy minden ugyanabból a családból legyen, különben emberhalál stb. lehetséges. Az újabb fajta hajtásokon egyes fogak szándékosan kisebbek, másfele állnak, a lánckerekek meg váltássegítõ kis bütykökkel vannak ellátva. Ezek tényleg segítenek, ám sokak tapasztalata szerint ez nem szentírás, régi hajtás is elmehet új váltóval, azaz ahhoz egyelõre ne nyúlj (persze hangolnod kell majd!).[...]Eddig alsócsövesen gondolkodtam, de ma megláttam egy sora fékváltókart, valószinûleg az lesz.
Viszont azt nem értem, hogy hajtókart miért cseréljek?[...]
Amúgy a Soraval szemben én is a Xenon fele hajlanék, mert a Sora-nál nem lehet alsó fogásból lefele (kisebb lánckerekek fele, azaz gyorsabb hajtásra) váltani, ez számomra konstrukciós hiba (pontosabban ,,tulajdonság", azaz szándékosan rontották el szerintem, fizessen a kliens, ha teljesen mûködõt akar). Emellett a Campagnolo váltókarok olcsóbbak (és jobbak, mert javíthatók) szoktak lenni, mint a Shimano félék.
#24000
Írta 2010. szeptember 19. - 22:19
(Persze ha tényleg Szegedrõl van szó, akkor nem kérdés.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





