Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#23321
Írta 2010. október 26. - 19:04

#23322
Írta 2010. október 26. - 18:37

Szóbakerült a road race 880,szeretném megkérdezni a gazdájukat,vagy bárkit aki használt ilyet,hogy az alu villa mennyire válik elõnyévé-hátrányává?Szemezgetek a géppel,viszont ismerõsöm szerint a nem jó minõségû utakon ami felénk is van szanaszét fog rázni.
Viszont a road race 901 meg drága,találtam még más alternatívákat is,de ha az alu villa nem annyira zavaró tényezõ akkor nem nézegetem tovább...
köszöntem szépen,üdv
Péter
#23323
Írta 2010. október 26. - 17:34

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23324
Írta 2010. október 26. - 16:25

Ma találkoztam egy bb-un71 monoblokkal és ezen a bal oldalon van a fix "csésze". Normális ez? Mert még életemben nem láttam ilyet. Erõs a gyanúm hogy inkább csak hozzáragadt a bal oldal.
A sebesség mindent megold.
#23325
Írta 2010. október 26. - 15:12

am válaszolnék, csak utána kell hogy kérdezzek. 10es az tuti van, bõven 20k alatt. 9es nemtudom még hogy van-e.
Hmmm, árban az jó lenne, de am váltórendszert nem akarom lecserélni, arra nem lesz keretem. Csak sor, szóval az mindenképpen 9-es kell.
#23326
Írta 2010. október 26. - 15:10

Method for carrying out a multiple gear-shifting in an electronically servo-assisted bicycle gearshift and related gearshift
Ez alapjan ezzel lehet majd tobbet valtani egyszerre.
#23327
Írta 2010. október 26. - 14:35

kiskubai am rád írtam record ügyben
am válaszolnék, csak utána kell hogy kérdezzek. 10es az tuti van, bõven 20k alatt. 9es nemtudom még hogy van-e.
#23328
Írta 2010. október 26. - 14:07

#23329
Írta 2010. október 26. - 13:44

Tudod te is hogy ennél sokkal-sokkal mélyebben bele lehetne menni a témába, de az egyszeri rider annyit érzékel belõle hogy könnyen gyorsul a bringa, könnyû az egész, és gyorsabban megy vele.>érezhetõen könnyebben gyorsul, és tartani is könnyebb a sebességet.
Erdekes, mert ugye Sosenka is konehez (direkt nehezitett) kerekekkel dontott egyoras csucsot.
Egyebkent is az aero kerek gyorsabb, mint a konnyu, es az aero mindig nehezebb, mint a konnyu.
A gyorsithatosag viszont igaz, minel konnyebb, annal jobban reagal a bico egy "rugasra".

#23330
Írta 2010. október 26. - 13:41

Erdekes, mert ugye Sosenka is konehez (direkt nehezitett) kerekekkel dontott egyoras csucsot.
Egyebkent is az aero kerek gyorsabb, mint a konnyu, es az aero mindig nehezebb, mint a konnyu.
A gyorsithatosag viszont igaz, minel konnyebb, annal jobban reagal a bico egy "rugasra".
#23331
Írta 2010. október 26. - 12:58

Kiskubai: szerintem a könnyebb felni nem csak azt a képzetet kelti hogy valójában gyorsabban mész, hanem tényleg érezhetõ hogy könnyebb tekerni. A montimon volt egy közel 500 gr-os felni, és miután kicseréltem egy 400 gr-os Dt xr 4.2d-re érezhetõen könnyebben gyorsul, és tartani is könnyebb a sebességet.
Félreérthetõen fogalmaztam, valóban. Arra akartam kilyukadni, hogy egy másfél kilóval könnyebb bringa csak a placebó miatt lesz gyorsabb, ha ugyanolyan nehéz kerekek vannak benne. Azért írtam neki azokat a lehetõségeket amiket írtam, mert a 6700as ultegra szett veri váltásteljesítményben az én 7800as DuraAce-emet (kinézetben is), megvan vele a minõség érzete, és a precizitás. És könnyû is. A könnyû kerékszett pedig mint ahogyan azt te is írtad, valóban elõsegíti a gyorsabb haladást, érezhetõen.
Baranyas: A Campagnolo chorus-os hirdetésben találod a 6700as ultegra szettet.
#23332
Írta 2010. október 26. - 12:54

#23333
Írta 2010. október 26. - 12:42

#23334
Írta 2010. október 26. - 12:36

#23335
Írta 2010. október 26. - 12:22

Miért nem rendeled meg egy megbízható webshop-ban?
Én biztos nem hagynám hogy palira vegyenek...
Gyári kerekek alkatrészeit nem, vagy csak nagyon ritká szokták webshopokban árulni, általában ez a beszerzés menete...forgalmazó rendel a gyártótól és jön a legközelebbi szállítmánnyal.
Baranyas: Nálam azért néz ki így a gép, mert darabonként vettem, mikor-mire volt pénzem. És legelõször a vázat vettem meg, aztán szereztem egy jó melót és így telt a drágább cuccokra. Egyébként teljes megelégedéssel használom. Ha a gyorsabb haladás "élményét" (képzeletét) akarod kelteni, akkor könnyû kerekeket tegyél bele. Mindenesetre hacsak nem félmillió körül szánsz a projectre, akkor én a mostani vázra építkeznék. 2010-es Ultegra szett 140ezer a bikemag apróban, meg hozzá könnyû kerék 50ezer.
#23336
Írta 2010. október 26. - 12:21

#23337
Írta 2010. október 26. - 12:19

Ezzel azért óvatosan bánnék! Elméletileg van, persze. Csak a magyar importõr (Megabike) vagy maga a gyár egy vicc amit mûvel vevõszolgálat terén! Én FEBRUÁR óta várok egy Ksyrium Elite felnire, azóta 2-3 alkalommal jött szállítmány. Az elsõbe kint elfelejtették beletenni, a másodikban benne volt de véletlenül eladták másnak, ez júniusban volt azóta várom. Aksyum cuccokkal lehet, hogy jobban el vannak látva. Küllõ biztos, hogy van, de felni azért kérdéses.
Miért nem rendeled meg egy megbízható webshop-ban?
Én biztos nem hagynám hogy palira vegyenek...
#23338
Írta 2010. október 26. - 11:31


Komolyra fordtiva: Mennyit mesz, fitness/hobby vagy komoly edzes/verseny, mennyi penzt szansz ra.
#23339
Írta 2010. október 26. - 11:25

Köszi a segítséget! Akkor sztem marad az Aksium! Csak amit írt donciccio attól félek egy kicsit. Pl.: kátyut fogok vele és kiszakad a küllõ, vagy ne adj Isten eldeformálódik a felni stb... Van e hozzá pótalkatrész küllõ, felni?
#23340
Írta 2010. október 26. - 11:02

Egy éve kezdtem az outizást.Tapasztalatlan kezdõként olcsó új bringát vettem,egy Merida Road race 880-16-ot.Év közben olyan "ügyesen"bicóztam,hogy jövõre megérdemelnék egy jobb bringát.Két lehetõséget látok.
1.Eladom és veszek egy használt jobb felszereltségû kerékpárt.
2.Megtartom a vázat,és használt ill.akcíós alkatrészekbõl feljavítom.
Melyik megoldásban láttok több buktatót?
(Ha jól olvastam Kiskubai ilyen vázra tett komolyabb szettet.)Elõre is köszönöm a válaszokat.