Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#23121
Írta 2010. november 04. - 07:22
#23122
Írta 2010. november 04. - 07:18
Armstrongnál nem játszott közbe az, hogy õ belül fogta a kormányt a fékkar helyett?
Szerintem alsófogásban hasonlították össze, ott jobban kijön -szerintem- az hogy mekkorára nyílik a karod.
Ja és régen volt itt téma a pedálfordulat is, hogy 180 felett már szétesik a mozgás. Ma este 44-14es áttétellel forgattam ki 103 km/h-t. És mentem ugyanezzel az áttétellel 500m-t 21,82 alatt.
#23123
Írta 2010. november 03. - 23:22
Ha keskenyebb kormánnyal mész mint kéne, akkor összébbszorul a tüdöd. Armstrongnál próbálták ki régen hogy keskenyebb kormányt raktak fel, a kisebb tüdõtérfogat miatt kevesebb wattot tudott leadni, és többet vesztettek mint amennyit nyertek volna a kisebb légellenállás miatt. Egyébként nekem 44-es kormányom van (c:c), és ez nagy az én "hatalmas, széles" vállaimhoz, de alkalmi vétel volt, és igazából nem zavaró. Ezt szoktam meg.
Armstrongnál nem játszott közbe az, hogy õ belül fogta a kormányt a fékkar helyett?
A sebesség mindent megold.
#23124
Írta 2010. november 03. - 21:26
Szerintem próbálj meg kölcsönkérni egy 42 ill. 44-est. Szerintem jó eséllyel ezek közül fog kikerülni a neked való. Sokáig volt túl széles kormányom, ugyan annyira tudja elszúrni a pozicíót, mint egy rossz stucni hossz, vagy vázméret.
Sajnos nem tudok kölcsönkérni, mert mindenki OS-sel megy a környéken.
Armstrongnak 44-es remlik.
Akkor lehet nekem is ez lesz a nyerõ. (?)
A gyémántmintás miért jó?most kaptuk meg a scwalbe 2011es katalógusokat. némileg lehangoló számomra. 3 féle aszfalt gumi: ultremo(ez a top),durano(közép szint),lugano(belépõ szint). az ultremonak van 4 fajtája,ebbõl 3 szlik,1 apró gyémánt mintás(ez tetszene,de biztos 10 papír fölött lesz az ára). a mintást u. aquva néven forgalmazzák. ez elvileg lenne az esõgumi. a legkönnyebb 160g, a legnehezebb 240g 23-as szélességnél. a durano lenne már amit ki bírnék fizetni,de ezeknél nincs 1általán apró gyémánt mintás. a lugano meg csak apró mintás van,de ennek kevés a szövetsürüsége. na ez van.
A sebesség mindent megold.
#23125
Írta 2010. november 03. - 21:17
#23126
Írta 2010. november 03. - 21:09
#23127
Írta 2010. november 03. - 20:56
38as az baromi keskeny...
A 42eseket néztem. Azok vannak olcsón.
Ez nem hiszem hogy fenyegetne engem. Hamarabb állnak meg a lábaim, mint hogy elfogyna a levegõ.Ha keskenyebb kormánnyal mész mint kéne, akkor összébbszorul a tüdöd. Armstrongnál próbálták ki régen hogy keskenyebb kormányt raktak fel, a kisebb tüdõtérfogat miatt kevesebb wattot tudott leadni, és többet vesztettek mint amennyit nyertek volna a kisebb légellenállás miatt. Egyébként nekem 44-es kormányom van (c:c), és ez nagy az én "hatalmas, széles" vállaimhoz, de alkalmi vétel volt, és igazából nem zavaró. Ezt szoktam meg.
Egyébként Armstrongnak mekkora kormánya van?
A sebesség mindent megold.
#23128
Írta 2010. november 03. - 20:44
#23129
Írta 2010. november 03. - 20:23
#23130
Írta 2010. november 03. - 20:19
#23131
Írta 2010. november 03. - 20:12
Montin milyen szélessel mész? Szerintem ha elvagy az 580as fogpiszkálókkal, akkor oúton is mûködni fog a keskenyebb. Montin 700ast használok, az oúti/cx gépemen 440es középvonalnál mérve és érzésre egész hasonló a kettõ, nem nagyon kell "átszokási" idõ.
Az egyik montin 580as van a másikon 600as, de mindig belül fogom õket.
Most az országútin 40es van, ami felül csak 38as, de kényelmetlen rajta a fékváltókar és az alsó fogás is ezért mindenképpen cserélem.
A sebesség mindent megold.
#23132
Írta 2010. november 03. - 20:01
Újabb kormánykérdés.
![]()
A kormány szélességét a vállszélességünk adja meg ha minden igaz a netes források szerint. De ettõl mennyire lehet eltérni? Azért kérdezem, mert nekem elvileg 45ös kéne, de nem vagyok benne biztos hogy tényleg ez lenne nekem a legjobb, plusz régen mindenki keskenyebb kormánnyal ment mint az ajánlott.
Montin milyen szélessel mész? Szerintem ha elvagy az 580as fogpiszkálókkal, akkor oúton is mûködni fog a keskenyebb. Montin 700ast használok, az oúti/cx gépemen 440es középvonalnál mérve és érzésre egész hasonló a kettõ, nem nagyon kell "átszokási" idõ.
#23133
Írta 2010. november 03. - 19:43
A kormány szélességét a vállszélességünk adja meg ha minden igaz a netes források szerint. De ettõl mennyire lehet eltérni? Azért kérdezem, mert nekem elvileg 45ös kéne, de nem vagyok benne biztos hogy tényleg ez lenne nekem a legjobb, plusz régen mindenki keskenyebb kormánnyal ment mint az ajánlott.
A sebesség mindent megold.
#23134
Írta 2010. november 03. - 18:46
Sziasztok!
Keresnék ehhez a papucshoz váltótartó fület TUDNA VALAKI SEGÍTENI ez ügyben?
Elõre is Köszönöm
Új kép | Flickr - Photo Sharing!
szia!
Ez így elég nehéz dolog ha nincs minta, de persze nem lehetetlen, 1 hónappal ezelõtt készítettem váltófület egy olyan vázhoz, aminek el lett hagyva az eredetije...Ha nem találtál boltban, írj egy privátot nekem és megnézzük mit tehetünk.
#23135
Írta 2010. november 03. - 18:17
Keresnék ehhez a papucshoz váltótartó fület TUDNA VALAKI SEGÍTENI ez ügyben?
Elõre is Köszönöm
http://www.flickr.co...ras/5143345606/
#23136
Írta 2010. november 03. - 18:14
Csavarodas... A teli bicom korabban nem tunt tulzottan csavaradonak, de amiota gyerekules van rajta, ultrabrutal, ahogy nyeklik nyaklik kiallva. Persze ovatosan dontogetve jobbra-balra.
a gyerekülés egy plusz súlypont elég magasan, ráadásul a forgáspontja a támvilla egyenesén lehet valahol.. persze hogy megtekeri az egészet..
csak óvatosan a döntögetéssel, mert még tengeribeteg lesz a gyerek!!
Flickr
#23137
Írta 2010. november 03. - 18:10
#23138
Írta 2010. november 03. - 15:09
ja. van még 1 jó szöveg a katalógusban,amit idéznék: "a színes gumikeverék jó. de a fekete még jobb. a legjobb teljesítményért tapadás és tartósság terén válaszd a fekete ultremo-r-t."
nincs is ultremo-r....
#23139
Írta 2010. november 03. - 14:11
#23140
Írta 2010. november 03. - 12:50
én nem tom,de néha izomlázam is szokott lenni a görgõzéstõl. pedig nekem szabadgörgõm van. mondjuk csak akkor ülök rá,ha már tényleg nem lehet odakint brigázni.
Szabadgörõ és szabadgörgõ között is van különbség. Alapvetõen a görgõ átmérõje határozza meg, hogy mekkora ellenállásod lesz. Minnél kisebb a görgõ átmérõje annál nagyobb ellenállásod lesz. Ha ez sem elég, akkor lehet felpakolni és 53*11 ben tekerni 90es forulaton. 5 perc után szerintem érzed amit érezni kell.
Vannak olyan szabadgörgõk ahol plusszban tudsz ellenálást venni kiegészítséképpen, és így akár 500W-os ellenállást is kaphatsz plusszban, a görgõ alapellenállásán túl. Szerintem az már elég lehet...

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





