Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#23621
Írta 2010. október 11. - 17:03
De ha már világítás, szerintem akkora tempóval már tök mindegy, hogy van-e, vagy sem. Én még így is telibe kaptam egy nagy hosszanti repedést. Szóval felelõtlenség, de azért olyan helyzetekben az ember nem biztos hogy azt mérlegeli... sztem.
#23622
Írta 2010. október 11. - 16:55
Ha már itt tartunk a Vittora teljesen más és sûrûbb mintázatot is használ az gumi oldalán, mint a futófelület közepén. Elsõ ránézésre ua az anyag a futófelületen is és a kanyarodó felületen egyaránt. Én most a Open Corsa EVO CX-rõl beszélek.
az enyémnek is inkább a mintája más középen,és a 2 szélén. nem az anyaga.
#23623
Írta 2010. október 11. - 16:31
#23624
Írta 2010. október 11. - 16:28
ez az orium a téli bringámon van. a nyárin meg vittoria rubino pro tech,de az nem többfélébõl van. ugyanazon az útvonalon,ugyanazzal a rájderrel,a tempó is azonos,mégis megcsúszik. szóval marad a gumi. igaz ugyan,hogy a vittória árban a többszöröse a m. orium drotperemes változatának. régebben más gumi volt a nyárin is. a tapasztalatom annyi,hogy ált. akkor volt xar kanyarodni,mikor "több színü" volt a külsõm. lehet,hogy csak 1 kövület vagyok,és azért ragaszkodok az "1 színü" gumikhoz. ja. én is azt szoktam mondani,hogy meg kell tanulni kerékpározni. gondolom a felsõkategóriás gumiknál már nem csak szemfényvesztés a többféle keverék. ezeket sajna még nem volt alkalmam kiprópálni.
Ha már itt tartunk a Vittora teljesen más és sûrûbb mintázatot is használ az gumi oldalán, mint a futófelület közepén. Elsõ ránézésre ua az anyag a futófelületen is és a kanyarodó felületen egyaránt. Én most a Open Corsa EVO CX-rõl beszélek.
#23625
Írta 2010. október 11. - 16:27
Kisfiam korozott tegnap a jatszoteren a 3 kereku "kismotorjaval" es ugy vette a kanyarokat, hogy en feltem, hogy mindjart felborul, de nem.
Elgondolkodtam ezen, es eszembe jutott a Tarjan Kupa, ahol egy fekezes kozben megcsuszott a hatso kerekem, kiment egy kicsit a bico fara, elegge megijesztett. Aztan eszembe jutott, hogy gyerekkoromban csak kontrafekem volt, es bizony az volt a cel, hogy minel inkabb megcsusszon, de sose feltem.
Ha mar megijedes, az se volt normalis, amit egyik nap eloadtunk. Edzes kozben hozzacsapodtam az amator Aegon csapathoz, es hat vilagitassal nem nagyon voltunk ellatva csak villogokkal, de ok toltak lefele a toksotetben, en meg fostam veluk menni is, de lamaradni megjobban...
Arra jutottam, hogy tenyleg oregszem.
#23626
Írta 2010. október 11. - 16:17
Igy elfogadom, mivel en meg az olcsobbakat nem ismerem, szoval lehet, hogy ott tenyleg "vetites" a kettos keverek.
#23627
Írta 2010. október 11. - 16:00
@donciccio: Nem tudom, nekem is csuszott mar meg a bringa hatulja, de en ezt a "kerekparozasi-nemtudas"-nak tudom be. (Az biztos, hogy tul sokat hasznalom a hatso feket.)
ez az orium a téli bringámon van. a nyárin meg vittoria rubino pro tech,de az nem többfélébõl van. ugyanazon az útvonalon,ugyanazzal a rájderrel,a tempó is azonos,mégis megcsúszik. szóval marad a gumi. igaz ugyan,hogy a vittória árban a többszöröse a m. orium drotperemes változatának. régebben más gumi volt a nyárin is. a tapasztalatom annyi,hogy ált. akkor volt xar kanyarodni,mikor "több színü" volt a külsõm. lehet,hogy csak 1 kövület vagyok,és azért ragaszkodok az "1 színü" gumikhoz. ja. én is azt szoktam mondani,hogy meg kell tanulni kerékpározni. gondolom a felsõkategóriás gumiknál már nem csak szemfényvesztés a többféle keverék. ezeket sajna még nem volt alkalmam kiprópálni.
#23628
Írta 2010. október 11. - 15:29
#23629
Írta 2010. október 11. - 15:21
Nem figyelsz.
Ezek mind aero vazak:
Cervelo S2/S3,
Felt AR1,
Scott F01 (iden Touron mar ment, meg nem kaphato),
Canyon AEROAD CF (Gilbert a VB-n pl.)
Ezek kifejezetten leheto legkisebb legellenallasra vannak kifejlesztve, de kozben a mezonyversenyben fontos parameterek (kenyelem, jo iranyithatosag, stb.) sem szenvednek nagy kart.
Ez az irany, ketsegtelenul 10 ev mulva csak aero vazak lesznek a profi mezonyben, allitolag meg hegyen felfele is szamit valamit. Es kozben nem is tul nehezek, a Scott pl. kifejezetten konnyu, 1277g. Nem a vaz ennyi, hanem a vaz, villa es a nyeregcso egyutt!
A vazakon tul a kerekek teren megy meg az aero vonal nagyon. Pl. Cancellara ment Zipp 1080-as hatsoval is San Remo-n talan iden, vagy tavaly. Es ennel brutalabb kerekkel nem lehet mezonyben biztonsagban menni, az biztos.
De a ruhazat is nagyon aero lett. Tobben mennek hosszu mezonyversenyeket skinsuit-ban, (pl. Henderson eloszeretettel San Remot is, pedig zseb sincs rajta) De tobb csapat normal meze is mar nagyon passzentos. Foleg a Cervelo, Saxo ruhazata tunt fel ilyen szempontbol. Nem lobognak.
#23630
Írta 2010. október 11. - 14:28
>2 féle anyagból van,és ezeket nem igazán szeressem. a kanyarodó felület nem igazán tapad.
Pedig a 2fele anyag lenyege pont ez, a kanyarado jobban tapad, de nagyobb a gordulesi ellenallasa, tartossaga is biztos mas, mint a futofelulete.
Az vicc lenne, ha a kanyarodo felulet lenne kevesbe tapado.
ezzel tisztában vagyok,csak sajna ez nem mindig van így. tapasztalat. az orium külsõimmel,már többször meg akart elõzni a bringa hátulja kanyarokban. más több komponensü külsõkkel is volt már ilyen. azért nem hiszek benne.
#23631
Írta 2010. október 11. - 13:21
#23632
Írta 2010. október 11. - 13:17
Kínzás vele a gyorsulás, lassulás... (feltámaszt fékez.. kiáll lehajol...)
Sprint teljesen lehetetlen...
Nem valami fordulékonyak..
#23633
Írta 2010. október 11. - 12:37
Amúgy meg a rövidebb váz csak az irdatlan aero kormánnyal együtt "aero", azt meg úgy tudom az UCI nem engedi.
#23634
Írta 2010. október 11. - 12:27
#23635
Írta 2010. október 11. - 11:50
Pedig a 2fele anyag lenyege pont ez, a kanyarado jobban tapad, de nagyobb a gordulesi ellenallasa, tartossaga is biztos mas, mint a futofelulete.
Az vicc lenne, ha a kanyarodo felulet lenne kevesbe tapado.
#23636
Írta 2010. október 11. - 11:40
Az Equinox tényleg 33 tpi. "Premium quality", tartós, ellenálló van még ráírva, s 250 g (622-23). Korábban is szólhattatok volna, már megvettem...
ja Equinox volt. még ráirták,hogy téli használatra,és hosszú élettartam. na ez a 2 kizárja 1mást. télire puhább keveréket szoktak használni,viszont igy gyorsabban kopik. 1ébként sem értem,hogy mi a szösz ez a téli felhasználás. nekem volt már a fusionból is,de annál is hamarabb volt szálszakadás,mint kopás. ezt a gumimárkát nem igazán szeretem. michelin orium van fönt most a télimen,de azért ez sem a legtutibb. 2 féle anyagból van,és ezeket nem igazán szeressem. a kanyarodó felület nem igazán tapad. jobban szeretem,ha 1 féle gumiösszetétel van a külsõben. nekem eddig a vittoria márka jött be leginkább.
#23637
Írta 2010. október 11. - 11:11
Az Equinox tényleg 33 tpi. "Premium quality", tartós, ellenálló van még ráírva, s 250 g (622-23). Korábban is szólhattatok volna, már megvettem...Nem emlékszel a típusára?
Ez szerintem Equinox lehetett. [...]
Amit vettem helyette az szintéh Hutchinson, de az Fusion. A két gumi ég és föld!
A márkát nem írnám le de az Equinoxról lebeszélnék mindenkit.
#23638
Írta 2010. október 11. - 10:31
Ez szerintem Equinox lehetett.
Nekem volt ilyenem, nem rég kellett ledobnom kb 3500km után. A hátsóm szálszakadásos lett és olyan S kanyar került a gumiba, hogy már-már a fékbe ért bele. Arról nem is beszélve, hogy 1000km után a felni pereménél jöttek ki a szövetszálak, néha ezeket az 5-10 centis szálakat le kellett tépni, monduk ez egyéb gondot nem okozott.
Amit vettem helyette az szintéh Hutchinson, de az Fusion. A két gumi ég és föld!
A márkát nem írnám le de az Equinoxról lebeszélnék mindenkit.
#23639
Írta 2010. október 10. - 23:21
#23640
Írta 2010. október 10. - 19:45

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





