Egyenlõre azt veszem csak észre hogy nagyon drága és nagyon nehéz. Akkor minek?
Egy könnyû stucni aluból megáll már 100g alatt, de legyen 130g. Egy rel. könnyû alukormány meg olyan 220g. Ez a kettõ 350g. Ennyibõl nem is jönnek ki ezek a kombinált szerkezetek!
Mértem amúgy stucni falvastagságokat, hát semmi sincs ingyen...
FSA OS140: 2,5mm
Deda Newton: 2mm
New Ultimate: 1,5mm.
Ez utóbbit használom most, szerencsére csak a 80mm-est. Azt azért szépen meg lehet mozgatni... Igaz 95g csak és 31,8-as kormányt fogad be.
A Deda már vagy 10 éve ilyen formát képvisel, be is jött nekik, sztem egy jó kompromisszum. Az FSA-val falat lehet bontani!

A falvastagságot amúgy a hengeres elõrenyúló részen mértem.
Kormánynak eddig egy Deda Newtont használtam, most meg egy Syntace carbon kerül bele. Kormánynál jó is az a karbon, azzal lehet olyan íveket készíteni, ami a hajlításhoz már nem fekszik gyártástechnológiai okokból. Ha jól tudom, a Syntace nem könnyebb az alu Deda-nál.