Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#23361
Írta 2010. október 25. - 16:47

#23362
Írta 2010. október 25. - 16:43

#23363
Írta 2010. október 25. - 16:37

#23364
Írta 2010. október 25. - 16:33

Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy egy Mavic aksium kerékszett kibírna e engem (90 kg) ezeken a jó magyar utakon? Vagy inkább érdemes fûzetni egy 32 lyukas felnibõl kerekeket?
Sok gyártó ad max testsúlyt amit még kényelmesen elbír a kerék.
Erre próbálj rákeresni
#23365
Írta 2010. október 25. - 16:29

#23366
Írta 2010. október 25. - 16:20

#23367
Írta 2010. október 25. - 16:16

Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy egy Mavic aksium kerékszett kibírna e engem (90 kg) ezeken a jó magyar utakon? Vagy inkább érdemes fûzetni egy 32 lyukas felnibõl kerekeket?
#23368
Írta 2010. október 25. - 16:07

#23369
Írta 2010. október 25. - 15:50

#23370
Írta 2010. október 25. - 11:40

#23371
Írta 2010. október 24. - 23:47

Milyen árban lehet használtan kapni 9-es ~12/21 (ha van ilyen), vagy ekörül hátsó Campa sort újonnan/használtan?
Lehet tudok titán recordot. Ésszerû áron. Dobj egy privit ha érdekel.
Szerk.: alighasznált, procsapattól.
#23372
Írta 2010. október 24. - 23:33

#23373
Írta 2010. október 24. - 16:16

#23374
Írta 2010. október 24. - 00:18

Az olaszok évekig tudnak tökölni a semmivel.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23375
Írta 2010. október 24. - 00:17

Semmi ertelme nem lenne egyebkent 2m bovden helyett 0.5m bovden.
Nagyobb foto kellene, egyelore nem talalok.

#23376
Írta 2010. október 24. - 00:11

#23377
Írta 2010. október 24. - 00:06

#23378
Írta 2010. október 23. - 23:48


#23379
Írta 2010. október 23. - 21:10


#23380
Írta 2010. október 23. - 18:41

RSX: Ismerõs a probléma. Télen megpöckölöm vagy 5-ször, mire leteszi kistányérra.
Hátul egy kicsivel jobb a helyzet, de ott is elõfordul. Teszek is most bele WD-40-et!
Nekem ugyanez van, csak volt, hogy amig fel nem melegedett, egyáltalán nem váltott. WD40-bõl nem kevés kell bele, hanem rengeteg. Ilyenkor érdemes kis papírtörlõt tenni a fékkar és a váltókar közé, mert utána csöpög belõle az anyag.