Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#23341
Írta 2010. október 26. - 12:21
#23342
Írta 2010. október 26. - 12:19
Ezzel azért óvatosan bánnék! Elméletileg van, persze. Csak a magyar importõr (Megabike) vagy maga a gyár egy vicc amit mûvel vevõszolgálat terén! Én FEBRUÁR óta várok egy Ksyrium Elite felnire, azóta 2-3 alkalommal jött szállítmány. Az elsõbe kint elfelejtették beletenni, a másodikban benne volt de véletlenül eladták másnak, ez júniusban volt azóta várom. Aksyum cuccokkal lehet, hogy jobban el vannak látva. Küllõ biztos, hogy van, de felni azért kérdéses.
Miért nem rendeled meg egy megbízható webshop-ban?
Én biztos nem hagynám hogy palira vegyenek...
#23343
Írta 2010. október 26. - 11:31
Komolyra fordtiva: Mennyit mesz, fitness/hobby vagy komoly edzes/verseny, mennyi penzt szansz ra.
#23344
Írta 2010. október 26. - 11:25
Köszi a segítséget! Akkor sztem marad az Aksium! Csak amit írt donciccio attól félek egy kicsit. Pl.: kátyut fogok vele és kiszakad a küllõ, vagy ne adj Isten eldeformálódik a felni stb... Van e hozzá pótalkatrész küllõ, felni?
#23345
Írta 2010. október 26. - 11:02
Egy éve kezdtem az outizást.Tapasztalatlan kezdõként olcsó új bringát vettem,egy Merida Road race 880-16-ot.Év közben olyan "ügyesen"bicóztam,hogy jövõre megérdemelnék egy jobb bringát.Két lehetõséget látok.
1.Eladom és veszek egy használt jobb felszereltségû kerékpárt.
2.Megtartom a vázat,és használt ill.akcíós alkatrészekbõl feljavítom.
Melyik megoldásban láttok több buktatót?
(Ha jól olvastam Kiskubai ilyen vázra tett komolyabb szettet.)Elõre is köszönöm a válaszokat.
#23346
Írta 2010. október 26. - 00:08
A fokozatosság kedvéért finoman rákérdezhetsz.B@szogassam egy kicsit, hogy mikor csinálja meg már neked?
Minden nap beszélek vele. Szerintem teljesen megfeledkezett róla.
Ez a limit azóta sem változott. Mondjuk a DeeMax esetében 115 kg-nál húzták meg, de az nagyon más kategória.Azaz (2004-ben) a fölvértezett országúti biciklista 100 kg tömegig (bicikli nem számít bele!) bármilyen kereket vehetett (föltéve, hogy MAVIC :-) ) azon fölül az abroncsaikat javasolták (azaz fûzést).
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23347
Írta 2010. október 25. - 23:04
Azaz (2004-ben) a fölvértezett országúti biciklista 100 kg tömegig (bicikli nem számít bele!) bármilyen kereket vehetett (föltéve, hogy MAVIC :-) ) azon fölül az abroncsaikat javasolták (azaz fûzést). Amúgy 36 küllõs Open Pro is van (ilyet fûztem is magamnak, bár nem vagyok 80 kg sem, de örök kerék kellett, Record aggyal (32-eseket szoktam, talán ideje lenne 28-ra térni)). Újabb infot most nem érek rá tovább keresni, az idézet egy velovert nevû francia listáról van, oda meg ua. kereskedõknek szóló címrõl, amit már többször is reklámoztam.(Mavic 2004)
....
• Mavic recommande que le poids cumulé du cycliste et de son équipement (hors vélo) ne dépasse pas les masses suivantes :
- Roues Route et Asphalte : 100 kg ; au-delà, voir l’offre de jante Mavic;
...
Ha jól emlékszem, a MAVIC kerékhez adott papírban is van súlyra vonatkozó tanács, de ilyet rég láttam; aki mostanában vett MAVIC kereket, ellenõrizhetné.
#23348
Írta 2010. október 25. - 22:45
Van egy bringás Székesfehérváron, aki már két hónapja halogatja a stucni átalakítását... Ettõl eltekintve bõ egy hónapja egyben van a gép. De mivel stucni nincs, így nincs fent a fékváltókar, bowdenezés, bandázs, az egész használhatatlan. Kezd elfogyni a türelmem...
B@szogassam egy kicsit, hogy mikor csinálja meg már neked?
A sebesség mindent megold.
#23349
Írta 2010. október 25. - 22:00
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23350
Írta 2010. október 25. - 21:46
Van egy bringás Székesfehérváron, aki már két hónapja halogatja a stucni átalakítását... Ettõl eltekintve bõ egy hónapja egyben van a gép. De mivel stucni nincs, így nincs fent a fékváltókar, bowdenezés, bandázs, az egész használhatatlan. Kezd elfogyni a türelmem...
Mit alakít át rajta?
#23351
Írta 2010. október 25. - 21:32
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23352
Írta 2010. október 25. - 21:13
#23353
Írta 2010. október 25. - 20:50
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23354
Írta 2010. október 25. - 20:38
Hanyagolnám az Open Pro-t. Ha olyan szuper lenne minden felhasználásra, 40-100 kilóig, akkor csak azt gyártaná a Mavic. De ez nincs így. Egy nehezebb, valamivel magasabb profilú felni elõnyösebb lenne. Arról nem is beszélve, hogy az ára minimum 15000/db, ami a felhasználás tekintetében az ablakon kidobott pénz.
nem maxtal az anyaga,nem hegesztett. soroljam még? a mavic-nak is kell olcsóbb felni,ezért gyártja. az open pro kifejezetten sport,verseny célokra készült. ezért többet is bír mint az open sport,ami inkább túrázósabb,v hobbi versenyzõs bringákra kerül. szerintem megéri ráfordítani a plusz pénzt.
#23355
Írta 2010. október 25. - 19:48
#23356
Írta 2010. október 25. - 19:31
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23357
Írta 2010. október 25. - 19:31
#23358
Írta 2010. október 25. - 19:08
De akkor nemár pont a legkönnyebb peremes mavic felnivel...Inkább cxp33. Bár én az aksiumot venném.
pedig az open pro a legerõsebb az összes közt. már csak a szegecselés miatt is.
#23360
Írta 2010. október 25. - 19:03
szerintem 450g körül lehet a felnije.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






