Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#23601
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
>Hemoglobin/hematokrit felsõ határérték felett
?? Mennyi?

Tok jol hangzik ez a teszt, en is elmegyek szerintem telen.

#23602
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás
köszi!
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#23603
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

nem rég valaki említette hogy megy teljesítmény mérésre(talán kiskubai)
mi lett az eredmény?
vagy volt már beszámoló, csak én maradtam le róla..:)


Az üzenõfalon lett kidumálva a dolog, EBBEN a hozzászólásban írtam le részletesen a dolgokat Bloke-nak.

#23604
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás
nem rég valaki említette hogy megy teljesítmény mérésre(talán kiskubai)
mi lett az eredmény?
vagy volt már beszámoló, csak én maradtam le róla..:)
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#23605
szike81

szike81

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 712 hozzászólás
Ave: A rendes az túlzás, de azért határozottan lámpa. Egyszer volt már balesetem amikoris nagy tempóval mentem és elém fordult egy kocsi. Azóta nem merek kimenni gyertyafénnyel.

#23606
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás
legalábbis itthon

@szike81: Te voltal az egyetlen, a rendes lampaval? Az orszagutis vilag kicsi, az egyszer biztos.



#23607
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
@szike81: Te voltal az egyetlen, a rendes lampaval? Az orszagutis vilag kicsi, az egyszer biztos.

#23608
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Valaki tudna linkelni valami olyan oldalt, ahol rendesen érthetõen van összehasonlítva a Raynolds, Colombus, meg nem tudom még milyen váz típusok vannak. Érdekelnének különbségek, meg úgy minden így a vázakkal kapcsolatban.


Két oldallal ezelõtt linkeltem a colombus-os oldalt.
A peugeot honlapon is van egy táblázat. Peugeot PX10 information


A sebesség mindent megold.

 


#23609
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
Valaki tudna linkelni valami olyan oldalt, ahol rendesen érthetõen van összehasonlítva a Raynolds, Colombus, meg nem tudom még milyen váz típusok vannak. Érdekelnének különbségek, meg úgy minden így a vázakkal kapcsolatban.

#23610
szike81

szike81

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 712 hozzászólás
Shimano - Campagnolo, és egyéb okosságok.

Jtek Engineering bicycle products

#23611
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
Nekem nem kell kioldani és úgy is kijön. >.<

Pedig rendesen meg van húzva.

#23612
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Köszönöm.


A sebesség mindent megold.

 


#23613
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

Megint egy kérdés. :)
Azoknál a féktesteknél amiken nincs kioldó kar, hogyan lehet kivenni a kereket? Ezekre a fékekre lehet rakni ilyen kart utólag?


Általában úgy van hogy a Campánál (és régi shimano-nál) a fékkarnál lehet 'oldani' a bowdenen:
Feltöltött kép
Az a pici ezüstszínû keresztben lévõ átmenõ rúd az R betû fölött. A másik oldalon hátrébb van a fékkartest, amiben megakad. Tehát ha áttolod a másik oldalra, akkor beljebb megy a fékkar.

Régi shimanonál:
Feltöltött kép
A föntebb lévõ karon látszódik a háromszög alakú "gomb" a kar és a test találkozásánál, ami hasonló mechanizmus alapján mûködik (csak kicsit elegánsabban, rugós megoldással).

Az újabb shimano rendszereknél pedig már a féken található a lazító. Ha egyiken sincs állítási lehetõség, akkor marad a rángatás, vagy gumileeresztés. Verseny közben problémás. Egyébként kis ügyességgel sok gondolkodással és szenvedéssel szerintem eszkábálható bármelyik fék bowdenrögzítõjéhez olyan excentrikus forgós csavar, amivel ki lehet oldani.

#23614
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás

ez az orium a téli bringámon van. a nyárin meg vittoria rubino pro tech,de az nem többfélébõl van. ugyanazon az útvonalon,ugyanazzal a rájderrel,a tempó is azonos,mégis megcsúszik. szóval marad a gumi. igaz ugyan,hogy a vittória árban a többszöröse a m. orium drotperemes változatának. régebben más gumi volt a nyárin is. a tapasztalatom annyi,hogy ált. akkor volt xar kanyarodni,mikor "több színü" volt a külsõm. lehet,hogy csak 1 kövület vagyok,és azért ragaszkodok az "1 színü" gumikhoz. ja. én is azt szoktam mondani,hogy meg kell tanulni kerékpározni. gondolom a felsõkategóriás gumiknál már nem csak szemfényvesztés a többféle keverék. ezeket sajna még nem volt alkalmam kiprópálni.


A Michelin Pro3 az nagyon ott van, szerintem.

#23615
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás

Megint egy kérdés. :)
Azoknál a féktesteknél amiken nincs kioldó kar, hogyan lehet kivenni a kereket? Ezekre a fékekre lehet rakni ilyen kart utólag?


25-ös gumi még kijön belõle kis erõszakkal, ha nincs nagyon minimálisra hagyva a fékpofa távolság, szerintem nem.

#23616
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Megint egy kérdés. :)
Azoknál a féktesteknél amiken nincs kioldó kar, hogyan lehet kivenni a kereket? Ezekre a fékekre lehet rakni ilyen kart utólag?


A sebesség mindent megold.

 


#23617
szike81

szike81

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 712 hozzászólás
Ave: Csak nem János - hegy? Akkor üdv, kicsi a világ.

De ha már világítás, szerintem akkora tempóval már tök mindegy, hogy van-e, vagy sem. Én még így is telibe kaptam egy nagy hosszanti repedést. Szóval felelõtlenség, de azért olyan helyzetekben az ember nem biztos hogy azt mérlegeli... sztem.

#23618
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.389 hozzászólás

Ha már itt tartunk a Vittora teljesen más és sûrûbb mintázatot is használ az gumi oldalán, mint a futófelület közepén. Elsõ ránézésre ua az anyag a futófelületen is és a kanyarodó felületen egyaránt. Én most a Open Corsa EVO CX-rõl beszélek.


az enyémnek is inkább a mintája más középen,és a 2 szélén. nem az anyaga.

#23619
daniel.jozsef

daniel.jozsef

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 348 hozzászólás
Hehe... hátsó kerék faroltatásról az jut eszembe, mikor közel tíz év kihagyás után visszaültem bicóra (falu után Bp-en), talán a második héten egy kanyarban szembejött velem egy kocsi... Hát mit ne mondjak, kb. fél másodperc alatt megtanultam hogy kell 90 fokban befarolva vészfékezni. :D

#23620
gandros

gandros

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 305 hozzászólás

ez az orium a téli bringámon van. a nyárin meg vittoria rubino pro tech,de az nem többfélébõl van. ugyanazon az útvonalon,ugyanazzal a rájderrel,a tempó is azonos,mégis megcsúszik. szóval marad a gumi. igaz ugyan,hogy a vittória árban a többszöröse a m. orium drotperemes változatának. régebben más gumi volt a nyárin is. a tapasztalatom annyi,hogy ált. akkor volt xar kanyarodni,mikor "több színü" volt a külsõm. lehet,hogy csak 1 kövület vagyok,és azért ragaszkodok az "1 színü" gumikhoz. ja. én is azt szoktam mondani,hogy meg kell tanulni kerékpározni. gondolom a felsõkategóriás gumiknál már nem csak szemfényvesztés a többféle keverék. ezeket sajna még nem volt alkalmam kiprópálni.


Ha már itt tartunk a Vittora teljesen más és sûrûbb mintázatot is használ az gumi oldalán, mint a futófelület közepén. Elsõ ránézésre ua az anyag a futófelületen is és a kanyarodó felületen egyaránt. Én most a Open Corsa EVO CX-rõl beszélek.