Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#23941
Írta 2010. szeptember 23. - 08:38
Még sehol nem láttam. Ez miért jó? Nem tûnik kézreállónak.. Ennyi erõvel a vázon is lehetne.
#23942
Írta 2010. szeptember 23. - 08:30
Pff.. Eddig am nem is tudtam elképzelni mi a franc az a kormány végén, most vettem észre, hogy váltó..
Azért ez odab. :DDD
Ha azt hiszed, hogy ez valami házi barkács, akkor tévedsz.
#23943
Írta 2010. szeptember 23. - 08:18
#23944
Írta 2010. szeptember 23. - 08:14
#23945
Írta 2010. szeptember 22. - 19:03
Az oke, de azert egy ilyen esemenyre megis csak valami trapabirobb kereket kellene a Lightweight helyett. Amire ugye max tomeg limit is van, igaz 80-120kg kozott valtozik, tehat egy malhas bico is beleferhet, de hat megis.
#23946
Írta 2010. szeptember 22. - 08:58
#23947
Írta 2010. szeptember 22. - 01:48
Asszem ez az eset, amikor tenyleg nem artana egy egyedi meretre gyartott vaz.
http://i188.photobuc...ellcourt/01.jpg
Ezt egyszer már linkeltem, lehet, hogy ugyanazé.
#23948
Írta 2010. szeptember 22. - 01:04
Ez viszont jo arc lehet.
)
http://weightweenies...39461&mode=view
Ööööö... XD Ez hatalmas!
Mondjuk akármennyire bugyuta látvány, talán van racionális magyarázata... Pl. többnapos kirándulás vagy Európa körtúra vagy valami ilyesmi...
#23949
Írta 2010. szeptember 21. - 23:46

Ez viszont jo arc lehet.
http://weightweenies...39461&mode=view
#23950
Írta 2010. szeptember 21. - 13:59
77cm-es belsõ lábhosszom van. 51-es a Seat Tube. Térdem 39 cm-re van kb a belsõ hajlattól kezem vége pedig a térdem közepétõl 18cm-re ami azért elég rövidnek számít imo.
Am az ülés kényelmességét orvosoltam, 7mm-el lejjebb került a nyereg és így jobb lett alsó fogásban is, bár még 'normál testtartásban', szintén alsó fogásnál kicsit nyújtózkodok..
Ez a 7mm lejjebb engedés még azon is engedett, hogy az ülést kicsit más szögbe tudjam állítani és most eléggé kényelmessé vállt, a stucnin gondolkodok am erõsen, hogy kicseréljem-e. Mert csak szoba körülmények között és minimális tekeréssel próbáltam ki, de most megyek melóba majd úgy is vele és kipróbálom, hogy kell-e biztosan az a csere.
Ez a 7mm ülésmagasság állítás elég sok.
Másnál 1 mm állítás is hatalmas változást eredményez... nem hogy 7mm...
Lehet majd megfájdul a térded tõle. Nekem ha alacsony az ülés, akkor hosszú távon fáj a térdem (alacsony azt jelenti nálam, hogy a mostani beállításnál 2mm-rel alacsonyabban van a nyereg)
#23951
Írta 2010. szeptember 21. - 13:37
Szep, de a legtobb karbon vazon a hatso fek bovden elegge utban van ehhez a designhoz. De a regi rejtett bovdenes acelvazamnal is felutkozne, ahol kijon a csobol.
#23952
Írta 2010. szeptember 21. - 13:02
Pont most olvastam meretezessel kapcsolatban masol is eszmefuttatast.
Csohosszok magukban semmit sem mondanak szogek nelkul, 1cm differenciat siman okozhat a meredekebb ulescso szog. A villaszognek joval kisebb szerepe van a meretezesben, hisz a kormany pozicioja alig fugg tole, ha azonos a felsocso hossz (es az ulescso/ulescsoszog)
Egyebkent szet kell nezni jol, az, hogy egy gyartonak nincs olyan meretu vaza, ami passzol az emberhez, nem jelenti, hogy mas gyartonak sincs.
Pl. Ridley-ben az XS a legkisebb, de ez is tul magas fejcsovel keszul (130mm) a legtobb alacsony profinak, van aki palya stucnival hasznalja. De nekik muszaj Ridleyvel versenyezni. Vagyis eddig az volt.(Jovore mar Focuson mennek.)
Valaki jövõre is Ridley-vel megy.
#23953
Írta 2010. szeptember 21. - 12:53
Csohosszok magukban semmit sem mondanak szogek nelkul, 1cm differenciat siman okozhat a meredekebb ulescso szog. A villaszognek joval kisebb szerepe van a meretezesben, hisz a kormany pozicioja alig fugg tole, ha azonos a felsocso hossz (es az ulescso/ulescsoszog)
Egyebkent szet kell nezni jol, az, hogy egy gyartonak nincs olyan meretu vaza, ami passzol az emberhez, nem jelenti, hogy mas gyartonak sincs.
Pl. Ridley-ben az XS a legkisebb, de ez is tul magas fejcsovel keszul (130mm) a legtobb alacsony profinak, van aki palya stucnival hasznalja. De nekik muszaj Ridleyvel versenyezni. Vagyis eddig az volt.
#23954
Írta 2010. szeptember 21. - 12:47
#23955
Írta 2010. szeptember 21. - 12:26
Am az ülés kényelmességét orvosoltam, 7mm-el lejjebb került a nyereg és így jobb lett alsó fogásban is, bár még 'normál testtartásban', szintén alsó fogásnál kicsit nyújtózkodok..
Ez a 7mm lejjebb engedés még azon is engedett, hogy az ülést kicsit más szögbe tudjam állítani és most eléggé kényelmessé vállt, a stucnin gondolkodok am erõsen, hogy kicseréljem-e. Mert csak szoba körülmények között és minimális tekeréssel próbáltam ki, de most megyek melóba majd úgy is vele és kipróbálom, hogy kell-e biztosan az a csere.
#23956
Írta 2010. szeptember 21. - 11:46
#23957
Írta 2010. szeptember 21. - 10:37
nézd meg az enyémet:www.velo.hu 169cm vagyok,120as a stucni,a felsõcsõ pedig 53,2cm. kb így kéne kinéznie a tiednek is. kb 49cm ülõcsõ középtõl-középig,51es felsõcsõ,100as stucnival.
ez egy jó példa arra, hogy aki nem versenyzõ, annak talán nem érdemes a méreténél kisebb vázat használnia, mert az ideálisnál cm-ekkel lejjebb kerül a kormány, vagy több cm hézagolót kell a stucni alá pakolni. nekem: 178 cm, 82 cm belsõ lábhossz, 56 x56,8 cm váz.
#23958
Írta 2010. szeptember 21. - 10:16
#23959
Írta 2010. szeptember 21. - 09:45
#23960
Írta 2010. szeptember 21. - 09:07
Nekem 48 as sloopingos van, 51,5 vízszintbe és így éreztem egy picit hosszúnak és az elõzõekben leírt változásokat eszközöltem. Jól rátapintottál a lényegre egy vázcsere nem olcsó mulatság fõleg ilyen kis méretben nem egyszerû megtalálni a megfelelõt. Ígyhát marad ami van.
Ugy érzem azon variálásokkal melyeket eszközöltem nem rontottam el az összképet, vagy te így gondolod?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





