Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#23081
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás

Ez mar hihetobb, ez latszik, hogy nagyon amator mezony:
YouTube - Red Hill Triathlon 2010 - Bike Mounting Fail


1:00-nál a csávó keresztbe áll az -így ránézésre- nem 100000,-Ft-os bringájával... :D:D

#23082
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Ez ugyan triatlon, de muszaj vagyok belinkelni, mert nem hiszem el, hogy ilyen van.
Noi mezony bringara valtas:
YouTube - Womens 2010 Hyde Park T1.avi

Ez mar hihetobb, ez latszik, hogy nagyon amator mezony:
YouTube - Red Hill Triathlon 2010 - Bike Mounting Fail

#23083
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
Feltöltött kép

Ugyanitt minél rövidebb és minél nagyobb "ejtésû" stucnit keresek. :)

#23084
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
A koszorú jobban bírja...
Kicsit jobb megoldás ha mondjuk van 1 racsnid meg 2-3 láncod és mondjuk hetente,2hetente cseréled...

(bár én is egyben cserélem õket...)

#23085
szike81

szike81

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 712 hozzászólás

Sziasztok!
Ismerõsömet szeretném rávenni az outizásra, már úgy néz el is szánta magát per pillanat bringavásárlás elõtt áll.
A srác per pill 110 kg.
Pl.simán kibírja pl. egy Decás alap Btwin bicó alatta??
Ami felmerült bennem:
1. acélt, vagy alut?
2. felókérdés?
3. gondolom 10baros gumit válasszon:D
4. egyéb rizikófaktor???


Btwin oké.
2. 32-36 küllõ, de van ezalatt is ami bírja.
3. 8 bar elég, ha hülyeséget csinál, akkor úgyis felüti.
4. perpill erõs fék.

#23086
daniel.jozsef

daniel.jozsef

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 348 hozzászólás

Segítségeteket kérném, hogy milyen "arányban" cseréljem a láncot és a fogaskoszorút ( lánc nyúlás mértéke, 2-3 lánc után fgask. is ..stb) .
Tapasztalat; tartósság szempontjából: SHIMANO, SRAM..?
Köszönöm

Vannak itt akik az egy lánc - egy fogaskoszorú megoldásra esküsznek, bár ez a mai 10-11 sebis rendszereken nem olcsó játék... :D

#23087
berza

berza

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás
Igen ,felni :D

#23088
Fábián Imre

Fábián Imre

    vendég

  • fórumtag
  • 35 hozzászólás
Sziasztok!

Segítségeteket kérném, hogy milyen "arányban" cseréljem a láncot és a fogaskoszorút ( lánc nyúlás mértéke, 2-3 lánc után fgask. is ..stb) .
Tapasztalat; tartósság szempontjából: SHIMANO, SRAM..?
Köszönöm

#23089
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
szvsz. felo=felni

#23090
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Mi az a feló?

#23091
berza

berza

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás
Sziasztok!
Ismerõsömet szeretném rávenni az outizásra, már úgy néz el is szánta magát per pillanat bringavásárlás elõtt áll.
A srác per pill 110 kg.
Pl.simán kibírja pl. egy Decás alap Btwin bicó alatta??
Ami felmerült bennem:
1. acélt, vagy alut?
2. felókérdés?
3. gondolom 10baros gumit válasszon:D
4. egyéb rizikófaktor???

#23092
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Köszönöm. Akkor át is nyálazom az aprót,hátha akad. :)
Ezt nézegettem amúgy:

Magazin

De valószínûleg az is szerepet játszik a gyenge fékérzésben,hogy a montin xt fékek lassítanak 203 és 185 ös tárcsákkal. De eléggé fura volt,hogy a fékkart már a kormányig téptem és még mindig nem úgy lassultam,ahogy szerettem volna.( Újfent megjegyezném,h a fékek jól vannak beállítva! )

#23093
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás
Szerintem 105-ös fékeket megéri venni használtan az 5500-as, vagy 5600-as szériából....nézegesd az aprót
nekem is 5600-as van csak fekete,70Kg körül vagyok és nincs vele gondom.

pl:
http://forum.bikemag.../hirdetes-45359


Minél többet Magyarországon!

??
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#23094
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Köszönöm a segítséget! De végülis jó a polír is,csak a lényeg,h csillogjon,mint a salamon töke! :D
A fék jól van beállítva,a felnikben sincs se ütés,se nyolcas. A fékpofa cserén is gondolkoztam,de nem jönne rosszul egy gyorsnyitós fék,mert a kerékkiszedést megkönnyítené szállításkor,ezért gondolkozok a cserében.
A súly nekem nem elsõdleges szempont,inkább az ár fékhatás az elsõdleges. Ti melyiket ajánlanátok,ami a gép felszereltségéhez passzolna? :)

#23095
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

Lehet,hogy hülye kérdést teszek fel,de az országúti alkatrészek terén annyira nem vagyok otthon. A shimano-nál mi a rangsor az országúti cuccaiban?
Kéne valami erõsebb fék az országútimra(lehetõleg krómozott). Most egy fogalmam sincs mikori shimano exage van a gépen és 1996os campa atlanta felniket próbál lassítani,de a nyáron tapasztaltam,hogy meredek lejtõknél a 75 kg-m megfogása már komoly kihívás a fékeknek. :(

A Sora fék már elég jó (95 kp-s embert megfog lefele). A rangsor pedig (legjobbtól) Dura Ace (7900, 7800), Ultegra (SL valamivel könnyebb), 105, Tiagra, Sora, 2300.
Szvsz cseréld ki a fékpofákat újakra és ellenõrizd (esetleg tisztítsd meg) az abroncsot is, engem egy õsöreg CLB fék is megfog (78 kp) lefele (sokat járok hegyre) az egyik biciklimen, egy másikon egy még régebbi MAFAC is (utóbbi amúgy közismerten erõs). A gagyi fékektõl eltekintve bárminek meg kéne fogni, más lehet a baj. A fék rögzítése rendben van? Fékpofák szimmetrikusak, teljes felületükkel érintkeznek, az abroncs felsõ szélétõl kb. 1 mm-re, az abroncs ütésmentes, egyenletes a fékhatás?

Minél többet Magyarországon!

#23096
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás
Forest:

Úgy vannak a szettek kb:

Campagolo Sram Shimano
Super Record Titanium Dura Ace Di2
Super Record Red Dura Ace
Record Red Dura Ace
Chorus Force
Athena Force Ultegra
Centaur Rival Ultegra
Veloce Rival-Apex 105
Mirage Apex Tiagra
Xenon Apex Sora


az 560. oldalon találod ;)

biztos hogy krómozott kell?
polír nem jó? :)
szerintem bármelyik két-forgáspontos fékkel nagyot lépsz elõre, azokat meg lehet kapni már 4000Huf-tól
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#23097
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Lehet,hogy hülye kérdést teszek fel,de az országúti alkatrészek terén annyira nem vagyok otthon. A shimano-nál mi a rangsor az országúti cuccaiban?
Kéne valami erõsebb fék az országútimra(lehetõleg krómozott). Most egy fogalmam sincs mikori shimano exage van a gépen és 1996os campa atlanta felniket próbál lassítani,de a nyáron tapasztaltam,hogy meredek lejtõknél a 75 kg-m megfogása már komoly kihívás a fékeknek. :(

#23098
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Ha majd ****ni akarnek azt irnam, na majd kiprobalom legkozelebb akkor, konnyebb-e hatul. ;)

Egyebkent a leggyakoribb hiba, hogy aki elol van, tul hosszut vezet. Valojaban addig szabadna elol maradnia, amig semmit nem lassul. Tobbszor volt, hogy nekunk kellett ot kikerulni, hogy haladjunk, pedig neki kellene leadnia.

Egyedul abban nem vagyok biztos, hogy merre is kell leadni "amator" szinten. Helyesen ugye mindig a szelnek megfelelo iranyban kellene leadni a vezetest, de nekem ugy tunt, hogy az amator falkavezerek (tehat nem az elmezony) arra okitotta a bolyt, hogy az fixen az ut kozepe fele menjen ki es ugy hatra.
A szabalytalan oldalon szelezes hatsobb bolyokban mar nem jatszik, mivel gyakran nincs felvezeto motoros.

#23099
szike81

szike81

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 712 hozzászólás
Nekem kis tech segítség kellene. Van egy régi acél outija ismerõsömnek, aminek a kormánya iszonyatosan balra húz. Van valakinek ötlete hogy mi okozhatja és hogyan lehetne ezt helyrehozni?

#23100
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

>(bár lehet benne van az is hogy "nehogymá' én vezessek lassút".. )
Erre gondoltam, igen.

persze, ez is benne van.
hozhatnánk a vadlibákat is példának, bármilyen meglepõ, õk is bolyoznak :)
illetve, ha valaki leszakad, leszállnak vele és támogatják...

szóval, ha elõl vagy, megrántod pár kilóméteren keresztül, de azt a tempót nem tudnád a teljes út alatt tartani... mindig visszaállsz szélárnyékba, amikor szinte nem is kell tekerni, csak annyit, hogy épp ne szakadj le.
szóval 2 percet gyorsan mész, utána marad másik 10 perced pihenni...

én meg így gondolkodtam :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu