Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#23321
Írta 2010. október 26. - 20:21
#23322
Írta 2010. október 26. - 20:12
#23323
Írta 2010. október 26. - 19:23
acél sokkal rugalmasabb (egyébhez nem tudok hozzászólni)
#23324
Írta 2010. október 26. - 19:08
Alu-acél-karbon-más? ^^
Én mondjuk azt gondolnám alu..
#23325
Írta 2010. október 26. - 19:04
#23326
Írta 2010. október 26. - 18:37
Szóbakerült a road race 880,szeretném megkérdezni a gazdájukat,vagy bárkit aki használt ilyet,hogy az alu villa mennyire válik elõnyévé-hátrányává?Szemezgetek a géppel,viszont ismerõsöm szerint a nem jó minõségû utakon ami felénk is van szanaszét fog rázni.
Viszont a road race 901 meg drága,találtam még más alternatívákat is,de ha az alu villa nem annyira zavaró tényezõ akkor nem nézegetem tovább...
köszöntem szépen,üdv
Péter
#23327
Írta 2010. október 26. - 17:34
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23328
Írta 2010. október 26. - 16:25
Ma találkoztam egy bb-un71 monoblokkal és ezen a bal oldalon van a fix "csésze". Normális ez? Mert még életemben nem láttam ilyet. Erõs a gyanúm hogy inkább csak hozzáragadt a bal oldal.
A sebesség mindent megold.
#23329
Írta 2010. október 26. - 15:12
am válaszolnék, csak utána kell hogy kérdezzek. 10es az tuti van, bõven 20k alatt. 9es nemtudom még hogy van-e.
Hmmm, árban az jó lenne, de am váltórendszert nem akarom lecserélni, arra nem lesz keretem. Csak sor, szóval az mindenképpen 9-es kell.
#23330
Írta 2010. október 26. - 15:10
Method for carrying out a multiple gear-shifting in an electronically servo-assisted bicycle gearshift and related gearshift
Ez alapjan ezzel lehet majd tobbet valtani egyszerre.
#23331
Írta 2010. október 26. - 14:35
kiskubai am rád írtam record ügyben
am válaszolnék, csak utána kell hogy kérdezzek. 10es az tuti van, bõven 20k alatt. 9es nemtudom még hogy van-e.
#23332
Írta 2010. október 26. - 14:07
#23333
Írta 2010. október 26. - 13:44
Tudod te is hogy ennél sokkal-sokkal mélyebben bele lehetne menni a témába, de az egyszeri rider annyit érzékel belõle hogy könnyen gyorsul a bringa, könnyû az egész, és gyorsabban megy vele.>érezhetõen könnyebben gyorsul, és tartani is könnyebb a sebességet.
Erdekes, mert ugye Sosenka is konehez (direkt nehezitett) kerekekkel dontott egyoras csucsot.
Egyebkent is az aero kerek gyorsabb, mint a konnyu, es az aero mindig nehezebb, mint a konnyu.
A gyorsithatosag viszont igaz, minel konnyebb, annal jobban reagal a bico egy "rugasra".
#23334
Írta 2010. október 26. - 13:41
Erdekes, mert ugye Sosenka is konehez (direkt nehezitett) kerekekkel dontott egyoras csucsot.
Egyebkent is az aero kerek gyorsabb, mint a konnyu, es az aero mindig nehezebb, mint a konnyu.
A gyorsithatosag viszont igaz, minel konnyebb, annal jobban reagal a bico egy "rugasra".
#23335
Írta 2010. október 26. - 12:58
Kiskubai: szerintem a könnyebb felni nem csak azt a képzetet kelti hogy valójában gyorsabban mész, hanem tényleg érezhetõ hogy könnyebb tekerni. A montimon volt egy közel 500 gr-os felni, és miután kicseréltem egy 400 gr-os Dt xr 4.2d-re érezhetõen könnyebben gyorsul, és tartani is könnyebb a sebességet.
Félreérthetõen fogalmaztam, valóban. Arra akartam kilyukadni, hogy egy másfél kilóval könnyebb bringa csak a placebó miatt lesz gyorsabb, ha ugyanolyan nehéz kerekek vannak benne. Azért írtam neki azokat a lehetõségeket amiket írtam, mert a 6700as ultegra szett veri váltásteljesítményben az én 7800as DuraAce-emet (kinézetben is), megvan vele a minõség érzete, és a precizitás. És könnyû is. A könnyû kerékszett pedig mint ahogyan azt te is írtad, valóban elõsegíti a gyorsabb haladást, érezhetõen.
Baranyas: A Campagnolo chorus-os hirdetésben találod a 6700as ultegra szettet.
#23336
Írta 2010. október 26. - 12:54
#23337
Írta 2010. október 26. - 12:42
#23338
Írta 2010. október 26. - 12:36
#23339
Írta 2010. október 26. - 12:22
Miért nem rendeled meg egy megbízható webshop-ban?
Én biztos nem hagynám hogy palira vegyenek...
Gyári kerekek alkatrészeit nem, vagy csak nagyon ritká szokták webshopokban árulni, általában ez a beszerzés menete...forgalmazó rendel a gyártótól és jön a legközelebbi szállítmánnyal.
Baranyas: Nálam azért néz ki így a gép, mert darabonként vettem, mikor-mire volt pénzem. És legelõször a vázat vettem meg, aztán szereztem egy jó melót és így telt a drágább cuccokra. Egyébként teljes megelégedéssel használom. Ha a gyorsabb haladás "élményét" (képzeletét) akarod kelteni, akkor könnyû kerekeket tegyél bele. Mindenesetre hacsak nem félmillió körül szánsz a projectre, akkor én a mostani vázra építkeznék. 2010-es Ultegra szett 140ezer a bikemag apróban, meg hozzá könnyû kerék 50ezer.
#23340
Írta 2010. október 26. - 12:21

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





